Şimdi Ara

LG G4 HAYALET EKRAN - PARA İADESİ ALIN- Kazandım :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
4
Favori
9.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba dh üyeleri,

    12/10/2015 tarihinde aldığım Lg türkiye garantili cihazıma hayalet ekran sorunu oluştu, bunun için müşteri hizmetleri ve satın aldığım kliksadan para iadesi talep ettim, kliksa 10 gün oldu dönüş yapmadı, lg müşteri hizmetleri ise para iadesinin 6 ayı geçmeyen ürünler için mümkün olduğunu iletmiştir. Sakın kanmayın böyle birşey yok. Şimdi bu sorunu yaşayan ve garanti süresi bitmemiş olanlar ikametgahının olduğu kaymakamlıktaki tüketici hakem heyetine gidip para iadesi için başvurmaları gereklidir. Bunun öncesinde yetkili servise gidip cihazda kronik hayalet ekran sorunu olduğuna ve bunun kullanıcı kaynaklı olmadığına dair rapor istiyorsunuz. Zaten servise bir dünya G4 geldiği için hemen 2dk da veriyor raporu. kronik sorunlu yazmasa bile arızayı belirten bir rapor alsanızda olur. onuda vermezlerse çokta sorun değil, mahkeme bilirkişiden rapor istiyor her halukarda. cihaz değişimi talep etmeyin tüm g4 ve g5 lerde bu sorun var. Hatta değişim cihazı olarak g5 bile veriyorlar bence almayın benden söylemesi. Aldığınız raporla birlikte tüketici hakem heyetine basvurunuzu yapabilirsiniz.


    İşlem adımlarını daha önce yaşadığım başka bir dava olayında anlatmıştım. buradan takip edebilirsiniz. (3. maddeyi uygulayın)

    https://forum.donanimhaber.com/m_113984313//tm.htm#113984313

    Bugün itibariyle tüketici hakem heyetine basvurumu yaptım, sizlerde basvurarak paranızı alabilirsiniz.
    Başvurumdan sonra telefonda bootloop sorunu olmuş ve cihaz açılmamıştır. bununla ilgili raporuda servisten alıp bilirkişiye sundum.


    konuyla ilgili kanun

    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.


    cihaz üretim hatalı olduğundan para aidesi isteme hakkınız var. Müşteri hizmetlerinin 6 aylık cihazlar için para iadesi veriyoruz dediği olay; 6 ay içinde cihaz kullanıcı kaynaklı olmadan arızalanırsa geçerlidir. Ama bu cihazlar üretim hatalı kroniksorunlu olduğundan biz madde 11 den faydalanıyoruz.


    Önemli not:10 gündür müşterisine dönüş yapmayan Teknosa ve kliksadan, Malının arkasında durmayarak tüketici hakem heyetine başvurun diyen LG den bir çöp dahi almayın aldırtmayın.

    thh kararına uymayan kliksadan icra yoluyla paramı tahsil ettim

    LG G4 HAYALET EKRAN - PARA İADESİ ALIN- Kazandım :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambursman -- 8 Haziran 2017; 22:19:54 >







  • ya valla telefon kalmadı alıcak . Tam istediğim özelliklerde olan g5 i buluyorum , bir bakıyorum bir dünya problemi varmış , telefon yok alıcak . Samsungu sevmiyorum genel olarak , xiaomi mi 5 te sd card desteği yok , şöyle 1500-2000 tl arasında güzel bir telefon yokmudur? Huaweileremi yönelsem , yeni honor 8 uygun fiyatla girerse alabilirim tabi . ZTE Axon 7 yede baktım efsane telefon ama 400 $ lık telefonu 2000 tl den soktukları için almıyorum onuda.
  • Hocam faturanın kendi adımıza olması şart koşuluyor mu ?
  • Bu telefon gibi ekranı ve kamerası iyi olan fiyat performans telefonu yok. Samsung sevmiyorum ve patlamalardan sonrada hiç sevmiyorum. Apple Amerika ürünü olduğu için istemiyorum. Ufak sorunu çözemediler. Son serisini kullandığım halde yine karşılaştım. Isınma yok denecek kadar az batarya performansı iyi sonuç yine Ghost Screen!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kurtaran_ali kullanıcısına yanıt
    Ondan emin degilim 175 nolu telefona danisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paralel ithalat telefonlarda da nasıl oluyor? kolay kolay iade almazlar sanırım ghost screen için
  • Rajeesh kullanıcısına yanıt
    Eğer cihazınız ayıplı mal kategorisine giriyor ise(Google'da aratın),THH'ye sikayette bulunun. Degisim almaniz zor olabilir ancak THH'den iade karari cikartir iseniz, bu karar ile satıcı firmayı hacize verip paranızı söke söke alırsınız. Geçen ay çıkan THH kararı ile 2 sene önce aldığım cihazı bimekse iade edeceğim bende. İcra rakibi başlattım Bimeks için.



