Yarbay
16 Mart 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
19 üye
Görüntülenme
Toplam: 78 (Bu ay: 4)
Gönderileri

Merhaba,

Forumda birçok kişinin malumudur. 25 Nisan tarihinde yine forumun sıcak fırsatlar konusunda görerek 3499 TL ye satışa sunulan Mi Note 10 cep telefonunu sipariş ettik. Bir çok forum kullancısı da benim gibi güya bu fırsatı değerlendirmek istedi ve sipariş verdi.


Tabi ilerde yaşanacaklardan haberimiz yoktu henüz.

Bu arada sipariş günü ben firmayı arayarak özellikle fiyatı ve satışın doğru olup olmadığını sormak istedim. Buraya dikkatinizi çekiyorum firma yetkilisi fiyatın doğru olduğunu ve kampanya olduğunu söyledi. Bakın bir yanlışlık olabilir fiyat yanlış veya ürünü yanlış olabilir demiyor fiyat doğru diyor yani siz alın demeye getiriyor alında biz size neler yapacağız daha görün.


Tabi ben de fiyatı görünce normalde almayı düşündüğüm bir cihaz olmamasına rağmen siparişi verdim kredi kartıyla.


Bir gün sonra sabah erken saatlerde sms geldi ve sistem hatası olduğu siparişin iptal edildiği bilgisi verildi.


Tamam dedik fırsat kaçtı, en azından denedik olsa olurdu. 3 - 5 gün hiç ardına düşmedim. Bakmadım bile kredi kartına iade gelmiş mi diye. Ne de olsa büyük firma ya marka adı duyulmuş herhalde otomatik iade olur karta ki zaten öyle de oluyor n11 falan siparişi iptal ettin mi bir daha aramaya gerek bir iki güne otomatik karta yansıyor geri. Burada da öyle olur zannettik. Aradan biraz zaman geçti baktım kredi kartına yansıyan iade falan yok hatta provizyon da bekleyen işlem dönem içine yansımış kabak gibi duruyor orda ve kartın ekstre kesilmesine 10 gün falan var. Forum da ki fırsat konusuna baktım orda da aynı muhabbetler dönmeye başlamış sizin iade geldi mi ? Yok gelmedi size geldi mi ? Muhabbetler aynı.


Sonra aradık firma müşteri hizmetlerini efendim işte kanunen 7 gün geçmesi lazım 7 iş günü dolunca iadeler yapılır kartınıza 7 gün sonra yansır falan benzer laflar geveliyorlar. Bankayı arıyoruz herhangi bir iade falan gelmemiş diyorlar. Firmayı arıyoruz diyoruz ki bakın karta yansıması için sizin iadeyi yapmış olmanız lazım ki ondan 3 - 7 gün arası sürer diyorlar ama siz henüz iade yapmamışsınız.


Neyse çok geçmeden burada bir kötü niyet olduğu anlaşıldı. Firma arayan her mağdura aynı bahaneleri üretiyordu. Kendileri sistem üzerinden çok basit bir işlemle yapması gereken iadeleri yapmıyor ve kredi kartından hesaplarına yansıyan nakit girişini kullanmaya çalışıyordu.

Aradan bir kaç gün daha geçti 7 iş günü de doldu bu sefer de olacak ya körün taşı gibi kapanma dönemi başladı, bu sefer adamlar kapanmayı bahane etmeye başladı, efendim biz size iade yapacağız da kapanma oldu o yüzden iade birimi çalışmıyor demeye başladılar. Halbuki firmanın bir çok kısmı çalışıyor internet sitesinden satış yapmaya devam ediyorlar kargolar çalışıyor bankalar çalışıyor ama işte bunlara bahane gerek ya her arayana kapanma oldu 17 Mayıs itibariyle iade yapacağız diyorlar. Bu esnada arayan bir çok kişiye önce müşteri bilgilerinizi bulamadık, bilgilerinize ulaşamadık, sistemde kayıtlı değilsiniz gibi insanı çileden çıkaran şeyler söylüyorlar hatta birçok kişinin de başına gelmiştir tam bilgileri kontrol ediyorum derken sesinizi alamıyorum deyip telefonu kapatıyorlar.


