Şimdi Ara

Körü körüne karşı çıkılan proje: Kanal İstanbul (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
275
Cevap
4
Favori
2.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cumhurbaşkanlığına kim gelirse gelsin bu projeyi devam ettirmeli

    Ülkemiz adına cumhuriyet tarihinin bence en önemli projesidir bu

    Sağlam durup bu montrö saçmalığına son vermeliyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    yahu karadenizde kaç tane gemi var ki kanaldan geçsin



    uzaklık, derinlik, genişlik, hiç bir şey değişmeyecek armatörler niye para bıraksın buna

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yandaşların 1 liraya aldığı arsayı 1000 e satması için yapılan proje. Köprüsünden hayır mı gördük kanalı hayırlı olacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2DF0CD106

    yahu karadenizde kaç tane gemi var ki kanaldan geçsin



    uzaklık, derinlik, genişlik, hiç bir şey değişmeyecek armatörler niye para bıraksın buna
    Montro'yu, uluslararasi hukuku, cevre tahribatini bir kenara koyup her dediginize tamam ama yine de bu projenin gelirinin ( Hadi 12 bin olsun gemi basina senede 600 milyon dolar yapar ) tamami kar olsun, hic masrafi olmasin yine de kendini 100 senede amorti eder diyorsun. Ama adam gelmis hala cok buyuk proje, istemiyorlar, muhalifler her seye karsi diyor adamlar.

    Vallahi egitilmez bunlar.
  • Nato gemilerinin Karadeniz'e hepten yerleştiğini görünce Rusya çıldıracaktır. Hedefi hatta Hem batının hem kuzey doğunun hedefi kim olacak sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada yazılanların çoğu yanlış yok 1.5 milyon insana iş verecekmiş kendini 5 senede amorti edecekmiş.Hadi diyelim doğru biz isveç değiliz böyle büyük kamu yatırımı yapacak kadar dertsiz ve zengin değiliz .Ülkede yoksulluk işsizlik çığ gibi büyürken kum mu kazalım rant için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm bunları sana para verilmeden yazdığına herhangi bir AKP li arkadaşı inandırabilir misin ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 8 milyar dolarlık gelir Hazine’nin kasasına girecek.



    • Kanal sayesinde 1,5 milyon kişiye de iş imkânı doğacak.



    • Kendini 5 yılda amorti edecek.



    ANLADIM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerayhan

    Ben getireceği geliri söylüyorum sen hala hiçbir fayda diyorsun. Bu 1.5 milyona istihdam sağlasın diye yapılmıyor. Cidden düşünce sistemin çocuk gibi. Zaten yapılıyor, güvenlik için yapılıyor, maddi gelir için yapılıyor, e yanında istihdam alanları da oluşuyor.

    Alıntıları Göster
    Senin düşünce sistemin çocuğunki kadar bile değil olsa zaten bu partiye oy vermezsiniz, sizin dilden konuşuyorum şimdi. Yallah!




  • ultramarine caeruleum kullanıcısına yanıt
    Ne parasi hocam:D yazdigimiz seyin mantikli olup olmadigini dusunmek yerine kesin parayla konuşuyor denildigi icin bir halttan haberleri olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki açtığın millet kahvehanesi konusu gibi buda aynı şekilde propaganda içeriyor, kimse millet kahvehanesi veya kanalistanbul yapılmasın demiyor, ortada 16 yıl boyunca yolsuzluk ile sömürülen bir ülke ekonomisi var, keşke gönül isterdiki yandaş ve akrabalarınıza çocuk ve damatlarınıza devlet in paralarını peşkeş çekmeseydinizde şuan bu projeleri yapacak ekonomik gücümüz olsa, ama sizin amacınız proje değil sadece tekrar başa dönerek kanalistanbul ayağına devlet kamu kaynaklarını yandaşlarınıza akıtmak o yüzden cevabımız #TAMAM

