Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (188. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Hicks , tayaydin Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil1 iOS
5 sn
6.721
Cevap
259
Favori
364.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
54. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rmznplt46 R kullanıcısına yanıt
    Hocam yurtiçi kargo takip numarası.
    Size iletildi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak_Keskin06 -- 9 Ağustos 2022; 23:11:12 >
  • yilmazugurcan Y kullanıcısına yanıt

    Panel kırılmış. Bariz bir şekilde anlaşılıyor. Direk değişim olacak




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 9 Ağustos 2022; 15:25:50 >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Yanlış anlamayın da, herkese açık şekilde kargo no paylaşmak neyin nesi? Alıcıyı mağdur etmeye mi çalışıyorsunuz !


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wntln kullanıcısına yanıt
    Hocam kimseyi mağdur edecek bir durum yok ortada
    Kargo takip düzeltildi.
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt

    Ürün değişimi istersek şansımız ne olur hocam? Böyle bir ihtimail olabilir mi? Tv üzerinde hiç bir darbe yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu







    Merhaba 5 aydir b1 kullanıcısıyım

    İlk ay %5 testi yaptığımda da ayni goruntu ve videodaki o noktalarda ışık çakması vardi

    Az önce testi tekrarladim rodaj suresi olsun diye bekledim

    Ama sonuç aynı

    Resimdeki işaretli yerlerdeki sorun nedir ve videoda oralardan belli aralıklarla ışık çakması oluyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Timur5454 T kullanıcısına yanıt
    Aynısı C1 televizyonumda da mevcut. Normal kullanımda görülmeyen bir şey olduğu için önemsemedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • LastFaded kullanıcısına yanıt
    Peki nedir bu sorun tam olarak. Uzun vadede yayilmayacagini, artmayacagini nasil bilebiliriz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yilmazugurcan Y kullanıcısına yanıt

    Hocam benzer bir durum benim TVm’de de kutudan çıktığında görülmüştü. Hatta servisle akşam gelip değişmesi konusunda anlaşmıştık. Ancak 1 kez pixel refresh yaptıktan sonra sorun düzeldi ve bir daha da hiç gözlemlemedim. Dolayısı ile panel değişiminden önce pixel refresh ile deneyin. Olmazsa zaten servis değişimi sağlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne olduğunu bilmiyorum, ilerileyen zamanlarda sorun yaratır mı onu da bilmiyorum.


    Ancak ben @Burak_Keskin06'dan 5 yıl garantili olarak satın almıştım, bir sorun olursa yardımcı olacağı için rahatım.


    İsterseniz teknik servisi çağırıp bir görüş alabilirsiniz.

  • LastFaded kullanıcısına yanıt
    Hocam fiziksel hasar almadığı sürece her hangi bir sorun sıkıntı yaşadığınızda direk benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Timur5454 T kullanıcısına yanıt

    Işık çakması denilen bir tabir yoktur


    Genelde evo panellerde olur


    Pink Tint diye geçer ama bu sadece çerçeve kısımlarda


    İlerlemez


    Geçmez


    Servis değişmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, 3 ay önce Burak Bey'den 55g1 almıştım ilk aldığımda testlerini yaptım hiçbir sıkıntı yoktu tvden gayet memnundum. Aşırı bir kullanımımda yok genelde akşam 10 dan sonra açıyorum netflix, ps5 vs. şeklinde kullanıyorum. Dün gece kaşındım piksel testi felan yapayım dedim bir baktım sol üst köşede yeşil renkte 1 ölü piksel var. Bununla ilgili foruma şikayet yazılmış ama sonuç yazılmamış bu yüzden tecrübeli arkadaşlara bir kaç sorum olacak.


    1. 1 adet ölü piksel yeterli mi? Ölü piksel için garanti şartları nedir?( ölü piksel sayısı, garanti süresi, tek renkte ölü piksel yeterli mi yoksa her renkte mi ölü olmalı)
    2. Bizim yapabileceğimiz herhangi bir düzeltme imkanı var mı ?
    3. Bu ölü piksel git gide yayılır mı ? Bu sıkıntıdan herhangi bir korunma yöntemi var mı ?
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler üstad. Pink tint evo panellerde oluyor.
    Peki bendeki problem nedir. Resim ve videoya bakabildiniz mi?
    Videoda açık açık belli aralıklarla o noktalarin çevresinde ışık titreşimleri oluyor mesela videodaki

    7 ila 9. Saniye ve 12 ila 14. Saniyelerde açık açık belli oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timur5454 -- 12 Ağustos 2022; 12:3:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    1. Sen bu cihazın her bir pikseline para ödedin, tabi ki de garanti dahilinde. Ancak servisler 2010 yılında kaldırılan bir TSE standardını referans almaya devam ediyor yasadışı bir şekilde.

    Ben Samsung 55Q80R TV' nin para iadesini aldım, tek ölü piksel sebebiyle THH vasıtası ile.

    2. Her hangi bir düzeltme imkanı yok.

    3. Yayılma durumu söz konusu değil ancak yeni ölü ya da canlı pikseller her an her tv de oluşabilir. 1 tane çıkınca artacak diye bir durum yok.


    Siz yeşil renkte demişsiniz sanırım canlı pikselden bahsediyoruz. Yani parlıyor değil mi? Yoksa ölü piksel olup sadece yeşil renkte mi görünmüyor? Eğer canlı piksel ise servisler THH ye gerek kalmadan panel değişimi ya da ürün değişimi yapabiliyor. Sizin cihaz daha 3 aylık, canlı piksel ise DOA kapsamında yenisi ile değişir muhtemelen. Burak Bey daha net bir cevap verir görünce @Burak_Keskin06





  • CueMaker kullanıcısına yanıt
    Hocam yetkili servis ekibi 3 piksel kadar normal diyor, 3 piksel ve üzeri olursa rapor tutuyor yenisi ile değişim oluyor
    Thh gidildiğinde 1 piksel dahi olsa firmalar yenisi ile değişim yapıyor süreç ne kadar sürüyor net bilgim yok
  • Dediğinizde haklısınız ama normal kullanımda fark etmedim gayet memnun bir şekilde kullanıyordum öylesine test yaptım. beyaz kırmızı mavi de herhangi bir siyah nokta yok ama yeşil renkte 1 piksel siyah oluyor. Para iadesi alsak aldığım paraya 42inç oled anca alırım sanırım o yüzden değişimden başka bir seçeneği düşünmem.


    Burak Bey bu durumda değişim oluyor mu yoksa 4 ve üzeri piksel mi olması lazım? Bir ben garantiyi 5 yıla uzatmıştım, atıyorum 4. senesinde bu pikseller artsa servis ne gibi çözüm üretiyor?

    @Burak_Keskin06

  • haybroo kullanıcısına yanıt
    Hocam piksel hatası sonradan oluşan bir şey değildir, 3 piksel ve üzeri değişim oluyor, panel veya anakart hatası olursa 5 yıl boyunca direk ürün değişimi olur bilginiz olsun.
  • Tamamdır burak bey şimdilik sıkıntı yok o zaman. Ben artıyor sanıyordum öğrendiğim iyi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.