Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (206. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.744
Cevap
260
Favori
365.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Neden hocam arkadaş ayrıcalıklı mı? Üstün nitelikli bir ürüne mi sahip? Üstelik hiç bir beis görmeden bunu açık açık forum üzerinden yazıyorsunuz. Onun ürünü kesin değişecek, buna hepimiz mutlu olduk, peki geri kalan %99 ne yapacak? LG YASALARI bu arkadaşlar için nasıl işleyecek, buna kim karar verecek?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkay1074 kullanıcısına yanıt
    Valla senin olayda çok ilginçmiş hocam. Allah sabır versin açıkçası. Sonucunuzu merak ettim ne olacağını. Bizi buradan konu ile bilgilendirmeye devam ederseniz sevinirim. Tekrardan çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Savaş hocam çok geçmiş olsun bunları görüyor olmak gerçekten çok üzücü  

  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    hocam çok geçmiş olsun, 5 yıl kadar önce viewsonic mönitörümle yaşadığım problemler için konu açmıştım ve firma yetkilisi de garip mesajlar ile kendilerini iyice haksız çıkarmayı başarmışlardı. sonuç thh ile çözüldü servis prosedürleri ürünü satana kadar harika gözükse de bir sorun olunca bambaşka telden çalmaya başlıyorlar. sorununuz umarım kısa sürede çözüme kavuşur ama...


    ha unutmadan forum da bir satıcı arkadaş vardı herkese yardımcı oluyordu sanırım, üst düzey birisiydi lg de galiba baya iddialı mesajları vardı çünkü paneller ve garanti konusunda kendisi ilgilenmedi mi sorunla iletişime geçmedi mi sizinle.



    merak edenler için eski konum, yıllar geçmiş firma değişmiş ama sonuç yine aynı müşteri mağduriyeti.


    https://forum.donanimhaber.com/viewsonic-xg2703-gs-pismanliktir--128818273





  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Savaş hocam,
    Herhangi bir ayrımcılık yok,kimse üstün nitelik bir ürünede sahip değil, ürünü benden aldı ve yardımcı oldum hepsi bu,siz ürünü teknosa'dan aldınız sizede aynı şekilde elimden geldiğince destek veremeye çalışıyorum.
    Bu arkadaşınızım olay ile sizinki bir değil, detayı farklı ankarakat hatası var ve temin edilemiyor değişim kararı çıkmış ücret iadesi veya ürün değişim hakkına sahip
    İyi forumlar.
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Nasıl farklı hocam? 20 iş gününde tamiri yapılamayan bir ürün için yasalarımız ne diyor? Yine bu arkadaşımızı da mağdur eden, buraya kadar konunun yansımasına neden olan bir firma veriyor bu kararları. Problem tüketicilerini mağdur etmekten çekinmeyen bir firma ve bu firmaya şahıslarla bir şeyler yaptırılmaya çalışılması.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Savaş hocam,
    Bende sizin gibi bir tüketiciyim, LG mağazada mağaza yetkilisiyim direk LG bağlı biri değilim, yaşadığınız süreç olmaması gereken bir durum evet benim elimde olsa direk değişim yapar geçerim olması gereken bu.
    Sizin için görüşme yaptım yaşadığınız süreci email olarak attınız bende gerekli birimlere ilettim.
    İyi forumlar.
  • berkay1074 kullanıcısına yanıt
    lg rezillikleri basligi gibi olmus konu artik.burayi okuyan bir daha LG tv almaz net.
    Ben sahsen artik onermiyorum.insallah servislik bi durumum olmaz yoksa yanmışız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    hocam sizin forumda bir gucunuz var ve siz bile boyle magdur oluyorsaniz.normal vatandasi dusunemiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    hocam 2 yillik tv nin anakarti temin edilemiyor mu?
    yarin bugun bizim tv ler bozulsa ne yaoacagiz?
    oled isinden midem bulandi gercekten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    ek garanti isi bence yalan.2 yil dolduktan sonra gercek lg servisimi bakiyor?ispatlayabilirmisiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    Sevgili dostum nasıl ispatlayayım? Başıma gelmesi lazım yada burda başına gelen birinin olması lazım ki ispatlayayım. Siz bana işe yaramadığını ispatlayın mesela, ispatlayabilir misiniz? Sadece şunu söyleyeyim, Gulf sigortayı aradığınızda adınıza kayıtlı sigorta olduğunu doğrulayabiliyorsunuz, sözleşmeyide isterseniz gönderiyorlar. Biz burda Koç Pazarlama ya güvenerek yaptırıyoruz bu ek garantiyi, 2 yıl sonra olası bir sorunda onlarla iletişime geçeceğiz. Olur mu olmaz mı, ozaman geldiğinde göreceğiz.

