Şimdi Ara

LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu] (329. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.879
Cevap
150
Favori
463.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 327328329330331
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    65 C1 veya sony 65xj93 arıyorum hocam samsung 65QN95a/b de olabilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ciga1905 kullanıcısına yanıt
    Hocam Sony den kapalı kutu var stok var özelden devam edelim yardımcı olmaya çalışıyım size?
  • Ok teşekkür ederim ilginize

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ciga1905 kullanıcısına yanıt
  • Arkadaşlar merhaba,


    Herkese faydası olması açısından, size Mayıs 2022’de aldığım LG C1 65 ile ilgili yaşadığım sorun ve çözüm süreçlerini anlatacağım.


    Mayıs ayında forumdan ulaştığım Burak bey vasıtasıyla ürünü satın aldım. Ankara’dan istanbul’a 2 gün içinde direkt nakliye firması ile getirilip teslim edildi.


    2 gün içinde de servis gelip cihazı kurdu.


    Cihazı almamdan tam 5 ay sonra, 7 Ekim 2022 akşamı Tv izlerken sol taraf orta kısımda bir anda hafif bir dikey çizgi çıkmaya başladı. Kapattım açtım, farklı girişler denedim ancak düzelme olmadı.


    Sabah kontrol ettiğimde çizgi gitmişti. Isınma vs. diye düşündüm. Akşama doğru cihazı açtığımda çizginin tamamen aşağıya yukarıya doğru sabit kaldığını fark ettim. Sonra TV 3-5 sn de bir kapanmaya başladı ve kullanamadım.


    8 Ekim sabahı Burak Beyle temas geçtim. Servisi aramamı belirtti. Servis kayıdı açtım, kendilerine çektiğim ve burada da ekte yolladığım fotoğrafları yolladım.


    Pazartesi günü servis geldi, cihazı inceledi ve artan çizgileri tespit etti. İlginç olan servis, ekrandaki çizgilerin fotoğraflarını TV’nin hemen kapanmasından dolayı zar zor çekebilirdi. Tutanak benzeri evrak düzenledi. Karar sonrası cihazı almaya geleceklerini söylediler. Ve verecekleri belgeyi de satın alınan bayiye yollamamı söylediler ki değişim olabilsin diye. Burak Beyle temasa geçtim elinde bu modelin stoğu olmadığını belirttti. Servisten gelecek kararı beklemeye koyuldum.


    Bu süreçte LG servis, LG genel merkez arasında 20’ye yakın telefon görüşmesi yaptım diyebilirim.


    17 Ekim 2022’de tarafıma ulaştırılan belgede “CİHAZ BAYİ TARAFINDAN DEĞİŞTİRELECEK DEĞİŞİMİ UYGUNDUR” kararı yazıyordu. Bayide stok olmadığından LG Servisi ve onların da yönlendirmesi ile LG genel merkezi aradım.


    Kayıt açıp mail atacaklarını söylediler. Ertesi gününe kadar cevap gelmeyince tekrar aradım. Sonrasında LG merkezden arandım. Ellerinde stok olmadığını ücret iadesi yapabileceklerini söylediler. Ben de ürün muadili veya misli ile talep ediyorum dedim. (Bu bilgiyi Burak beyden aldım.)


    Yetkili 1-2 saat sonra tekrar aradı ve LG C1 65 ürününün stoğu olmadığını ve yerine LG C2 65 model ile değişim olacağını ve 1 haftaya cihazı ulaştıracaklarını söyledi.


    21 Ekim 2022 Cuma günü öğleden sonra LG servis aradı ve ve cihaz getirip kurulumu yaptılar.


    Bu 2 haftada yaşadığım değişim sürecini noktasına kadar tüm detayları ile yazdım.


    Elektronik şans işi derlerdi gerçekten de öyle. Herkese LG’yi tavsiye ederim yıllardır. Sakınan göze çöp batarmış, bendeki cihazda sorun oldu. Kısmet diyelim.



    Bu süreçte yardımlarından dolayı Burak Keskin Bey'e, MTV Elektroniğe teşekkür ederim.


