Şimdi Ara

Körü körüne karşı çıkılan proje: Kanal İstanbul (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
275
Cevap
4
Favori
2.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Birak ya ben artik akp allah bir dese inanmam. 50 bin gemi gecis garantisi verirler gecmeyenleri bize vergi olarak koyarlar. Akp nin vatandas hayrina yaptigi hicbir sey yoktur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Hangi ülkede bizim istanbul boğazına benzer bir durum var?

    Boğaz bizim sinirlarimizda ama geleni ucretsiz gecirmek zorundayiz!

    Alıntıları Göster
    Anlaşmadan dolayı olmasın sakın?

    1. dünya savaşını kaybettikten sonra oralar bizim bile değildi. Kurtuluş savaşı ile ancak bu kadarını alabildik. Ne zaman gücümüz olursa o zaman dediğiniz olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Bahsedilen şey bir nevi terraforming ( cahil olduğun için ,googleye bak ) diğer bahsettiğin şeyler ise ihtiyaç. Yoldan geçen 100 kişiye sor temel ihtiyaçlarını say de verilen cevaplar ; ev- yemek- giyinmek olur kimse tutupta kanal istanbul demez verdiğin örnekler saçma.

    Birileri milyon dolarlar cukkalayacak diye milyonlarca yıldır orada olan toprağı, içerdiği canlıları, ağaçları katletmek ne zamandır ihtiyaç acayip cahilce konuşuyorsun. Önce yaratanın, yarattığı şeye saygınız olsun dyeceğim ama ne hikmetse, doğaya saygı, hayvana saygı, insana saygı, kadına saygı müslüman coğtafyalarda bulunmuyor, sözde hoşgörü dini.

    Alıntıları Göster
    "Sözde hoş görü dini" nedemek

    Kuranda hadiste hoşgörü ye aykırı bir durummu var?

    İnsanların hatasını ayrı tutmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    "Sözde hoş görü dini" nedemek

    Kuranda hadiste hoşgörü ye aykırı bir durummu var?

    İnsanların hatasını ayrı tutmak lazim

    Alıntıları Göster
    Bana verdiğin cevap bile hoşgörürüz, nezaketsiz, esteğin bile haram sayıldığı dinde , yaratıcının yaratmadığı kanalı açmak helal öyle mi ? Lütfen kaçamak cevap verme , bak yazdım yukarıda da sadece, hoşgörüye cevap vermişsin. İşine gelene cevap ver gelmeyene algı yap tam desteklediğin düşünce yapısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Bana verdiğin cevap bile hoşgörürüz, nezaketsiz, esteğin bile haram sayıldığı dinde , yaratıcının yaratmadığı kanalı açmak helal öyle mi ? Lütfen kaçamak cevap verme , bak yazdım yukarıda da sadece, hoşgörüye cevap vermişsin. İşine gelene cevap ver gelmeyene algı yap tam desteklediğin düşünce yapısı.

    Alıntıları Göster
    Kanal tabiki açılsın. Önceki mesajlarımda da yazdım zaten.

    Atarlanmaya gerek yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    Kanal tabiki açılsın. Önceki mesajlarımda da yazdım zaten.

    Atarlanmaya gerek yoktu

    Alıntıları Göster
    Açık sorayım bir türlü cevap vermiyorsun dinen caiz mi ? yaman trolsun bu arada
  • Yahu hala bıdı bıdı yazıp duruyorsunuz.

    Açın uluslarası deniz hukukunu uluslarası kıyı kanununu.

    Herşeyi bu ülkedeki hükümetlerin kararları ile olabileceğini düşünüyorsunuz.

    Oysa denize 50 metre mesafedeki kara alanı bile uluslararası alan ilan edildiğinden çoğunuz bihaber.

    Oralara rezidans dikenler ve hamileri sizleri iç hukuk içtihat vs kandırıp öpüyor.

    Var olan boğazları da uluslarası ticarete hatta ruslara vs kapatamazsınız.

    Deneyin görün.

    Ya da deneyin üzümlü kekler zaten bedava.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0z0z -- 13 Haziran 2018; 1:55:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Açık sorayım bir türlü cevap vermiyorsun dinen caiz mi ? yaman trolsun bu arada

    Alıntıları Göster
    Yol yapılıyor

    Köprü viyadük yapılıyor

    Baraj ve sulama kanalları yapılıyor.

    Ev yapılıyor

    Hayvanlar bitkiler gıda olarak tüketiliyor

    .....

    Ülke menfaati icin kanal istanbul da yapılabilir.

    Caizmi sorusuna cevap verme yetkisinde değilim. Beni aşar

    Soruyu diyanete yada, yetkili birine sorabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanal istanbul vakit ve para israfı.Başka bir rank saglama girişimi daha milletin a'sına koyanlara rant.Üretmek yok fabrika yok ,marka yaratmak yok 16 yıldır tek bildikleri satmak ,agaçları kesmek avm yapmak hep kolay yollu para kazanmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rediceman

    Kanal istanbul vakit ve para israfı.Başka bir rank saglama girişimi daha milletin a'sına koyanlara rant.Üretmek yok fabrika yok ,marka yaratmak yok 16 yıldır tek bildikleri satmak ,agaçları kesmek avm yapmak hep kolay yollu para kazanmak.
    Yaşım itibari ile

    Özal

    Erdogan

    donemlerinde birseyler yapildigini gördüm.

