Şimdi Ara

KVK Teknik Servisi İle Yaşadığım Sorun . Fikir Görüş Ve Önerilerinize Açığım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Htc 10 cihazı ekranda ölü piksel ve batarya cok kısa gidip ısınmasından dolayı media markt aracılığıyla (cihaz oradan alınma ) KVK teknik servise göderdik . 3 gün sonra mesaj geldi cıhazınız garanti dışı olduğundan( garanti süresi dolmuş ) dolayı 774 tl ekran + batarya değişimi için ücret ödemeniz lazım vs gibisinden mesaj geldi. Bende KVK ile iletişime geçmeye çalıstım ama bır turlu olmayınca gelen meseja red yanıtı verdım ve herhangı bır ıslem yapılmadan cıhazı gerı gonderın dedım . cıhaz gerı media markt a geldı teslım almaya gıttım orada kı gorevlıye durumu anlattım oyle sacma sey mı olur elımızde fatura var nasıl garantı dısı denıyor . daha garatnı süresi devam ediyor vs dedi ve tekrar form hazırladı ek'te daha once cıhazın garantı kapsamında anakart degıstıgı ıcın ımeı degıstıgı yenı ımeı ve eskı ımeı olan faturaları vs ekledı ve yolladı . 10 gun sonra cıhaz garantıden ekranı degıstı ve geldı ama batarya ile ilgili işlem yapılmamış . bende neyse artık dedim aldım kullanacam hattımı taktım cıktım eve gittim . Cihaz ile arama yaptım ama karşıdaki kişinin sesi kendisine geri yankı yapıyor ama çok sağlam şekilde yankı yapıyor ve konuşmayı engelliyor . hemen ertesi günü tekrar gittim dedim böyle böyle cihazı dün aldım böyle bir sorun var tamam tekrar yollayalım dediler tekrar yolladık . 3 gün sonra yine mesaj cihaz garanti dışı kullanımdam dolayı işte 780 tl fatura ödemeniz lazım batarya + ekran değişimi için . Ama benim Problemim Ekran ve batarya değil ve garantim var . neyse aradım KVK yı yaklasım 25 dk sonra baglandım durumu ızah ettım . bıze faturayı email atın ınceleyelım dedıler , bende tamam dedım maıl attım .Ve sonrasında sisteme baktığımda Cihaz Garanti Dahili şeklinde göründü bende neyse sorun kalmadı vs diye düşündüm . 2 gun sonra donus sagladım durum nedır faturanız kabul edılmemıs dedı neden dedim . Cihaz teşhir ürünü evet garanti süresi 2 yıl fakat cihaz teşhirdeyken kesilen faturadan önce aktive edildiği için garanti o zaman başlamış ve bu yüzden cihaz garanti süresi dolmuştur şeklinde dönüş sağladılar . Bende Garanti bitmiş ise 5 gün önce garantiden ekran nasıl değişti diye sorduğumda cevap yok . Bu Arada Bu Süreç Gerçekleşirken KVK cihaz takip sisteminde Yapılacak İşlem Alt Board + Batarya 349 tl Olarak Değiştir. media markt ile iletişim kurdum vs yok durum değişmeyecek dedim yapacak birşey yok ödeyelim yapsınlar artık . Tabi Bu ücretin yanında Fiyat Artabilir Diye Not Düşmüşler. neyse Ödedim Ve sistemde Parça Bekleniyor vs yazıyor . aradan 2 hafta gecti hop KVK dan bir mesaj daha garanti dışı kullanımdan kaynaklı olarak Anakart değişmesi Gerekiyor 1862 tl Daha ödemeniz Lazım ve Yine Not: Fiyat Artabilir .bende kalktım media markt a gıttım dedım yanı cok ılgınc bır durum var saglam yolladıgımız cıhazın anakart ıcın fıyat yollamıslar ve 1862 tl işte maıl atalım bakalım durum neymıs vs dedım bosuna atmayın zaten sıstemdekı aynı seyı soylecekler . Bende KVK aradım dedım ne oldu da anakart degısecek cıhazın acılıp kapanma problemı varmıs . dedım kı oyle bır problem yok tu ben yollarken ve olsaydı cıhazı garantıye yolluyorum onu da yazardım kaldı kı cıhazı teslım alırken yapılan kontrollerde boyle bır problem yoktu cıhaz calısıyordu vs dedım . cevap bılmıyorum servıs notu boyle onay verırsenız 1862 tl odemenız gerekıyor .Dedim ki siz Anakartı TAYVAN 'dan business uçak yolculuğu yaparak mı getirttiniz bu nasıl bir fiyat vs dedim ama boş . En son hayır tamır olmasını ıstemıyorum dedım . onlarda önceki ödediğiniz ücretide işte resmi işlemler banka süreci vs derken diğer ay yatmış olur vs dedi. Şimdi Cihazın garantiden nasıl geleceğini merak ediyorum . Tek İsteğim gönderdiğim gibi gelmesi .
    Şimdi ki Sorum Benim Bu durum için Bir Hakkım var mı ? yoksa kardeşim uğraşma telefonunu al dışarıda yaptır güzelce kullanm mı diyeceksiniz . Bu durumla ilgili SS'leri Ekliyorum .

