ilk sayfadaki USB bellek metodunu kullanabilirsiniz. |
LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (261. sayfa)





-
-
Teşekkür ederim 🙏
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
-
Hocam gecmis olsun.Tüketici mahkemesine basvurun yapacak bir şey yok.Lg malesef servis konusunda kötü bir firma,o kadar uyariyoriz ama insanlar aldikca bu muameleye devam edecekler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
misli ile degisim isteyin sadece.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Vakit kaybetmeden THH başvurun hocam. Sakın ücret iadesi istemeyin, seçimlik haklarınızdan misli ile değişimi talep edin.
Samsung’da alsanız, Sony’de alsanız karşılaşacağınız muamele bu olacak maalesef.
Ülkemizde markalara en ufak bir yaptırım uygulanmadığı ve firmalar tüketici kanununa uymaya “zorlanmadığı (teşvik edilmediği demiyorum)” sürece de bu durum böyle sürüp gidecek.
Maalesef ülkemiz şartlarında şanslı olmaktan başka çareniz yok ki ürünü sorunsuz kullanın. Arıza çıktığında da ivedi olarak önden THH başvurunuzu yapın. Servis yüksek ihtimalle sorun çıkaracağından süreci başlatmış olursunuz. Olur da çıkarmazsa da başvurunuzu geri çekersiniz.
Detaylı bilgi için:
https://forum.donanimhaber.com/lg-turkiye-nin-yasa-tanimaz-tavri-ve-haklariniz--154157616
Geçmiş olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 3 Ağustos 2023; 13:27:17 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İyiden iyiye iyice kabak tadı verdi ülkemizdeki markaların bu fütursuzca umursamazlığı insanın birşey alası artık gelmiyor.
-
Bu yeni bir şeymiş gibi yazmışsınız ancak 5 yıldan uzun süredir bu böyle maalesef. Yalnızca burada paylaşan sayısı arttığı için sanki sayı artmış gibi bir izlenim oluşuyor. Maalesef yıllardı kanun tanımadan müşterileri mağdur ediyorlar. Bir çok kişi hem zor olduğunu düşündüğü hem de uğraşacağını sandığı için THH'ye başvurmuyor ve kaderine razı oluyor. Halbuki müşteri hizmetleri ve teknik servis ile uğraşmaktan daha kolay. Yalnızca sabırlı olmak ve 1 ay kadar geçen süreyi göze almak gerekiyor.
-
Kesinlikle, tek ihtiyaç sabır ve iyi bir dilekçe. Maddi olarak size hiçbir zararı olmamasına karşılık, hakkınızı kesinlikle ve kesinlikle alıyorsunuz. Süreç öyle 1-2 yıl sürmüyor, taş çatlasın 6-8 ay arasında hakkınızı alıyorsunuz.
Bu süre zarfında ürünsüz kalmanız gibi bir durum da söz konusu değil, çünkü firmalar 10 günü aşan tamir sürelerinde size eşdeğer ürün sağlamak zorundalar. En kötü, eğer kendi ürününüz kullanılabilir durumdaysa servisle görüşür, kendi ürününüzü bu süre zarfında kullanmaya devam edersiniz.
Bu arada tüketici hakem heyeti son adres değil, olurda hakem heyetinden olumsuz sonuç alırsanız, tüketici mahkemesinden kesinlikle hakkınızı alırsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eskidende butip sıkıntılar elbette vardı sorun günden güne daha çok yaşanıyor şikayetler mağduriyetler artıyor.haklısınız yaşanan mağduriyetlere birazda tüketicilerin bilinçsizliğinden kaynaklanıyor firmalar bunu çok iyi kullanıyorlar.
-
-
Manuel piksel temizleme yaptıktan sonra gerçekleştirdim testi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
4 saatlik bir piksel temizliği olmadı yalnız. Manuel temizlik başlattıktan 5-10dk sonra tv kendiliğinden açıldı tekrar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
%5 gray testi yaparken şu ayarlarda yapıp tekrar foto çekebilir misiniz?
LG OLEDs
ISF Dark
OLED 35
Contrast 85
Brightness 50
Gamma BT.1886
Netflix üyeliğiniz var ise Marco Polo - Netflix - 14-16 minutes (S1E3) bölümünde kontrol edin bu çizgiler görünüyor mu?
-
Bu akşam yapacağım hocam teşekkür ederim yanıtınız için
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bu kadar pahali bir tv nin ekrani böyle olmamali.servisi arasaniz normal derler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X