Şimdi Ara

★★★ LG V20 ANA KONU ★★★ (169. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.918
Cevap
35
Favori
209.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizikisg

    Selamlar arkadaşlar,

    Önceki sayfalarda telefon hakkında görüşlerim yer almaktadır. Görüşlerimi yazdıktan sonra mayıs ayı içinde telefonu aldım ve açıkçası telefona aşık olmuştum. Mayıs 2017 tarihinde aldığım telefonda ekranda ince uzun çizgiler oluştu, kare kare görüntüde bozulma oldu ve kare olan yerlerde ekran dokunmatiği çalışmamaya başladı.

    5 eylülde izmir ayes elektroniğe telefo teslim ettim. 27 eylül'de telefonun değişim olacağı söylendi. Bu süre içinde telefonumun yerine G2 verildi ve kullanmaya başladım.

    V20 stoklarda olmadığı için stoğa girmesini bekledim. Telefonumu önceden çalıştığım şirkete fatura ettirdiğim için para iadesi talep edemedim. Biraz kötü ayrılmıştım çünkü.

    4 Ocağa kadar da beklettiler beni. Bu süreçte hiç bir şekilde telefonla ilgili bilgi vermediler. Tüm gelişmelerle ilgili ben telefon açınca bilgi aldım.

    4 Ocakta V20 üretimde kaldırıldığını ve stok olmayacağını beyan ettiler. Ve sonrasında bana sormadan G6 modeli gönderdiler. Bende kendilerine V20'nin muadili G6 değildir dedim haklı olarak. Ücret iadesi konusunda zorladılar ama ben eski şirketimle iletişime geçmek istemediğimi, tüketici haklarına göre de para iadesi ya da ürün talebinin tüketiciye bırakıldığı konusunda uyardım. Bu süreçte LG Türkiye'de V20'ye muadil ürün olmaması ve üst model olan V30'da ülkemizde satışa sunulmadığı için bekleme devam ettim.

    V30 satışa sunulmaya başlamasına rağmen kendileri bana bu ürünü göndermemek için her yolu denedi açıkçası. İşlerimin çok yoğun olmasından dolayı mahkeme süreçleriyle uğraşmamak adına ücret iadesini kabul ettim. Bir şekilde eski şirketimle iletişime geçtim gerekli belgeleri LG'ye ilettim.

    Geçen hafta cuma günü öğlen aradım tekrar 14:00 ile 16:30 arasında ücretiniz iade edilecek dendi. Saat 17:00 oldu hala bir ses çıkmayınca aradım tekrar LG'yi ve ne hikmetse ücret iade sürecim durdurulmuş ve bir anda V20 model telefon stoklarına girmiş.

    Bu süreçte beni telefonla, mesajla ya da mail ile bilgilendirme yapmadıkları; Müşteri memnuniyetine önem göstermedikleri; Tüketici haklarına saygı duymadıkları ve en önemlisi yeni cihazın garantisinin de otomatik olarak mayıs 2017'den itibaren geçerli olacak olması nedeniyle para iadesi konusunda direttim. Ama laf dinletemedim.

    Şu anda V20'nin tarafıma gönderilmesini bekliyorum. Çok beğenerek satın aldığım cihazdan değil ama LG markasından soğuttular beni. Evimde TV'den ses sisteminde, klimaya kadar LG markası kullanan bir tüketici olarak yeni gelecek V20'den sonra LG markalı hiç bir ürünü almamaya karar verdim.

    Bu karar ürünlerin kötü olması sebebiyle alınmadı, LG TR ciddi anlamda tüketiciye satış sonrasında önem vermemektedir. Call Center sadece bilgi vermekte, insiyatif kullanmamaktadır. İnsiyatif kullanacak kişilere ulaşma imkanınız yok. Başka markalarda bu durumla ben karşılaşmadım. Benzer süreçlerde bir kaç ürünümde karşılaştım.

    Cihazda üretim hatası olabilir bu olağan bir şey ama hukukumu hiçe sayan, müşterisini bilgilendirmeyen bir markayı bu andan sonra evime almam. Başkalarına da aldırmamak için fikirlerimi beyan ederim.