    Hızlı Resim :
    Hızlı Resim
    Hızlı Resim - Img 0111
    https://hizliresim.com/1pEg5b
    ( İlk Garantiye Gittiğindeki Gelen Mesaj )
    Hızlı Resim
    Hızlı Resim - 2019 08 15 (2)
    https://hizliresim.com/anYGOd
    ( Garantiden Ekran Yapılıp Geldikten Sonra Tekrar Yolladığımda Gelen Mesaj )
    Hızlı Resim
    Hızlı Resim - 2019 08 15
    https://hizliresim.com/lQZWap
    ( Faturayı Mail Olarak Attıktan Sonra Sistemde Olan Değişiklik )
    Hızlı Resim
    Hızlı Resim - 2019 08 15 (1)
    https://hizliresim.com/qAvWoV
    (Fatura Reddeildikten sonra Gelen Mesaj )
    Hızlı Resim
    Hızlı Resim - 2019 08 15
    https://hizliresim.com/nblW1a
    ( Batarya Ve alt Board Parası Ödedikten Sonra Anakart Da değişmesi gerek deyip gelen mesaj )
    Hızlı Resim
    Hızlı Resim - Asdasddgdgh
    https://hizliresim.com/9YNdn9
    ( 1862 tl lik anakart için sistem bilgisi )


    Edit :
    Cihaz geldi teslim aldım cihaz açılıyordu bir iki ufak deneme vs yaptim şarjı yoktu şarja taktım ama yavaş şarj yazıyordu adaptöre baktım 1a lik bir adaptör olduğu için ondandır dedim çok ustelemedim biraz da kalabalıktı . Neyse cihazı aldım eve geldim orjinal şarj aleti ile şarja taktım yine yavaş şarj ediliyor yazdı ve 6 saat sonra full dolacaktır yazıyor ve uyarı veriyor yavaş şarj oluyor adaptör veya kablo uyumsuzluğu olabilir vs gibisinden . Çıkarttım taktım aynı evde başka 3 tane typc e kablo vardı denedim yok fayde etmedi . İki farklı 2a lik adaptör denedim vs yok aynı . Hemen aklıma ahize geldi dedim acaba halen yankı olayı vs varmı . Bu sefer karşıya hiç ses gitmiyor yani normal bir durum diye karşılıyorum artık çünkü alt board değişecek dediler vs araştırdım alt board da hem şarj soketi hem mikrofon vs beraber imiş . Neyse telefoncuya gittim artık yaptırayım diye . Adam ekranı açtı ve ekranı 4 köşeden su telefonlar için olan çift taraflı bantla alelacele tutturmuslar . Anakartin üzerinde vida eksik vs . Tabi bu söylemlerim suçlamak için değil çünkü birisi çıkıp diyecekki nereden bilelim videyi sokup sen fotogrsf çekmediğini vs o yüzden ben artık firmayı suçlamayı vs geçtim .bana güzel bir ders oldu en azından . Tabiki malum HTC ve eski bir cihaz olduğundan burada yedek parça temin edemedik . Batarya ve soket beraber değişmek için açtık batarya gelmeyince daha sonra ikisin beraber takariz dedik . Şimdilik alt board bakıyorum internetten onu alıp telefoncuya gidip 50 TL el emeği ile sorunu halledip kullanmaya devam etmeye çalışacam . Buraya yazma amacım telefonu garantiye yollarken kurumsal bir firma üzerinden yolluyorsaniz yollamadan önce detaylı video çekin ve evraklarıni saklayın kağıtla uğraşmak istemiyorsanız tarayıp dijital ortam da saklayın . Ve kesinlikle cihazı teslim almaya gittiginiz de hemen önünüze koyulan kağıdı imzalamadan önce acil deneyin kullanın ve sorun varsa o kağıtla birlikte tutanak tutturun . Ben teknik servisin nasıl işlediği az çok anladım tamamen baştan savma hele ki eski bir cihaz ve HTC ise tamamen baştan savma .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rryzen -- 17 Ağustos 2019; 20:46:56 >







  • Tüketici hakem heyetine başvurun...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • plateau kullanıcısına yanıt
    Şimdi o süreci araştırıyorum . Durduk yere oradaki İnasanlari meşgul etmeden önce araştırmak ve fikir almak istedim . Teşekkür ederim .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KVK'nın genel yaptığı iş. Zamanında Blackberry Bold 9700'ü vermiştim Cevahir'den servise ilk olarak 200 küsür mü ne istediler (Onayı da ben siteden kendim öğreniyorum) sonra biz yapamıyoruz anakart değişecek diye sıfırı 400 liralık telefona 600 istemişlerdi.

    Bende sizin gibi cihazı alıp kendim tamir etmiştim ama benimki yazılımsal bir şey çıkmıştı. Belki tüketici hakem heyetine falan başvursanız sonuç çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dawras

    KVK'nın genel yaptığı iş. Zamanında Blackberry Bold 9700'ü vermiştim Cevahir'den servise ilk olarak 200 küsür mü ne istediler (Onayı da ben siteden kendim öğreniyorum) sonra biz yapamıyoruz anakart değişecek diye sıfırı 400 liralık telefona 600 istemişlerdi.

    Bende sizin gibi cihazı alıp kendim tamir etmiştim ama benimki yazılımsal bir şey çıkmıştı. Belki tüketici hakem heyetine falan başvursanız sonuç çıkar.
    yani sağlam yolladığım cihaz şimdi calışmıyor halde gelecek diye korkuyorum . cihazın sıfır Fiyatı yok Şu anda piyasa da ama olsa daha çıkarttıkları anakart 1862 + (batarya + alt board) 349 = 2211 tl den daha ucuzdur diye düşünüyorum.
  • KVK'ya bulaşmak tehlikeli iş. 2017 yılında telefonumun ekranı kırıldığı için göndermiştik, telefonu kaybettiler. Allahtan fatura fiyatı ödendi
    Sizin duruma gelince genelde arayınca ulaşılmıyor oraya gidip bağırıp çağırmak lazım. Ve cihazı elden teslim edince bi nebze olsun daha hızlı sonuçlanabiliyor işlemler.
    Siz thh'ye başvurun anca öyle hallolur, sinir ederler insanı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Thh başvurayım da ne hakla başvuracam acaba neyse gideyim illaki yönlendirirler .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.