Bildirim
LPG'de subab eritmeyen motor var mı?
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
12 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Sorunu google nin bile anlayacağını sanmıyorum -
yoktur, çelik subap takılsa da subapları eritmese bile yamultur LPG. LPG montajından sonra uzun süreli yüksek devirde gidilmezse, yavaş ve sakin kullanılırsa Hyundai, Toyota, Honda benzinli motorlarında 150 bin km deviren araçlar çok sayıda mevcut. Ancak hor kullanımda bu süre kısalabilir. Fabrika çıkışı çelik subap takılmış motorlara sahip araçları araştırabilirsiniz. -
loganıma bile kıyamam,lpg neymiş -
Honda ile 100 bin yaptım hiç sorun yoktu uzun yolda uzun süre 5000 ve üzeri kullanıyordum -
lpgli araç kullanan taksicilere sorun bakalım subap eritmeden kaç km yapabildiklerini ? -
Hyundai i20 ye uyumu nasil lpgnin ? -
Sübap çelikse sıkıntı olmaz ama yeni araçlarda Euro5 be üstü magnezyum alaşımlı diye biliyorum o sübaplar kullanıma göre max 60-70bin km gidiyor denilir kullanıcıya göre değişir yüksek devirli kullananlar çabucak değiştirmek zorunda kalır... -
subabın eridiği nasıl anlaşılır ??
yani kritik kmlere gelindiğinde ne yapmak lazım -
quote:
Orijinalden alıntı: korsan58
subabın eridiği nasıl anlaşılır ??
yani kritik kmlere gelindiğinde ne yapmak lazım
Motor ilk çalışmada,soğuk iken titrer,ısınınca kendine gelir. -
Senin arabandaki 1.2 75 hp motor lgpye uyumlu degil mi Niye benzinle kullaniyorsun -
quote:
Orijinalden alıntı: vb35
quote:
Orijinalden alıntı: korsan58
subabın eridiği nasıl anlaşılır ??
yani kritik kmlere gelindiğinde ne yapmak lazım
Motor ilk çalışmada,soğuk iken titrer,ısınınca kendine gelir.
saol hocam titreme başladıysa subab gidici demektir o zaman -
subap erise bile ortalama 70 binde erir. 70 bin kmdeki kar 15 bine yakın... 1500 liraya subap değiştiririr geçerim kullanmaya devam -
Genellikle 90 larda tasarlanmış 1.6 90-110 bg güç üreten atmosferiklerde olmuyor. Güç arttıkça, euro standartları yükseldikçe artıyor. O yıllardaki tek istisnası, Focus 1 Zetec motorudur herhalde zaten açılınından belli "ZeroEmissionTechnology" -
Eski araçlarda sorun olmuyor bas geç -
COROLLA 1.33 -
Subap eritmesin conta yakar. -
Accent 98 model aracım 175 bin km oldu lpg de sorun olmadı çok şükür -
-
LTFT ve STFT değerleri var araç giderken eğer bunlar 10 değerini geçmezse bir şey olmaz. Sanırsam onu araştırıyorum. Arabada denemeler yapıyorum. Mesela Araba ile yokuş çıkarken eksoz sıcaklığı 800 derecenin üstüne çıkıyor. Benzinde sıcaklık bu kadar uçmuyor. Nasıl bakıyorsun dersen torque diye androidde çalışan bir program var obd girişine de elm327 takıyorsun. Araba telefona bilgileri gönderiyor. Normalde benim araç da su sıcaklığı göstergesi bile yok ama sensörü varmış değerleri görüyorum artık.
İşte şu ana kadar anladığım doğru sürüş tekniği ve düzgün LPG kalibrasyonu pistonların ömrünü uzatıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=a-U0t_PdrLw
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgutozkan -- 23 Mayıs 2017; 21:23:1 >
Benzer içerikler
- skoda favorit alınır mı
- arka silecek ağır kusur mu
- stage 4 yazılım kaç beygir
- ön cam filmi muayeneden geçer mi
- fiat egea 1.4 benzinli hangi yağı kullanıyor
- yeni toyota chr
- yeni kodiaq 2024
- yeni honda crv
- mg 7
- togg sipariş ver
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X