Bankayı arıyoruz şubeden harcama itirazı yapın diyorlar, harcama itirazı yapıyoruz henüz iptal üzerinden 15 gün geçmemiş 15 gün geçsin öyle başvurun diyerek başvuruyu reddediyorlar.


Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettik hala savunması istendi yazıyor. Bugün 22 Mayıs oldu hala savunma verecek firma.


Bu arada çoğumuzun kredi kartı ekstreleri kesildi son ödeme günü geldi bir çok kişi almadığı telefonun parasını ödemek zorunda kaldı.


Velhasıl 17 Mayıs geldi pazartesi oldu çarşamba dediler çarşamba oldu cuma dediler cuma oldu hala ortada bir şey yok bu arada banka itirazını tekrar yaptık banka şube görevlisi cepten aradı artık çözülmeyince ve nihayet bugün yani 22 Mayısta yaklaşık 27 gün sonra kredi kartına iade yansımış görünüyor. Yaklaşık bir ay süren mücadele ve çabadan sonra nihayet firma artık bankaların da zoruyla iadeleri yapmak zorunda kaldı.


Arkadaşlar bunu bu kadar uzun anlatmamın sebebi yaşanan olay sadece bir rutin iptal - iade işlemi değil. Burada kasıtlı olarak bilerek ve isteyerek yapılmış bir sahtekarlık var.


Herkes bu firmanın yaptığı bu sahtekarlığı görsün istiyorum. Bu firma benim tahminimce daha en başından bilerek bu cep telefonunu piyasa fiyatının çok altında satışı koydu. Arayıp soranlara da bir hata yok dedi. İstedi ki çok fazla kişi sipariş etsin ve böylece çok para toplayabilsin topladığı paraları da 27 gün boyunca hesabında kullandı.


Ayrıca sistemde buna müsait yani sistem öyle bir sistem ki satıcı siparişi iptal etse kafadan 15 gün veriliyor satıcıya iade etmesi için araya bayram yada resmi tatil girse bizde olduğu gibi bu süre 20 - 25 güne çıkıyor ve bu satıcı bu süre boyunca bu paraları istediği gibi kullanabilir repoya yatırabilir faiz alabilir vs.


Bugüne kadar n11 GG yada HB gibi yerlerde yani arada bir aracının olduğu pazaryeri tabir edilen sitelerde böyle bir sorunla karşılaşmadım, iptal edilen sipariş en fazla 1 - 2 güne karta yansıdı bundan sonra da mümkün olduğu kadar en azından arada bir aracı olan bu siteleri tercih etmeye çalışacağım. Evkur gibi kendi sitesinden satış yapanlardan uzak duracağım.


Allah bundan böyle evkura ve onun gibi kötü niyetli satıcılara bulaştırmasın inşallah. Herkesin de haberi olsun ta ki bu firmanın nasıl bir firma olduğu anlaşılsın. Eğer buradan hala alışveriş yapmayı düşünen varsa bunları da göz önünde bulundursun.


Allaha emanet olun.

Sakın sakın bulaşmayın bu firmaya Allah birdaha burdan alışveriş yaptırmasın yaşadığım olayın özeti aşağıdadır sakın sizde paranızı kaptırmayın:

Evkur Magazaları adlı fimanın internet sitesinden 25 Nisan 2021 tarihinde 3499 TL tutarında bir cep telefonu siprariş ettim. Cep telefonu piyasa fiyatına göre çok uygun fiyatla listelendigi için sipariş sonrasıda müşteri hizmetlerini arayarak fiyatta bir hata olup olmadıgını sordum. Firma müşteri temsilcisi fiyatın dogru oldugunu söyledi. Bu telefon görüşmesinin ses kaydı firmada mevcuttur. Ancak bir gün sonra sabah saatlerinde firmadan cep telefonuma sms gönderilerek siparişimin sistem hatası nedeniyle iptal edildigi ve ödemenin kredi kartıma iade edilecegi söylendi. Firmayı aradıgımda iade ise nin 7 iş günü içerisinde karta yapılacagını söylediler. Ancak bankam ile yaptıgım görüşmede sipariş tarihi üzerinden 1 hafta geçmesine ragmen herhangi bir iptal yada iade işleminin yapılmadıgını ögrendim.

Evkur isimli firma müşteri temsilcisi iadeniz 7 gün içinde yapılacaktır demesine ragmen bu süre içinde bankaya herhangi bir iade yada iptal işlemi bildirmemiştir.

