Şimdi Ara

Körü körüne karşı çıkılan proje: Kanal İstanbul (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
276
Cevap
4
Favori
2.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerayhan

    O degil de basit matematik hesabi sormustum size, gemi basina 11 bin dolar alinacak demissiniz yillik 50 bin gemi ile 8 milyar dolar nasil elde edilecek?
    8 milyar dolar icin ortalama gemi basina 160 bin dolar yapiyorsa Panama bile 200 bin dolarsa buyuk gemiler icin bu parayi kim verecek?
    8 milyar dolar da ciro, bunun isletim/bakim maliyetleri nerede diye?

    Bunlarin cevabi "Isteniz de istemeseniz de kanal" yapilacka degil malesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Hocam konuyu yanlış yere açmışsın. Burada istemezükçüler %99 oranlarında. Konuya yapacakları yorumlar beyin hücrelerinin ölmesine neden olabilir. Onlara göre koskoca hükümet bunların 1 saniyede düşünüp yazdığını düşünemiyor.
    Gecis garantisi verilen koprulerde gorduk muhtesem dusunceyi ve hesap kitabi.
  • gbzlim kullanıcısına yanıt
    Ben veririm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • daha hala rant istanbul projesini körü körüne savunucuları varmış ak körler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestanealtcizgi

    Gecis garantisi verilen koprulerde gorduk muhtesem dusunceyi ve hesap kitabi.

    Alıntıları Göster
    Yap-işlet-devret modelini tam anlamıyla öğren. Sonra tartışabilecek seviyeye gelebiliriz.
    Bu arada yapılan köprüleri en çok kullanan kişilerden biride Muharrem İnce. Yalova'ya gidip gelirken işini çok kolaylaştırdı adamın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onkuba -- 12 Haziran 2018; 15:22:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Yap-işlet-devret modelini tam anlamıyla öğren. Sonra tartışabilecek seviyeye gelebiliriz.
    Bu arada yapılan köprüleri en çok kullanan kişilerden biride Muharrem İnce. Yalova'ya gidip gelirken işini çok kolaylaştırdı adamın :)

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Sondan baslayarak cevap vereyim. Kopruleri Muharrem Ince kullaniyorsa, verilen gecis garantisi yuzunden kopruyu kullanmayan Kayseri'deki Mehmet Amca'nin cebinden neden para cikiyor? Muharrem Ince'nin kopruyu kullanmasinin Mehmet Amca'ya faydasi nedir? Bu yap-islet-devlet modeline verilen gecis garantisi yuzunden degil midir?

    Istediginiz sorudan baslayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestanealtcizgi

    Merhaba,

    Sondan baslayarak cevap vereyim. Kopruleri Muharrem Ince kullaniyorsa, verilen gecis garantisi yuzunden kopruyu kullanmayan Kayseri'deki Mehmet Amca'nin cebinden neden para cikiyor? Muharrem Ince'nin kopruyu kullanmasinin Mehmet Amca'ya faydasi nedir? Bu yap-islet-devlet modeline verilen gecis garantisi yuzunden degil midir?

    Istediginiz sorudan baslayabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Yok vazgeçtim. Anlamayacaksın. Bu yatırım modelinin devlete olan faydasını anlayabilecek bilgi birikiminde değilsin. Lütfen alıntılayıp konuyu uzatma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onkuba -- 12 Haziran 2018; 15:32:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Yok vazgeçtim. Anlamayacaksın. Bu yatırım modelinin devlete olan faydasını anlayabilecek bilgi birikiminde değilsin. Lütfen alıntılayıp konuyu uzatma.

    Alıntıları Göster
    Son kez merhaba,

    Yap-islet-devret modeli ile devlet garantisi verilmis yap-islet-devret modeli arasindaki farki sormustum ama bunu aciklamak yerine direkt bilgi birikimime laf etmissiniz. Bravo.

    Ekran karti forumlarinda birikiminizi arttirmaniz dilegiyle.
  • Süveyş ve panama ile kanalistanbulu karşılaştıran adamın ya hiç dünya haritası görmemiş olması, ya da gerizekalı olması gerekir. Onlar da insan yapımı ama alternatif yolları 10bin km daha fazla yahu.