    Tekrar söylüyorum V20 şuanda dahi en iyi F/P ürünüdür. Ama LG TR benim için ÇÖPTÜR.

    Bilgilerinize sunarım, saygılar.

    Çok uzun ve sinir bozucu bir süreç olmuş hocam sizin için inşallah gelen v20 de sorun yaşamazsınız..lg kadar güzel telefon yapmasına rağmen her geçen gün prestij kaybeden bir firma yoktur zannımca

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sararmen

    Şu hayalet ekran sorunu yüzünden telefonumdan soğuyorum...

    Cihaz biraz ısınsın, hemen hayalet başlıyor. Soğuyunca geçiyor.

    Yazılımla yok mu çaresi ?

    Çok ta kafaya takmamak lazım hocam yaa bizimde kroniğimiz böyle benimde ilk başta çok canımı sıkıyordu ama arkadaş olduk :) şu an için bir çözümü yok uygulama vs ile çözüldüğünü söylüyorlar fakat laf-ı güzaf..renk ayarları ile oynayıp görünmemesini sağlıyorlar oda orjinal renkler vermiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizikisg

    Selamlar arkadaşlar,

    Önceki sayfalarda telefon hakkında görüşlerim yer almaktadır. Görüşlerimi yazdıktan sonra mayıs ayı içinde telefonu aldım ve açıkçası telefona aşık olmuştum. Mayıs 2017 tarihinde aldığım telefonda ekranda ince uzun çizgiler oluştu, kare kare görüntüde bozulma oldu ve kare olan yerlerde ekran dokunmatiği çalışmamaya başladı.

    5 eylülde izmir ayes elektroniğe telefo teslim ettim. 27 eylül'de telefonun değişim olacağı söylendi. Bu süre içinde telefonumun yerine G2 verildi ve kullanmaya başladım.

    V20 stoklarda olmadığı için stoğa girmesini bekledim. Telefonumu önceden çalıştığım şirkete fatura ettirdiğim için para iadesi talep edemedim. Biraz kötü ayrılmıştım çünkü.

    4 Ocağa kadar da beklettiler beni. Bu süreçte hiç bir şekilde telefonla ilgili bilgi vermediler. Tüm gelişmelerle ilgili ben telefon açınca bilgi aldım.

    4 Ocakta V20 üretimde kaldırıldığını ve stok olmayacağını beyan ettiler. Ve sonrasında bana sormadan G6 modeli gönderdiler. Bende kendilerine V20'nin muadili G6 değildir dedim haklı olarak. Ücret iadesi konusunda zorladılar ama ben eski şirketimle iletişime geçmek istemediğimi, tüketici haklarına göre de para iadesi ya da ürün talebinin tüketiciye bırakıldığı konusunda uyardım. Bu süreçte LG Türkiye'de V20'ye muadil ürün olmaması ve üst model olan V30'da ülkemizde satışa sunulmadığı için bekleme devam ettim.

    V30 satışa sunulmaya başlamasına rağmen kendileri bana bu ürünü göndermemek için her yolu denedi açıkçası. İşlerimin çok yoğun olmasından dolayı mahkeme süreçleriyle uğraşmamak adına ücret iadesini kabul ettim. Bir şekilde eski şirketimle iletişime geçtim gerekli belgeleri LG'ye ilettim.

    Geçen hafta cuma günü öğlen aradım tekrar 14:00 ile 16:30 arasında ücretiniz iade edilecek dendi. Saat 17:00 oldu hala bir ses çıkmayınca aradım tekrar LG'yi ve ne hikmetse ücret iade sürecim durdurulmuş ve bir anda V20 model telefon stoklarına girmiş.

    Bu süreçte beni telefonla, mesajla ya da mail ile bilgilendirme yapmadıkları; Müşteri memnuniyetine önem göstermedikleri; Tüketici haklarına saygı duymadıkları ve en önemlisi yeni cihazın garantisinin de otomatik olarak mayıs 2017'den itibaren geçerli olacak olması nedeniyle para iadesi konusunda direttim. Ama laf dinletemedim.

