Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (263. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
6.693
Cevap
261
Favori
362.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lg yetkili servis geldi. Vertical banding’in LG tarafından kusur olarak görülmediğini söyleyerek gittiler. Zaten onu söylemeye geldikleri belliydi. THH yolu açıldı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yeni gelecek tvde de aynı problemin olmayacağının garantisi yok bu mantıkla. Bu durumda LG’den OLED tv almanın bir mantığı yok. Paranızla rezil oluyorsunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cakuren C kullanıcısına yanıt

    Az sayıda kusurlu üründen tümevarım yapmanız yanlış. Hepimiz uzun zamandır LG OLED kullanıyoruz. Buraya gelip yazanlar da genelde sorun yaşayanlar. Sorunsuz kullanan kaç bin kişi var diye hiç düşündünüz mü?


    Ayrıca Panel üreticisi LG olduğu için başka bir markadan da alsanız paneli yine LG olacak, bunu da biliyorsunuzdur.

  • Cakuren C kullanıcısına yanıt

    Böyle olacağını özellikle belirtiyoruz. Her defasında aynı senaryo. LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu 

  • Cakuren C kullanıcısına yanıt

    LG Türkiye için ölü piksel normal, vertical banding normal, pink tint normal, white dot normal. Yani aklınıza, hayalinize gelebilecek ve yurtdışında üreticinin dava konusu olmasına kadar uzanan tüm “üretim hataları” ülkemizde normal olarak LG Türkiye müşterilerine kabul ettirilmeye çalışılıyor. Bunu yıllardır yapıyorlar, yapmaya da aynen devam edecekler.


    Devlet buna müsade ettiği sürece firmalardan en ufak bir iyileşme bekleyemeyiz. Ne zaman ki bu tür durumlarda kanun dışına çıkan firmalara çok ciddi yaptırımlar uygulanır, cezalar kesilir, ancak o zaman bir memnuniyetten bahsetmemiz söz konusu olabilir.


    Garip olansa bizim vatan toprağımızda, bizim kanun ve yasalarımızı tanımayan firmalara, onca davayla mahkeme önüne çıkmalarına rağmen, halen en ufak bir yaptırımın uygulanmamış olması.


    Ticaret Bakanlığı’na yaptığım en son başvurumda bunu belirtmiştim, verilen cüzii sayılabilecek cezaların firmalar üzerinde en ufak etkisi yok. Aksine bu tür davalar sonucu oluşan kayıplarını ürün fiyatlarına yükleyerek, hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam ediyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 8 Ağustos 2023; 23:20:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eto83 kullanıcısına yanıt

    Konu içi arama yapın, ücretli ve ücretsiz hangi uygulama var defalarca yazıldı.

  • İyi akşamlar herkese. OLED48A16LA model bendeki televizyon. 2021 ürünü. Google Asistan ile bağlantı yapabiliyor muyuz acaba? Google Home uygulamasında LG ThinQ görünüyor fakat cihazı bulamıyor.

    Diğer bir sorum da ekran yansıtma ile ilgili. Telefon ekranını televizyona aktarabiliyorum fakat tam tersine televizyon ekranını telefona aktarma şansımız var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG OLED ile film izlemek resmen ayrıcalık


    kafadan 6/10 luk filmi 8/10 a çıkartıyor

  • Joe.Joe kullanıcısına yanıt

    Google Asistan Türkiye'de Tv üzerinde desteklenmiyor bu yüzden bağlantı kuramazsınız. Apple cihaz kullanıyorsanız Ev sistemine dahil edilebiliyor.


    Televizyonun yalnızca sesini telefona aktarabiliyorsunuz, görüntü aktarımı yapılmıyor.

  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Selam, televizyonun sesini nasıl aktarabiliriz bahsedebilir misiniz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tantalos kullanıcısına yanıt

     LG ThinQ üzerinden ilgili ayarı açmanız yeterli.



    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler 🙏🏻

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Selamlar,


    smart iptv yi 6 euro ya satın aldım ancak bir süre kullandıktan sonra check playlist Nr. 1 URL! Hatasıyla karşı karşıya kaldım. Böyle bir hata ile karşılaştınız mı? Çözümü biliyorsanız benimle paylaşabilir misiniz?


    teşekkürler.


    Not: televizyonum oled cs model




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marcoslaw -- 15 Ağustos 2023; 2:34:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marcoslaw M kullanıcısına yanıt
    Selamlar hocam bende de cx model var yaklaşık 1 haftadır aynı hatayı alıyorum önceden ok tuşuyla ileri alıp geçiyodum ama şimdi olmuyor sanırım bi güncelleme gelmesi gerek..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Marcoslaw M kullanıcısına yanıt
    Televizyon ayarlarından hazırda beklet ayarını kapatın. Sonra televizyonu kapatın. 2dk bekleyin.

    Bu ayar kapatılmazsa ağa bağlı kalıyor. (Televizyon açıkken ağ bağlantısını kapatıp açmak işe yaramıyor. Tv üzerinden DNS değiştirdiğiniz de bile yeniden başlatmadan aktif olmuyor)

    Tekrar açtığınızda düzeliyor. Dilerseniz hazırda bekletmeyi tekrar açabilirsiniz. Ben aldığım gün ilk iş o ayarı kapatıyorum.

    Düzelmez ise modemi yeniden başlatın.

    Tv firmware son güncelleme sonrası uygulamanın veri depolaması ile ilgili bir sınır getirilmiş olabilir. Playlist boyuyu fazla büyük ise depolayamıyor. Bu yüzden playlist url girdiğiniz yerde Save online kutusunu işaretleyin.

    5 yıldır uygulamayı kullanıyorum. Bu çözüm her defasında işe yaradı. Uygulama kaynaklı sorun değil, Tv ve/veya internet servis sağlayıcı ile alakalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 15 Ağustos 2023; 9:7:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    THH ye gitmeden Konu ile ilgili lgye tekrar muracaat ederkek bu görüntülerin neden olduğunu ve normal olup olmadığını sorarak teknik bir aciklama istedim. Uzun yazismalar sonunda tekrar fotograf istediler ve degisim karari ciktigini bana bildirdiler.
    Bugun yetkili servis arayarak degisim kagidi vereceklerini ve bu kagitla aldigim magazaya gitmemi istediler.

    Bu durumda magazayla gorusmeye gerek var mi bilemedim? Magaza var sa tvyi değiştirir yoksa para iadesi yapar ki para iadesi zaten avantajli degil. Ancak burada benim secimlik hakkima iliskin bir durum ortaya koymadilar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • strier S kullanıcısına yanıt
    Hem geçmiş, hem de hayırlı olsun hocam. Mağazayı aramanıza gerek yok. Size ürün değişimi konusunda yardımcı olacaklardır. Olmazlarsa THH yolu açılmış olur. Para iadesini kesinlikle kabul etmeyin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Anlayamadığm seyler var

    Benim urunum simdi magazadan bire bir mi degisecek, misli ile degisim isteyin diyordu herkes THH ye basvuru yaparken

    Bu kismi anlayamadim, urun doa kapsminda olmuyor mu?

    Magazada urun yoksa ne olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.