Şimdi Ara

KONU SİLİNEBİLİR (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
14
Favori
60.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda Türkiye ile değil İngilizceniz varsa direkt kendilerini aramanızı tavsiye ederim. Ayrıca ben de 2018 model civic aldım ve bir sorunla karşılaşmadım hatta memnun kaldım. Sizinkine şanssızlık diyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şikayetvar.com'a girin, aklınıza gelen bir markayı yazın ve gelenleri okuyun. Markalar değişir şikayetler değişmez. İki konu yukarıda doğuş rezilliği okudum sonra baktım aşağıda honda.

    Şu konunun altında bile markalar savaşı yapıyoruz probleme odaklanmak yerine. Bazıları kendince "işte bu markayı alırsanız böyle olur..." diye bir nevi oh çekiyor. Yarın bir DSG mağduru çıkacak bu defada ona oh çekilecek. Sorun şu ya da bu marka değil yapısal. Tüketiciler yeterince korunamıyor yasalarla.



    Bizde tüketici potansiyel suçlu, art niyetli, yalancı olarak görülür firmalar nezdinde. Firmalar, ürünler kusursuzdur. Eğer bir sorun olursa kesin biz birşey yapmışızdır. Aldığım günden beri sürekli ekranı donan telefonumu 4. defa servise götürdüğümde bana "batarya kullanım hatası" deyip fahiş fiyat istediler.



    Yazıcı alacağım, yorumları, şikayetleri araştırıyorum her markanın benzer servis problemleri var. Her mağdur "bir daha bu marka mı asla" diyor. Bunu diğer marka mağdurları da diyor. O zaman vatandaş kime gidecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Hocam fiyat gayet normal size şöyle söyleyeyim 100 binlik bir aracı yedek parçalarla tekrar toplamaya kalkın 200 bine mal edemezsiniz.Yedek parça maliyeti otomotiv firmaları için çok can sıkıcı bir olaydır.Bunun için tesis kurmanız lazım arge elemanı,test elemanı çalıştırmanız lazım daha birçok şey.Piyasada bazen görürsünüz araç 60 bin liradır kazaya karışmıştır hasar kaydı 50 bin lira çıkar işin içinde işçilikte var neredeyse sıfır araba fiyatı nasıl oluyor dersiniz ama durum böyle.Honda'ya gelecek olursak hala çağ dışı kafayla devam ediyorlar.Adam gibi şanzıman üretemiyorlar, Honda tarihinde neredeyse ilk defa adam akıllı dizel motor üretti yıl olmuş 2018 onu bile beceremediler.Arabanın kasası olur olmadık rüzgar esse çöküyor.Türk insanına 1990'lardan kalma hiçbir teknolojisi olmayan atmosferik motoru uçuyor kaçıyor 6000 devir çeviriyor diye yıllarca yutturdular.Millet Volkswagen'a laf atıyor Volkswagen Honda'nın yanında gerek motorları,şanzımanı her şeyiyle uzay teknolojisi kullanıyor.Adamlar ufaktan çağa ayak uyduralım dedi başlarına açmadıkları iş kalmadı.Arkadaşın dediği gibi tek yaptığı kullanıcı hatası Honda gibi bir firmaya 150 bin lira para bağlamış olması.Benim gözümde 5 para etmeyen bir markadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apocalypto33 -- 16 Eylül 2018; 15:23:6 >




  • honda civic teki kronik göçük probleminde markanın tutumunu görüp hala honda araç alan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saspegas -- 16 Eylül 2018; 19:2:30 >
  • Japon ne anlar dizelden anca 4 ileri otomatik turbosuz çöp araba yapmayı bilirler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda pismanliktir. O eski ozenli, saglam tasarlanmis hondalar gitti yerine gocuklu , arizali , tipi bile igrenc hondalar geldi.



    Almayin abi zaten gocuyor kaportasi. Cop bildigin. Sat ya da mahkemeye ver geri alsinlar sonra guzel bir alman cek altina.