Firma kötü niyetli ve aldatıcı bir şekilde önce bir cep telefonunu piyasa fiyatından çok ucuz bir şekilde internet sitesinde listelemiş, bir çok kişinin bu ürünü satın almasını saglamış sonrada bilinçli bir şekilde iade sürecini uzatarak kredi kartından kendisine yatan paraları kullanmaktadır. FIrma hem iade yi geciktirmekte hem de yanıltıcı ve aldatıcı davranmaktadır. Milletin parasını toplamak ve haksız bir sekilde kullanmak için bu listelemeyi başından beri bilerek yapmıştır. ?imdide kredi kartı iadeleri için işlemi bilerek uzatmaktadır. Kredi kartı ekstresi kesildiginde halen iade yapılmamış ise harcama tutarı ekstre ye yansıyacagından satın almadıgım telefonun bedelini bankama ödemek zorunda kalacagım ödeyemezsem faiz işleyecek. Telefonla kaç defa aradım müşteri temsilcisi bilgilerinize ulaşamadık diyerek hiç bir şey yapmıyor Allah bunlarin belasını versin.
Sakın sakın bulaşmayın bu firmaya Allah birdaha burdan alışveriş yaptırmasın yaşadığım olayın özeti aşağıdadır sakın sizde paranızı kaptırmayın:

Evkur Magazaları adlı fimanın internet sitesinden 25 Nisan 2021 tarihinde 3499 TL tutarında bir cep telefonu siprariş ettim. Cep telefonu piyasa fiyatına göre çok uygun fiyatla listelendigi için sipariş sonrasıda müşteri hizmetlerini arayarak fiyatta bir hata olup olmadıgını sordum. Firma müşteri temsilcisi fiyatın dogru oldugunu söyledi. Bu telefon görüşmesinin ses kaydı firmada mevcuttur. Ancak bir gün sonra sabah saatlerinde firmadan cep telefonuma sms gönderilerek siparişimin sistem hatası nedeniyle iptal edildigi ve ödemenin kredi kartıma iade edilecegi söylendi. Firmayı aradıgımda iade ise nin 7 iş günü içerisinde karta yapılacagını söylediler. Ancak bankam ile yaptıgım görüşmede sipariş tarihi üzerinden 1 hafta geçmesine ragmen herhangi bir iptal yada iade işleminin yapılmadıgını ögrendim.

Evkur isimli firma müşteri temsilcisi iadeniz 7 gün içinde yapılacaktır demesine ragmen bu süre içinde bankaya herhangi bir iade yada iptal işlemi bildirmemiştir.

Firma kötü niyetli ve aldatıcı bir şekilde önce bir cep telefonunu piyasa fiyatından çok ucuz bir şekilde internet sitesinde listelemiş, bir çok kişinin bu ürünü satın almasını saglamış sonrada bilinçli bir şekilde iade sürecini uzatarak kredi kartından kendisine yatan paraları kullanmaktadır. FIrma hem iade yi geciktirmekte hem de yanıltıcı ve aldatıcı davranmaktadır. Milletin parasını toplamak ve haksız bir sekilde kullanmak için bu listelemeyi başından beri bilerek yapmıştır. ?imdide kredi kartı iadeleri için işlemi bilerek uzatmaktadır. Kredi kartı ekstresi kesildiginde halen iade yapılmamış ise harcama tutarı ekstre ye yansıyacagından satın almadıgım telefonun bedelini bankama ödemek zorunda kalacagım ödeyemezsem faiz işleyecek. Telefonla kaç defa aradım müşteri temsilcisi bilgilerinize ulaşamadık diyerek hiç bir şey yapmıyor Allah bunlarin belasını versin.

Arkadaşlar merhaba,

Evde menzil genişletici olarak kullanmak üzere 5 ghz destekli bir cihaz almayı düşünüyorum. Aslında Mi wifi pro falan almayı düşünüyordum bugünde A101 den Mercusys marka (Tp Link ürünü) wifi menzil genişletici aldım. Ama bu cihazda 5 ghz desteği yokmuş 5 ghz destekli uygun fiyatlı birsey arıyorum ne tavsiye edersiniz. Keenetic City diye bir model gördüm nasıldır tavsiye edermisiniz. Evde ZTE modemli 100 mb e kadar fiber internet var sadece repeater olarak kullanacağım arka odalara sinyal zayıf gidiyor.

keenetic city ile mi router 4a cihazları nasıl hangisi daha iyidir repeater olarak ?

