Şimdi Ara

kredi kartı dolandırıcılığı ve sonuç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
1.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24 haziran'da kredi kartımdan 4500 TL'lik harcama sonrası yapı krediye verdiğim harcama itiraz dilekçesi sonuçlandı. sonuç hüsran. akıllı sms ile güya şifre gelmiş ve o şifre ile harcama yapılmış. bu yüzden olumsuz sonuçlandı. peki bu durumda ne yapmam gerekiyor. yardımcı olursanız sevinirim.



  • Önce 'Şikayet Var' platformunda detaylı bir şekilde yaz..! Baktın gene yan çiziyorlar 'BİMER'e şikayet et mağdur olduğunu ilet. Baktın olmuyor 'Tüketici Hakem Heyetine' başvur.

    Telefonuna gelen sms leri incelettir , illa ki haklı olduğun anlaşılır faizi ile bu sefer geri iste. Vermezler ise ek mağduriyet davası aç. Senin gibi bir çok arkadaş bu konudan muzdarip.
  • starfield kullanıcısına yanıt
    şikayetvar ve bimer'e başvuru da bulundum. bu durumla karşılaşan arkadaşlar paralarını kurtardı mı bilgin var mı?
  • Bu dolandırıcılık eyleminde telefona gelen SMS i paylaştınız mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thearsiv T kullanıcısına yanıt
    SMS gelmedi ki
  • Telefonunuzdaki arama kaydı duruyorsa o tarihte dışarıdan aranmış olabilirmisiniz 0850 lü hatlardan ? Güvenlik birimi hikayesi ? Şifre değişimi gibi bir olay bu şekildeki durumlarda iade olmuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thearsiv T kullanıcısına yanıt
    hayır arama kaydı da yok.
  • sefaas S kullanıcısına yanıt
    Eğer sonuç gelmiyor ise yeniden bankanı ara ve savcılıktan telefon dökümanlarını arama ve sms kayıtlarını çıkartıcağını belirt.

    Geveliyor ise Yetkili birisini bağlamasını iste.


    Ek olarak Hem Tüketici Hakem Heyetine başvuracağını ve Şahsi cep telefonuna herhangi bir mesaj arama ve bilgin dışında para aktarımı gerçekleştiğinden maddi manevi bankaya dava açıcağını söyle.

    Bunları söylerken sakin bir şekilde değil daha sert bir üslup kullanırsan sonuca daha hızlı ulaşırsın.

    EK OLARAK ; AYNISI ZİRAAT BANKASI İLE ÇALIŞIRKEN BAŞIMA GELDİ KÜÇÜK BİR MİKTARDI AMA HEPSİNİ KURTARIP BANKA İLE İLİŞİĞİMİ KESTİM.
  • Alışverişin menşei bi öğrenebildiniz mi ? Yasal olarak bunları temin etmeye çalışın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thearsiv T kullanıcısına yanıt
    menşei dediğiniz nedir?
  • sefaas S kullanıcısına yanıt
    menşei=kaynak
    Alışverişin nereden yapıldığını soruyorlar
  • Alışveriş ile bir mal mı? alınmış hizmet mi satın alınmış ? Yeni moda telefon uygulaması alınmış olabilir ? Satıcı yurt içimi yurt dışımı ? Sms size ulaştı ve siz bunu paylaştıysanız bankayı yakmaklada tehdıt etsene pek sonuç alamazsınız. İşinizi savcılık çözecek(Su için).Bankadan hızlı dönüş almak için kaymakamlık hakem Heyet-i yerine bankalar birliği hakem heyetine bildirimde bulunun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • thearsiv T kullanıcısına yanıt
    Elektrik faturası ödenmiş hocam İstanbul da. Kartimdan harcama yapıldığına dair SMS gelmedi bana. Kart şifremi akrabamla dahi paylaşmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim başımada eticaret maduriyeti geldi.
    21-05-2018 tarihindewww.sanalpazari.com İstanbul TR (fatura ismi ile fer-yak bilgisayar) aldığım ürün bozuk çıktı.Aldığım bilgisayar malzemesi o günün koşullarında 930TL idi şimdi 1750 Tl. Durumu satıcı ile görüştüm parayı iade edemeyiz malı değiştirebiliriz dedi. Ürünü kargo aracılığı ile iade ettim. Aradan geçen süre zarfında telefonla aradığımda ürünü servise gönderdik biz size döneceğiz dediler.(ANLIYCANIZ ZAMAN GEÇİRTEREK BENİ OYALADILAR) Daha sonra telefon eden kişi malı siz bozmuşsunuza çevirdi. Yani anlayacağınız önce paramı aldılar sonrada kutusundan bozuk çıkan ürünü yasal 14 günlük iade süresi ve 2 yıllık garantisinide yakarak beni DOLANDIRDILAR.Durumum Maltepe-İstanbul tüketici mahkemesinde kayıtlıdır.Onların yüzünden 2 ay boyunca banka ve mahkeme arasında koşuşturuken sağlığım ve pisikolojim bozuldu.Hem maddi hem manevi yıprattılar.Benim başıma bunlar geldi.Sizde aynı şeyleri yaşamak ve paranızla madur olmak istemiyorsanın.Şu anda HEPSİBURADA.COM üzerinden satış yapmaktalar başıma gelen bu durumu siteye bildirmeme rağmen (başkasıda benim gibi mağdur olmasın diye) açıkçası umurlarında bile değil.AMAN HA BUNLARDAN BİRŞEY SATIN ALMAYIN.
    ARENA ya gönderilen arızalı ürün formunda teknik servisi teşhisi köşe kısmında fiziksel hasar varmış.Üründeki sorun kullanıcı kaynaklıymış.Adamlar sanki araba hasarı tespit ediyorlar sanki sigorta müfettişi (ürün sabit disk) niye üründe hasar olunca hep kullanıcı kaynaklı oluyor.Ürün bana gelene kadar 1000 tane elden geçiyor.




  • Arkadaşlar aralık ayında finansbank kart bilgilerimi kullanarak Uber _ Rusya üzerinden alışveriş yapılmıştı ve erken farketmemiz sonucunda banka ile iletişime geçip kartımı yeniletmiştim.

    Bu sabah ise 05397863925 numaradan bir çağrı geldi ve uykudan yeni uyanmıştım. Bana Rusyada Uber üzerinden bir para çekimi söz konusu siz mi deniyorsunuz denildi. Hayır benim bi alakam yok dememden sonra o zaman sesli yanıt sistemine aktarıyorum interaktiF şifremi iptal etmek istiyorum şifremde şu şekilde demeniz gerekiyor dediği anda jeton düştü kapattım direk banka numarasını çevirmeye çalıştım. Beni tekrar aradı hattan mı düştünüz dedi yok dedim sizi orjinal banka çağrı merkezinizi arıyorum dedim. İyi siz arayana kadar 8400 çekildi geçmiş olsun dedi :) Bende S.g dedim daha sonra küfür etmeye başladı.

    Anlamadığım bu adamlar kredikartı bilgilerimi nereden buluyor ? Bu numaradan aranırsanızda bilginiz olsun DOLANDIRICIDIR.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.