    Peki Erdal İnönü, ve Baykal bu memleket için ne yapti lütfen anlatın.

    Kılıçdaroğlu zaten devlet yönetmek yerine Chp genel başkanlığını tercih ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1- Karadeniz-Akdeniz ve Akdeniz-Karadeniz yönüne surekli değişen akıntılar vardır. Sen kanal açtığın zaman bu oranı bozarsin. Buda deniz hayatını olumsuz etkiler.



    2- ormanları keseceksin.



    3- hiçbir turist kanal-otoyol izlemeye gelmez. AKP’liler otoyoldan izlerken kendilerinden geciyor biliyoruz ama diğer insanlar farklı. Aktrol kazancı kanalın etrafında kurulacak otellerde kalmaya yetebilir ama diğer akpliler bir selfie çekilip donerler.



    4- boyle bir kanalı 100-200 kişiyle isletebilirsin. 1.5 milyonun ne kadar büyük bir sayı olduğunu bildiğini sanmıyorum.



    5- Boğaz’da tanker kazası olacak dedigin gemiler pilotlu seyir yapiyor. Duruma göre römorklu bile seyir yapabiliyorlar ve denizcilik piyasasının en yüksek denetimleri onlarda.



    Tamamen hayal uzerine yasıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halil altın H kullanıcısına yanıt
    Konuyu çarpıtmayın kanal istanbul'u tartışıyoruz.
    Bildikleriniz hatalı. önemli olan tek kaynaktan bilgi almak değil bir çok yerden bilgi almak ve bunları doğru yorumlamak.
    işin içine hemen Özal ve Erdoğan 'ı sokmussunuz bu insanların her yaptıkları dogru ve konu uzmanları mı bir laf ile sınavları kaldırıp eğitim içine etmediler mi en basiti.
    Sabah akşam tv ve gazetelerde kandırıldık demediler mi.Allah bir dese inanırmıyım bu saatden sonra
    ayrıca Baykal'ı neden savunayım günahım kadar sevmem.
    Geçmediğim köprünün gitmediğim hastanenin parasını ödüyorum bu mudur hizmet anlayışı.Ne zaman uyanacak bu millet.
  • Montrö'yü yok sayıp Kanal İstanbul'u kullandırtacak siyasi ve askeri gücün varsa böyle bir projeye gerek yok zaten Boğazlar'dan geçişi paralı yap olsun bitsin. O kadar saçma bir proje ki tek bir gemi geçmese şaşırmam çünkü geçmeleri için bir sebep yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007

    1- Karadeniz-Akdeniz ve Akdeniz-Karadeniz yönüne surekli değişen akıntılar vardır. Sen kanal açtığın zaman bu oranı bozarsin. Buda deniz hayatını olumsuz etkiler.



    2- ormanları keseceksin.



    3- hiçbir turist kanal-otoyol izlemeye gelmez. AKP’liler otoyoldan izlerken kendilerinden geciyor biliyoruz ama diğer insanlar farklı. Aktrol kazancı kanalın etrafında kurulacak otellerde kalmaya yetebilir ama diğer akpliler bir selfie çekilip donerler.



    4- boyle bir kanalı 100-200 kişiyle isletebilirsin. 1.5 milyonun ne kadar büyük bir sayı olduğunu bildiğini sanmıyorum.



    5- Boğaz’da tanker kazası olacak dedigin gemiler pilotlu seyir yapiyor. Duruma göre römorklu bile seyir yapabiliyorlar ve denizcilik piyasasının en yüksek denetimleri onlarda.



    Tamamen hayal uzerine yasıyorsun.
    1. Madde de yazdığın akıntı konusunda bilgi sahibi degilim.

    Yollar zamanla genişletiyor

    Demir yolları elektrikliye dönüyor

    Yeni hava alanları yapılıyor. Kapasiteleri arttiriliyor.

    Ulaşım sektörünün her kesiminde bir genişletme oluyorsa, deniz taşımacılığında niye olmasın?

    20 sene önce boğazdan geçen gemiyle, 20 sene sonrası aynı mı olacak?

    Gemiler günlerce bekleyip bedavaya boğazdan geçeceğine, para ödeyip kanaldan geçecek. Ülkemiz para kazanacak. Nesi kötü?

    Chp lilerin ilk boğaz koprusune de karşı çıktığını söylerler dogrumu?

    Gerci 3. Köprü ve Avrasya tuneline karşı çıkmalarına şahit olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • halil altın H kullanıcısına yanıt
    Gemiler genellikle max 12 saat bekler.



    Senin Demir’de gördüğün gemiler ya yük bekliyor yada ikmal yapiyor. Kendi ağzınla söylüyorsun 150 gemi diye. Yoğunluğa göre 5 dk yada 10 dk ara konulur gemilere giriş icin sıra verilir. Sen hesap et kac gemi geçebilir diye. Ki çoğu zaman yoğunluk bile olmaz.



