|
Direkt iade edeceğim gibi, hayattaki şansım burada da tezahür etmiş oldu. |
|
_____________________________
|

|
Direkt iade edeceğim gibi, hayattaki şansım burada da tezahür etmiş oldu. |
|
_____________________________
|
|
Merhaba Arkadaşlar, Dün itibarı ile ürünümün gerekli onarım işlemlerinin "20 iş günü içerisinde tamamlanması" süreci sona erdi. LG yetkili servisine bugün geri dönüş yaparak, durumu belirttim ve "6502/11 madde 3 gereğince seçimlik hakkım olan ürünün misli ile değişimi" talebimi kendilerine ilettim. Kendileri konu ile ilgili talepte bulunacaklarını ve bana geri dönüş sağlayacaklarını belirttikten 5dk sonra beni tekrar aradılar ve LG'den sadece 5dk içerisinde "red" yanıtının geldiğini bildirdiler. Bunun üzerine tekrar LG Merkez ile iletişim kurarak bu yaptıklarının "tekrar" Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına karşı geldiğini, LG büyüklüğünde bir firmanın 2. kez kanunlara karşı sergilediği bu tavrının doğru olmadığını müşteri temsilcisi arkadaşımız ile konuştum. Kendisi konu ile mutlaka ilgileneceğini, yaşanan bu süreç hakkında üzgün olduğunu belirtmesi üzerine görüşmemizi sonlandırdık. Aynı gün ilgili müşteri temsilcisi geri dönüş sağlayarak, 20 iş günlük servis sürecinin dolduğunun farkında olduklarını, yaşanan bu süreç için kendi adına çok üzgün olduğunu, ancak LG tarafından ona sağlanan bilgiye göre bunun için yapabileceklerini herhangi bir işlem olmadığını, ilgili seçimlik hakkı talebimin red edildiğini, ürünümün panelini "yurtdışından gelene kadar" beklemem gerektiğini iletti. Ben de kendisinin destekleri için müteşekkir olduğumu, ancak LG gibi marka değeri oldukça yüksek bir markanın, kanun ve yasa tanımaz bu tavrının doğru olmadığını, kendileri ile yasal yollardan sürece devam edeceğimi belirterek görüşmemi sonlandırdım. Dolayısı ile burada bir konuda çok dikkatli olmanız gerekmekte. 30.001TL üzerinde LG markalı bir TV tercih eden tüm kullanıcılar Türkiye Cumhuriyeti kanun ve yasalarına değil, "LG YASALARI" na tabiler. Yaşadığım problemi ürünü aldığınız ilk gün dahi yaşamış olsanız, kendileri uygun görürse TV'niz değişir, görmezse "LG YASALARI" ne öngörüyorsa o muameleye tabi olursunuz. Sizin seçimlik hakkınız veya kanunun ne ön gördüğünün hiçbir önemi bulunmamakta. Doğrudan yaşadağım bu durum hakkında yarın Adem Helvacı' da bir video çekerek tüketicilere, LG firması hakkında gerekli uyarılarda bulunacak. Aynı şekilde yapılan bu kanunsuzluk ve hukuk tanımazlığın, başka hiçbir forumdaşımıza zarar vermemesi için, hem bir şirketin üst düzey yöneticisi, hem de 15 yılı aşkın süredir bu forumun bir parçası olarak, bu konuda gerekli tüm mecralara bildirimde bulunacağım. Herkese iyi forumlar dilerim, Savaş < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 13 Ekim 2022; 20:41:59 > |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Tekrar geçmiş olsun hocam bence LG fena kaşınmış hakkınızı yasal yolardan sonuna kadar arayın bence. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Geçmiş olsun hocam LG almayı düşünüyordum sanırsam Sony daha doğru bir tercih olacak. LG yasalarına güvenemem! < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yarin Adem Helvacinin videosunu sabırsızlıkla bekliyorum hocam. Diyecek söz yok :( |
|
_____________________________
PC Specs
MSI Z690 Unify-X| Intel i9 14900KF SP104 Godbin |MSI Suprim Liquid X 4090 + Phanteks T30-12| 2x24GB Corsair Dominator Titanium 7800mhz | HAVN HS420 | MSI Ai1300P | Corsair MP600 PRO XT 1TB|Corsair Titan RX 360 | Gaming Gears Entertainment Setup LG 48 C5 OLED | Dualsense Midnight Black Controller | Ipad Pro 12.9 M2|Airpods Pro 2 |Apple Watch Series 8 45mm, iPhone 15 Pro Natural Titanium Creator of Antec 1200 SuSeSi 2009-2011 | StreaMRoLLeR AC Origins Theme | StreaMRoLLeR Nature Theme Setup2023 | Best Lego Adventurers Collection in Turkiye |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Telefon: Samsung Galaxy Note 10 plus SM-N975F Şebeke: Vodafone Yazılım: Andr. 12 Official ROM Ultrabook: Samsung Ativ Smart PC Pro XE700T1C-H02TR Win10 TV: 55 inç LG OLED 55B9PLA Smart TV Soundbar: Samsung Soundbar HW-Q990D Oyun Konsolu: Xbox Series X 1 TB Fotoğraf Makinesi: Canon EOS 70D (Canon 18-135mm f:3.5-5.6 IS STM, 10-18mm f:4.5-5.6 IS STM, 50mm f:1.8 STM Lens)
