Şimdi Ara

LC Waikiki'ye destek elemanı olarak nasıl başvurucam?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşım direkt bi şubeye girip magaza muduru ile konusucan diyor. Oyle mi isliyor isler? Daha once yapan kankalar var mi aranizda?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • öyle işliyor seni beğenirse yarın bile başlatır

  • quote:

    Orijinalden alıntı: richardfeymanınsaçı

    öyle işliyor seni beğenirse yarın bile başlatır

    Neyimi beğenecek hocam :D

  • çurablraını çıkra kullanıcısına yanıt

    diksiyon,duruş , insanlarla konulabiliyor musun birde biraz tip

  • quote:

    Orijinalden alıntı: richardfeymanınsaçı

    diksiyon,duruş , insanlarla konulabiliyor musun birde biraz tip

    Anladım hocam daha önce yaptınız mı siz?

  • cv bırakıp gitsen yeter diye biliyorum. bırakılan cv lerden aralardan seçip arıyolar gel diye.

  • Mağaza müdürüyle falan görüşmüyorsun.
    Gidiyorsun kasiyere çalışmak istiyorum diyorsun. Sana başvuru formu veriyor orada onu dolduruyorsun.
    Gün sonunda başvuru formun müdürün masasında oluyor.
    Seçilirsen seçilirsin. Iletisime geçerler.
    Ek olarak fotoğraflı CV de götür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gavuroglan

    Mağaza müdürüyle falan görüşmüyorsun.
    Gidiyorsun kasiyere çalışmak istiyorum diyorsun. Sana başvuru formu veriyor orada onu dolduruyorsun.
    Gün sonunda başvuru formun müdürün masasında oluyor.
    Seçilirsen seçilirsin. Iletisime geçerler.
    Ek olarak fotoğraflı CV de götür.

    Tahminen ne zaman iletişime geçerler hocam? Başvuranları neye göre seçiyorlar bir de bilginiz var mı?

    Edit: Bir de hocam birden fazla LCW magazasina basvuru yapabiliyoruz degil mi? Hepsine basvurmayi dusunuyorum da.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çurablraını çıkra -- 11 Temmuz 2021; 22:44:36 >
  • çurablraını çıkra kullanıcısına yanıt

    Yapabiliyorsun ama bil ki günde binlerce kişi gerek online gerek yüz yüze başvuruyor. Gösterişli bir CV ve cool bir tipin olması yeter gerisi şansına kalmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gavuroglan kullanıcısına yanıt

    Olumsuzsa iletisime gecmeyedebilirler bildirmezler bile şu sebeple olumsuz diye.

    Saçma sapan bir ulke


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cw istiyolar ve bu is yapilmaz bence

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cool bir tip he aynen deli
    ben çalıştım kasiyere diceksin form verecek, duruma göre ararlar ve mağaza müdürüyle konuşcaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda kaç saat çalışma isteniyor ve ücreti ne ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çurablraını çıkra

    Neyimi beğenecek hocam :D



    Alıntıları Göster

    Mazemeyi 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    Mazemeyi 



    Alıntıları Göster
    Tek ona bakiyorlarsa müdür bile olurum hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FEC8BB1EA

    cool bir tip he aynen deli
    ben çalıştım kasiyere diceksin form verecek, duruma göre ararlar ve mağaza müdürüyle konuşcaksın.
    Cool tip istemiyorlar mi hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mteymur1907

    Şu anda kaç saat çalışma isteniyor ve ücreti ne ?
    Bilmiyorum hocam parasini da, arkadasim 13.30 ile 22.30 arasi calismisti destek elemani olarak, gecen bayramda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gavuroglan

    Yapabiliyorsun ama bil ki günde binlerce kişi gerek online gerek yüz yüze başvuruyor. Gösterişli bir CV ve cool bir tipin olması yeter gerisi şansına kalmış.

    Hocam gosterisli CV'den kastiniz ne? Daha once bir yerde calismadim CV'ye yazacak bir seyim yok :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çurablraını çıkra -- 12 Temmuz 2021; 7:7:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lcwde çalışacagına git kağıt topla daha iyi,en azından emeginin karşılıgını alırsın

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.