    Saygılarımla,


    LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu]


    LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu]


    LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu]


    LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu]


    LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu]




  • cimcoz1 kullanıcısına yanıt
    Hocam rica ederim, yeni ürünüz hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın.
  • cimcoz1 kullanıcısına yanıt

    Öncelikle geçmiş ve hayırlı olsun hocam.


    Diğer yandan bahsetmiş olduğunuz şahıs hakkında, rekabete aykırı satış yapması nedeniyle suç duyurusunda bulunuldu. Bu ne demek önce onu aktarayım sizlere.


    Sattığı ürünler hakkında, benim ürünlerim EVO, benden ürün alanların ürünleri değiştirilecektir gibi ifadeler kullanması, diğer firmaları ve bilhassa o firmalardan ürün alan tüketicileri töhmet altında bırakması ve rekabet kanuna aykırı hareketleri nedeniyle. Bu konu LG tarafında da araştırılıyor ve gelişmeleri yine konu üzerinden aktaracağım size. Çünkü hiçbir firmanın alelade bir bayiisi, Türkiye’nin en büyük forum sitesinde çıkıpta, aslı astarı olmayan bu ifadelerde bulunamaz, bulunursa da sonuçlarına ağır bir şekilde katlanır.


    Sizi anlıyorum, zannediyosunuz ki bahsettiğiniz şahsın, bu konuda bir yaptırımı veya etkisi oldu. Halbuki zaten kendisi hakkında yürütülen bir dava süreci (benim haricimde kendisini dava eden diğer üyelerimiz de mevcut) mevcut ve satış kaygıları nedeniyle ciddi anlamda zarar gören “sözde prestijini” sizler vasıtasıyla forumumuzda düzeltmeye, başka bir deyişle kurtarmaya çalışıyor. Zira mahkemeye verin ben de olsam mahkemeye veririm, çok haklısınız şekilde kendini ayrı tuttuğu çokça satış yaptığı üyemiz de mevcut.


    Kendisi forum üyelerimizle iletişime geçerek mesaj attıran, sıkıntılı konuları flood (arka arkaya paylaşım) yaparak arka sayfalarda bırakmaya çalışan, tek bir mesaj atmak yerine en ufak sıkıntılı bir paylaşım gördüyse arka arkaya paylaşımlar yaparak sayfayı geride bırakmaya çalışan bir arkadaş. Muhtemelen sizden de aynı istekte ve hatta talepte bulunmuş olabilir. Ancak bunun böyle olmadığını objektif ve net bir şekilde ortaya koymak da bizlerin görevidir.


    İyi forumlar,


    Savaş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    hocam nerden esti kaç ay önceki mesajı editleme işi LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu]  evo çıktı kaç aydır pc monitörü olarak kullanıyorum çok memnunum bu yılın iyi ki almışım dediğim iki üründen bir tanesi diğeri de airfryer LG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu] 

  • Shovel Knight kullanıcısına yanıt
    Hocam yanlışlıkla oldu sanırım
    Güzel günlerde kullanın
    İyi forumlar.
  • Değerli arkadaşlar, daha önce satışını yaptığınız panellerin hepsinin “EVO” olduğunu, sattığınız ürünlerle ilgili sorunların birebir ürün değişimi ile çözüleceğini övünerek yazıyordunuz, hepsinin ekran görüntüsü alındı ve dosyaya konuldu. Boşuna yorulup tek tek güncellemeyin. Yapacak daha önemli işleriniz vardır, onlara odaklanın, haksız rekabet konusunda zamanı gelince kapınızı çalacaklar. Kaldı ki forum veritabanında daha önce neydi ve ne olarak güncellediniz hepsi görünüyor. Kalan zamanınızı daha olumlu işler yapmak için harcayın.

    İyi forumlar,

    Savaş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 26 Ekim 2022; 1:40:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt
    Aynı soruyu bende soracaktım tam Burak bey bildirim gelince şaşırdım açıkçası mesajda neyi güncellediniz merak ettim 6 ay önce ne yazdığını hatırlayamadım tam 🙄

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alpknkc kullanıcısına yanıt
    Hocam özelden yazıyorum size
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Merhaba Burak bey ben hala araştırıyorumLG 2021 OLED B1/C1/G1/Z1 [Ana Konu]  Oled almak istiyorum fakat şimdi de 55c2 den 65 c2 ye bütçeyi ayarlayabilirmiyim diye beklemedeyim ayrıca Oled ile ilgili sorunların devam eden yazılar okumakta açıkçası biraz benim hevesimi kırıyor şimdilik beklemeye devam evdeki lg 32 inç tv ile ..