    Yıllık 8 milyar dolar gelir ve 1,5 milyon kişiye iş mi? Taşbeyaz mı geçiyonuz lan bizimle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://twitter.com/ProfDemirtas/status/1006429510034755585?s=19

    Burda basitçe herkesin anlayabileceği şekilde açıklanmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kör gibi projelerin ülkeye faydalar sağlayacağından söz edip durmuşsunuz. Kimsenin gerçekte bir köprü yapımına veya kanal yapımına karşı olduğu yok aslında. Karşı olunan bunların ülkeye fayda sağlamadığı. Yada fayda sağlayacağız denilip aslında faydalar yandaşlara sağlanıyor. Kanal İstanbul projesi İstanbul da artık betonlaşacak alan kalmadığı için o bölgeyi betonlaştırma çabaları için kullanılmış bir proje. Bir kanal yapıştıracaklar etrafını da değerli kılacaklar. Bunu doğal olarak Bahçelievler yada Bayrampaşa da yapamayacakları için oraya yapacaklar.

    Köprüler geçitler bilmem neler, her proje için ülke kalkınacak uçacak can mal güvenliği diye vaatlerle insanların karşısına çıkıyorsunuz ama ben ülke ekonomisine baktığımda sizlerin tam bir yalancı olduğunu düşünüyorum. Dolar bugün Türkiye de 4.55 seviyesinde, yani ülkeye milyar dolarlar girecek diyorsunuz ya bunu diğer projeler içinde söylediniz ama dolar kuru bu seviyelere geldi. Cahil insanlara utanmadan kendi çıkarlarınız için sıkıp duruyorsunuz ama hepsi kocaman yalan. Türkiye'nin kanallara falan ihtiyacı yok. Öncelikli sorunları var ve sizler rant için o önceliklerle ilgilenmiyorsunuz bile.

    Hayvancılık için bir yatırım yapmıyorsunuz kalkıp yurtdışından ne olduğu belli olmayan hayvanları insanlara yediriyorsunuz. Şeker fabrikalarını satıyorsunuz şeker ithal ediyorsunuz. Bu durumda ithal edilen ülke para kazanıyor. Var mı bu yönde bir çalışma? Koca koca köprüler yapıyorsunuz ama köprülerden geçen insandan bir dünya para talep ediyorsunuz. Avrasya tünelinden tek yön geçiş 19.20 TL git gel 38.4 TL Bizler vergi veriyoruz ki devlet bizlere bu projeleri yapsın ama görünen o ki benim paramla hizmet yapıyor ve hala benden para alıyor. İlla bir ücret alacaksan da cüzi bir şey alırsın onuda yolun yada köprünün bakımına kullanırsın. 19 tl nedir arkadaşım?

    Savunduğun sistemin başında duran adam gelmiş geçmiş en büyük mafyadır. Milleti mum etmiş herkesi hunharca soymaktadır. Bundan haberin yoksa ya ciddi cahilsin yada çıkarların var demektir. Çıkarları olan adamın karakterine diyecek söz bulamam, cahil adamsan da yazılanları çizilenleri bir oku bu insanlar neden bu kadar karşı bir algılamaya çalış bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 12 Haziran 2018; 15:42:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerayhan

    O dökülen betonlarda boğulma da.
  • Kanal İstanbul Rantın diğer adıdır.. Ülkeye hiç bir faydası olmayacak 65 milyar dolar paramız yandaşa peşkeş çekilecek.. bunu savunan adamın zekasından milliyetçiliğinden vatan sevgisinden şüphe ederim.

    Panama ve Suveş kanallarından örnekler veren arkadaşlar.. onlar alternatifsiz kanallar
    bir gemi uzakdoğudan Avrupa ya gelirken ya Afrikanın altından Cape Town dan döner ya kızıldeniz ve suveyş kanalı ile akdeniz bağlanır. Bu durumda 20-25 gün seyirden kurtulur.. günde 20-30 Ton Fuel Oil yakan gemiler için büyük bir avantajdır.. Mısır da geçişten yaklaşık 100-150 bin dolar alır

    Hemen hemen aynı mantık Panamada var.. Atlaktik okyanusundan gelen bir gemi Uzakdoğuya giderken ya Cape Horn'u dönecek yani Güney Amerikanın altından gidecek yada direk kıtanın ortasından Panama kanalından geçip 20-25 gün zaman kazanacak... Bu kanallar İnsan eliyle açıldığı içinde açan ülkeler ücret talep ediyorlar doğal olarak..