    Tehlikeli yük taşıyan buyuk gemiler vardır. Onlar icin özel sıra verilir. Geçişleri özeldir. Onlar biraz beklerler.



    20 sene içinde filolar büyüse bile Karadeniz ürettiği tahıl maden bellidir. Küçük gemilerin hurdaya ayrılacağını yerine buyuk gemilerin geçeceğini de bil. Çünkü gemi büyüse de harcadığı yakıt o oranda artmaz. Buyuk gemi ekonomiktir.



    Tahıl sezonundayız. Suan bile yük sıkıntısı var. O da ayrı bir konu.



    Kanala gelinceye kadar ülke tahıl üretsin, hayvancılık yapsın. Kendi malımızı ihraç edelim. Hem bu iste hakikaten 1.5 milyon kişiyi calistirabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Babası toprak zengini. Tarım aletleri var. Oğlu çiftçi olsa çok daha iyi kazanacak. Ama oglanın gözü sabit maaşlı bir devlet işinde. Çünkü çalışmak zor. Üstelik çoğu kız bir ciftciyle evlenmek istemez. Köylü milletin efendisi sözü giderek anlamını yitirmiş. Şimdide öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halil altın H kullanıcısına yanıt
    evet koyluyu bitirdiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neresinden tutsan elinde kalacak koca bir fiyasko, linkte bilale anlatır gibi kısa ve net olarak açıklanmış. Ayrıca yazının sonunda bonus olarak, boğazlardan neden para kazanamadığımız da çok güzel bir şekilde anlatılıyor, tabi anlayabilene...

    https://seyler.eksisozluk.com/cilgin-kanal-istanbul-gercekten-de-faydali-ve-para-basacak-bir-proje-mi
  • Tamamen gereksiz bir proje. Kendi masrafını 5 yılda amorti edecek demişsin. Umarım bu hesabı da köprüleri ve tünelleri yapan mühendisler yapmamıştır. Zira onların paraları vergi olarak halktan çıkıyor.

    Oraya harcanacak para ile fabrika kur. O paranın kat ve kat daha fazlasını 1-2 sene içerisinde sağlar.
    Tarım bitmiş durumda, tarıma destek ver. Sofralarımızda yediğimiz en ufak şey bile dışarıdan geliyor. Bu ülke ne verimli topraklara sahip. Konya'dan küçük yüzölçümü bulunan Hollanda dünyada tarımda hükmederken sen ne yapıyorsun ? Hiç birşey.
    Hayvancılık... Gidip 6 milyar dolarlık canlı hayvan ithal edeceğine, hayvancılıkla uğraşan kişilere destek ver. Paran cepte kalsın ekonomi kalkınsın.
    Ülkeyi kalkındırmanın çok basit çözümleri var ama uygulamak isteyen yok maalesef. Hangi mantıkla hala aynı iktidar partisine oy verilebilir anlamıyorum ve verenler için çok üzülüyorum. 16 yıldır iktidar sahibi olan birisinin ülkeyi kalkındırmak için herhangi bir vaati bulunmayıp annelerin çocuklar ile parklarda yuvarlanacağını belirtiyor mitinglerinde. Bir de kek verecekmiş kıraathanelerde. Cidden durum içler acısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    1. Madde de yazdığın akıntı konusunda bilgi sahibi degilim.

    Yollar zamanla genişletiyor

    Demir yolları elektrikliye dönüyor

    Yeni hava alanları yapılıyor. Kapasiteleri arttiriliyor.

    Ulaşım sektörünün her kesiminde bir genişletme oluyorsa, deniz taşımacılığında niye olmasın?

    20 sene önce boğazdan geçen gemiyle, 20 sene sonrası aynı mı olacak?

    Gemiler günlerce bekleyip bedavaya boğazdan geçeceğine, para ödeyip kanaldan geçecek. Ülkemiz para kazanacak. Nesi kötü?

    Chp lilerin ilk boğaz koprusune de karşı çıktığını söylerler dogrumu?

    Gerci 3. Köprü ve Avrasya tuneline karşı çıkmalarına şahit olduk.

    Alıntıları Göster
    Ülkemiz yapılan köprü ve tünellerden para mı kazanıyor sanıyorsun sen ? Lütfen azcık araştırın. Yapılan antlaşma gereği köprü ve tünellerden yeterli araç geçişi olmadığından dolayı devletin hazinesinden ödeniyor bu eksik para. Ve devletin hazinesinde para olmadığı için vergi olarak halkın cebine yansıyor bu durum. Tek bu da değil gitmediğin hastanenin bile vergisi senin cebinden çıkıyor. Bu projeyi yapacağına yapabileceğin basit şeyleri uygula. Örneğin fabrika satma, daha çok fabrika kur. Hayvan ithal etme, hayvancılık yapana destek ver. Çiftçiye destek ver ki tarım ürünü ithal etmeyip kimseye muhtaç kalma. Daha bir çok örnek var. Bu projenin sadece ve sadece zararı olur hiç bir artısı olmaz.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.