Şimdi Ara

★★★ LG V20 ANA KONU ★★★ (168. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.918
Cevap
35
Favori
209.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizisincoskuner

    Arkadaşlar süreç hakkında bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim. V20 model telefonumu ışık sızması ghost screen ve ısınma gibi sebeplerden dolayı servise verdim ocak ayının 29'unda. Fakat servisi aradığımda halen detaylı test aşamasında diyorlar 5 gün oldu daha ne kadar sürer test aşaması? Ve karar ne olur sizce?

    Servis belgesiyle thhye verin 20 iş günü geçti deyin 3 ay sonra karar çıkar.
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    yanlış anlamışsın hocam yazdığımı 20 gün olmadı 5 gün oldu az önce aradım servisi hatayı resimlememiz lazım ki LG'ye atabililelim o yüzden cihazı yoruyoruz dediler
  • Arkadaşlar acil yardım. Az once hayalet ekran konusunda samsundaki servisle görüştüm. Bana genel merkez bu konuda hiçbir işlem yapmadığını ve cihazın normal olduğunu soyleyeceklerini bildirdiler. Bu durumda tuketici haklari mahkemesine basvurabilecegimi soylediler. Simdi sorum şu, bu sekilde hakem heyetine basvurup sonuc alan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem_6655

    Arkadaşlar acil yardım. Az once hayalet ekran konusunda samsundaki servisle görüştüm. Bana genel merkez bu konuda hiçbir işlem yapmadığını ve cihazın normal olduğunu soyleyeceklerini bildirdiler. Bu durumda tuketici haklari mahkemesine basvurabilecegimi soylediler. Simdi sorum şu, bu sekilde hakem heyetine basvurup sonuc alan var mı?

    Evet ama bilirkişi incelemesine kalır ve 6 ayda sonuç anca çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Peki sonuc hakkında bir bilginiz var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem_6655

    Peki sonuc hakkında bir bilginiz var mi



    %99 bilirkişi ekran sorunlu diye rapor verir ve hakem heyetide bu rapora göre karar alır ama hakem heyetinde veya bilirkişide bir dangalağa rastgelirsen 6 ay boşa beklemişte olursun. Lg madem ghost screene sorunsuz diyor o zaman bunun yazdığı bir rapor iste. Bu raporla thhye başvurursan kazanma şansın artar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhans19 -- 6 Şubat 2018; 14:42:15 >
  • Cihazı romlu kullanan varmı ? Ya da rom tavsiyesi olan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    gokhans19 tsk ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • G5 kullanıyorum, gps problemi beni benden alıyor, v20 de gps problemi varmı arkadaşlar? Bataryayı tak çıkar yapmaktan anten bozuldu sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • swat882 kullanıcısına yanıt
    Ben v20de hiç gps sorunu yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    G5 kullanıyorum, gps problemi beni benden alıyor, v20 de gps problemi varmı arkadaşlar? Bataryayı tak çıkar yapmaktan anten bozuldu sanırım

    Uzun zamandır v20 konusunda aktifim öyle bir problemle karşılaşan hiç görmedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön cam için yumuşak jelatin var mı piyasada hep sert var hepide yanlardan hava yapıyor tam oturmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukrugzdm



    Ön cam için yumuşak jelatin var mı piyasada hep sert var hepide yanlardan hava yapıyor tam oturmuyor





    Turk telekom mağazalarına nano film sorun hocam hem koruyor hemde esnek olduğu için 4 kenardan yapışıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Note 8 ic8n spigen den aldim, yumusagini. Ama cok kolay ciziliyor. Tirnak izi vs. Bence hic kullanisli degil yumusak olani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orjinal quickcover kılıf aldığım için nano yumuşak koruyucu daha çok işime yarayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar arkadaşlar,

    Önceki sayfalarda telefon hakkında görüşlerim yer almaktadır. Görüşlerimi yazdıktan sonra mayıs ayı içinde telefonu aldım ve açıkçası telefona aşık olmuştum. Mayıs 2017 tarihinde aldığım telefonda ekranda ince uzun çizgiler oluştu, kare kare görüntüde bozulma oldu ve kare olan yerlerde ekran dokunmatiği çalışmamaya başladı.

    5 eylülde izmir ayes elektroniğe telefo teslim ettim. 27 eylül'de telefonun değişim olacağı söylendi. Bu süre içinde telefonumun yerine G2 verildi ve kullanmaya başladım.

