Şimdi Ara

LANCIA DELTA ALDIM (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
0
Favori
10.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bu araç dünyadaki tek D sınıfı heçbek araç bana göre.Kaydırılan arka koltuğuyla birlikte diz mesafesi ve 4.5 metrelik uzunluğuyla D sınıfı standartlarını karşılıyor neredeyse.C+ diyebiliriz.

    D segment ? Hocam yanlışınız var aslında bu araç E segment.. rakipleride Cls.. 7 serisi..

    Lütfen arka koltukları kayıyor F segment bile olabilir

  • 2.5 senedir 2011 model dizel,otomatik Lancia Delta kullanıyorum. Çok memnunum, sadece rutin bakımlar için sanayiye yılda bir kere uğruyorum. Mekanik parçalar çok kolay bulunuyor, Fiat grubuyla birebir aynı. Kaporta ile ilgili bir sıkıntıda ise diğer markalarda 1 hafta beklersen fabrikadan gelmesini, bunda da en fazla 2 hafta beklersin İtalya'dan gelmesini. Parça Bursa'da varsa daha kısa sürede hallolur sorun. Sol arka stop çatlamışti bende, kaskodan hallettim, dediğim gibi 2 haftada tedarik edildi. Satılmaz derler, tamamen şehir efsanesi. Bendeki siyah cam tavanlı, beyazına hastayım. Bir keresinde tam istedigim km ve temizlikte beyaz ilana rastladim, benimkini satışa koydum. Beyaz ikinci gün satıldı, o arada bana da bayağı teklif geldi aslında istediğim fiyata yakın da sayılırdı, kısmet olmadı. Sonra pandemiden önce satışa koydum model yenilemek için, Fiat 500 L alacaktım. Bursa'dan birisiyle anlaştım, pandemi, sokağa çıkma yasakları filan derken o da öyle kaldı. Şimdi ev işine girdim, uzun süre vkullanmayu düşünüyorum artık. Sorusu olan sorabilir.




  • hayırlı olsun benim aklıma lancia denince ilk gelen silüet..

    LANCIA DELTA ALDIM
  • Bugün aracı virajlı bir uzun yolda denedim. Diğer aracım Bravoya göre bariz daha iyi yol tutuyor .
    Dingil mesafesi 2700 mm. Neredeyse D segmenti standartları . HB karoser ile birlikte çok dengeli bir otomobil olmuş .
  • Hayirli olsun hocam gule gule kullanin

    tutulmayan araclari ben de severim de, bu aracin fiyati neredeyse piyasa araclari kadar olmus. 190 binlik sifir 1.0 tsi dsg polo daha mantikli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autindustry

    Hayirli olsun hocam gule gule kullanin

    tutulmayan araclari ben de severim de, bu aracin fiyati neredeyse piyasa araclari kadar olmus. 190 binlik sifir 1.0 tsi dsg polo daha mantikli

    Hocam bu aracın hacmi Polonun 1,5 katı var neredeyse . Panoramik cam tavan ile birlikte çok ferah bir atmosfer var.

    bir de 1.6 dizel otomatik . Polonun bu aracın tadını vermesi zor . Donanım olarak da baya geride sanki

  • kkvan kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun öncelikle.


    Aracın yol tutuşuna çok güvenmeyin. Özellikle esp yoksa daha dikkatli olun. Kaymak asfaltta dengeli olur ama bozuk yolda arkasını savurur. Torsiyon var arkada. Ağırlık transferinde dengeyi kaybediyor. Önceki sene virajda savruldum, kaza yaptım ben delta ile. Direksiyonu da çok hissiz maalesef.


    Ben 4-5 gün içinde sattım. Satışı zor değil, seveni çok. Tasarım bence şaheser.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Hocam bu araçta farklı olarak AHS var (Absolute Handling System) yani araç esp ye rağmen dengesini kaybederse direksiyona müdahele ediyor sistem . Tabi o kadar zorlamam kolay kolay ama yine de var olduğunu bilmek iyi. Uyarınız için teşekkürler .

  • kkvan kullanıcısına yanıt

    Esp olması güzel olmuş. Benimkinde esp yoktu.


    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/139483615




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 14 Ocak 2021; 22:40:58 >
  • Çok güzel bir seçim yapmışsınız, tebrik ederim. Hayırlı olsun.

  • Araba güvenliksiz zayıf derseniz anlarım yağ tenekesi dediğiniz şahinin anında her parçası bulunuyor ya tigra gibi araçların ? Ben hiç tofaşı olup tutulmayan arabaya keşke benim olsa diyen görmedim. İnsanların mülklerini kötüleyeceğinize zihniyetinizi arındırın eminim sizin aracınıza da troliçe, hoşaf vs. diyenler vardır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 15 Ocak 2021; 9:10:35 >
  • Bence bu kadar alıngan olmamak lazım, herkesin maddi durumu aynı değil lakin ülkemizin gerçeği bu.