    Akli kelden arabayi almandan almak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu yukarda kalsın diye yazıyorum.Bu arada geçmis olsun umarım mağduriyetiniz giderilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cormen kullanıcısına yanıt
    onlar genelde garantili arabaya hiç binmezler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Cok kısa yazacağım



    Belli ki sizin durumunuzda bilgi kirliliği var. 1000km de yag değişimi yapildi ise motora benzinli yagi koyulmus olma ihtimali yuksek.



    Ayışığı degil Damla, Marmara veya park ile irtibata geçin.
    Servis müdürleri ile görüşün.

    Bağırıp çağırmak çözüm değil akilci ve mantikli cevaplar isteyiniz.


    Htr'e kirli bilgi gittigini düşünüyorum ve durumun duzelebilecegini düşünüyorum.

    ToyotaTR ve HTR garanti konusunda Türkiye'nin en dürüst yaklasimlarindan biridir. Servislerin hepsi icin ayni seyi diyemem
    Buna ek olarak hiçbir yetki servisin "abi 200₺ atta otobanda arabanin irzina gecip düzeltelim" dediğini 20senelik otmobil sahipliğinde duymadim.



    Zaten hiçbir marka böyle bir sorumluluğu almaz. Sen o sirada müşterinin arabasini parcalarsan ne yapacaksin ? Firma imaji böyle bir hadiseyi kaldiramaz ayrica yetkili servislerde prosedür bellidir. Sanayi mantığı ile çalışan bir yetkili servisten kesinlikle uzak durun!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 16 Eylül 2018; 17:58:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 yıldır otomotivde çalışıyorum. Tedarikçi firmalar ip üzerinde sanki. Otobüs firmalarına parça yapan firmada da çalıştım, otomobil firmalarında da.



    Hatalı bir parça çıksa ana sanayi tedarikçilerine ceza üzerine ceza kesiyor. Bu cezalar da koca şirketleri batırabilecek düzeyde cezalar.



    Madem hatalı bir parçan var. Kabul et. Al tedarikçine götür, yenisini al. Tekrar tak arabaya. Ama inatla yapmayız sizin hatanız demek çok saçma.



    Hataları insanlara yıkmak çok kötü bir davranış. İğrenç bir hal.



    Kaç markayı okuduk buralarda. Honda bunların en çirkin markası sanırım.



    Daha dün facebook mazda 3 sayfasında ön göğüs değiştiren servis gördüm. Araba 2009 modeldi.



    Adamlar 10 senelik arabada ücretsiz değişim yapıyor, bunlar 0 arabaya yapmıyor. Bunu dedim ama kesin mazdada da çıkar. Neyse;



    Kardeşim göçük hatasını bile kullanıcı hatası diyen bir markadan nasıl alabiliyorsunuz anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Honda gibi bir marka göçügüyle ünlenmiş ve firma hic boyle bir problem yokmus gibi fabrikasyon hatali araçlarını hala satmaya devam ederken gidip honda almak zaten basli basina lades olmus. Geçmiş olsun sadece honda, turkiyede degil global olarak musteri memnuniyetsizliginde öne cikardi kendini. Marka model.önemli degil müşterisini yolunacak kaz görmeyen firma bugunlerde daha önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çatısı çöken .teneke olduğundan yol gürültüsündwn durulmayan honda alıyorsun sonra şikayet ediyorsun ...hemde motoru ne olduğu belli olmayan aracı ...bak işte orası burası çatlıyor ....bizde dacia alıyoruz üç kuruşa .dci motör var milyon km yapsan yine çatlamaz ...sen haketmişin kardeş ...git bi dacia al sıfır sorun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat8361 kullanıcısına yanıt
    BABAM DA DACİA LODGY VAR ONUNDA TECRÜBESİNE SAHİBİM . BURDAN MARKALARIN REKLAMINI YAPMAK İSTEMİYORUM SADECE BU KONUNUN DAGILMASINI İSTEMİYORUM İNSANLARIN MAGDURİYETİMİ ANLAMALARINI İSTİYORUM YOKSA DİGER MARKALARDA DA TABİKİ TECRÜBELERİM VAR AMA BURDA BİR MARKAYI KÖTÜLEYİP BAŞKA BİR MARKAYI ÖVMEK İSTEMİYORUM .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pc ci -- 16 Eylül 2018; 18:33:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pc ci

