Şimdi Ara

LG G4 Fonotel-Kliksa Servis Rezaleti (İcra yolu ile tahsil edildi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
6
Favori
7.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 36
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 21
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 20 saat 18 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Favoriye Eklediklerim 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • -AhmtOzdmR- (21 mesaj) mavihisar42 (8 mesaj) foks43 (5 mesaj) barisefe78 (5 mesaj) NarqozZ (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (46 mesaj) Mobil (26 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (3 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> LG Mobile >> LG G4 Fonotel-Kliksa Servis Rezaleti (İcra yolu ile tahsil edildi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar,


    03.09.2016 Güncelleme: Teknosa ile iletişim kurup THH kararının fotoğrafını çekerek bilgilendirme@teknosa.com'a gönderdim. Para iadesini bekliyorum.

    30.12.2016: Avukata vekalet verilerek icra takibi başlatıldı.

    10.01.2017 Güncelleme: Forumdan iletişim kurduğum "10_hagi" avukat arkadaş bugün hesabıma parayı gönderdi. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Cebimden sadece notere verdiğim avukat vekalet ücreti ve icra harç payı çıktı. Yardım almak isteyenler kendisiyle forum üzerinden iletişim kurabilir.

    THH kararını ve dilekçeyi linkte bulabilirsiniz
    https://drive.google.com/open?id=0B_0z25biHvM5QWo5RE9EODhkN0U


    2015 Kasım ayında Kliksa.com'dan paralel ithalat cihaz aldım. Fonotel firmasının garantisi altındaydı. Telefonum bir gece yolculuğu sırasında dağın başında kapandı ve tekrar açılmadı. Sonrasında cihazı servise gönderdim ve sıkıntılı süreç başladı. Fonotel sürekli oyalayarak anakart beklendiğini 30 iş gününü bulabileceği söylendi. 30 iş günü sonunda arayınca gelen anakartların arızalı olduğunu 1 ay sonra anakart geleceğini söylediler. Bende cihazı servise teslim ettikten 33 iş günü sonra hakem heyetine giderek para iadesi istedim. Burada önemli olan nokta servisin hiçbir sorumuluğu yokmuş, faturada ismi yazan (Kliksa.com) firmadan şikayetçi olmak gerekiyormuş.

    Kliksa.com'u THH'ye şikayet ettim.31 Ağustos 2016'da yapılacak toplantıda değerlendirelecekmiş başvurum. Neyse servisi bugün yine aradım bu hafta içerisinde anakart değiştirilip telefon gönderilecekmiş. 2.5 aydır telefonsuzum ve servisin bu tavrına çok canım sıkıldı, ilerde garantilik bir durum olursa yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Cihazda zaten kronik bootlop sorunu var.

    Hakem heyeti bizim kararımızı beklersen %90 para iadesi alırsın dedi. Aşağıdaki sorular hakkında bilgisi olan arkadaşlar tavsiye verirlerse sevinirim.

    1- Şikayet ettiğim firma yani Kliksa.com kapandı, nasıl para iadesi alabilirim?
    Cevap: TEKNOSA ilgileniyor.
    2- Para iadesi alabilmek için servisin tamir edip gönderdiği telefonu kabul etmemek gerekiyor, kabul edersem THH başvurum iptal oluyormuş. THH'den aleyhime karar çıkarsa ne olur?
    Para iadesi almak için telefonu kabul etmemek gerekiyor.
    3- Teknosa para iadesini kabul etti. Telefonu bize geri gönderin diyor. Ne yapacağız?
    Hiç uğraşmayın verin icraya gitsin. Ben de 30 Ocak itibariyle avukat aracılığı ile icraya verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -AhmtOzdmR- -- 10 Ocak 2017; 16:54:8 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    777 Mesaj
    Kliksa kapanmasına rağmen Sabancının olduğu için TeknoSA çatısı altında devam ediyor. Para iadesi konusunda hiç bir sıkıntı olmaz.

