Şimdi Ara

kule gergisi ne işe yarar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
29.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kule gergisi tam olark ne işe yarar bilenler lutfen anlatsın gerçekten hissedilir bir fark yaratır mı?



  • Arkadaşım kule gergisi cihazın adındanda belli olduğu gibi bir grgi aracıdır mengenenin tersi olarak düşün bir kaç çeşit gergi vardır ayarlı ayarsız.
    Aracın virazjlarda karoserinin yatmasını yada dengesiz savrulmaları önlemek için kulanılır
    TABİ KULANIM ALANI SADECE BU DEĞİL
    MESELA aYARLI Süspansiyonlarda
    kule gergisinden gevşeterek aracın amorstör yüksekliğini ayarlıyabilirsin.
    Birde en önemlisi kazada aracı amortsör kafalarından tutar ve motorun sana oğru ilerlemesini engeller kazadan airbag gibi değilde sanki bir melek gibi koruyabilir seni rnek olarak
    Pert e çıkan bir 306 nın içerisinden sadece ayak kemiği çtlayan yavuz abim gibi selamlar yavuz abi bu arada .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Synetix

    Arkadaşım kule gergisi cihazın adındanda belli olduğu gibi bir grgi aracıdır mengenenin tersi olarak düşün bir kaç çeşit gergi vardır ayarlı ayarsız.
    Aracın virazjlarda karoserinin yatmasını yada dengesiz savrulmaları önlemek için kulanılır
    TABİ KULANIM ALANI SADECE BU DEĞİL
    MESELA aYARLI Süspansiyonlarda
    kule gergisinden gevşeterek aracın amorstör yüksekliğini ayarlıyabilirsin.
    Birde en önemlisi kazada aracı amortsör kafalarından tutar ve motorun sana oğru ilerlemesini engeller kazadan airbag gibi değilde sanki bir melek gibi koruyabilir seni rnek olarak
    Pert e çıkan bir 306 nın içerisinden sadece ayak kemiği çtlayan yavuz abim gibi selamlar yavuz abi bu arada .
    quote:

    Orjinalden alıntı: Synetix

    Arkadaşım kule gergisi cihazın adındanda belli olduğu gibi bir grgi aracıdır mengenenin tersi olarak düşün bir kaç çeşit gergi vardır ayarlı ayarsız.
    Aracın virazjlarda karoserinin yatmasını yada dengesiz savrulmaları önlemek için kulanılır
    TABİ KULANIM ALANI SADECE BU DEĞİL
    MESELA aYARLI Süspansiyonlarda
    kule gergisinden gevşeterek aracın amorstör yüksekliğini ayarlıyabilirsin.
    Birde en önemlisi kazada aracı amortsör kafalarından tutar ve motorun sana oğru ilerlemesini engeller kazadan airbag gibi değilde sanki bir melek gibi koruyabilir seni rnek olarak
    Pert e çıkan bir 306 nın içerisinden sadece ayak kemiği çtlayan yavuz abim gibi selamlar yavuz abi bu arada .


    Peki bu gergi, fabrika çıkışı standart ya da en azından opsiyonel olarak neden sunulmaz normal arabalara?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crein

    quote:

    Orjinalden alıntı: Synetix

    Arkadaşım kule gergisi cihazın adındanda belli olduğu gibi bir grgi aracıdır mengenenin tersi olarak düşün bir kaç çeşit gergi vardır ayarlı ayarsız.
    Aracın virazjlarda karoserinin yatmasını yada dengesiz savrulmaları önlemek için kulanılır
    TABİ KULANIM ALANI SADECE BU DEĞİL
    MESELA aYARLI Süspansiyonlarda
    kule gergisinden gevşeterek aracın amorstör yüksekliğini ayarlıyabilirsin.
    Birde en önemlisi kazada aracı amortsör kafalarından tutar ve motorun sana oğru ilerlemesini engeller kazadan airbag gibi değilde sanki bir melek gibi koruyabilir seni rnek olarak
    Pert e çıkan bir 306 nın içerisinden sadece ayak kemiği çtlayan yavuz abim gibi selamlar yavuz abi bu arada .


    Peki bu gergi, fabrika çıkışı standart ya da en azından opsiyonel olarak neden sunulmaz normal arabalara?

