Şimdi Ara

LG G4 Fonotel-Kliksa Servis Rezaleti (İcra yolu ile tahsil edildi) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
5
Favori
8.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mavihisar42 kullanıcısına yanıt
    THH'ye başvurun hocam. Bu belgeyi de delil olarak sunun.
  • Eyvallah hocam sağolun yarin THH ne verecem gelişmelerden haberdar ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Hocam THH'den şöyle bir karar çıktı şimdi ne yapmam gerekli ?

    LG G4 Fonotel-Kliksa Servis Rezaleti (İcra yolu ile tahsil edildi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8CA3A7969 -- 17 Şubat 2017; 20:21:32 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar THH kararı geldi sonunda para iadesi yapılması yönünde sonuç şimdi ne yapacağım ?
  • 3. sayfadaki iletimi okuyun hocam
  • Arkadaşlar icra yolu ile paramı aldım fakat 15 lira daha fazla yatırmışlar sebebi nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun evelgün başıma geldi lg g3 kapandı acılmadı kliksadan almısştım 1350 tl ye 2 yıl falan kullandım 1 ay garantisi kalmış teknosayı aradım kliksa kapandı gidin thh başvurun dedi gittim verdim dilekçeyi tel hala elimde bozuk halde ne olur dersiniz şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün üketici hakem heyetine başvuru yapmak üzere gittim. Servise 26.04.2017 günü kargo ile göndermiş olduğum cihaz 27.04.2017 günü saat 16:12de garanti servisine ulaşmış. 22.05.2017 tarihi itibariyle cumartesileri dahil edersek 20 iş gününü doldurmuş oluyor. Tüketici hakem heyetine başvuru sırasında cumartesi günlerinin iş gününden sayılmadığı gerekçesi ile ilk başta dilekçemi işleme almadılar. Daha sonrasında Alo 175 tüketici danışma hattından almış olduğum bilgi üzerine cumartesileri iş gününden sayıldığını öğrendim. Bunun üzerine tekrar tüketici hakem heyetine gittim bu defa dilekçenin işleme alınabilmesi için telefonu almış olduğum bayiye cihazı iade edip para iadesi almak istediğimee dair bir yazı vermem ve bir nüshasınıda teslim ettikten sonra tüketici hakem heyetine getirmem gerektiği bu işlemlerin ardından kayda alınacağı belirtildi. Bunun üzerine telefonu almış olduğum bayiye giderek hazırlamış olduğum 2 nüsha dilekçenin birini elden teslim etmeye gittim. Doğal olarak bayi dilekçeyi elden teslim almayınca bende iade tahütlü posta ile bayiye gönderdim. Tüketici hakem heyetine tekrar gelerek posta gönderi bilgi kağıdınıda yazıma ekleyerek işleme aldırmak istedim. Bu defa bayinin 30 günlük dilekçe hakkı var bu süre içerisinde vereceği cevaba göre yada süre sonunda cevap gelmez ise ozaman başvurunu işleme alırız denildi. Yani anlayacağınız tüketici hakem heyetine bile başvurabilmek için başka bir tüketiciyi koruma heyeti gerekiyor. Bakalım bundan sonra süreç nasıl işleyecek. Bu arada telefon hala daha serviste gelmiş değil. Hakem heyeti telfonu gönderirlerse teslim alma dedi. Bu konuda yorum yapacak arkadaşlar nasıl bir yol izlemem gerekiyor?




  • Merhaba arkadaşlar bende fonotel madurlarındandım formda süreci yazdım hep hatırlatmak için kısaca bahçedeyim, benim thh kararımda para iadesi çıkmıştı karar çıkınca teknosaya gönderdim onlar hukuk birimine yollamışlar sonra teknosa müşteri hizmetleri beni aradı hukuk birimi parayı ödemiyeceğimizi karara itiraz edeceğimizi bildirdi bize dediler telefonu kapattılar, ben 15 günlük süre dolsun icraya vereyim die beklerken 15. Gün teknosa avukatı aracılığıyla karara itiraz etti tüketici mahkemesi mayıs ayına gün verdi dava için, mahkeme süreçlerini bilmediğim için Ankara'da avukat bir arkadaş yardımcı oldu olayı o devraldı mahkemeyi beklemeden thh kararı ile icraya vererek parayı hemen aldık biz sonra mahkeme gününü bekledik kesin karar için, bugün mahkememiz vardı ve mahkemeyide kazandık avukat beyin çabalarıyla çok şükür, ben hiç mahkemeye gitmedim yazışma yapmadım sağolsun avukat arkadaş herşeyi halletti bugünde arıyarak kazandığımızı bildirdi, kaybetseydim icrayla aldığım parayı geri alacaklardı, mahkeme masrafları karşı tarafın avukat ücreti falan bana pahalıya patlıyacaktı kararlı olursanız arkasını ararsanız haklı olan kazanıyor çok şükür, ben kurtuldum darısı tüm mağdurlara inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakYZ

    Hocam THH'den şöyle bir karar çıktı şimdi ne yapmam gerekli ?