    Aleyhine karar çıkacağını zannetmiyorum ama eğer telefondan memnunsan değişim ve değişim olmuyorsa para iadesi şeklinde şikayette bulunulabilir.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Soickan

    Kliksa kapanmasına rağmen Sabancının olduğu için TeknoSA çatısı altında devam ediyor. Para iadesi konusunda hiç bir sıkıntı olmaz.

    Aleyhine karar çıkacağını zannetmiyorum ama eğer telefondan memnunsan değişim ve değişim olmuyorsa para iadesi şeklinde şikayette bulunulabilir.

    Telefondan memnundum fakat servisin tutumundan ötürü ve kronik bootloop sorunundan ötürü değiştirmek istiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    88 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    Merhaba arkadaşlar,

    2015 Kasım ayında Kliksa.com'dan paralel ithalat cihaz aldım. Fonotel firmasının garantisi altındaydı. Telefonum bir gece yolculuğu sırasında dağın başında kapandı ve tekrar açılmadı. Sonrasında cihazı servise gönderdim ve sıkıntılı süreç başladı. Fonotel sürekli oyalayarak anakart beklendiğini 30 iş gününü bulabileceği söylendi. 30 iş günü sonunda arayınca gelen anakartların arızalı olduğunu 1 ay sonra anakart geleceğini söylediler. Bende cihazı servise teslim ettikten 33 iş günü sonra hakem heyetine giderek para iadesi istedim. Burada önemli olan nokta servisin hiçbir sorumuluğu yokmuş, faturada ismi yazan (Kliksa.com) firmadan şikayetçi olmak gerekiyormuş.

    Kliksa.com'u THH'ye şikayet ettim.31 Ağustos 2016'da yapılacak toplantıda değerlendirelecekmiş başvurum. Neyse servisi bugün yine aradım bu hafta içerisinde anakart değiştirilip telefon gönderilecekmiş. 2.5 aydır telefonsuzum ve servisin bu tavrına çok canım sıkıldı, ilerde garantilik bir durum olursa yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Cihazda zaten kronik bootlop sorunu var.

    Hakem heyeti bizim kararımızı beklersen %90 para iadesi alırsın dedi. Aşağıdaki sorular hakkında bilgisi olan arkadaşlar tavsiye verirlerse sevinirim.

    1- Şikayet ettiğim firma yani Kliksa.com kapandı, nasıl para iadesi alabilirim?
    2- Para iadesi alabilmek için servisin tamir edip gönderdiği telefonu kabul etmemek gerekiyor, kabul edersem THH başvurum iptal oluyormuş. THH'den aleyhime karar çıkarsa ne olur?
    3- Nokta çizik bulunmayan telefonum 2.5 aydır serviste ve Fonotel hakkında yazılanların çoğu cihazların servisten hasarlı geldiği yönünde, bu yüzden de kabul etmek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım?





    merhaba.
    ben de kasım 2015te kliksadan fonotel garantili G4 aldım. haziran 2016 başında anakart sorunu oldu açılmadı. servise gönderdim. iş günü sınırı aşıldı. hala tamirat sürüyor ve yedek parça bekliyoruz dediler.
    Servisin ilgisizliği ve güvensizliği nedeniyle THH ine şikayet ettim. Ancak kliksayı değil de teknik servisi şikayet ettim. Sorumlu olmadığını bilmiyordum. Ayrıca THHdeki yoğunluktan dolayı 3 ay sonra dosyaların incelenebileceği söylendi. THH başvurusunu değiştirmezsem sıkıntı olur mu? Bir de 3 ay sonra kurulda lehime karar verseler ne zaman para iadese yaparlar.
    zor süreçmiş. size de kolaylıklar diliyorum. teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
    Golf 7 1.6 tdi dsg comfortline, beyaz, opsiyonlar ( ACC, Park Asist, Keyless Access, Multimedia in Soketi, 5.8 inch Composition Media, Işık Görüş Paketi)




  • Er
    3 Mesaj
    Kimseden cevap gelmemiş, bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim, bende aynı duruma doğru gidiyorum 16. iş günü ve 20 yi geçeceğini düşünüyorum. THH ye başvursam 3 ay sonraya mı verirler değerlendirme gününü?