  • Sofist48 S kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam karar verince iletişime geçersiniz yardımcı olurum
    İNG kampanyası tavsiye ederim aylık 1250 tl harcama sözü verirseniz işleminiz faizsiz masrafsız bölünüyor
  • Evet Arkadaslar üzücü bir şekilde oled tv im arızalandı.


    Haziran sonunda aldığım 55g16 maalesef ekran hatası vererek açılmamaya başladı.


    Lg Oled ile ilgili tabii ki ilk satın aldığım firma olan Koç Pazarlama ile irtibata gecerek bilgi talebim oldu.


    Satın Alma islemi sırasında Burak Bey nasıl yardımcı oldu ise ; aynı mesafe ile gerekli yönlendirmeleri tarafıma yaparak cok yardımcı oldu.


    Bu arada +3 YIL garantili bir oled almanın da ne kadar şart olduğu ortaya çıktı.(Daha sonra çıkabilecek arızalara karşı)


    1 haftalık bir süreç sonrasında bugün Lg Tarafımdan arandım .


    Ürünün artık üretilmediği ve yerine 55g26 temin edileceği bilgisi verildi.


    Bu tür değşim süreçlerinin ne kadar sancılı olduğunu bilen birisi olarak muhatap bir firmanın var olduğunu bilmek


    ve sorun ile karşılasınca da aynı ilginin devam ettiğini görmek güzel bir deneyim oldu.


    Burak Bey e ilgisi için tekrar Teşekkür eder , hepinize +artı garantili günler dilerim.





  • Merhaba,


    55' C1 kullanıcısıyım. TV de sesli komut sorunum var. Ne yazık ki tv sesli komutları algılamıyor. Bazen kusursuz çalışırken bazen çalışmıyor. Servis modemde aile korumasını kaldırmam gerektiğini söyledi çünkü ses komutunun modem üstünden iletildiğini iletti. Modemi sıfırladım, güvenlik duvarını kapattım, aile korumasını da devre dışı bıraktım fakat ne yazık ki bir çözüm olmadı.


    Komut tuşuna basılı tuttuğumda kumandada kırmızı ışık yanıyor ve asistan devreye giriyor ve dinliyor fakat komutlarımı yazmıyor. Kumandayı tekrar tanımladım. Wifi ve kablolu internet bağlantısı da denedim. TV yi fişten tamamen çekerek yeniden açtım ama bir türlü çözülmüyor. Son yayınlanan yazılım sürümüne güncellenmiş durumunda televizyonum.


    Aynı problemi yaşayan bir arkadaşım varsa bana yardımcı olabilir mi, televizyonu alalı 6 ay oldu. Garanti devam etmektedir.


    Teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kızılkurt -- 26 Ekim 2022; 20:37:33 >




  • kızılkurt K kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, öncelikle geçmiş olsun 444 65 43 arayıp servis kaydı yaptırın oradan servis ekibi gelsin inceleme yapsın muhtemelen kumanda yenisi ile değişim olur
  • atm41 A kullanıcısına yanıt
    Hocam rica ederim kısa sürede çözülmesine sevindim
    Yeni ürünüz LG OLED 55G2 şimdiden hayırlı uğurlu olsun sorunsuzca kullanırsınız inşallah.
  • Merhaba arkadaşlar sizce LG 65 C2 mi , Samsung 65QN700B 8k mı (Yada sizlerin önerisi) benim için uygun olur Oyun Sıfır sadece Karasal yayın Netflix ve bazen int. fiyat olarak birbirlerine yakınlar tek aradığım uzun süre sorunsuz kullanmak ve canlı renkler.

  • Sofist48 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam hiç düşünmeden direk LG 65 C2
    Bizim şirketimizde 2 markada satılıyor hangi ürün isterseniz yardımcı olurum size
  • 
Sayfa: önceki 327328329330331
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.