    V20 stoklarda olmadığı için stoğa girmesini bekledim. Telefonumu önceden çalıştığım şirkete fatura ettirdiğim için para iadesi talep edemedim. Biraz kötü ayrılmıştım çünkü.

    4 Ocağa kadar da beklettiler beni. Bu süreçte hiç bir şekilde telefonla ilgili bilgi vermediler. Tüm gelişmelerle ilgili ben telefon açınca bilgi aldım.

    4 Ocakta V20 üretimde kaldırıldığını ve stok olmayacağını beyan ettiler. Ve sonrasında bana sormadan G6 modeli gönderdiler. Bende kendilerine V20'nin muadili G6 değildir dedim haklı olarak. Ücret iadesi konusunda zorladılar ama ben eski şirketimle iletişime geçmek istemediğimi, tüketici haklarına göre de para iadesi ya da ürün talebinin tüketiciye bırakıldığı konusunda uyardım. Bu süreçte LG Türkiye'de V20'ye muadil ürün olmaması ve üst model olan V30'da ülkemizde satışa sunulmadığı için bekleme devam ettim.

    V30 satışa sunulmaya başlamasına rağmen kendileri bana bu ürünü göndermemek için her yolu denedi açıkçası. İşlerimin çok yoğun olmasından dolayı mahkeme süreçleriyle uğraşmamak adına ücret iadesini kabul ettim. Bir şekilde eski şirketimle iletişime geçtim gerekli belgeleri LG'ye ilettim.

    Geçen hafta cuma günü öğlen aradım tekrar 14:00 ile 16:30 arasında ücretiniz iade edilecek dendi. Saat 17:00 oldu hala bir ses çıkmayınca aradım tekrar LG'yi ve ne hikmetse ücret iade sürecim durdurulmuş ve bir anda V20 model telefon stoklarına girmiş.

    Bu süreçte beni telefonla, mesajla ya da mail ile bilgilendirme yapmadıkları; Müşteri memnuniyetine önem göstermedikleri; Tüketici haklarına saygı duymadıkları ve en önemlisi yeni cihazın garantisinin de otomatik olarak mayıs 2017'den itibaren geçerli olacak olması nedeniyle para iadesi konusunda direttim. Ama laf dinletemedim.

    Şu anda V20'nin tarafıma gönderilmesini bekliyorum. Çok beğenerek satın aldığım cihazdan değil ama LG markasından soğuttular beni. Evimde TV'den ses sisteminde, klimaya kadar LG markası kullanan bir tüketici olarak yeni gelecek V20'den sonra LG markalı hiç bir ürünü almamaya karar verdim.

    Bu karar ürünlerin kötü olması sebebiyle alınmadı, LG TR ciddi anlamda tüketiciye satış sonrasında önem vermemektedir. Call Center sadece bilgi vermekte, insiyatif kullanmamaktadır. İnsiyatif kullanacak kişilere ulaşma imkanınız yok. Başka markalarda bu durumla ben karşılaşmadım. Benzer süreçlerde bir kaç ürünümde karşılaştım.

    Cihazda üretim hatası olabilir bu olağan bir şey ama hukukumu hiçe sayan, müşterisini bilgilendirmeyen bir markayı bu andan sonra evime almam. Başkalarına da aldırmamak için fikirlerimi beyan ederim.

    Tekrar söylüyorum V20 şuanda dahi en iyi F/P ürünüdür. Ama LG TR benim için ÇÖPTÜR.

    Bilgilerinize sunarım, saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizikisg

    Selamlar arkadaşlar,

    Önceki sayfalarda telefon hakkında görüşlerim yer almaktadır. Görüşlerimi yazdıktan sonra mayıs ayı içinde telefonu aldım ve açıkçası telefona aşık olmuştum. Mayıs 2017 tarihinde aldığım telefonda ekranda ince uzun çizgiler oluştu, kare kare görüntüde bozulma oldu ve kare olan yerlerde ekran dokunmatiği çalışmamaya başladı.

    5 eylülde izmir ayes elektroniğe telefo teslim ettim. 27 eylül'de telefonun değişim olacağı söylendi. Bu süre içinde telefonumun yerine G2 verildi ve kullanmaya başladım.

    V20 stoklarda olmadığı için stoğa girmesini bekledim. Telefonumu önceden çalıştığım şirkete fatura ettirdiğim için para iadesi talep edemedim. Biraz kötü ayrılmıştım çünkü.

