Şimdi Ara

Lincoln Navigator Almak İstiyorum Yardım (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
4
Favori
48.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARACIM 2 YILDIR DENİZLİDE 2 YIL OLDU ALALI. SUAN DA HALA DENİZLİDE KARDEŞİM
  • herneyse işte :) ben v8 seviyorum bunu sevdiğim için gökgörmedik vs denilcekse varsın denilsin. gökgörmedik olmamak için tofaş vs binemicem.
  • Bu kadar iri cüsseli ve ihtişamlı bir aracı 35 bin TL'ye satamıyorlarsa tek sebebi arızaları ve servis-bakım maliyetleridir.


    Bundan daha yaşlı toyota land cruiser araçlar 50.000 liralara alınıp satılıyor. Yakıt tüketimleri yakın, vergileri yakın. Peki fark ne; Sağlamlık.
  • biraz dikkatli arastırrsanız 35 bin tl ye de var 60 bin tlyede var. toyotada öyle 35 bine kde var 70 bn tl ye de var. ikisininde 35 bin tl olanından alırsanız sanayiyle akraba olursunuz. oyuzden alırken iyi araştırıp paraya kıyarsanız kafanız kuş gibi olur yıllardır kullanan biri olarak söylüyorum. bu araçlar ömürlüktür. birde önyargı var tabi. ooooo bu araba ne yawwww v kaç bu kaç motor bu 5 lira yakıyomu buu diyenler olugu için piyasası düştüğü doğrudur
  • Bu tarz araçların fiyatı neden piyasasının altında? Çünkü bu tarz araçlar çok yaygın değil büyük şehirlerde bile parmakla sayılacak kadar vardır. Böyle oluncada ister istemez daha öncede bahsettiğimiz konular oluyor . Araç yerden yere vuruluyor . Dolayısıyla sahibi bir süre sonra elinden çıkarma kararı alınca önce tabii ki değerini istiyor fakat o insanların aklında kalan mevzulardan dolayı kimse alma cesaretini gösteremiyor. O zaman ne oluyor satıcı yavaş yavaş fiyatı çekiyor . Bu seferde araç değerinin altına düşünce oooo o arabanın dünya masrafı vardır motor bitiktir şanzıman ölüdür , parça yok , paranı çöpe atarsın , bak adam normal fiyatının yarısı istiyor vs.. tarzı muhabbetler başlar . Takii bu olay artık sahibi kızıp ya şehirdışından birine veya hurdaya çıkarana kadar devam eder gider. En başta esas üretici FORD navigatorün motoruna muhtelif bakımları zamanında yapıldığı sürece 1000000km. garanti vermiştir. Baktığınız araçlar türkiye şartlarında en fazla 250000km. yapmış olacaktır ki buda daha motorla ilgili bir sıkıntısının olmadığını gösterir. selamlar.




  • aynen katılıyorum aracım 235000 kmde. tık yok
  • aktuz yanlış anlamayın hiç bu tarz bir aracı uzun vade kullandınızmı ? Siz ki bir makine mühendisi olarak bu araçların parçalarının , Amerikan motorlarının ne kadar kaliteli ve bir o kadar kaliteli materyallerden yapıldığını bilmeniz gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtmmustafa -- 24 Mayıs 2013; 14:44:45 >
  • Consumer report magazine tarafından ikinci elde uzak durulması gereken araçlar listesine alınmış bir aracı ancak bizim ülkemizde amerikan aracı genellemesi adı altında kaliteli, sağlam bulanlar çıkar.

    Amerikada birisine gidip de Ford'un sağlamlığından bahsetsek muhtemelen o cümleden sonra havaya konuşmaya başlarız.
  • Bi tanıdığım buna benzer bi sevdayla chrysler 300M almıştı. Sizinle aynı düşünceleri taşıyordu. Vergisini, bakımını, herşeyini göze almıştı. İlk günler herşey harikaydı onun için. Sonrasında hiç öyle olmadı. Özet geçeyim; perişan oldu.

    Saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Consumer report magazine tarafından ikinci elde uzak durulması gereken araçlar listesine alınmış bir aracı ancak bizim ülkemizde amerikan aracı genellemesi adı altında kaliteli, sağlam bulanlar çıkar.

    Amerikada birisine gidip de Ford'un sağlamlığından bahsetsek muhtemelen o cümleden sonra havaya konuşmaya başlarız.





    Toyotayı daha kısaca Japonları severim,sağlam araç yapıyorlar katılıyorum imkanım olsa kesinlikle alırım ama parça fiyatları inanılmaz pahalı ki bu benim önümdeki en büyük sorun.Evet daha uzun ömürlü parçaları ama ikinci el belli yaş ve km'nin üzerinde araç alacaksanız risk hangi marka olursa olsun hep var,illaki bir parça bozulacak.Ayrıca ülkemizde Toyota 4x4 lerde pek ucuzda değil ikinci el fiyatı olarak.Geçenlerde bir arkadaşım X marka 4x4 bir Japon aracının direksiyon kutusunu sordu 7 bin TL fiyat çektiler, aynı parça bir Amerikanda 500-1000 TL arasında çok çok rahat halledersin.İnanılmaz bir fiyat farkı var.