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya guzel arkadasim ari yuvasina comak sokulurmu ? bak burda oyle bir zihniyet varki mustafa kemalin en buyuk dusmani olan ismet inonuye laf soyletmeyen kemalist
    kendisinin ateist oldugunu (yani ALLAH cc yok diyor) Ama bir alt sayfada ise ALLAH cc elestiren
    Daha oy kullanmasina 4 sene olan ama gelip burda siyasi bilim uzmani oldugunu sanan bir zumre var kime neyi anlatiyorsun.
    Yazi guzel fakat anlatilan beyin yanlis . Ben k.cekmecede oturuyorum evmiz golu goruyor ilk sevinicegim husus kanarya mahallesinin ortadan kalkacagidir pkk lisi uyusturucu saticisi kacakcisi ne pislik ararsan var. InsALLAH oralar temizlenir caanim bogaz rahat eder gelip gecen gemiden gecis ucreti alinir kisacasi ekonomiye katki saglar. bak az yukarda adam diyorki biz gavurlarla anlasma yaptik sen kimsin yeni bir bogaz yapicaksinda onlardan para alicaksin diye cemkirmis adam. yazik yav vallahi yazik




  • Dine inanmam ama inanan birisinin, en yüce güç olarak ilan ettiği yaratıcının inşaa ettiği dünyaya şekil vermesi hoşuma gitmiyor.
  • - İstanbul Boğazı’nda 10 saat Kuzey, 10 Saat Güney yönlü geçişler yapılmaktadır. Bu bağlamda armatörlerin bekleme esnasında kaybı 12 saati aşmamaktadır, kaldı ki Kıyı Emniyeti havuz hesabına tarifenin belirlediği fazla ücretler yatırılarak kuyruktaki sıralamayı da değiştirebilmek mümkündür.

    - 12 saat driftte veya demirde bekleyen gemi için saatlik 1,5-2 ton arası yakıt harcamı (pilot fuel) olmaktadır ki , bu da yaklaşık 2500-3000$ a tekabül etmektedir

    - Yabancı bayraklı bir gemi , Marmara Denizi’nde herhangi bir liman uğrağı yapmadığı sürece (transit geçişte) kılavuz kaptan alma zorunluluğu yoktur.

    - Net tonajı 15000 olan bir geminin sağlık (serbest pratika) ve fener (light&dues) ücretleri tek geçişinde yaklaşık 5000$ civarı tutmaktadır.



    İstanbul Boğazı’ndan 2017 boyunca 42978 gemi yani günlük 117 gemi geçmiştir.

    Kanal İstanbul boyutlarından dolayı ve su çekimi (draftından) dolayı belirli kapasitedeki gemileri karşılayamayacağından kabaca günlük 30-40 gemi geçişi olarak hesap edersek maaliyetini kısa sürede amorti etmesi gibi bir durum yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ömerayhan kullanıcısına yanıt
    Arap sermayesi imiş. Senin gibi çok akıllılar yüzünden Araplar ucuza ev alıp fiyatlar artınca bizim enayi millete satıp ülkeyi terk ettiler. Arap sermayesi olan avm lerde Türk firmaları kira ödüyor. Hadi orayı geçiyorum.



    Akşam 18:00 da Küçükçekmece ki kanal İstanbul dediğin yerden kartala yola çıktım saat 20:30 da evdeyim.



    ARAPLAR SALAKMI MİLLET SALAKMI BU TRAFİĞİN İÇİNE GELECEK.



