Şimdi Ara

Leon yol tutuş faciası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
0
Favori
14.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Ben aracımı 17binde aldım. İlk sahibi direk değiştirmiş, zaten 308 sahipleri hiç memnun değil, bende şu anda turanza t001 ler var, 16"jant a rağmen aracı yoldan ayıramıyorum. Bence acilen değiştirin, c sınıfı güncel modellerin hemen hemen hepsini kullandım, 308 yol tutuşunda cidden çok başarılı.

    Alıntıları Göster
    Egp gerçekten kötü lastik. Fren yaparken tırsıyorum durmayacak gibi geliyor araç. Güvenemiyorum lastiklere.



    Yol tutuş konusu da öyle. Belki lastikleri değiştirince farkı daha iyi hissedebilirim. Bridgestone veya Pirelli düşünüyorum. Pirelli p7 kullanmıştım leonda ve inanılmaz sağlam lastik. Egp de 1 ayda 2 defa lastik patladı. Ben böyle bir lastik görmedim hayatımda. Vakti gelince degistirecem inşallah. Bir daha egp mi tövbe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    Egp gerçekten kötü lastik. Fren yaparken tırsıyorum durmayacak gibi geliyor araç. Güvenemiyorum lastiklere.



    Yol tutuş konusu da öyle. Belki lastikleri değiştirince farkı daha iyi hissedebilirim. Bridgestone veya Pirelli düşünüyorum. Pirelli p7 kullanmıştım leonda ve inanılmaz sağlam lastik. Egp de 1 ayda 2 defa lastik patladı. Ben böyle bir lastik görmedim hayatımda. Vakti gelince degistirecem inşallah. Bir daha egp mi tövbe

    Alıntıları Göster
    Ben egp önceki aracımda kullandım, bridgestone dan sonra çok güvensiz gelmişti banada... konfor filan bi yere kadar, güvenlik herşeyden önce gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayınOzi

    Konu sahibinin herhangi bir teknik veri dahi vermeden Dacia'nin(modeli bile belirtmemiş) yol tutuşu Leon'dan iyi demesi ne kadar saçmaysa, sizin de Golf örneği vermeniz mantıksız olmuş. İki arabanin yol tutuşu da zaten segmentinde alt sıralarda.(Cupra hariç) İki araba arasındaki fark iç mekanda vs.
    Önceki mesajlarımda model

    belirtmiştim ,iyi okumamışsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok tutus istiyorsaniz o segmentin krali 1 serisidir. Cok zorlarsaniz tatli tatli arkayi salar ama kontrol hala sizdedir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kpwale

    Baskasinin arabasiyla maceraya girme.Kendi paranla kazandigin arabayla tatli sert viraj al.
    Olay anında akrabam yanımda , bas bas nası gidiyor diye gazlamaktaydı beni .şöförlüğümede güvendiği için ..birazda arabasını bana gösterme isteği vardı ...

    arabayı beğendim daciadan sonra baya kaliteli geldi .yalıtımı güzel ..kapıları güzel çerçevenin içine oturuşu ..araba, daciadan kalite olarak çok daha iyi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beklenti yüksekse normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat8361 kullanıcısına yanıt
    Sonuç olarak saçma bir konu açmışsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SayınOzi kullanıcısına yanıt
    Saçmalığını bilmemde ben çoğu yönden kaliteli bir araca yakıştıramadım ..beklenti yüksekti daciadan buna geçince sanırım ..şu kriz olayı olmasa düşündüğüm bir araçtı, bundan dolayı birazda hayal kırıklığı oldu ,onun için açtım ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önden çekişli bir arabanın, arkasını bırakması aksine benim için başarıdır.Ray gibi gitmesini isteyen doğru lastik takabilir.

    Focus hariç ağırlık dağılımı dengede olan, C segmenti araba zaten az.Aynı durumda önden çeker bir araç; arkadan kaymayıp onden kaysaydı durum felaket olabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hb kasa cruze'um ile birkaç kere kavşakta resmen yanlamışlığım vardı, o kadar tatlı geliyordu ki arkası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 12 Eylül 2018; 0:4:40 >
  • Hocam 1.4 tsi leonlar baya iyi gittiği için genelde fark etmeden çok daha hızlı gidiliyor. Evet yol tutuşu bi 308, focus değil ama burda 17/18 inch jantlı c sınıfı bir araçtan bahsediyoruz. O kadar da kötü değil. Benim kullanımımdan sonra düşüncem böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    Hey yavrum Giulietta’ya bak be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06

    Hey yavrum Giulietta’ya bak be
    Varsin arka silecegi benim punto ile ayni olsun, direksiyon dugmesi doblo ile ayni olsun ama virajda golfe temiz koymus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Hocam mantık çerçevesinde bakarsanız üzülüyorsunuz Seven ciddi ciddi eksi yanlarını bilip aldırmadan çok seviyor sevmeyen de bin bir yerine bahane bulabiliyor O kaba görünümlü direksiyondu, tuşlardı, çalışınca durmayıp saatlerce silen (kronik) arka silecek falan can sıkıyor. Ama aracı kullanana kadar

    Bu arada konu ile alakalı olarak; Leon sınıfında yol tutuşu ile iddialı olan bir araba değil. Ortalama ya da (belki) bir tık altı yol tutuşu var ancak konu sahibinin Dacia ile döndüğümü Leon ile dönemiyorum denecek kadar değil Aracı tanımadığından, o an yolun durumundan ya da viraj içinde istemeizce (farketmeden) direksiyona bir hamle yapmış olması buna sebep olmuş olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humerus06 -- 12 Eylül 2018; 0:45:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • basligi "goodyear lastikle egimli yolda viraja girip araba kötülemek" olarak degistirin bence. efficent grip serisi kadar rezalet lastik gormedim. Test ettim araba yola tutunmasin diye uretilmis. Egeanin uzerinde fabrikasyon gelmisti hatta sifir alip 15 bin km.de degistiren taniyorum. not: leon kullaniyorum lastikler michelin primacy 4.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Asıl önden çeker arabanın ayak gazda değilse arkası hareketlenir. Herşey yapılan ayarlarla ilgili. Arkadan itişli arabada gayet önden kayabilir, gaza oturarak arkayı açıp bunu düzeltebilirsin.

    Güncel (makyajlı) Leon'da gelen lastikler ne bilmiyorum ama 2014'lerde gelen (hatta meşhur otopark testine de konu olan) turanza'lar inanılmaz kötü lastikler, hatta lastik mi plastik mi belli değil. Bir kış gördüğü an sertleşip taş kıvamına geliyorlar, Leonla ilgili tutunma sorunlarında bunun da etkisi var, fakat arabada da üstüne çıkınca bir belirsizce kopma isteği var hemen takır takır Esp başlıyor zaten. Çok çok iyi lastik lazım Leona.
    Önden kaymaya başlamış arkadan çekişli bir arabada gaza oturmak işleri daha da dramatik hale getirir. Zira aracın burnu zaten yere tutunamazken daha da gaza basıp burundaki ağırlığı iyice arkaya almak aracın dönmesini iyice zorlaştırır.
    Arkadan çekişli aracın avantajı sürücüye hem ön tekerlere(direksiyon) hem arka tekerlere(gaz) kontrol imkanı verir.




  • Konu sahibinin daciadan sonra leonla girdiği hızı fark edememe ihtimali nedir?



    Konun trol konu olmasıyla ayni oranda olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

    Önden çekişli bir arabanın, arkasını bırakması aksine benim için başarıdır.Ray gibi gitmesini isteyen doğru lastik takabilir.

    Focus hariç ağırlık dağılımı dengede olan, C segmenti araba zaten az.Aynı durumda önden çeker bir araç; arkadan kaymayıp onden kaysaydı durum felaket olabilirdi.
    Hocam sana Fiorino tavsiye ederim. Özellikle tek şeritli dağ yollarından (keskin virajlı olacak ve telefon çekmeyecek) inerken yolda hafif mıcırlıysa anam anam anam anam



    Tek bir nokta var dikkat etmen gereken arkayla birlikte önde kayıyor



    @lojistisyen genlerde tofaş var sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Varsin arka silecegi benim punto ile ayni olsun, direksiyon dugmesi doblo ile ayni olsun ama virajda golfe temiz koymus

    Alıntıları Göster
    Valla hocam benim doblo'da ciddi alfa parçaları var ve fabrikada biraz arabanın üzerinde çalışmışlar. Biraz Alfa eklenince Doblo bile öyle bir viraj alıyorki. Alfa içeren Fiat buysa tam bir Alfa'yı düşünemiyorum bile. İsterse silecek hiç olmasın o kadar keyifli sürüşü öyle diyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buradaki zebani dacia olmuş üye kısacası dacia alın diyor..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.