    BABAM DA DACİA LODGY VAR ONUNDA TECRÜBESİNE SAHİBİM . BURDAN MARKALARIN REKLAMINI YAPMAK İSTEMİYORUM SADECE BU KONUNUN DAGILMASINI İSTEMİYORUM İNSANLARIN MAGDURİYETİMİ ANLAMALARINI İSTİYORUM YOKSA DİGER MARKALARDA DA TABİKİ TECRÜBELERİM VAR AMA BURDA BİR MARKAYI KÖTÜLEYİP BAŞKA BİR MARKAYI ÖVMEK İSTEMİYORUM .
    Lodgyde sorun varmı sen onu söyle başlatma markana Bende 1.5dci var daha bir yeri tıkanmadı .hemde devirsiz kullanılır genelde ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'deki firmalar BMW'si Honda'sı farketmeden her zaman aynı haltı yiyorlar. İlk başta müşteri odaklı yaklaşan firma sayısı çok az.

    Başka bir arızadan dolayı benzinli Bmw 116'sını sonuna kadar kovalayıp dizel ile ücretsiz değiştiren bir tanıdığım var.

    Yapmanız gereke Honda Türkiye, Avrupa ve Japonya yönetim kurulu, Ceo, Genel müdür, Müdür yardımcıları vs. kişilerin mail adresini bulup hepsine İngilizce açıklayıcı bir şekilde mail atmanız.
  • vay arkadaş Honda yı iyi bilirdik ne hale gelmiş. Türkiye'de kanunların tüketiciyi yeteri kadar korumadığı konusunda arkadaşlara katılıyorum sorunun temeli bu. yurtdışında bu olsa zurna gibi çalarlar o firmayıda serviside markayıda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    şikayetvar.com'a girin, aklınıza gelen bir markayı yazın ve gelenleri okuyun. Markalar değişir şikayetler değişmez. İki konu yukarıda doğuş rezilliği okudum sonra baktım aşağıda honda.

    Şu konunun altında bile markalar savaşı yapıyoruz probleme odaklanmak yerine. Bazıları kendince "işte bu markayı alırsanız böyle olur..." diye bir nevi oh çekiyor. Yarın bir DSG mağduru çıkacak bu defada ona oh çekilecek. Sorun şu ya da bu marka değil yapısal. Tüketiciler yeterince korunamıyor yasalarla.



    Bizde tüketici potansiyel suçlu, art niyetli, yalancı olarak görülür firmalar nezdinde. Firmalar, ürünler kusursuzdur. Eğer bir sorun olursa kesin biz birşey yapmışızdır. Aldığım günden beri sürekli ekranı donan telefonumu 4. defa servise götürdüğümde bana "batarya kullanım hatası" deyip fahiş fiyat istediler.



    Yazıcı alacağım, yorumları, şikayetleri araştırıyorum her markanın benzer servis problemleri var. Her mağdur "bir daha bu marka mı asla" diyor. Bunu diğer marka mağdurları da diyor. O zaman vatandaş kime gidecek?
    Hocam alakasiz ama bnde yazici alicam neye karar verdiniz? Ev icin opsen diorum ama baya kafam karisti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Brother

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Caydırıcı cezalar olmadığı için firmalar tüketiciye böyle davranabiliyor. Bakın amerika emisyon skandalında cezayı nasıl kesti. Böyle olmazsa firmalar tepemize çıkar, paramızla rezil oluruz.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.