Şimdi Ara

LG G4 Fonotel-Kliksa Servis Rezaleti (İcra yolu ile tahsil edildi) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
5
Favori
8.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • byraker B kullanıcısına yanıt
    Karar 2 yıl geçerli. İcraya başvurun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Kliksa'dan 2015 yılında LG Türkiye garatli LG G4 telefonu satın aldım.
    - Bir yıl geçmeden arızalandı. Kronik ana kart arızası.
    - Servise gönderdim. 20 iş Gün içinde teslim edilmedi.
    - 20 İş günü içersin de teslim edilmediği için LG Tükiye' sözlü olarak para iadesi istedim.
    - Para iadesini yapmayacaklarını sözlü olarak bildirdiler.
    - Bulunduğum ilçedeki Tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurdum. (Dilekçe, Ürün faturası kopyası, Garanti Belgesi kopyası ve Nüfuz cüzdanı örneği.)
    - Şikayet edilen kısma Lg Türkiye, Kliksa ve yetkili servisi yazdım ama sadece Kliksa'yı yani satıcıyı yazmak yeterli oluyormuş.
    - 7 Ay sonra lehime para iadesi için karar çıktı.
    - 15 Gün itiraz süresini bekledim. Karşı taraf itiraz etmeyince icraya başvurdum. (beklemek gerekmiyor)

    Avukata vermek istemeyenler için İcraya nasıl başvurulur?
    2 kopya Adet icra takip dilekçesi
    2 kopya Tüketici hakem heyeti kararı kopyası
    1 kopya Nufus cüzdanı kopyası
    Evrakları koyacağınız dosyayı adliyede bulunan barodan 1 TL'ye satın alabilirsiniz

    icra dairesinde ilk yapılacak iş hazırladığınız dosyayı TEVZİ kısmına vermek. Kontrol edip size kaç nolu icra dairesine gitmeniz gerektiğini söylüyor ve dosyada ki evrağa da yazıyor.

    - Dosyanızı icrada ki memuruna veriyorsunuz. kontrol ediyor.
    - Ödeme emri hazırlıyor. (hazırladığınız ödeme takibini flash belleğe atıp yanınıza alırsanız, memur ilgili bilgileri kopyalayıp ödeme emrini daha hızlı hazırlar)
    - Posta pulu isteyecek. Benden 27 tl'lik istedi. İcra dairelerinde genelde PTT var.
    - Vakıfbankasına 31,70 tl ödedim. Memur size ödeme ile ilgili bilgileri verecek. Ödemeden sonra Dekontu memura verin. ödeme yaparken açıklamaya dosya numarasını yazdırmayı unutmayın. yanınızda vakıfbank kartınız varsa bu ödemeyi icra dairesinde dosyayı verdiğiniz memura kart ile yapabilirsiniz. sadece vakıfbank kart kabul ediliyor.

    Kliksa'nın parayı yatırıp yatırmadığını edevlet şifreniz ile uyap'a giriş yaparak takip edebilirsiniz.https://vatandas.uyap.gov.tr/vatandas/giris.jsp
    Kliksa parayı 8 gün içinde icraya yatırdı. icrada parayı banka hesabıma 6 gün sonra yatırdı.

    Teknosa ile birleşmiş olsa da tüm işlemleri fatura ünvanına yani kliksa adına yapıyorsunuz.

    Sormak istediklerinizi ö.m. ile gönderebilirsiniz.

    31 Temmuz 2017



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecos12 -- 31 Temmuz 2017; 18:23:57 >




  • ecos12 E kullanıcısına yanıt
    İcra takip formlarını görsel olarak yükleyebilir misin? THH kararı lehime çıktı ve icra takibi başlatacağım. Dolayısıyla adres bilgileri vb. kısımları senin formlardan esinlenerek yapmakta fayda var..
  • https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=117701840



    Merhaba arkadaşlar, yukarıda arkadaşın bahsettiği şekilde aynı işlem sürecinden geçerek parayı Teknosa dan tabiri caizse söke söke aldım. Tavsiyem, vazgeçmeyin biraz uğraştırıyor ama hakkımızı almak ve ileride daha iyi haklara sahip olmak için çabalamak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG G4 TELEFON GHOST SCREEN nedeniyle hakem heyetine başvurdum. yanlız telefon başkasının üzerine faturalı. THH benim lehime sonuc çıkarttı ve para iadesine karar verdi. lg teknik servisi aradı işte telefonu getirin para iadeniz yapılacak diye. telefonu götürdüm pat para iadesini fatura kimin üzerineyse ona yapmaları gerekliymiş ısrarla fatura sahibinin bilgilerini filan istiyor. bende şikayeti benim yaptığımı ve kararın benim lehime cıktıgını söyledim telefonu ve evrakları alıp cıktım.

    Şimdi ben bu faturanın sahibini bulup banka havalesi teminatı filan mı almalıyım. yoksa benim lehime karar verildiği için 15 gün yasal süreyi bekleyip (13. gün filan su anda) direk icra takibi mi başlayayım. icra takibinden sonra da ücret bana iade edilir mi yoksa gene fatura sahibi mi istenir.
  • Merhabalar.bende muhtemelen kliksa mağduruyum.2105-12 .ayda aldığım lg g3 telefonum 3 gün önce kapandı.fonotel garantili aramama rağman ulaşamadım ve forumda konuyu görünce fazla aramaya gerek duymadım.Ben şimdi direkt thh nemi başvurayım nasıl yapayım yardımcı olabiirmisiniz?
  • Merhaba bende aynı sorunları yaşamaktayım telefonumu 3 kez garantiye gönderdim aynı problemler yüzünden ikisinde sistem güncellemesi yaptılar birinde şarj soketimi değiştirmişler şarj soketi ile ilgili hiç bir problemim olmadığı halde (Telefonun sorunu şebekesel bu arada) neyse THH başvuru yaptım paramın iadesi için karar çıktı ve THH beni haklı buldu telefonumun herşeyini toplayıp kutuya koydum 07.11.2017 günü elimde karar ile telefonumu aldığım bayiiye teslim ettim 10.11.2017 günü samsungcum gelip benden alıcak telefonu dedi ve onlar sizinle iletişime geçecektir dediler şuan 16.11.2017 ve ortada ne bir itiraz var ve de telefondan veya ücret iadesinden bir haber sizce ne yapmalıyım ne gibi bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler...
  • Merhaba arkadaslar konuyu hortlattim ama THH karari gecen hafta elime ulasti ve lehime sonuclandi.Teknosa cihazi bize yollayin para iadesi yapalim diyor.Ben de cihazi teknik servis bana geri yollamadi dedim.



    Simdi icraya basvuracagim.Yalniz urunu fonotele 2016 eylul ayinda gondermistim mng ile kargo fisini de atmistim.Kargo fisi bu surecte ihtiyac olur mu.MNG den istesem 2016 yilina ait kargo fisini bana verirler mi.Ama elimde fonotel sitesinden almis oldugum ekran goruntusu var cihazin durumunu bildiren.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.