    Alıntıları Göster
    Proton Gen-2 de standart.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    http://forum.donanimhaber.com/m_6175258/mpage_1/key_//tm.htm#6175258

    incele....
    peki madem bu kadar faydalı bir şey bu araba ureticiler bunu neden takmıyorlar sonuçta bir demir parçası maliyeti nedir ki??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infrared1

    peki madem bu kadar faydalı bir şey bu araba ureticiler bunu neden takmıyorlar sonuçta bir demir parçası maliyeti nedir ki??

    Alıntıları Göster
    fiyatı 160 civarı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saylam06

    fiyatı 160 civarı

    Alıntıları Göster
    demek istediğim o değil fabrika tarafından 10 20 ytl lik bir maliyeti varken bu kadar yaralı birşyi neden takmıyorlar peki bunu sormuştum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infrared1

    demek istediğim o değil fabrika tarafından 10 20 ytl lik bir maliyeti varken bu kadar yaralı birşyi neden takmıyorlar peki bunu sormuştum

    Alıntıları Göster
    daha çok sportif amaçlı araçlarda işe yarayan bi şeydir... nissan 350 Z'de default olarak vardır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infrared1

    demek istediğim o değil fabrika tarafından 10 20 ytl lik bir maliyeti varken bu kadar yaralı birşyi neden takmıyorlar peki bunu sormuştum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: infrared1

    demek istediğim o değil fabrika tarafından 10 20 ytl lik bir maliyeti varken bu kadar yaralı birşyi neden takmıyorlar peki bunu sormuştum



    E arkadaşim bak kendi ağzınla söylemişsim 10-20 ytl diye.Standart aile araçları normal kullanıma göre dizayn edilmişlerdir ve bu parçaya kullanım şartlarında ihtiyaç yoktur.Ayrıca o para sana az gelebilir ama fabrikadan çıkan her araca bu takılsa ve fabrika yıllık 50.000 araç yapsa maliyeti hesap et bakalım sadece kule gergisinden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiatci

    quote:

    Orjinalden alıntı: infrared1

    demek istediğim o değil fabrika tarafından 10 20 ytl lik bir maliyeti varken bu kadar yaralı birşyi neden takmıyorlar peki bunu sormuştum



    E arkadaşim bak kendi ağzınla söylemişsim 10-20 ytl diye.Standart aile araçları normal kullanıma göre dizayn edilmişlerdir ve bu parçaya kullanım şartlarında ihtiyaç yoktur.Ayrıca o para sana az gelebilir ama fabrikadan çıkan her araca bu takılsa ve fabrika yıllık 50.000 araç yapsa maliyeti hesap et bakalım sadece kule gergisinden.

    Alıntıları Göster
    aslında asıl amacı virajlarda arabanın yol tutusunu arttırmasıdır .. örnegin araba sağ viraja girdi sağ amortisore baskı artar kule gergisi 2 amortisorleri aynı hareketi yapmasını saglayarak baskıyı azaltır

    araba üreticilerinin koymamasının nedeni genelde sportif bi üründür ve buyuk ihtimal maliyetide dusunmuslerdir..

    bi arkadasın yukarda belırttıgı gibi kaza sırasında gerçekten de faydası vardır motoru sag-sol bloklarını tutar ve darbeyi yavaslatır..

    bende taktırmıstım MOMO marka 156 ya özel 220 ytl di..sanırım her araba için özel dizayna ıhtıyacı var cunku motorun hemen ustunden geçıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapezoid

    aslında asıl amacı virajlarda arabanın yol tutusunu arttırmasıdır .. örnegin araba sağ viraja girdi sağ amortisore baskı artar kule gergisi 2 amortisorleri aynı hareketi yapmasını saglayarak baskıyı azaltır

    araba üreticilerinin koymamasının nedeni genelde sportif bi üründür ve buyuk ihtimal maliyetide dusunmuslerdir..

    bi arkadasın yukarda belırttıgı gibi kaza sırasında gerçekten de faydası vardır motoru sag-sol bloklarını tutar ve darbeyi yavaslatır..

    bende taktırmıstım MOMO marka 156 ya özel 220 ytl di..sanırım her araba için özel dizayna ıhtıyacı var cunku motorun hemen ustunden geçıyor..