    LG G4 Fonotel-Kliksa Servis Rezaleti (İcra yolu ile tahsil edildi)

    Hocam sizin süreciniz nasil gitti. Şubatta yazmişsiniz alabildiniz mi paranizi ne tür aşamalardan geçtiniz?




  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    Paramı icra yoluyla aldım hocam.



    Önce kararı teknosaya mail ile gönderdim 15-20 gün düzgün cevap gelmedi, bende adliyeye gittim icra takibi başlattım 60 tl gibi bir ödemesi var onu ödedim, 20 gün sonra hesabıma yattı para.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BurakYZ

    Paramı icra yoluyla aldım hocam.



    Önce kararı teknosaya mail ile gönderdim 15-20 gün düzgün cevap gelmedi, bende adliyeye gittim icra takibi başlattım 60 tl gibi bir ödemesi var onu ödedim, 20 gün sonra hesabıma yattı para.

    Sevindim hocam adiniza, yazmamişsiniz devamini merak ettim. Benimde 1.5 ay oldu nerdeyse başvurum. Malum bu tarz mesajlar biz kullanicilarin daha bilgili hareket etmesi için önemli.
  • kardeşim benimde lg g4 telefonum arızalandı kliksa dan almıştım fonotel garantili idi ama şuan fonotele hiç bir şekilde ulaşamıyorum
    aynı zamanda kliksa da kapalı ne yapmalıyım birde (10_hagi) avukata nasıl ulaşırım
  • S.a hocam 3 ay önce başvurduğum THH kararı sonuçlandı lakin THH arızalı olan telefonumu teknosaya iade etmemi ve kullanım bedeli olarakta 299 Tl keserek tarafıma ücret iadesi kararını verdi
    Teknosayla görüşmelerimde samsung dan cevap bekliyoruz diyerek sürekli oyalıyor.
    mahkeme yoluyla direkt icra takibikini kendimiz başlatabilir miyiz ya da avukat şart mıdır nasıl olur birde telefonu iade etme konusunda var nasıl bir yol izlemeliyim hayırlı günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavihisar42

    S.a hocam 3 ay önce başvurduğum THH kararı sonuçlandı lakin THH arızalı olan telefonumu teknosaya iade etmemi ve kullanım bedeli olarakta 299 Tl keserek tarafıma ücret iadesi kararını verdi
    Teknosayla görüşmelerimde samsung dan cevap bekliyoruz diyerek sürekli oyalıyor.
    mahkeme yoluyla direkt icra takibikini kendimiz başlatabilir miyiz ya da avukat şart mıdır nasıl olur birde telefonu iade etme konusunda var nasıl bir yol izlemeliyim hayırlı günler

    İlk defa kullanım bedeli diye bir ücret duydum. Çok saçma olmuş. İcra takibini kendisi başlatan arkadaşlar da var avukat aracılığı ile başlatanlar da var. Hagi_10'a özel mesajla sorabilirsiniz.
  • Tamam hocam teşekkür ederim sağolasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    hagi_10 H kullanıcısına yanıt
    S.a hocam 3 ay önce başvurduğum THH kararı sonuçlandı lakin THH arızalı olan telefonumu teknosaya iade etmemi ve kullanım bedeli olarakta 299 Tl keserek tarafıma ücret iadesi kararını verdi

    Teknosayla görüşmelerimde samsung dan cevap bekliyoruz diyerek sürekli oyalıyor.

    mahkeme yoluyla direkt icra takibikini kendimiz başlatabilir miyiz ya da avukat şart mıdır nasıl olur birde telefonu iade etme konusunda var nasıl bir yol izlemeliyim hayırlı günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavihisar42

    S.a hocam 3 ay önce başvurduğum THH kararı sonuçlandı lakin THH arızalı olan telefonumu teknosaya iade etmemi ve kullanım bedeli olarakta 299 Tl keserek tarafıma ücret iadesi kararını verdi

    Teknosayla görüşmelerimde samsung dan cevap bekliyoruz diyerek sürekli oyalıyor.

    mahkeme yoluyla direkt icra takibikini kendimiz başlatabilir miyiz ya da avukat şart mıdır nasıl olur birde telefonu iade etme konusunda var nasıl bir yol izlemeliyim hayırlı günler

    İcra takibini kendi başlatan pek çok arkadaş var. Çoğu bana özel mesaj atıyor. Sadece süreç biraz daha uzuyor. Vaktiniz varsa, kendiniz icra dairesinden başlatabilirsiniz.
  • Merhaba,

    Ben de süreci tamamladım ve mahkeme kararı çıktı. Para iadesi kararı verdi. Karar tarihi 08.06.2017 fakat beni arayan soran olmadı. İtiraz süresi dolmuş mu oluyor? Ben kliksa'ya vs. de mail falan atmadım. Ne yapayım şimdi? Bildirsem mi kliksaya önce yoksa icaraya mı versem? Telefon bende. Onu gönderme nasıl olacak? Ayrıca yardımcı olabilecek avukat arkadaş vs. var mı? Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.