Şimdi Ara

Lenovo TEKNİK Servis (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
4
Favori
58.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fabrizo kullanıcısına yanıt
    Inan karar veremedim ne yapacagimi bilmiyorum saga sola goturmek istemiyorum simdi servise gotursem 300 isticekler sinirim bozulcak
    Simdilik erteledim 1 ay sonra karar verip yaptiracagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknik servise gonderdim pcyi 24 is gunu gecti halen haber bile alamiyorum pc hakkinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Z570 almıştım ve garantisi bitmişti. Yere düştüğü için ekran kasası kırılmıştı ve yenisi ile değiştirilmesi için onay verdik ve 1 ayda elinizde olur dediler. 1 ay geçmesine rağmen bir gelişme olmadığı için ve şehir dışında bana lazım olacağı için cihazı geri istedim ve sonra getireceğimi söyledim. Tabi bu sırada ekranı bir şekilde yapıştırdım ve kullandım. Daha sonra tekrar servise gittiğimde yapıştığı için bu ürün açılmaz dediler ve parasıyla dahi cihazı tamir etmediler.(Yapıştırdığım malzeme kasayı değil sadece vida yerlerini tutuyordu yani kolayca açılabiliyordu.) Ben de mecburen bir bilgisayarcıya gidip ona daha iyi bir onarım için para verdim tabi ama ekran kasası değişmedi tabi.
    Parasıyla bile yapılmadı yani bilgisayarım...

    Daha sonra z510 aldım ve 1 yıl olmadan pili normal şekilde çalışırken 1 günde %0 ve çalışmaz hale geldi. Şarj tutmuyordu ve araştırdığımda z510 ların kronik bir sorunu olduğunu gördüm. Bu nedenle vatan bilgisayar aracılığı ile yolladığımda 200₺ gibi bir fiyat istediler ve lenovoyu arayarak bildirdim. Bana cihazınızı geri aldıktan sonra bizi tekrar arayın ve garanti kapsamında pilinizi değiştirelim dendi. Denmeye dendi fakat tekrar yolladığımda yine aynı parayı istediler ve kabul etmedim tabiki. Şu anda cihazımı geri aldım ve pili dışında bir sorunum yok fakat bir daha lenovo adında bir cihazın evime girmeyeceğini biliyorum. Aklınız varsa bu markadan uzak durun(Aslında güzel cihazlar üretiyorlar fakat Türkiye'deki garanti firmaları berbat değil berbat ötesi.)




  • 1.5 sene önce vatan bilgisayardan lenovo z510 aldım 2-3 ay önce fandan yüksek derecede ses gelmeye başlamıştı yani uyuyan birinin yanında kullanılamayacak duruma geldi batarya zayıf değiştirin uyarısı geldi ve ekranı yamulmuştu( çerçevesi gerçekten kalitesizmiş) garantiye verdim kullanıcı hatası deyip 2200 liraya aldığım bilgisayarın tamirine 1150 lira istediler vatan bilgisayardan gelen mesajdı bu teknik servisi arayıp onlarla konuşmayı düşünüyorum şimdi de. diyeceğim o ki ya vatan bilgisayarda ya lenovo da bi sıkıntı var. (ekran yamulması da yarım açık bi şekilde bırakmıştım sabaha yamulmuş)
  • Tecelli1970 T kullanıcısına yanıt
    Kardeşim telefonunu garantiye nereye gönderdin söyleyebilir misin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resmi olmayan bir servis önerebilecek kimse var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TalhaYlmaz

    resmi olmayan bir servis önerebilecek kimse var mı?

    granti varsa direk şubeye elden teslim et tabi istanbuldaysan, ertesi gün ürün tamir edilmiş şekilde elinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DonsuzBalık

    quote:

    Orijinalden alıntı: TalhaYlmaz

    resmi olmayan bir servis önerebilecek kimse var mı?

    granti varsa direk şubeye elden teslim et tabi istanbuldaysan, ertesi gün ürün tamir edilmiş şekilde elinde

    garantisi var ama problem kullanıcı hatasından kaynaklanıyor şarj girişini zedelediğim için anakartı değiştirmeyi önerdiler 1300 lira fiyat çıkararak başka bir hal çaresine bakmam gerek ya tamir ederim diyen birini bulacağım ya da çıkma anakart bilemiyorum...
  • http://hizliresim.com/E8vZ6Z Lenovo y5070 aletten deli ses geliyor kapanmıyor hata buluyor çözemiyor.servise götürmedim götürücem pazartesi hep işim çıktı şehir dışındaydım hata bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TalhaYlmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: DonsuzBalık

    quote:

    Orijinalden alıntı: TalhaYlmaz

    resmi olmayan bir servis önerebilecek kimse var mı?

    granti varsa direk şubeye elden teslim et tabi istanbuldaysan, ertesi gün ürün tamir edilmiş şekilde elinde

    garantisi var ama problem kullanıcı hatasından kaynaklanıyor şarj girişini zedelediğim için anakartı değiştirmeyi önerdiler 1300 lira fiyat çıkararak başka bir hal çaresine bakmam gerek ya tamir ederim diyen birini bulacağım ya da çıkma anakart bilemiyorum...

    şarj soketi gibi, her tarafı ayrı oynamaya müsait bir parça nasıl olurda zedelenip bozulur

    ya anakarta tümleşik olmalı böyle olması kesinlikle çok saçmalık, yada şarj soketinin kafasımı kırıldı anlamadım




  • Beyler merhabalar elimde garantisi bitmiş bir z580 var. Tamir için İstanbul avrupa yakasında onereceginiz bir yer var mıdır yoksa yetkili servise mi vereyim? Çok kararsız kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Lenovo'nın teknik servisine nasıl ulaşırım arkadaşlar ya da teknik servisinin adresini bilen var mı ? 0212-9120134 numaralı telefondan, cep telefonu için 1'i tuşluyorum ama 30 yakın aramışımdır, kimse telefonu açmıyor. Diğer bölümlerde cep telefonuna yardımcı olmuyor. yukarıda bir arkadaşımızın mesajında servisin eposta adresi vardı (lenovo_tr@teleperformance.com.tr) mesaj attım ama böyle bir adres yok diye hata döndü. Telefonu servise yollucam, yollayamıyorum. Garantisi var kullanamıyorum. Nasıl iş bu anlamadım. Lenovo merkeze şikayet yazdım. Bugün cevap alamazsam, yarın da ticaret ve gümrük bakanlığına şikayet edicem.
  • Arkadaşlar lenovo ideapad 700 almayı düşünüyorum fikriniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, Lenovaİdeapad700-15ısk modeli laptop almıştım.Genelde gündüzleri kullanıyordum.Aradan bir kaç ay zaman geçti bir gece laptopu açıp baktığımda ekranın sağ ve sol köşelerinde ışık sızmasını fark ettim.Genel kullanamımı engellemediği için pek önemsemedim.Daha sonra bir gün ethernet kablosunu çıkartırken,ethernet portunda bir telin kopmuş olduğunu fark ettim.Tel ethernet kablousyla beraber geldi.Ardından bir gün E5CN56WW versiyonlu ve 31.10.2016 tarihli bios güncellemesini yaptım.Sonra cihaz:'' Hard disk şifreli,hard disk şifresini girin diyip uyarı verdi.'' Bu sebeple cihazı satın aldığım teknosa vasıtasıyla cihazı servise gönderdim ve aradan 20 gün sonra cihaz geldi.Cihazı aldığımda cihazın sökülmüş olduğunu çünkü arkasında laptop kasasını tutan vidalardan üçünün eksik olmuş olduğunu fark ettim.Kutunun içinden müşteriye ulaşılmadığından dolayı cihazın yapılmadığına dair teknik servis tarafından düzenlenmiş ve imzasız bir kağıt çıktı.
    Cihazı bir kaç hafta sonra tekrar servise gönderdim ve durumu şikeyetvar adlı platformdan anlatan bir yazı gönderdim.Bana: '' Cihaz hard diskinde şifre olduğu için cihaz garanti kapsamında değerlendirilmemiştir.Söz konusu şifre bios güncellemesiyle değil ancak son kullanıcı tarafından konabilir...'' şeklinde bir mail geldi.

    Merak ettiğim hususlar şunlar;

    1.Cihaz teknik servis dışında hiç açılmadıysa,cihazın hiç bir parçası sökülmedi ya da değiştirlmediyse, sırf hard diskinde şifre olduğu için cihaz garanti kapsamı dışına çıkar mı?

    2.Şifreyi ben koymadım ve bios güncellemesi sonucunda meydana gelen bir sorun.Şifreyi ben koysam şifreyi bilirdim ve zaten teknik servise göndermezdimki.Peki diğelimki onların mantığıyla Windows kullanıcı adıma şifre koydum o zamanda mı cihazda şifre var açamadık, bu yüzden cihaz garanti kapsamı dışına çıkmıştır diyecekler?

    3.Ya da diyelimki avukatım ve cihazı adli işler için kullanıyorum.Cihazda avukatlık kanuna göre gizli tutlması gereken müvekkilime ait bilgiler var ve bu yüzden cihazın hard diskine şifre koydum.Bu durumda cihaz açık şekilde göndereceğim bilgiler,yetkisiz kişilere müvekkillerime ait ve kanunlarca saklanması gereken bilgilere erişme olanağı sunacağından suç işlemiz olacağımdan ve bu bilgilere ancak mahkeme kararıyla ulaşılabileceğinden hard diskte şifre olması,cihazı garanti kapsamından çıkarır mı?

    4.Ya da diyelimki bunların hiç biri söz konusu değil; laptopta aileme,eşime ve çocuklarıma ait fotoğraflar ve Anayasanın 20.maddesi gereğince saklanması gereken dökümanlar var.Bu nedenle cihaza şifre koydum ve cihazı şifreli şekilde gönderdim bu durumda bile cihazı garanti kapsamında ve hard diskteki bilgilere erişimleri olmdan tamir etmeleri gerekmez mi?

    5.Üretici tarafından son kullanıcıya sunulan bir özelliği,son kullanıcının kullanması cihazı garanti kapsamından çıkarır mı? Eğer çıkartırsa ürünü garanti kapsamından çıkartacak bir özeliği üreticinin ürüne eklemesi hukuka ve ticaret ahlakına aykırı değil midir?

    Bu konuda siz değerli üstadlarımın yorumları bekliyorum.




  • bir daha lenovo mu allah öyle bir hata yaptırmasın bu dünyadaki sınavım lenovo ile herhalde benim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusbeen

    Merhaba, Lenovaİdeapad700-15ısk modeli laptop almıştım.Genelde gündüzleri kullanıyordum.Aradan bir kaç ay zaman geçti bir gece laptopu açıp baktığımda ekranın sağ ve sol köşelerinde ışık sızmasını fark ettim.Genel kullanamımı engellemediği için pek önemsemedim.Daha sonra bir gün ethernet kablosunu çıkartırken,ethernet portunda bir telin kopmuş olduğunu fark ettim.Tel ethernet kablousyla beraber geldi.Ardından bir gün E5CN56WW versiyonlu ve 31.10.2016 tarihli bios güncellemesini yaptım.Sonra cihaz:'' Hard disk şifreli,hard disk şifresini girin diyip uyarı verdi.'' Bu sebeple cihazı satın aldığım teknosa vasıtasıyla cihazı servise gönderdim ve aradan 20 gün sonra cihaz geldi.Cihazı aldığımda cihazın sökülmüş olduğunu çünkü arkasında laptop kasasını tutan vidalardan üçünün eksik olmuş olduğunu fark ettim.Kutunun içinden müşteriye ulaşılmadığından dolayı cihazın yapılmadığına dair teknik servis tarafından düzenlenmiş ve imzasız bir kağıt çıktı.
    Cihazı bir kaç hafta sonra tekrar servise gönderdim ve durumu şikeyetvar adlı platformdan anlatan bir yazı gönderdim.Bana: '' Cihaz hard diskinde şifre olduğu için cihaz garanti kapsamında değerlendirilmemiştir.Söz konusu şifre bios güncellemesiyle değil ancak son kullanıcı tarafından konabilir...'' şeklinde bir mail geldi.

    Merak ettiğim hususlar şunlar;

    1.Cihaz teknik servis dışında hiç açılmadıysa,cihazın hiç bir parçası sökülmedi ya da değiştirlmediyse, sırf hard diskinde şifre olduğu için cihaz garanti kapsamı dışına çıkar mı?

    2.Şifreyi ben koymadım ve bios güncellemesi sonucunda meydana gelen bir sorun.Şifreyi ben koysam şifreyi bilirdim ve zaten teknik servise göndermezdimki.Peki diğelimki onların mantığıyla Windows kullanıcı adıma şifre koydum o zamanda mı cihazda şifre var açamadık, bu yüzden cihaz garanti kapsamı dışına çıkmıştır diyecekler?

    3.Ya da diyelimki avukatım ve cihazı adli işler için kullanıyorum.Cihazda avukatlık kanuna göre gizli tutlması gereken müvekkilime ait bilgiler var ve bu yüzden cihazın hard diskine şifre koydum.Bu durumda cihaz açık şekilde göndereceğim bilgiler,yetkisiz kişilere müvekkillerime ait ve kanunlarca saklanması gereken bilgilere erişme olanağı sunacağından suç işlemiz olacağımdan ve bu bilgilere ancak mahkeme kararıyla ulaşılabileceğinden hard diskte şifre olması,cihazı garanti kapsamından çıkarır mı?

    4.Ya da diyelimki bunların hiç biri söz konusu değil; laptopta aileme,eşime ve çocuklarıma ait fotoğraflar ve Anayasanın 20.maddesi gereğince saklanması gereken dökümanlar var.Bu nedenle cihaza şifre koydum ve cihazı şifreli şekilde gönderdim bu durumda bile cihazı garanti kapsamında ve hard diskteki bilgilere erişimleri olmdan tamir etmeleri gerekmez mi?

    5.Üretici tarafından son kullanıcıya sunulan bir özelliği,son kullanıcının kullanması cihazı garanti kapsamından çıkarır mı? Eğer çıkartırsa ürünü garanti kapsamından çıkartacak bir özeliği üreticinin ürüne eklemesi hukuka ve ticaret ahlakına aykırı değil midir?

    Bu konuda siz değerli üstadlarımın yorumları bekliyorum.


    Merhaba öncelikle geçmiş olsun.Cevaplarım tamami ile şahsi fikirlerimdir.
    1-Bence cihaz garanti kapsamına çıkmaz.Ancak Hdd çıkabilir.
    2-Şimdiye kadar bıos güncellemesi ile diskin şifrelendiğine şahit olmadım.İlk defa duyuyorum.Windows kullanıcı adına şifre koyarsanız muhtemelen recovery yaparak sisteminizi yeniden yüklerler ve garanti dışı bırakmazlar.
    3-Garanti dışı kalmaz. Ancak eğer cihazda onarım yapılıyorsa onarım sonrası kontrol edilemez.
    4-Bence gerekir ancak cihazın arızası yazılımsal kaynaklı ise ne yapılacak? Bu durumda ya sizden şifreyi talep ederler yada Hdd için ücretli değişim talep edebilirler.
    5-Bence çıkartmaz çıkartmamalı da.




  • lenovonun servisi rezaletin daha ötesinde. benim pc nin şarj konnektörünü anakarta bağlayan kablo eriyip kısa devre yapmış (bu o kablonun sisteme yetersiz geldiğinin üretim hatası olduğunun kanıtı) dolayısı ile anakart mefta (anakart üzerinde 2 tane sigorta var ve bunlar atmamış buda bir üretim hatası) yeni anakarta ve kabloya 407 tl + 30 tl istediler sinirlendim yaptırmadım, 1 ay sonra (dolar 2 lira civarı idi yanlışım yoksa) pc lazım oldu, bu sefer sadece anakarta 1037 lira dediler yine almadım aradan 8 9 ay geçti dolar 3,20 lere çıktı yine fiyat aldım dolar yüzde elli artmasına rağmen kartın fiyatı artmamıştı yine 1037 lira idi bu sefer kartı alıcaktım parayı hesaplarınayatırdım bana sıfır diye 2. el üzerindeki komponenetlerin yarısı yüksek voltajdan yanmış kart gönderdiler. cahil biri olup kartı pc ye montajlayıp çalışmadı bu desek bozuk kartı sen bozdun diyeceklermiş. Telefonda gerekli kavgalar yapılıp saatlerce beklemeler sonucu kayıt açıldı kart geri iade edildi bu sefer ups kargodan kartı 1 hafta geri almadılar neymiş efendim kayıt yokmuş 3 kere kayıt açıldı, ups kargo paketi depolarında 1 hafta bekletti bu bir haftada 3 kere servise götürdü üçündede kayıt yok diye kartı kargodan teslim almadılar dördüncüde savcılığın önünde dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunmak için dilekçe yazdırdığımı beyan edince 1 saat sonra ups kargo paketi teslim etmiş görünüyordu. ama bitermi hayır bu sefer para iadesi için 3 hafta boyunca hergün en az telefonda yarım saat bekleyeceğim bir süreç başlamıştı ve 3 haftanın sonunda kendi paramı zorla geri almıştım. Bu sürecime tanıklık eden staj yaptığım büyük bir firmanın IT bölümü şefi lenovoya bundan sonra bulaşmayacaklarını söyledi. Cesareti olan lenovo alır. Buna benzer iki olay lenovo sahibi arkadaşlarımın başına geldi biri bilgisayarı aldığından beri içinden tıkırtı geldiğini söylüyordu daha sonra fan ızgaralarından zımba teli çıktı bu şekilde servise gönderdi bilgisayarını servis içinden 2 tane daha zımba teli çıkartmış, diğeri ise pc çok yavaş harrdiskten ses geliyor diye gönderdi ilkinde soru yok diye geri gönderdiler arkadaş yine aynı sorundan servise gönderdi çalışan bilgisayarı bozarak 2000 tl ye alınan bilgisayara 1500 lira onarım bedeli istediler arkadaş yaptırmadı pc yi geri aldı sağlam bilgisayarı açılmıyordu. Lenovo bdh denen rezil servisini değiştirmedikten sonra alınmaz.




  • LENOVO DESTEK BİLGİSAYAR TEKNİK SERVİS' BİR HARİKA...
    6 GÜNDE (PERŞEMBE GÜNÜ TOKATTAN YOLLADIM ÇARŞAMBA GÜNÜ ELİMDE OLDU) LENOVO THİNKPAD CİHAZIMI HİÇ BİR SORUN ÇIKARMADAN ÜCRETSİZ KARGO YOLUYLA GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞİM GEREKTİREN PARÇALARI DEĞİŞTİRİP TAMAMEN PROFESYONEL İŞ ÇIKARDILAR AYNI ZAMANDA KARGO PAKETLERİ DE PROFESYONELLİĞİ YANSITIYOR TAMAMEN HARİKA BİR PAKETLEME YAPARAK BANA SAĞ SALİM VE ÇOK KISA SÜREDE ULAŞTIRILDI. TAMAMEN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI ÇALIŞTIKLARINI TECRÜBE ETTİĞİM İÇİN SÖYLEYEBİLİRİM. YETKİLİLERİNE ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM. TEŞEKKÜRLER LENOVO DESTEK BİLGİSAYAR TEKNİK SERVİSİ.
  • action87 A kullanıcısına yanıt
    1 mesaj
  • Lenovo türkye ofisi kahpe hain dolu ne sorsanız olmaz yapılmaz garanti ne lanet bir firma servis hizmeti veremiyorlarmış madem öyle neden var bu aptal firma ortalıkta kutu içinden çıkan yetkili servisler ile iletişime geçsem acaba onlarda türkiye ofisi gibi ben hiç bir şey yapmam tamir yapmam cd-rom değişirse garanti dışı ssd ekletirsen garanti dışı ram ekletirsen garanti dışı gibi saçmalıklar yaparlar mı çok merak ediyorum deneyimi olan birisi paylaşırsa çok sevineceğim bu kadar hain kahpe bir firma görmedim hiç diğer bütün firmalar gerekli servisi verip yönlendirmeyi yaparken mabadlarının keyfini düşünüyorlar. garantili cihaza 1 ssd alt tarafı taktıracağım yaşamadığım sorun kalmadı dandik casper bile bayilik verip yetki verirken garanti kapsamında serviste ürün parça değişimine ne melanet şey çıktı bunlar yahu. birde pişkinler ki küfür bile edilse yapacak bir şey yok başka bir talebiniz demezler mi işte o an adamın cihazı fırlatıp kırası geliyor.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.