  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    hocam sigorta sozlesmenizi atin ben soyliyeyim size?kisiler gider kurumlar kapanir,onemli olan sozlesme.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt

    Hocam hayırdır siz bilirkişi misiniz? Sözleşmeyi atacakmışım da söyleyecekmiş. Bizim de okumamız yazmamız var herhalde, değil mi? Burda bu ek garanti, kaç zamandır yaptırılıyor, ben daha bir kişiden dahi işte ben ek garanti yaptırdım, 2 sene sonra bozuldu, servis yaptırmadı diyeni duymadım. Var mı duyan, eden? Foruma genelde olumlu tecrübe yazılmaz, yazılır ama az yazılır. Ama eğer olumsuz olursa kesin yazılır. Ben okumadım şimdiye kadar. Dolayısıyla aksi ispat edilene dek, ek garanti olayına yalan dolan demek doğru değil. Siz güvenmiyor, beğenmiyor, inanmıyorsanız yaptırmayın. Bu kadar basit.

  • Düzeltme yapalım.


    LG TÜRKİYE olacaktı. LG ye genelleme yapmayın.Samsung TR de BLB ye normal diyen,Panel arası 1cm boşluk olan defect e normal diyen bir firma mesela.


    Bizim ülkemizde LG değil çoğu elektronik dist böyle. SMS Infocomm şikayetleri yazın google a örneğin.


    %99 Türkiyenin LG sorumlusu Koreli CEO su bu durumdan bir haber. Ona bi ulaşma imkanımız olsa bu rezilliği yapan insanlara 2 dudağın arasından çıkan ve insanları madun eden yöneticilere bir ders verilse.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 14 Ekim 2022; 22:20:30 >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt
    Hocam anakartı temin edilemiyor ürün değişimi oluyor
    Tüketici olarak başka ne isteyebilirsiniz???
    Sizin ürünsüze herhangi bir sorun olursa ücret iadesi veya ürün değişimi olur
    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak_Keskin06 -- 14 Ekim 2022; 22:28:12 >
  • hocam cellalenmenize gerek yok.Bilir kisi degilim ama birseyleride bilen bir kisiyim.sigorta firmasinin sozlesmesinde sigorta firmasinin anlasmali oldugu servisemi yonlendiriyor?yoksa lg turkiye yetkili servislerinemi?bunu cozmeye calisiyorum.sozlesmeyi bi forumdas sanirim yolluyacak.yarin alinti yaparak yorumlarim hicam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    anladim hocam benim garantim bitmesine az kaldi.anakart bozulursa tv yi degistiriyor yani lg.2 yil icinde.2 yil disinda da anakart yoksa,tarkan dan gulumse kaderine dinliyoruz:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • popturceyn P kullanıcısına yanıt
    Hocam garanti uzatmasını bu forumdan benden kim alıyorsa 5 yıl boyunca LG YETKİLİ servisi gelip bakıyor.
    Bunu yazılı kaşeli bir şekilde veririm.
    Bizim şirketimiz dışımızda herhangi bir şirketten alanlar için bu geçerli değil firmalar hangi servis ile anlaşması varsa o servis bakar.
    Yetkili servis olur olmaz o detayı kim nereden ürünü aldı ise oradan net bilgi alabilir.
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=lyObejUadCU&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 204205206207208
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.