    Hadi onu geçtim yazdığın yazıyı daha okumamışsın boğazları kapatamazsın aslanım kimse para verip geçmez. Ha dersen ki ben enayiyim bu kafayla beleş Fatih Sultan Mehmet varken Avrupa'ya geçerken Yavuz Sultan Selimi kullanıyorum ozaman Eyvallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESKİ Milli Savunma Bakanlığı Genel Sekreteri Ümit Yalım ‘Kanal İstanbul’ projesinin altında başka hesaplar olabileceğine dikkat çekerek Kanal İstanbul projesinin ‘Kanal Bizans’ projesi olup olmadığının sorgulanmasını istedi. Ümit Yalım son günlerde yapılan ‘yeni bir devlet kurma’ tartışmalarına dikkat çekti, Ege’de Türkiye’ye ait adaların işgaline ses çıkarılmamasının anlamlı olduğunu vurguladı. ‘Kanal İstanbul’ projesini de değerlendiren Yalım, bu projedeki asıl amacın kuşkulu olduğunu söyledi. Yalım, şöyle konuştu:



    PARA KAZANILACAĞI BÜYÜK YALAN



    “Yandaş basın, 1936 Montrö Sözleşmesi nedeniyle Boğaz’dan geçen gemilerden ücret alınmadığını ve Türkiye’nin çok zarar ettiğini iddia ediyor. Ancak gerçek durum öyle değil. Montrö Sözleşmesi EK1’e göre boğazlardan transit geçen gemilerden bile ücret alınıyor. Kılavuz ve kurtarma hizmetlerinden ayrıca ücret alınıyor. Daha önce Altın-Frank birimine göre alınan ücret 80’li yıllardan itibaren ABD Doları üzerinden alınıyor. Geçiş ücretleri, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü tarafından tahsil ediliyor. Transit geçiş yapan yabancı ticaret gemisi net ton başına yaklaşık olarak 0,90 ABD Doları ücret ödüyor. Örnek olarak, net ağırlığı 100 bin ton olan akaryakıt tankeri veya kargo gemisi 90 bin ABD Doları ücret ödüyor.” Yine yandaş basında çıkan haberlerde, “Kanal İstanbul’un inşa edilmesi halinde gemilerden net ton başına 5,5 ABD Doları alınacağının, Türkiye’nin bu yolla çok para kazanacağının” iddia edildiğini ifade eden Yalım şu görüşleri dile getirdi:



    İSTANBUL’DA BİZANS DEVLETİ



    “İstanbul Boğazından Montrö kapsamında 90 bin dolara geçme hakkı bulunan 100 bin tonluk bir ticaret gemisinin, 550 bin dolara Kanal İstanbul’dan geçmesi mümkün değildir. Süveyş Kanalı’ndan geçen gemiler bile ton başına yaklaşık 2 dolar öderken Kanal İstanbul’dan 5,5 dolar nasıl alınacak? Kanal İstanbul’un, 3.Boğaz Köprüsü ve Körfez Köprüsü gibi atıl olacağı şimdiden belli. Kanal İstanbul’un Kanal Bizans’a dönüşmesi kaçınılmazdır. Kanal Bizans Projesi ile tarihi yarımadanın Trakya’dan ayrılarak Vatikan statüsünde bir yapılanma olacağı ve böylece Türk topraklarında ‘Bizans Devleti’nin kurulacağı açıkça görülmektedir.”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 8 milyar dolardan sonrasını okumadım. Tamamen yalandan ibaret. Şuan boğazdan ne kadar kazanıyosunda Kanal İstanbuldan 8 milyar kazanacan. Şu yazdığını okusan kendin bile güleceksin.
  • Bu proje kesinlikle yapılabilecek bir proje değil. Boğazlarımız varken zaten ne gerek var. Doğaya kafa tutulmaz bu proje yapılamaz. Bu dikta rejiminin göz boyaması,olası seçim kaybında gelecek koz olarak kullanılacak bir vaattir. Allah nasip eder rte düşerse sonraki seçimlerde bu projeyi bahane edicekler dediydi dersiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sen git kanal istanbul un yanından bir ev iste bakalım. bedava verecekler mi? kanal üstünden arabayla geç bakalım izin verecekler mi?
  • çok mu ihtiyaç vardı sanki şu kanal istanbula.
    neden üretime ,istihdama sürekli katkı sağlıcak bişeyler yapılmaz ki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.