|
25 yaşındayım doğduğumdan beri büyükşehir hayatı yaşıyorum. 18 Yıl Ümraniye'de, 1 Yıl Balıkesir'de ve 6 yıldır da Tekirdağ'da yaşadım ve hala da Tekirdağ'da yaşamaya devam ediyorum. Sonuç olarak artık şehir hayatından çok midem bulanmaya başladı. İnsanların hala da Büyük Şehirlerde yaşama isteğine şaşıp kalıyorum hele ki İstanbul'da. Büyük bir çoğunluk asgari ücret alıyor. Gerçekten yaşanılacak bir ev tutmak 2000-3000 TL geri kalan para ile nasıl geçiniyorsunuz abi ? Bırakın eğlenmeyi falan karnınızı nasıl doyuruyorsunuz ? 1 evde 5 kişinin çalışması lazım geçinebilmek için. 5 kişi çalışıyor desek o evde en az 7 kişi yaşıyor olacak. Gerçekten değer mi bu şekilde yaşamaya ? Size soruyorum bu soruları kendime de sordum ve bir karar aldım. Şu an bir fabrika da Bilgisayar Mühendisi olarak çalışıyorum. 3 - 4 ay sonra istifa edeceğim. 2 ay önce arabamı sattım, 50.000 TL kredi çekip üstüne katıp 300.000 TL ye Giresun Keşap'dan 1+1 ev dahil fındık bahçesi satın aldım. 23.000 TL Ye de Tofaş satın aldım 1 ay sonra köye göndereceğim bu arabayı da. Satın aldığım fındık bahçesinden 700 Kilo fındık çıkıyormuş bakımsız hali ile bakımını yapsam 1 ton fındık çıkartsam her yıl 30 tl den yılda 30.000 TL yapar. Zaten internet üzerinden az buçuk kendimi geçindirecek kadar para kazanıyorum bu 30.000 TL benim için beleş para gibi gelecek. 30.000 TL altına da razıyım sıkıntı yok. Benim bu kadar masraf yaptığıma bakmayın. Çevremde o kadar insan var ki köylerinde bir sürü arazileri var gidip bakmıyorlar bile yüzüne. Benim arazim olmadığı için bu kadar masraf yaptım. Arazim olsa 20 yaşında taşınmıştım köye. Havası bile insana huzur veriyor yemin ediyorum. İnsan kalabalığı yok sessiz sakin bir ortam. Büyükşehirlerde gençlerin 10/8 i zaten sessiz sakin bir ortamın hayalini kurarak yaşıyor. İmkansız abi imkansız. Büyükşehirde bir insan nasıl sessiz sakin yaşayabilir illaki kanser edecek sebepler çıkacaktır ortaya. Babanızın, Anneniniz köyde arazisi varsa ne duruyorsunuz ? Bırakın godamanlar birbirlerini yesin büyükşehirlerde. Çevremde 10 kişiden 11 i bana saçmalama ne yapacaksın köyde dedi. Annem babam şiddetle karşı çıktı olmaz yapma diye. Hiç birini dinlemedim çok kararlıyım. Şu hayatta yılda 1 eğlenmeye vakit buluyorum zaten. Eğlenmeye gittiğimde de köydeki gibi yerlere gidiyoruz insanlardan uzak ancak öyle eğlenebiliyoruz. Şimdi sürekli insanlardan uzak olacağım her gün eğleneceğim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt






