Şimdi Ara

Acer Teknik Servis ve Tamir Süresi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba. 5614z model laptopta touch pad arızası yaşadım ve teknik servisi aradım. kargoyla alıcı ödemeli olarak göndermemi istediler. 2 eylülde cihazı kargoya verdim, kargo takip sistemi sayesinde cihazı 3 eylülde teslim aldıklarını öğrendim. servis ise arızanın 12 eylülde açıldığını, hala parça beklediklerini, 30 işgününü 12 eylülden itibaren saymam gerektiğini söylüyorlar. 30 iş gününü 3eylülden itibaren saymam gerekmiyor mu? ben bugün veririm, adamın elinde parça olmaz, arızayı parça gelince belki bir ay sonra açmış gibi gösterir böylece garanti sözleşmesinde geçen "azami tamir süresi 30 iş günüdür." maddesini üstü kapalı bir şekilde ihlal etmiş olurlar. böyle yaparak hakkımı gasp etmiş olmuyorlar mı?



  • Bilgisayarı teslim aldıkları tarihten itibaren başlaması lazım. Bilgisayarın o kadar geç açılması senin sorunun değil ki.
  • Kargo teslim alınmış olabilir evet ama önemli olan servise giriş kaydı. Kargo gelmiş evet ama servise giriş yapılmamış görünüyor zor durum...
  • o zaman dediğim gibi adam istediği zaman giriş yaptı gösterir belki 1 yıl sonra eline ulaşmış gibi gösterir, ama benim elimde belge var sonuçta ne zaman aldıklarına dair. neyse bakalım. anlaşılan müşteri hizmetlerini biraz daha rahatsız etmek gerekiyor.
  • Teslim aldıklarına dair belge var ise elinizde siz haklısınız. Ürün servise ulaştığında başlar süre. Ürün ellerine ulaştığında işleme koymakla yükümlüdür servis eğer bir kargo şirketi ile çalışıyor ise. Sonuçta adam 1 ay sonra da açabilir servis kaydını o zaman nasıl olcak. Müşteri mağdur olmamalıdır kargo prensibi ile çalışılıyor ise. Ara servisi veya müşteri hizmetlerini şikayet edicem sizi elimde belge var teslim aldığınıza dair nasıl işleme koymazsınız benim kargomu falan dersin. Sonuçta kargo yollamanı söyleyen onlar ellerine geçen kargoyu işleme koymayanlar yine onlar böyle saçma birşey olamaz. Lanet olsun böyle servis anlayışına. Yurtdışında niye yapamıyorlar bu tarz hareketleri tabi bulmuşlar sistemin açık tarafını nasıl olsa tüketiciyi koruyan doğru dürüst yasa yok mahkemeye versen en az 2 sene böyle yapıyorlar.

    Düzgün çalışmayıp tüketiciyi mağdur eden servisleri kınıyorum......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Kargo teslim alınmış olabilir evet ama önemli olan servise giriş kaydı. Kargo gelmiş evet ama servise giriş yapılmamış görünüyor zor durum...


    Önemli olan bilgisayarın teslim alınmış olmasıdır, cihazın yetkili servisce teslim alındığı tarihtir. Servis ister giriş kayıtını yapar ister yapmaz, bu kendilerinin sorunudur. Cihaz Kargo şiketi marifeti ile 3 Eylül de yetkili servise teslim edilmiş ise, 30 iş günü olan azami onarım süresi de 3 Eylülde başlar... Dolayısı ile, yasal onarım süresi olan 30 iş günü 13 Ekimde dolmuş vaziyettedir. Öncelikle ilgili kargo şirketine giderek cihazınızın yetkili servise teslim edilme tarihini ve vs diğer bilgileri içeren bir belge alınız. Yetkili servisle iletişime geçerek yeni cihaz/para iadesi talebinizi yapınız. %99 demiyorum, %100 haklısınız..




  • sadece şunu söylüyorum allah kolaylık versin.acer hiç bi şekilde kanunu saymıo hakkın mahkemelere gider aramaya kalkarsan.bunu bi madur olarak sölüyorum
  • Yani kısacası nedeseniz boş kabul etmeyecekler. işi hakem heyetine ordan da mahkemeye taşimanız gerek.
  • teşekkürler arkadaşlar. ne derlerse desinler 12si ya da 3ü 30iş gününü aştı artık. işlemlere başlayalım artık.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.