    Şu anda V20'nin tarafıma gönderilmesini bekliyorum. Çok beğenerek satın aldığım cihazdan değil ama LG markasından soğuttular beni. Evimde TV'den ses sisteminde, klimaya kadar LG markası kullanan bir tüketici olarak yeni gelecek V20'den sonra LG markalı hiç bir ürünü almamaya karar verdim.

    Bu karar ürünlerin kötü olması sebebiyle alınmadı, LG TR ciddi anlamda tüketiciye satış sonrasında önem vermemektedir. Call Center sadece bilgi vermekte, insiyatif kullanmamaktadır. İnsiyatif kullanacak kişilere ulaşma imkanınız yok. Başka markalarda bu durumla ben karşılaşmadım. Benzer süreçlerde bir kaç ürünümde karşılaştım.

    Cihazda üretim hatası olabilir bu olağan bir şey ama hukukumu hiçe sayan, müşterisini bilgilendirmeyen bir markayı bu andan sonra evime almam. Başkalarına da aldırmamak için fikirlerimi beyan ederim.

    Tekrar söylüyorum V20 şuanda dahi en iyi F/P ürünüdür. Ama LG TR benim için ÇÖPTÜR.

    Bilgilerinize sunarım, saygılar.

    Para iadelerinde fatura sahibi olmanıza gerek yok. Ürünü tüketen kimse para iadesi ona yapılabilir. Sadece fatura sahibine iade yapılır diye bir kanun bulunmuyor. Ancak hem firmaların işlerine gelmiyor veya kanunları bilmiyorlar hemde tüketici kanunları bilmiyor. Eğer ilk iade yapılacağı zaman ibanını verseydin ve illa fatura sahibine yaparız diye diretselerdi onlardan alacağın belgeyle thhye başvurup paranı alabilirdin. Hatta şimdide alabilirsin. Servise seçimlikik haklarından iade hakkını kullanmak istediğin yazılı imzalı belgeyi ver. İade yapmazlarsa bu belgenin bir kopyasıyla thhye başvur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhans19 -- 14 Şubat 2018; 16:5:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksoft

    söylemeye korkuyorum ama başıma bişey gelmeyecekse çok memnunum telefondan

    bu google pixel kamera APKsını indirdim kurcalıyorum. bunun ayrıntılı ayarlarını bilen varsa yazarsa süper olur

    bi de kulaklık önerisi

    seçimlerden blur lens şeçiyorsun .

    daha sonra cihazı fotoğraf çekeceğin nesneye yakınlaştırıyorsunhafif ileri . ardından resim işlenip blur hale geliyor. hdr falan biliyorsunuz güneş ışık kaynağının arkaya vurduğu alanlarda kullanılıyor.

    kulaklık olarak v10 yanında verilen akg kulaklığı kullanıyorum öneririm.https://magaza.lgdestek.net/urun/lg-quadbeat-3-kablolu-altin-renk-kulaklik/




  • aksoft kullanıcısına yanıt
    bu model g4 ün ses aynı sayılsada defalarca denedim bunda ses bariz daha soğuk ve basslar aşırı parlak ve kısa çıkıyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar ürün geldi. İlk izlenimlerimi sunuyorum şimdi.

    Urun resimdeki gibi oldukça şık bir cihaz. Yere basan kısmı kaydırmaz kauçuk. Telefonumu şarja taktığımda az bir dokunmayla geriye düşüyor. Ben de cihazın içerisine ağırlık koyarak bu sorunu hallettim. Cihazla birlikte sadece usb şarj kablosu geliyor. Yani type-c kablosu değil. Dandik bir kablo. Ben de, bendeki normal usb şarj kablosunu kullandım. Hızlı şarj aparatımı taktım ve şarj etmeye başladım. Sonuç şu oldu. Sanki hızlı sarja gore daha yavaş ama normal şarj dan daha hızlı gibi geldi bana. Yani normal şarjla hızlı şarj arasında gibi birşey. Sanırım bu konuda oldukça tatminkar oldum. Ürünün içini açtım (ağırlık koymak için). Sadece bağlantı devreleri vardı. Eğer siz de bu üründen almayı ve ağırlık koymayı düşünürseniz cihazın içini açmak ic8n sakın bir yerlerini zorlamaya çalışmayın. Çünkü alt tabandaki kauçuk kısmı kaldırmanız gerekiyor. Kaldırdıktan sonra 6 adet küçük vida göreceksiniz. Vidaları sökünce zaten içini açmış oluyorsunuz. Urunle ilgili resimleri daha sonra göndereceğim. Yedek batarya ve telefonu şarj ederken pillerde en ufak bir ısınma olmuyor. Sorularınız olursa cevaplarım. Şimdilik bu kadar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba,

    V20 telefonumu bir süredir mini görünüme geçiremiyorum. Seçenek açık olmasına rağmen hiç bir şey olmuyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oz-ay

    Arkadaşlar merhaba,

    V20 telefonumu bir süredir mini görünüme geçiremiyorum. Seçenek açık olmasına rağmen hiç bir şey olmuyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    Merhaba,
    Şimdi denedim sorun yok. Sanal tuşları üzerinden parmağını sağa yada sola kaydırınca mini ekran moduna geçiyor.
  •  ★★★ LG V20 ANA KONU ★★★

     ★★★ LG V20 ANA KONU ★★★

     ★★★ LG V20 ANA KONU ★★★

     ★★★ LG V20 ANA KONU ★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evt bu şekilde hızlı şarj özelliğine kavuşmuş oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem_6655

    Evt bu şekilde hızlı şarj özelliğine kavuşmuş oldum.

    Uyumlu kablo ile dock a yerleştirince hızlı özelliği aktif oluyor yani değil mi hocam..galiba bende almayı düşünüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evt aynen... Yalniz mediamarkta sony kabloyu 30tl ye aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, v20 cihazımda çok fazla ghost screen var mavi ışık uygulamasıyla kullanıyorum. öyleki 5 dk kullanımda hemen iki kenardan boylu boyunca başlıyo sararmaya. Memnun kaldığınız iyi ve çabuk sonuç alabileceğim yetkili servis var mı? hangisine göndereyim. Kocaelideyim sizce buradaki servise mi vereyim hakkında birkaç şikayet okudum, yoksa istanbul servislerinden birisine mi gideyim?
  • Lg v20'de kablosuz şarj özelliği var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sararmen

    Lg v20'de kablosuz şarj özelliği var mı ?

    Malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dancingman


    quote:

    Orijinalden alıntı: sararmen

    Lg v20'de kablosuz şarj özelliği var mı ?

    Malesef

    Hayret, Lg g3'te bile standart vardı sanki, yanlış mı hatırlıyorum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sararmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: dancingman


    quote:

    Orijinalden alıntı: sararmen

    Lg v20'de kablosuz şarj özelliği var mı ?

    Malesef

    Hayret, Lg g3'te bile standart vardı sanki, yanlış mı hatırlıyorum ?

    Evet G3 te standart,G4 te opsiyonel, V10 V20 ve G5 te yok. G6 ve V30+ ta tekrar kablosuz şarj özelliği geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s_kokcu

    Arkadaşlar merhaba, v20 cihazımda çok fazla ghost screen var mavi ışık uygulamasıyla kullanıyorum. öyleki 5 dk kullanımda hemen iki kenardan boylu boyunca başlıyo sararmaya. Memnun kaldığınız iyi ve çabuk sonuç alabileceğim yetkili servis var mı? hangisine göndereyim. Kocaelideyim sizce buradaki servise mi vereyim hakkında birkaç şikayet okudum, yoksa istanbul servislerinden birisine mi gideyim?

    Tartışmasız vintek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wickedfb kullanıcısına yanıt
    Değişim veya ücret iadesi istiyorsanız izmir ayes elek. gönderin.Parça temini vintek e göre daha geç oluyor . Ben gönderdim parça temini yetişmediğine v10 için ücret iadesi yapıldı.

    Ancak telefonla ulaşma konusunda bazen sıkıntı yaşadım . ancak servis ve hizmet kalitesi iyi ve telefonla görüşme yapan kişiler oldukça anlayışlılar.
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.