    Bu arada ben de tigraya da ağzının suyu akarak bakacak kimseyi tanımıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 15 Ocak 2021; 20:36:29 >
  • E yani sonuçta birilerinin de bu otomobilleri alması lazım. LANCIA DELTA ALDIM 

  • Insanların tercihlerini aşağılamak ancak basit insanların işidir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Hocam bu araçta farklı olarak AHS var (Absolute Handling System) yani araç esp ye rağmen dengesini kaybederse direksiyona müdahele ediyor sistem . Tabi o kadar zorlamam kolay kolay ama yine de var olduğunu bilmek iyi. Uyarınız için teşekkürler .

    Hocam selamlar, naptınız, nasıl gidiyor lancia ile hayat?
    Ekleyeceginiz yorumlariniz var mi gecen sürede?
    Ben hala eşime araç bulamadim, 3-4 araç belirledim, dönüp dolasıp yine lancia delta bakıyorum:)
    Bu arada alternatifler fiat 500L - ford Bmax - Opel meriva bir de delta..
    Bahsetmissiniz gerci ama Yol tutuş, frenleme nasıl memnun musunuz? Bir de surus esnasinda görüs acilari kör nokta vs icin ne soylersiniz?
    Akliniza gelen birsey olursa paylasirsaniz memnun oluruz.
    Saygilar




  • holden12 H kullanıcısına yanıt

    Eski bir delta sahibi olarak yorum yapayım. Araç ferahlık ve konfor olarak güzel çoğu D sınıf araçtan geniş motor biraz sesli çalışıyor multijet ve ekonomik bir araç. Bu aracın bana göre tek eksik yönü otomatik vitesi eski nesil ve 1-2-3 viteslerde geçişler hissediliyor 1-2 geçişi çok hissediliyor. Bunun dışında emin olun sorunsuz binersiniz direksiyon elektrikli ve yardımcı olması çok güzel

  • Hocam sagolun verdiginiz bilgiler icin.
    Vites gecisleri konusu en son takildigim husus, cunki esimin bir onceki araci fiat 500 lounge 1.2 dualogic idi.
    Deltada tam olarak gecisler nasil bilemiyorum ama fiat 500 de 1-2 arasi ozellikle hissedilir ve genel anlamda kararsizdi. Bu durum ben kullandigimda can sıkıyordu ama esim farkinda bile degildi:) daha once 1.2 tsi dsg leon da kullandik, 1.6 cvt juke da..sorsam eminim dualogic dsg den daha iyi der :) gecislerden bahsediyorum..
    Benim icin onemli olanlar, kucuk cocugumuz da oldugu icin biraz guvenlik ( ki donanim olarak bu konuda yeterli sanirim delta ), ve yine guvenlik acisinda surus dinamikleri, fren mesafesi, kor noktalar vs.. (esim usta şofer degildir, mesela suanki aracimiz suv ve hantal bir arac ve bunu kullanamiyor)
    Bakim - yedek parca konusunda ise, Antalyadayim, sanirim otokoc fiat yetkili servisi bakiyor lancialara, birkac ozel serviste gordum yorumlari fena degil..
    Bakalim hayirlisi, eskiden beri begeniyorum bu araci, hatta isyerinde bir arkadasimda ypsilon var, cocuk olmasa direk onu alip gecicem ama cok ufak o da..

    Saygilar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    hayırlı olsun benim aklıma lancia denince ilk gelen silüet..

    LANCIA DELTA ALDIM

    al benden de o kadar. hatta bir farı bir büyük bir küçük yuvarlağa sahip 8v ler daha çok hoşuma giderdi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: holden12

    Hocam selamlar, naptınız, nasıl gidiyor lancia ile hayat?
    Ekleyeceginiz yorumlariniz var mi gecen sürede?
    Ben hala eşime araç bulamadim, 3-4 araç belirledim, dönüp dolasıp yine lancia delta bakıyorum:)
    Bu arada alternatifler fiat 500L - ford Bmax - Opel meriva bir de delta..
    Bahsetmissiniz gerci ama Yol tutuş, frenleme nasıl memnun musunuz? Bir de surus esnasinda görüs acilari kör nokta vs icin ne soylersiniz?
    Akliniza gelen birsey olursa paylasirsaniz memnun oluruz.
    Saygilar

    Alıntıları Göster

    Merhabalar ,

    Delta ile aram gayet iyi :)

    imaj olarak oldukça iyi bir araç. Deri koltuk cam tavan, bi de benimkinde 17” yeni tip jant var. 225/45/17.

    diğer aracım Fiat Bravo emotion dizel.