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
MSI X870E EDGE Ti Wifi / Ryzen 9 9950x3d / ROG Strix Rtx 4090 24G / Play Station 5 Disk Edition CFI-1216A /Xbox Series S
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
Tüm bu olanlardan sonra bir şeylerin değişmesini mümkün görmüyorum hocam. LG’nin merkez olarak vermediği desteği forumdan ve servisten görüyoruz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 14 Ekim 2022; 12:41:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
Hocam bizler de çok köklü firmaların yöneticileriyiz ve tek bir işleyişimiz var, Türkiye Cumhuriyeti tarafından belirlenmiş kanun ve yasalara harfiyen uymak. Buna ofis sorumlusu arkadaşlarımız da, şirketimizin CEO’su da, kapıda hizmet veren görevli arkadaşlarımız da, ben de dahilim. Bu işleyişin içerisinde bu kanun ve yasaların karşısında gördüğümüz her kim olursa olsun şirketimiz bünyesinde asla barınamaz. Kurumsal olduğu bilinen ve güvenilen bir firmanın bunun haricinde bir anlayışta ve işleyişte olması, hiçbir gerekçe ile kabul edilemez. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
![]() PSN: SAVIARs Gamertag: SAVIARs Steam: SAVIARs |
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
merhaba, benimde başıma aynı sorun geldi 5 ay önce satin aldığım LG C1 tv'im hdmı portları çalışmadığı için servis çağırdım servisle bağrış çağrış değişim kararı çıkartabildim.. LG yetklisi tuncay bey ile durumu konuşup değişim veya üst model istediğimi belirttim size geri dönüş yapıcaz dedi. cevap aldığı halde vaat edilen süre'de bana geri dönüş bile yapmadı tuncay bey. Ben aramak zorunda kaldım sonuç olarak ürünün bi üst modelin de stok olmadığı için talebimin reddedildiğini sadece para iadesi yapabileceklerini belirttiler. 1) Tv'yi satin alırken ekstra ödeme yaparak 2+3 yıl garantiyi uzattım. Satin aldığım Garanti de kullanıcı hatası dışında oluşucak durularde yeni bi TV isteme hakkım olduğu yazıyor. 2) LG Servisi TV'yi kontrol etmeye geldiğin de hdmı portlarının kullanıcı hatası yüzünden bozulduğunu ama garantiden anakartın değişeceğini, sakin değişime veya şikayete gitmememi mahkemeyle çok uğraşırsiniz diye beyan da bulundu servis görevlisi. Servisin bana önerisi ise yeni bir anakart takıp bunun içinde 1 yıl garanti ücreti ödememi önerdiler pişkin pişkin. ekstra ücret ödeyerek uzattığım garantinin ve televizyonun 2 yıllık garantisinin anlam ifade etmedğini belirtti yetkili arkadaş. Beyfendiler hem anakarti garantiden değiştirceğini belirtip hemde kullanıcı hatası diyip üstüne para istediler kısaca yaptıkları dolandırcılık. 3) Yaşadığım sorunun kullanıcı hatasi olmadığını değişimin kararını çıkartabilmek için satin aldığım bayi ile iletişime geçmek zorunda kaldım. 4) Tvi' yi satin aldığım Ankara Lg Bayisi @Burak_Keskin06 yaşadığım süreci kendisine mail atmamı istedi LG'ye durumu bildirceğini belirtti. gelecek cevaptan umudum yok ama mecbur bekliyorum. ödemesini yaptığım ürünleri yetkili servis bile tanımıyor üstüne servis birşey satmaya çalışıyor bu kadar para hırsı hoş değil. LG ekstra ücret alarak sattiği garantide ki maddeleri bile uygulamazken Türkiye Cumhuriyeyi yasalarına uymasını beklemiyordum elbet . Tv'yi 14.745.76 Tl + 2.654 KDV ücreti ödeyerek 17.400 TL 'ye satın aldım 3 Yıllık garanti'ye 2300 TL ödedim Toplam Fatura tutarım 19.700 TL LG alacak arkadaşlar tekrar düşünsün . Bayi'den gelicek cevaba göre de yasal haklarımı kullanıcağım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkay1074 -- 14 Ekim 2022; 17:50:3 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
Ek garanti, normal garanti gittikten sonra devreye girer. Onun hakkında lg nin yorum yapması manasız zira sistemlerinde göremezler. Gulf üzerinden gidiyor süreç. üst model stokta yok kısmına hiçbir şekilde inanmıyorum. Son derece ucuz bir yalan. Enflasyonist ortamda para iadesi yapmak işlerine geliyor ama ilk 6 ay arıza yaptığında tüm seçimlik haklar sizde, bunu bilin. Kafalarına göre para iadesine zorlayamazlar. Dava açacağınızı söyleyin ve açın, çözülmez ise. 6 ay kadar sürer ama kazanırsınız. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|