|
|
_____________________________
Intel Skylake I7 6700K/Asus Z170 Gaming Pro/Asus Strix R390 DirectCU III OC/G.Skill Ripjaws V DDR4 2666MHz CL15 XMP 16GB (2x8GB)/Sandisk Ultra II 480GB SSD/WD Caviar Black HDD 1TBx2/Seagate Pipeline 2TB/Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatality Pro/Seasonic X-1050xm2 Gold/Corsair Carbide 500R-CM JetFlo White Led x 6/Corsair H100i GTX - CM JetFlo White Led x 2-Noctua NT-H1/Lamptron FC5 V3/Asus VG279Q Freesync-144Hz-1ms/Logitech X-540-Logitech Z-506/Hyperx Cloud II-Asus TUF Gaming H3/Logitech G810 Orion Spectrum(Romer-G)-Razer Blackvidow V3(Razer Green)-Razer Huntsman TE/Razer Viper-Razer Deathadder V2-Logitech G403-Logitech G203 LIGHTSYNC/Steelseries QCK XXXL-Logitech G640-Steelseries Qck+ Heavy L-Steelseries Qck NIP Edition/Razer Mouse Bungee darkness in your mind
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
Ama olur da sorun yaşarsam ne ithalatçı firma ile ne de Vatan'ın kaypak müşteri temsilcileri ile kesinlikle irtibata geçmem bunu anladım. Logitech ürünlerini kullanan çoğu kişiye de tavsiyem budur. Olur da problem yaşarsanız sabit telefonlar üzerinden aranabilen 0800 lü numaralardan Logitech'e ulaşın. O kadar dandik bir yapılanma var ki şu telekomünikasyon alanında, gerçekten müşteri odaklı çalışan, hizmet sunan 0800'lü hatlar dahi GSM operatörleri tarafından kısıtlanmış durumda. Olur da GSM üzerinden ulaşamama gibi bir sorun yaşarsanız sabit telefon ile arayın. Şahsen bizim dolandırıcı GSM operatörleri üzerinden ulaşamadığım için bu tecrübemi de yazayım dedim
Hızlı