    Benim en çok dikkatimi çeken husus yol tutuşu. Bu Aracın dingil mesafesi tüm C HB araçlardan daha uzun. Çoğu D segmenti araçla aynı seviyede. Artı sedan olmaması da eklenince çok iyi bir yol tutuşu var . Lastik ebatları da etkili olabilir tabii. Arka koltuklar ve cam tavan ile birlikte çok ferah bir araba. Dualogic güzel bi şanzıman . Tabi dsg gibi konforlu değil ama en azından sorunsuz ve sorun çıkarsa bile çok uygun maliyetlerle yapılabilecek bir şanzıman. Ayrıca direksiyon arkası kulakçıklar da var. vites kolu çok pratik. Otomatik modda ekranda hangi viteste olduğu yazıyor . Bu da güzel.

    koltuklar çok güzel.


    bu fiyat bandında alınabilecek en iyi arabalardan.





  • holden12 H kullanıcısına yanıt

    Eski bir lancia delta sahibi olarak ben de yorumlayayım.


    Öncelikle eşiniz için çok tavsiye etmem. Önce olumlu yanlarını yazayım. Tasarım olarak gerçekten çok güzel. Almamdaki en büyük sebep buydu. İç hacim, koltukları çok güzel. Deltadaki koltukların şimdiki aracımda olmasını çok isterim. Gerçekten çok rahattı. Donanım zamanına göre çok iyi. Direksiyon şehir içi çok yumuşak, tek parmakla dönderebilirsiniz. Dizel olarak yakıtı uygun haliyle. Motor olarak da sağlam bir motor. Başka aklıma gelmiyor.


    Gelelim olumsuz yanlarına.

    1 - Şanzıman. Şanzıman şehir içinde çok kötü. Ben 16bin km içinde iki kere kalibrasyon yaptırmak zorunda kaldım. Şanzımanın birçok olumsuz yanı var.

    Sabah ilk kalkışta zangır zangır titriyor. Yazılımla düzeliyor ama bir süre sonra yine aynı oluyor.

    Şehir içi mesela dik bir yokuşa girdiniz. Araba 2 den 1 e düşene kadar durma noktasına geliyor, hatta duruyor yokuş dikse. Arkanızda araba vs varsa panik oluyorsunuz. Araba gitmiyor, çarpacak sanıyorsunuz. Gaza yükleniyorsunuz o sırada 1 e düşüyor, pati çekmeye başlıyor. Yokuşa gelmeden manuel 1 almak, 2 ye geçmesine izin vermemek lazım. Konforu çok öldürüyor bu durum.

    Yarı otomatik haliyle park etmesi vs kolay değil. Eşiniz için kabusa dönebilir. Frenden çekince harekete geçmiyor araç. Hafif gaz verince harekete geçiyor. Hafif eğimde yokuş kalkış devreye girmiyor. El freni kullanmak gerekiyor. Resmen rezillik. Hafif eğimde dar bir alana park ederken eşiniz zorlanabilir. Gazı vs iyi ayarlaması lazım.

    2 - Motor. Sabah çalıştırınca resmen traktör sesi. Çok sinir bozucu bir sesi var. Sırf bu ses için dizele binilmez, o derece.

    3 - Kronik arızalar. Klima arızası sık yaşanıyor. Yazın sıcakta cam açık yolculuk yapmak zorunda kaldım. Klimayı birden açınca içerideki klape yönlenmiyor. Sağ taraftan soğuk, sol taraftan sıcak üflüyor. Bunu yapınca yolculuk boyunca tekrar da düzelmiyor. Bu klape sorunu birçok fiat grubunda var.

    Airbag kabarması yaşayan da çok. Bende olmadı ama güneşte hiç bekletmedim. Genelde güneş altında oluyormuş.

    4 - Hissiz direksiyon. Araba yol tutuyor mu tutmuyor mu, kayıyor mu kaymıyor mu hiç anlamıyorsunuz. Bazen çok iyi yol tutuyor diyorsunuz, bazen rezalet diyorsunuz. İlk kazamı bu araçta yaşadım, virajda yoldan çıktım. Arabadan soğumamdaki en büyük etken bu oldu.

    5 - Elektronik arıza da yaşadım. Bir gün arabanın kapılar kilitlenmez oldu. 3 gün serviste yattı.

    6 - Trim sesleri ve yalıtım. Bu araçta arka kapılardan ses geliyordu. Defalarca uğraştım ama çözemedim. Her yerine yalıtım bandı kapladım, yine kesemedim. Camı açarsınız zangır zangır ses gelir. Dikiz aynadan ses gelir. Yani içine bindiğiniz anda size kaliteli izlenim veren iç mekandan kalite göremezsiniz. İnceleseniz çok kaliteli dersiniz. Kapıları abartmıyorum, volvo s80 kapısı gibi, kalın tok. Ama yola çıkıyorsunuz maalesef sesler geliyor.


    2.5 sene 2011 impreza 1.5 at lpg kullandım. Performansı gerçekten kötüydü, iç mekan hissiyatı dacia gibiydi ama daha memnun kalarak kullandım. Şu an alacak olsam impreza bakarım. Deltaya 6 ay, 16bin km binip sattım.


    1.4 turbo benzinli, manuelleri olabilir.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.