    4 Ocağa kadar da beklettiler beni. Bu süreçte hiç bir şekilde telefonla ilgili bilgi vermediler. Tüm gelişmelerle ilgili ben telefon açınca bilgi aldım.

    4 Ocakta V20 üretimde kaldırıldığını ve stok olmayacağını beyan ettiler. Ve sonrasında bana sormadan G6 modeli gönderdiler. Bende kendilerine V20'nin muadili G6 değildir dedim haklı olarak. Ücret iadesi konusunda zorladılar ama ben eski şirketimle iletişime geçmek istemediğimi, tüketici haklarına göre de para iadesi ya da ürün talebinin tüketiciye bırakıldığı konusunda uyardım. Bu süreçte LG Türkiye'de V20'ye muadil ürün olmaması ve üst model olan V30'da ülkemizde satışa sunulmadığı için bekleme devam ettim.

    V30 satışa sunulmaya başlamasına rağmen kendileri bana bu ürünü göndermemek için her yolu denedi açıkçası. İşlerimin çok yoğun olmasından dolayı mahkeme süreçleriyle uğraşmamak adına ücret iadesini kabul ettim. Bir şekilde eski şirketimle iletişime geçtim gerekli belgeleri LG'ye ilettim.

    Geçen hafta cuma günü öğlen aradım tekrar 14:00 ile 16:30 arasında ücretiniz iade edilecek dendi. Saat 17:00 oldu hala bir ses çıkmayınca aradım tekrar LG'yi ve ne hikmetse ücret iade sürecim durdurulmuş ve bir anda V20 model telefon stoklarına girmiş.

    Bu süreçte beni telefonla, mesajla ya da mail ile bilgilendirme yapmadıkları; Müşteri memnuniyetine önem göstermedikleri; Tüketici haklarına saygı duymadıkları ve en önemlisi yeni cihazın garantisinin de otomatik olarak mayıs 2017'den itibaren geçerli olacak olması nedeniyle para iadesi konusunda direttim. Ama laf dinletemedim.

    Şu anda V20'nin tarafıma gönderilmesini bekliyorum. Çok beğenerek satın aldığım cihazdan değil ama LG markasından soğuttular beni. Evimde TV'den ses sisteminde, klimaya kadar LG markası kullanan bir tüketici olarak yeni gelecek V20'den sonra LG markalı hiç bir ürünü almamaya karar verdim.

    Bu karar ürünlerin kötü olması sebebiyle alınmadı, LG TR ciddi anlamda tüketiciye satış sonrasında önem vermemektedir. Call Center sadece bilgi vermekte, insiyatif kullanmamaktadır. İnsiyatif kullanacak kişilere ulaşma imkanınız yok. Başka markalarda bu durumla ben karşılaşmadım. Benzer süreçlerde bir kaç ürünümde karşılaştım.

    Cihazda üretim hatası olabilir bu olağan bir şey ama hukukumu hiçe sayan, müşterisini bilgilendirmeyen bir markayı bu andan sonra evime almam. Başkalarına da aldırmamak için fikirlerimi beyan ederim.

    Tekrar söylüyorum V20 şuanda dahi en iyi F/P ürünüdür. Ama LG TR benim için ÇÖPTÜR.

    Bilgilerinize sunarım, saygılar.



    Altına imzamı atarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yukardaki sorun LG'den cok ülkenin şartlarıyla ilgili ve satıcı firmanın temelde büyük bir kusuru yok cunku müşterinin hakları olduğu gibi, satıcının da hakları var. anlaşıldığı kadarıyla para iadesi yapılacağı sırada ürün stoklara gelince ürün verelim demişler. Bazı şeyleri cok güzel yapmalarını beklemeyin, 2000'lerin başındaki gibi değiliz , cogu firma ayakta zor duruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • söylemeye korkuyorum ama başıma bişey gelmeyecekse çok memnunum telefondan

    bu google pixel kamera APKsını indirdim kurcalıyorum. bunun ayrıntılı ayarlarını bilen varsa yazarsa süper olur

    bi de kulaklık önerisi
  • Şu hayalet ekran sorunu yüzünden telefonumdan soğuyorum...

    Cihaz biraz ısınsın, hemen hayalet başlıyor. Soğuyunca geçiyor.

    Yazılımla yok mu çaresi ?
  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.