    Üstelik bu kanallar dünya deniz ticaretini en yoğun yapıldığı seyir hatları üzerinde kurulu.. talep çok yani..

    Bizim İstanbul Boğazımız doğal bir boğazdır.. geçiş parası isteyemeyiz. Montrö anlaşması da var..Onun için çakallık yapıp kanal istanbul'u açalım para basalım derseniz dünya size kıçıyla güler..

    Kanal İstanbul gemi sahibine ne avantaj sağlıyor ki adam tercih etsin.. 2 saat ileride bedava Allah'ın boğazı var.. kuruşu hesaplayan armatörler keriz mi? bırak elin yabancısını Bilal bile kendi gemilerini oradan geçirmez..

    RTE Kanal İstanbul'u neden yapmak istiyor?

    Bu ülkenin toprağı en pahalı bölgesi neresi?
    Tabi ki İstanbul Boğazı kıyıları

    Ne yazık ki Tayyip'ten evvel alan almış oradan iş çıkmıyor
    O zaman yeni bir boğaz yapalım..
    Kanal istanbul projesinin kıyılarda kalan alınabilecek tüm parselleri yandaşlar tarafından çoktaan kapatıldı hepsi bekliyor.. 1 koyup 100 kazanmak bunların en iyi yaptığı şey.. Millete kazık kaçsın önemli değil

    Bu adamlar sadece beni değil kardeş seni de sülaleni de......

    anladın sen onu..

    Yazık bir silkelenin artık..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pexo -- 12 Haziran 2018; 15:49:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestanealtcizgi

    Muhtesem bir aneliz daha



    Alıntıları Göster
    Bu analizden sonra İstanbul kesin sular altına gömülür. Bir an önce kaçmakta fayda var.




  • Denizcilere sorun bakalim 100m genisliginde bir kanaldan mi gecerler yoksa 1km genisliginde bir bogazdan mi? Bu proje tam bir son big heist (buyuk soygun) dir. Bununla emekli olacaklar sanirim.

    İnsaatta yolsuzlugun ve hirsizligin kitabini yazacak duzeydeler. Usta olduklari konu budur gercekten bu konuda kimse ellerine su dokemez.

    Neden fabrika yapmiyorlar diye sorulmus, ben cevap vereyim; cunku fabrika yapmak kendilerine yasak ancak coca cola gibi onlara ait fabrikalarin rica minnet acilisini yapabilirler.

    Ayrica fabrika yaparak bu kadar kolay soygun yapamazlar. Fabrikanin maliyeti belli hicbir zaman bu kadar buyuk meblaglara ulasamazlardi. Bir kopruyle 50-100 fabrikalik soygun yapabiliyorlar neden fabrikayla ugrassinlar.

    Zaten etrafi da komple muteahhit islenici insaatci yandaslarla cevrili onlardan bol bol fikir aloyordur. Bu projeyi de kendisi degil eminim o yandaslardan birisi "baskan bu projeyle milletin..." diyerek onermis sonra montro falan kilif uydurmuslardir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F01EF196D

    Bu analizden sonra İstanbul kesin sular altına gömülür. Bir an önce kaçmakta fayda var.

    Alıntıları Göster
    Nedense her seye laf yetistiren adamlar bildirim geldigi halde buradaki sorulara cevap vermeyip baska konularda yazmaya devam ediyorlar.

    Yahu durtun birbirinizi hepiniz ayni ofisteseniz. Alt tarafi 4 islem matematik hesabi sorduk.
  • 100 tane köprü lazım, bir köprü kapsan, 7 sülalen rahat eder, ne para basar. Köylü, tarla ekmeye giderken, 5, köyüne dönerken 5 gayme ateşlese, paraya para demezsin!

    Bu köprü işi baya karışık, açılan köprü olmazsa nasıl olcek, koca gemiler altından nasıl geçecek, mühendisler bi açıklasa...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Memlekette işsizlik yok ki, Reis öyle dedi. O nedenle bu proje de hiç kimseye iş kapısı olamaz.

    Bir tek işsiz var bu ülkede. O da TGRT haber yazılarını buraya kopyalayıp yapıştıran kişi. Profili gizli olduğundan pek tanınmıyor
    http://www.tgrthaber.com.tr/ekonomi/kanal-istanbuldan-yilda-8-milyar-dolar-gelir-221108

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hiçbir mantıklı şirket zaman ve yakıt tasarrufu yapacağı kanal varken boğazı tercih etmez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.