Yada başka öneride olabilir.

Teşekkürler.

Evet arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi millenicom müşteri temsilcisine gün boyu defalarca aramama rağmen hiç bir şekilde ulaşamadım.Firma battı mı kapandımı ne oldu. Önce aboneliğimi iptal etmek istiyordum hatta faks gönderdim müşteri temsilcisine ulaşamadığım için sonra iptal etmekten vazgeçtim şimdi iptal mi ederler yoksa durur mu bilmiyorum hiç biriyle görüşemedim telefonda niye kimse açmıyor.
Merhaba bütçe kısıtlı olduğu için bir TV + android tv box almayı düşünüyoruz. Bu amaçla 2000 civarında 50" falan bir TV önerisi yapabilir misiniz.
Dijitsu var 50 "the nasıl o yada Awox
Ben TurkNet vdsl kullanıyordum yeni taşındım taşındigim binada Türk Telekom fiber var dolayısıyla TurkNet i nakil yaptıramadim mecburen kapapttirdim. TurkNet ten aldığım aynı hızı 75 tl ye alırken şimdi fiber de 100tl ye almak zorunda kaldım. Millenicom a yeni abonelik yaptirdim mecburen ama aylık 25 tl zararım var. Millenicom aynı anda hem adsl hem vdsl hem fiber İnterneti nasıl veriyorsa TurkNet te aynı şekilde versin. Niye Türk Telekom ile anlaşma yapmıyorlar. Niye TurkNet de millenicom gibi telekomun fiber altyapısında hizmet vermiyor.
Evet arkadaşlar bir arkadaşım 12 yıldır kullandığı Toshiba öğretmen laptobunu bügün itibariyle emekliye ayırdı. Şimdi en azından işini görebilecek - slayt hazırlama, internette gezme, film izleme gibi- ucuzundan 15.6 bir laptop arıyor. Oynasa oynasa en fazla counter 1.6 oynar o kadar. Burada önemli olan fiyat şimdilik ilerde zaten macbook almayı düşünüyor o yüzden ilerisi için yatırım yapılacak bir durumu yok . Şimdilik idare etsin yeter. Bu arkadaşa mesela 650-700 gibi maks. ne önerirsiniz.
mesela şurdaki 500-750 arası ürünleri seçtim bunlar nasıl sizce yada başka önerilerde olabilir;
Şimdiden teşekkürler.

http://www.ebrarbilgisayar.com/notebook-pmk189?ob=1&fiyat=500_750
Merhaba arkadaşlar,
Evde adsl modemi oturma odasına takıyorum ama diğer odalara sinyal zayıf geliyor ve internete girmekte zorlanıyorum, evde bir adsl modem daha var boş duruyor onuda ayarlayıp yani aynı adsl kullanıcı adı ve şifresini ayarlarına girip salonda ki telefon pirizine taksam ne olur ? Hem oturma odasında hemde salonda iki ayrı modemden internete girebilirmiyim ? Hem salonda hem de oturma odasında telefon hattı prizi var. İkisinde de ayrı ayrı modem takılı olacak ve bu modemlerde aynı adsl kullanıcı adı şifresi yazacak ? Nasıl olur?
Hakkında
Konum: Konya,Ereğli
Forum İkinci El İmzası:
Allahım bizi doğru, dürüst, güvenilir ve sözünde duran insanlarla karşılaştır.
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Samsung Notebook
Otomobil
Renault Grand Scenic III
Mobil cihaz
Huawei
Operatör
Türk Telekom
ISS
TurkNet
Oyun Platformu
PC
Takım
Fenerbahçe
TV
LG
Ses Sistemi
Logitech
Notebook
Samsung
GPS, Navigasyon
Piranha
Modem
Zte
Beyaz Eşya
Vestel
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 4 hafta
Mesaj Sayısı: 2.021
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.815
İkinci El Bölümü Mesajları: 306
Konularının görüntülenme sayısı: 392.350 (Bu ay: 2.032)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 219 (Bu hafta: 3)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.