    Haklarınızı öğrenin arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 14 Ekim 2016; 7:56:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BUGUN NE YAZIKKİ G4 ÜM BOOTLOP OLDU. ÇOK MORALİM BOZUK MAALESEF ÇOK ZOR DURUMDA İKEN BAŞIMA GELMESİ ELİMİ KOLUMU BAĞLADI BİR NEVİ. SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ YAPMAK İSTİYORUM. SERVİSE GİDİP ONARIM VE DEĞİŞİM İSTEMEYİP, ÜRÜNÜN AYIPLI-KUSURLU BİR ÜRÜN, KULLANICIDAN KAYNAKLANMAYAN SORUNU OLDUGUNA DAİR RAPOR ALACAĞIM VE ARDINDAN THH YE BAŞVURACAĞIM. PEKİ BU BAŞVURU KESİN LEHİME SONUÇLANIR MI? SONUÇLANMASI TAHMİNEN KAÇ AYI BULUR VE DE OLUMLU SONUÇLANIRSA DAHA SONRA NE YAPACAĞIM? SATICI MEDİAMARKT A MI YOKSA LG YE Mİ BAŞVURACAĞIM? ÇOK TEŞEKKÜRLER..
  • kronik rsorunlu olduğuna dair rapor alırsanız %100 para iadesi alırsınız. satıcıdan talep ediyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambursman -- 17 Kasım 2016; 0:0:37 >
  • rambursman kullanıcısına yanıt
    Bugun teknik servisten o raporu aldim raporda ariza kullanici kaynakli degildir elektronik bir arizadir yazmislar. Bu sekilde yarin hakem heyetine basvuracaktim ama lg g4 kulubu ve ana konusu sayfasinda soyle bir yorum gordum az once "Arkadaşlar telefonu 6 aydan sonra bootloop olupta ücret iadesi almak isteyenler servis formuna mutlaka ücret iadesi istediklerini yazdırsınlar. Az önce hakem heyetinden aradılar, sevis formunda belirtmediğiniz için Lg onarım yapıldı savunması yapmış. Müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmenin ses kaydın da ücret iadesi istediğmin olduğunu belirttim, ses kaydı üzerinden işlem yapamıyoruz dediler. Bilirkişi atayacaklarını telefonu teslim almamı söyledi. Artık derdimizi bilirkişiye anlatırız."
    Bu sebepten yarin sabah tekrardan bu sekilde rapor talep edip aksama dogru da hakem heyetine basvurmayi dusunuyorum. Zaten uzun suren bi sureç boyle bir sebepten uzatmasinlar benimkini de

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazınızı onarım için bıraktınızmı? onarımı kabul etmek zorunda değilsiniz. thh başvurun bilirkişi atamasıda yapılsa paranızı alırsınız.banada bilirkişi raporu da istenir demişlerdi. götürürsün bilirkişiye bakar sana raporunu verir. alırsın paranı
  • rambursman kullanıcısına yanıt
    Evet bugün thh ye gittim bunu sordum raporda yazması gerekir mi? hayır gerekmez, dilekçenizde iade talep etmeniz yeterli dedi. onarım için vermedim sadece ücret iadesi için geldim dedim özellikle. Yok biz servisiz ücret işine bakmıyoruz gibisinden bişeyler soyledi boş boş. sonra ayıplı mal raporu aldım çıktım. inşallah sonu iyi olur bakalım. Kullanıcısının sorunuyla ilgilenmesi yerine thh ye yönelten bir firmada bir kuruşumu bırakmayacagım
  • servis ücret iadesi yapmaz, iadeyi satıcı yada ithalatçı firma yapar. aldığınız yere gidip ücret iadesi istiyorum diyebilirsiniz. tabi onlarda yanaşmayacaktır. niye? kimse hakkını aramayı bilmiyor uğraşmazlar düşüncesindeler. Bu konuları vatandaş bilinçlensin mağdur olmasın diye açıyorum, umarım canı yanan herkes nasiplenir.
  • Benimde LG G Pro telefonum vardı.Kutusunda LTE şebeke desteği var yazıyordu.Telefonu aldığımda 4.5g şebeke yoktu.Türkiye'ye 4.5g gelince desteklemediğini gördüm.hakem heyetine başvurdum 2 yılı geçtiği için olumsuz sonuç döndü.Burda gizli ayıp var ama hakem heyeti bunu göz önünde bulundurmadı yada hiç dosyayı okumadı.Direk geçen zamana bakıp elediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zozanmamo -- 16 Kasım 2016; 15:27:16 >
  • telefonumla ilgili yeni bir gelişme oldu, dün malesef bootloop sorunu çıktı ve telefon acılmıyor. yine servisten rapor aldım. thh bilir kişi raporu isterse en azından elimde onunda raporu olmuş olsun.
  • Rambursman selam ;

    Cihazımı şengüller garantisi ile almıştım hatta 1 kerede garantiye verdim anakart değiştirdiler fakat hatırladığım kadari ile fatura olmadan garantiye götürmüştüm şuan için 7 aylık bir garanti sürem kaldı ve ghost screen bariz gözükmekte para iadesi almayı denemek istiyorum fakat dediğim gibi faturayı bulamıyorum. Faturasız iade almam mümkün olabilir mi ?
  • burakunalan kullanıcısına yanıt
    Hocam fatura şart aldığın yerde faturan saklanıyor ordan rica et verirler bende kaybetmiştim n11 den aldığım kişiden istedim gönderdiler kargo ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok pişkin herifler aynısını banada dediler en son panel değiştirdiler birgün iyi bir dayak yiyecek şu servistekiler.
    inşallah en kısa zamanda batar şu lg.
  • burakunalan kullanıcısına yanıt
    thh fatura istiyor. 175 arayıp bir sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurtaran_ali

    Hocam faturanın kendi adımıza olması şart koşuluyor mu ?

    Faturanın kendi adınıza olması şart değil. Benim adıma faturası olmayan telefonun THH ile para iadesini bizzat aldım.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.