    THH ye başvurularda değerlendirildikten sonra kaç güne kararlar ulaşır ve ücret iadesi alınabilir?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    Fonotel bespara etmez yalanci iftiraci bir yasal dolandiricidir. Bu zamana kadar duymadim ki garanti kapsaminda musterisine fayda saglasin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj

    Katılıyorum artık tek ümidim ücret iadesi, THH başvurusu yapanlar hangi belgeleri kanıt olarak gösterdi acaba? Örnek başvuru metni paylaşarsanız sevinirim.
    |
    |
    Bahsedilenler: -AhmtOzdmR-, iakdulum
    _____________________________
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Fatura, servise gönderdiğim kargo fişi, fonotel internet sayfasından takip bölümünün ekran görüntüsünü dilekçeye ekledim. Thh de ne yazacaginiz konusunda yardımcı oluyorlar. Ay sonunu bekliyorum ben karar için. 31.08.2016 diye tarih vermişti THH.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2296 Mesaj

    Servisteki telefonunuz onarıldı mı peki bu süreçte?

    Onarılıp size gönderildi mi?

    Size gönderildiyse kabul mu ettiniz yoksa reddediniz mi?
    |
    |
    -AhmtOzdmR- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ASUS X550JX XX171D Laptop

    | Intel Core i7 4720HQ İşlemci || Nvidia GeForce Gtx 950M 4GB Ekran Kartı || Kingston HyperX Impact 8 GB Ram Total 12 GB Ram || 1 TB HDD|| Samsung 850 Evo 250 GB SSD |


    LG V30+ H930
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Servisteki telefonunuz onarıldı mı peki bu süreçte?

    Onarılıp size gönderildi mi?

    Size gönderildiyse kabul mu ettiniz yoksa reddediniz mi?

    Thh başvurusundan sonra servisle hiç iletişim kurmadım, hala tamirde görünüyor.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2296 Mesaj

    Bende 17 Ağustos 2016 tarihinde gönderidim servise. 18'inde ellerine ulaştı ama herhangi bir şekilde kayıt girişi filan yapmadılar.

    Elimde cihazın faturası, kargo takip numarası var. Ve kargodan alan elemanın "LG Eleman İsmi" gibi bir kayıt var. Umarım bunlar işime yarar. Çünkü 18'inden beri tabletin akıbeti hakkında bilgi alamıyorum. LG müşteri hizmetlerini aradım kayıt girişi yok, bişi yapamam dedi. Bu nasıl bir hizmettir anlamadım.

    Ürün ellerine ulaştığı andan itibaren 20 iş günü başlıyor değil mi? Yoksa kayıt açtıktan sonra mı başlıyor 20 iş günlük süreç. Eğer kayıt açtıktan sonra ise çok çok saçma olur. Adam aylarca kayıt girişi yapmaz ve müşteri aylarca bekler.
    |
    |
    -AhmtOzdmR- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ASUS X550JX XX171D Laptop

    | Intel Core i7 4720HQ İşlemci || Nvidia GeForce Gtx 950M 4GB Ekran Kartı || Kingston HyperX Impact 8 GB Ram Total 12 GB Ram || 1 TB HDD|| Samsung 850 Evo 250 GB SSD |


    LG V30+ H930
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hakem heyeti lehime karar vermiş. Bundan sonra süreç nasıl işliyor bilen var mı?
    Bu mesaja eklenen görseller:




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj

    Merhaba, Teknosa müşteri hizmetleri ile görüşüp durumu anlatmıştım,kliksanın sorunları ile halen ilgileniyorlar, THH kararını almamı ve teknosa'ya göndermemi istediler, karar olmadan ödeme yapamacaklarını söylemişlerdi. Aynı şekilde Teknosa ile görüşüp kararı onlara iletebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yilmaz14 -- 25 Ağustos 2016; 15:55:00 >
    |
    |
    Bahsedilenler: -AhmtOzdmR-
    _____________________________
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    03.09.2016 Güncelleme: Teknosa ile iletişim kurup THH kararının fotoğrafını çekerek bilgilendirme@teknosa.com'a gönderdim. Para iadesini bekliyorum.

    THH kararını ve dilekçeyi linkte bulabilirsiniz
    https://drive.google.com/open?id=0B_0z25biHvM5QWo5RE9EODhkN0U
    _____________________________
  • Binbaşı
    1480 Mesaj

    Son durum nedir hocam ? Benimde cihaz bootloop oldu Fonotel'e gönderdim sonuç bekliyorum.
    |
    |
    -AhmtOzdmR- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakYZ

    Son durum nedir hocam ? Benimde cihaz bootloop oldu Fonotel'e gönderdim sonuç bekliyorum.

    Teknosa çamura yatıyor hala iade yapmadılar.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    quote:

    Orijinalden alıntı: BurakYZ

    Son durum nedir hocam ? Benimde cihaz bootloop oldu Fonotel'e gönderdim sonuç bekliyorum.

    Teknosa çamura yatıyor hala iade yapmadılar.

    Son durum nedir hocam? Fonotele yollayalı 4 ayı geçti benim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeverDies7 -- 12 Ekim 2016; 1:18:04 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1711 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teknosa hala ödeme yapmadı. İcra mahkemesine gitmeyi düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    NeverDies7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    Teknosa hala ödeme yapmadı. İcra mahkemesine gitmeyi düşünüyorum.

    aynı durumu ben de yaşadım. teleservisden aldım paramı. ilk mesajında tek bir hatalı bilgi var onu düzeltmiş olayım. eğer şikayetinden sonra telefonun tamir olursa alığ kullanabilirsin hiç bir sorun olmaz. sadece para iadesi yapılacağı zaman senden telefonunu ve faturalarını geri istiyorlar. telefonu alsan bile dikkatli kullanmak lazım yani kaybolursa felan sıkıntı ama onun haricinde alıp kullanabilirsiniz mühim olan 30 işgünü içinde teslim edilmemiş olması gerisi sorun değil.
    eğer aylar geçmesine rağmen hala alamadıysan git bir avukata vekalet ver zaten karar çıkmış thh kararalrında 250tl gibi bir matbu ücret var ve karşı taraftan alınıyor tanıdık felan olursa senden vekalet ücreti istemez onun içinde havadan para zaten. yazar bir dilekçe koyar icraya 3-5 gün içinde alırsın paranı. beni de başta arayan soran olmadı ama ne zaman ki icraya koydum tekrar tekrar aradılar 2 gün içinde de gecikme faiziyle birlikte aldım paramı.
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    2 Mesaj
    Arkadaşım bende zenfone 6 almıştım. Hediye çeki ya da karta iade dediler lakin kredi kartına tek çekim yapmıştım taksit neyim yok yani.. Neyse bana dedikleri kredi kartına ait alışveriş silip'i, fatura ve DOA raporunu getirin dediler. Güç bela silip'i buldum Allah'tan silipteki yazılar uçmamış. Bana son sözleri şu oldu; daha önce taksitli kart alışverişlerine kredi kartına iadede sıkıntı yaşamıyorduk sizinkisi kredi kartına tek çekim oluğu için sistemsel sorun var. İade işlemi için genel merkezle görüşmemiz gerek en fazla 2-3 güne yanıt gelir dediler. Sizin para iadeniz son durum nedir acaba...
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
SEO
Canlı Tv izle
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.