    Amerikaya gelirsek oranın şartları ile ülkemizin şartları bir değil.Orada araç hergün ihtiyaç bir gün dahi arabasız yapamazsını çoğu yerde yani güvenilir olmalı,ayrıca işçilik fiyatları çok çok yüksek,böyle olunca dayanıklı araçlar yani Japonlar daha çok prim yapıyor.Amerikan araçları ayrıca çok dayanıksız da değil,sadece belli kmlerde belli parçaları değiştirmeniz lazım,eğer dikkat ederseniz buna araç uzun süre hizmet eder.Yani öyle sürekli arıza çıkartıp durmuyorlar olur olmaz yerlerde.

    Ülkemizde aslında özellikle büyükşehirlerde Amerikanlar tutuluyor(parça ve tamir olanağı var),elinde temiz aracı olanlar kolay kolay satmazlar.Satmak istediklerinde de aracı bilenler mutlaka alır.Belli bir müşteri kitlesi hep var.

    Amerikan araçlarının ülkemizde çok satılmamasının en büyük sebebi MTVdir.Motor hacimleri yüksek,böyle oluncada sıfır alan pek olmuyor haliyle ikinci elde ona göre,bir de ikinci ellerinin de MTVsi çok yüksek olunca haliyle insanlar pek yanaşmıyor.Yakıt tüketimi elbette biraz fazla ama tahmin edildiği kadar da sorun değil alacak kişiler için esas sorun MTV.




  • ARACI ALIRKEN DETAYLI ARASTRMA YAPAYIP BİRDEN ALIP GECİNCE SONUC PERİŞANLIK OLABİLİYO SUKURLER OLSUN YILLARDIR V8 AMERİKAN KULLANIYORUM HİÇ PERİŞAN OLMADIM SAYGILAR
  • Ben açık ve net soru soruyorum , kesinlikle kimse üstüne alınmasın ve yanlış anlamasın . Yorumu olumsuz yönde yapan arkadaşlar . Sizler hiç alıp uzun vade v8 motorlu 4000cc. ve üzeri motorlu araç alıp kullandınız mı? Bu kadar tecrübe nereden ileri geliyor. Yorum yapanlara baktığım zaman ya komşusunda yada bir arkadaşında oluyor . Yorumlarda bu tanıdıkların üzerinden yapılıyor. Şimdi öncelikle tecrübe bilindiği üzere zamanla kazanılır. Bu tarz araçlara gözü kapalı girmek tabii ki yanlıştır. Öncelikle araştırmak bilgilenmek gerekir. Zaten forumlarında genel amacı budur. Birisi mantıklı yorum yapıyor , arkasından başka kullanıcı tecrübe sahibi olmadan o yorumdaki bilinen bir tecrübenin aksini söylemeye çalışıyor. Bu tarz yorumlarda insanları yanlış yönlendiriyor. Yok paranı çöpe atarsın , yok lpg de şöyle yakarmış , vay efendim motoru bitik olurmuş , parça bulunmazmış. Soruyorum böyle bir tecrübe edindiniz mi ne kadar süre bu tarz araçlarla uğraştınız , bu araçlara bu kadar düşmanlık neden çözemedim doğrusu. Ben yaklaşık 20 yıldır v8 araçlara binerim, severim ve uğraşırım . Doğru vergileri normal araçlardan yüksek önceden öyle değildi ama işin içine motor hacmi girince vergiler fırladı. Yakıt her zaman katlanılabilecek seviyededir , tabii araçta bir sorun yoksa , parça çoğu zaman bulunur , çok özel bir araç değilse . Neden bu tarz araçlar ülkemizde sevilmez çünkü dünya üzerinde akaryakıtı ve lpg yi en pahalı tüketen ülkeyiz kişi başına düşen gelir seviyesi hesaplandığı zaman tabiikide bu tarz bir araç sizin düşmanınız olacaktır. Şu an hangi araca bakarsanız standart şartlarda en büyük motor 1600cc dir . tabii hacimler şu ara 800 cc. ye kadar düştü ki bu kadar küçük motordan nasıl bir performans beklersiniz orası düşündürücü. Artı kaza esnasında ne kadar güvenilir olur orasıda ayrı bir tartışma konusu. V8 araçlar her zaman 2. bir araç olarak alınmalıdır. Ben öyle yapıyorum şehiriçi için normal binek araç kullanıyorum . Uzun seyahatler veya piknik , gezi , akraba ziyareti tarzı şeylerdede büyük olan aracımı kullanıyorum. Ama tabii ki maddiyatınızın buna yetmesi lazım. Ülke şartlarında tek maaşla çalışıp bu tarz araçlara binmek macera peşinde koşmak olur. Konuyu açan arkadaş ben yakıtına ve vergisine katlanabilirim bana yardımcı olun diyerek konuyu açmış. Ama benim söylediğim gibi aracı yerden yere vurmaktan başka bişey yapmıyoruz.

    selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtmmustafa -- 25 Mayıs 2013; 13:40:59 >




  • onu bunu bilmem. benim düşüncem insan bi arabayı sevdiyse severek kullanıyosa geriisi hiççç önmli değil cevredekiler ne derse desin. ozaman 200 bin tl ye araç almakta gökgörmediklik olur. ben gibi uzun yola çok sık gidenler için gerçekten ideal öneririm sonuna kadar.
     Lincoln Navigator Almak İstiyorum Yardım
  • Hocam ne yaptın, kaptın mı Lincoln'ü?
  • önyargılı arkadaslar yüzünden almaktan vzgecti sanrıım
  • Bizde 2000 model grand cherokee var v8 motor arac 250000 km de. Sanzuman motor daha sorun cikarmadi ama bu araclar oyle uzun yolda cok konforlu degildir. V8 motor sesi bir sure sonra kulagi rahtsiz eder bu bir, arac yaylana yaylana gider esalade de dahil buna bu 2, vitajlara oyle hizli giremezsin maks 120-130 dur altinda bmw mersedes sedani yok. Duz yolda iyi basarsin iyi atak araclardir ama yaylanma olayi saga sola cekme olayi olur o da guven vermez konforu bozar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cherokee bilmem ama navigator kesinlike içine ses almıyo uzun yolu çok iyi özellikle. bu araçlar zaten uzun yol aracı. dedğin gibi viraja bir x5 le girdğin gibi giremezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Consumer report magazine tarafından ikinci elde uzak durulması gereken araçlar listesine alınmış bir aracı ancak bizim ülkemizde amerikan aracı genellemesi adı altında kaliteli, sağlam bulanlar çıkar.

    Amerikada birisine gidip de Ford'un sağlamlığından bahsetsek muhtemelen o cümleden sonra havaya konuşmaya başlarız.





    listenin linkini koyarmisiniz rica etsem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beamer -- 5 Haziran 2013; 11:58:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Consumer Reports BAD BETS

    These vehicles showed multiple Used Car Verdicts that were much worse than average, according to our survey respondents. They consistently had more problems than other models overall.

    BMW 7 Series
    Infiniti QX56
    Nissan Titan
    BMW X5 (V8)
    Jaquar S-Type
    Oldsmobile Bravada
    Chevrolet Astro
    Jaguar X-Type
    Oldsmobile Cutlass
    Chevrolet Blazer
    Jeep Grand Cherokee
    Oldsmobile Silhouette
    Chevrolet Express
    Kia Sedona (except '06)
    Pontiac Aztek
    Chevrolet S-10 (4WD)
    Land Rover Discovery, LR3
    Pontiac Trans Sport, Montana, Montana SV6
    Chevrolet Venture, Uplander
    Lincoln Aviator
    Volkswagen Cabrio
    Chrysler Town & Country (AWD)
    Lincoln Navigator
    Volkswagen Jetta (turbo, gas)
    Dodge Grand Caravan (AWD)
    Mercedes-Benz CLK
    Volkswagen Jetta (V6)
    GMC Jimmy
    Mercedes-Benz M-Class (V8)
    Volkswagen New Beetle (4-cyl.)
    GMC Sonoma (4WD)
    Mercedes-Benz S-Class (V8)
    Volkswagen Touareg
    GMC Safari
    Mercedes-Benz SL
    Volvo XC90 (6-cyl.)
    GMC Savana
    Nissan Armada


    http://www.chathamjournal.com/weekly/living/autos/cr-best-used-cars-70313.shtml



    Bu arabaya kimse binilmez demiyor, tenekeden arabalara bile 40 yıldır binen biniyor. Konu megane'dan buna geçen kişi yakıt masraflarını göze alsa bile servis ve yedek parça konusunda gerek ekonomik gerekse tedarik açısından sıkıntı yaşar mı konusudur. Soran arkadaşın önceki aracı Cherokee olsaydı, lincolnde "hiç sıkıntı yaşamazsın" şimdiden hayırlı olsun da denilebilirdi. Fakat megane'dan geçmek isteyen bir arkadaşa halihazırda amerikan araçlarına binen kişiler için doğal gelen durumlar sürpriz gibi gelebilir. Gönül ister arkadaş alsın, "3 sene sonra da iyiki almışım ben böyle araç görmedim, herşey helal olsun" desin. Bugün piyasada binlerce bulunan 2005 model Hyundai Getz'in aksını piyasada bulmak zordur. 2000 Toyota corolla hb'nin arka silecek kolunu bulmak zordur. Otomotiv sektöründen biri olarak fikrim budur. Bu araç o kadar azdır ki, sadece değerini bilenler bile alsalar fiyatları bu kadar düşmezdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 5 Haziran 2013; 15:41:43 >




  • Şehiriçi 30 lt yakarı olur herhalde.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.