Şimdi Ara

Konu Silinsin. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
7
Favori
63.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
602 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcell ne bekliyosun ki gecmistede az dolandirmadı beni istediğin kadar ara adamlar tok karın musteri kaybetmis umrunda degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısını bana vodafone yaptı taahhüt yenilemek için. Reddettim. Vodafone kadar istanbulda kötü çeken bir öperatöre denk gelmedim. Lanet ediyorum. Parasına kıyıp gerekirse türkcelle geçicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu tür tuzaklar Vodafone da da var. eşimin telefonunda bu tür bir bildirimi oğlum onaylamıştı. fark edene adar 4-5 ay kullanmadığımız hizmet için ücret ödedik. bu aralar benim telefonda da sıklaştı. 2 günde bir bildirim geliyor. yanlışlıkla onaylarsam ücret yansıtılıyor. böyle tuzak hiç de etik değil.
  • Sadece Turkcell değil diğer operatörler de yapıyor bunu şerefsizler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senseman62 -- 7 Aralık 2018; 11:52:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banada geldi ben iptal mi ettim onayladım mı bilmiyordum hemen müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle olmuş oda öyle öyle bir şey olmamış dedi dedim ekranıma bir daha böyle birşey gelmesin tamam dedi daha halen öyle bir şey ekranıma gelmedi.
  • Bozuk duzende saglam çark olmaz hesabi hepsi ayni. Ama birsekilde mucadele edilmeli ve bu yaptiklari sahtekarlik yanlarina birakilmamali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sosyal medya üzerinden pop-up aboneliğine ve bu konuya dair şikayet twiti atılmıştır.
    Destek olanlara teşekkür ediyorum.

    Bu pop-up abonelik sistemini hep beraber kapattıralım... !
  • vodafonda yapıyordu bunu türk telekomda çıkmadı bu zamana kadar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkcellin dolandırıcılığı bu. Insanlar okumadan popupi kapatmak icin tamam a basacaklarini bildikleri icin böyle çıkarıyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türkcell artık eski türkcel degil.

    Eskiden müşteri hizmetlerinin bir kalitesi vardı , memnuniyet sunması ve bilgisi vardı son yıllarda bozmaya başladı...



    En basit örnegi tv mobil uygulamam hata veriyordu izleyemiyordum, müşteri hizmetlerini aradım paketim platinum..

    Bana nedese begenirsiniz uygulamayı süperonline destekli süper online hizmetlerini arayın:)



    Akıl var mantık var marketten bir ürün alsak bozuk çıksa aldıgım ürünün markasınamı yönlendirilcek..



    Başka müşteri hizmetlerine baglandım teknik ekibe yönlendirdi durum çözüldü.

    O kişiyide şikayet ettim şikayet dogrultusunda haklı çıktım, zaten haklıydım .



    Yani diyecegim türkcel müşterilerine %50 kaliteli hizmet %50 kalitesiz hizmet ve diger durumları söz konusu.

    Zaten her defasında belirtiyorum önerilerde.



    Hakkınızı arayın mutlaka çözümlencektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MACNEREDE yi Mercan Dede diye okudum.



    Bende merak ederdim hep pop up lara yanlışlıkla tıklasak ne olur diye, ekstra onay olmadan direk geçiriyorlar demekki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde başıma geldi. Dikkat etmek lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea da yapiyor bunu, itiraz etmezseniz de parayi iade etmiyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynisini vodafone da yapiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ganker -- 7 Aralık 2018; 13:39:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence bunun içinde bir kampanya başlatalım fakat yalnızca türkcell için değil diğer bütün operatorleride kapsayacak bu internette kota hareketi ve ps oyun fiyatlarına karşı çıkarken işe yaradı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkcell markasını görünce, duyunca aklıma "Ensar" geliyor.
  • Benzer bir durum kardeşimin hattında olmuştu. Oyun platformuna üye yapmışlar ve toplamda 60-70 tl gibi bir para fazladan ödemiştik. Tt de oyun platformuda siz kayıt olmuşsunuz mesaj atarak diyor. Telefonda öyle bir mesaj yok. Hakem heyetine başvurdum. Orayada aynı açıklamayı yaptılar kullanıcı kendisi şu ipden şu saatte kayıt olmuştur gibisinden. Hakem heyeti haksız buldu bizi.Bazı firmaların dolandırıcılık departmanları olduğunu düşünmeye başladım artık. Nede olsa cezası yok ülkede.
  • Arkadaş hangi çağda yaşıyoruz? Akıllı telefonu olan birine şöyle bir hizmet(!) sunmak bile ahlaksızlıktır. Bunun altında başka şey ararım ben. Bedava bile olsa kimse kullanmaz bunu çünkü. Net bir şekilde para tuzağı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    Türk Telekom da paketimi bakiyem olmasına rağmen yenilemeyerek internet ücretini almıştı, onay mesajını beklemeniz gerekirdi diye de saçmalamıştı. Ne yapalım Vodafone 'a mı geçelim illa?
    Tt de Benim başıma da gelmişti.

    Ayrıca konu sahibi arkadaşın dediği olayı Vodafone de bende yaşadım.

    Önce insanların hakkına tecavüz eden haysiyetsiz şirketlere ağır yaptırımlar yapabilecek bir hükümet gerek. İstedikleri gibi oynuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu öğrenilen küçük bütçeli dolandırıcılık. Daha büyükleri var ortalıkta. Hep söyledim, yine söylüyorum. Turkcell dolandırıcıdır. Geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.