    Alıntıları Göster
    Çoğu binek araçlarda standart olarak sunulmamasının en önemli nedenlerinden biri de konfordan ödün vermemektir. Araç ne kadar sportif olursa konfor o derece kötü olur. Kule gergisi de sonuçta süspansiyonun sertleşmesine neden olur. Süspansiyon ne kadar sertse performans o kadar yüksek, konfor o kadar düşük olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Çoğu binek araçlarda standart olarak sunulmamasının en önemli nedenlerinden biri de konfordan ödün vermemektir. Araç ne kadar sportif olursa konfor o derece kötü olur. Kule gergisi de sonuçta süspansiyonun sertleşmesine neden olur. Süspansiyon ne kadar sertse performans o kadar yüksek, konfor o kadar düşük olur.

    Alıntıları Göster
    virajlarda arabanın esnemesını engeller haliyle sert virajlara sert girmiş olursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caraudiohifi

    virajlarda arabanın esnemesını engeller haliyle sert virajlara sert girmiş olursun

    Alıntıları Göster
    Peki z-rotunun görevi nedir? Ben kule gergisinde anlatılan şeyler gibi biliyorumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    http://forum.donanimhaber.com/m_6175258/mpage_1/key_//tm.htm#6175258

    incele....
    iki topic arasında ki farkları bulmaya çalışıyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: skyclad

    http://forum.donanimhaber.com/m_6175258/mpage_1/key_//tm.htm#6175258

    incele....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkes

    iki topic arasında ki farkları bulmaya çalışıyorum...
    quote:

    Orjinalden alıntı: skyclad

    http://forum.donanimhaber.com/m_6175258/mpage_1/key_//tm.htm#6175258

    incele....


    Alıntıları Göster
    bu alet arabanın kolay takla atmasına da neden olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa147

    bu alet arabanın kolay takla atmasına da neden olur.

    Alıntıları Göster
    alfa 147 o nası oluyo kolay takla atmasına neden olur yazmışşın.bende yol tutuşu artırıyo amartisörlere baskı yaparak takla atmasını engellio die biliyorum.hatta çogu yancıların arabalarında var 106gti 206 gti saxo vts 306 gti vs vs .baya gördüm bu kule gergisini ama ilk kez senden dydm biraz açıklarmısın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa147

    bu alet arabanın kolay takla atmasına da neden olur.

    Alıntıları Göster
    belli bir beygir ve kapasitede olan yüksek süratli araçların hepsinde fabrika çıkışı üzerinde var
    ama sen takla attırabiliyorsan bilmem
    quote:

    Orjinalden alıntı: alfa147

    bu alet arabanın kolay takla atmasına da neden olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crein

    quote:

    Orjinalden alıntı: Synetix

    Arkadaşım kule gergisi cihazın adındanda belli olduğu gibi bir grgi aracıdır mengenenin tersi olarak düşün bir kaç çeşit gergi vardır ayarlı ayarsız.
    Aracın virazjlarda karoserinin yatmasını yada dengesiz savrulmaları önlemek için kulanılır
    TABİ KULANIM ALANI SADECE BU DEĞİL
    MESELA aYARLI Süspansiyonlarda
    kule gergisinden gevşeterek aracın amorstör yüksekliğini ayarlıyabilirsin.
    Birde en önemlisi kazada aracı amortsör kafalarından tutar ve motorun sana oğru ilerlemesini engeller kazadan airbag gibi değilde sanki bir melek gibi koruyabilir seni rnek olarak
    Pert e çıkan bir 306 nın içerisinden sadece ayak kemiği çtlayan yavuz abim gibi selamlar yavuz abi bu arada .


    Peki bu gergi, fabrika çıkışı standart ya da en azından opsiyonel olarak neden sunulmaz normal arabalara?

    Alıntıları Göster
    enteresandır ama fabrikasyon olarak renault megane 1 sedanda var ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ART CAR

    enteresandır ama fabrikasyon olarak renault megane 1 sedanda var ...

    Alıntıları Göster
    takla için bire bir....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ART CAR

    enteresandır ama fabrikasyon olarak renault megane 1 sedanda var ...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.