< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevozgur -- 30 Mart 2021; 23:5:18 > |
Komple DSG Revizyonu: 4.800 TL (Özel Servis) (2. sayfa)
-
-
Hocam siz bu serviste şanzıman onarımı yaptınızdamı tavsiye ettiniz yoksa bi tanıdığınız falan mı ? 10 katı daha ucuz fiyat gerçekten iyiymiş çünkü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 31 Mart 2021; 5:46:30 > -
DSG li araçlara yönelik antipatiyi kırmaya çalışan bi reklam gibi geldi...
5 sene önce tork konverterli otomatik şanzımanın sadece clutch denilen kavrama zımbırtılarını bulunduğum ilde 5500 tl ye değiştirtmiştim, topu topu 3 adet otomatik şanzımancı vardı.
Ankara'da belki bu işi yapanların çokluğundan ucuz olabilir de bir çok ilde tek tük sayıda otomatik şanzımancılar da uçuk kaçık çektikleri fiyatlarla milleti dsg den, otomatik şanzımanlı araçtan soğuttular
dsg li araç, otomatik şanzımanlı araç şöyle rahatmış böyle rahatmış geçelim onları...
-
Bugün 250.000 TL olan aracın yağ bakımı yetkili serviste 2.000 TL'dir.
250.000 TL olan aracın DSG şanzımanını 5.000 TL'ye özel serviste yapılması BEDAVADIR.
Araç Bedeli / Tamir Bedeli oranı Doğan'dan daha ucuza bile çıkabilir.
Jetta Polo Golf satarken adama dedim ki "Abi bu araç DSG bilgin olsun."
Alıcı: "Zaten DSG diye alıyorum, manuel almam, ölüsü bile para ediyor, böyle güzel yağ gibi vites geçiren şanzıman görmedim, kavrama - mekatronik ben zaten gözden çıkardım, sen kafanı yorma bu arabayı bana sat başkasına sakın satma" dedi.
Arabayı görmeden kaporasını verdi, pazarlık bile yapmadan aldı gitti, arabayı takip ettim 1 ay sonra abartısız 18.000 TL kar ile ilana koyup 1 haftada sattı.
Velhasıl DSG alıcısını bu "kavrama-mekatronik-patlak-çatlak-ölü-bitik-haşat-vasat" söylemlerle caydıramazsınız, bu zamanda kimse akılsız değil, herkes bilinçli, ederini de biliyor arızasını da çok iyi biliyor, ona göre alıyor.
-
Yemin ediyorum kafasi normal değil bunlarin
4800 liracik canim para mi bu ?
Allahın dağında da yolda kalabilirsin o ayrı tabi
Bir de yapıldıktan sonra zemzem suyuyla da yıkandığı icin bir daha asla ariza yapmaz ona da eminiz
Hele bir de cvt gibi sorunsuz sanzimanlarla dandik dsgyi kiyaslamazlar mi
90 model cvtli araclar 50 kmde dsgli passatlar cekiciye yüklenirken yanından el sallayarak geçiyorlar
Reklamı başka yerde yap
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 31 Mart 2021; 16:29:30 > -
Sen yalıtımsız Yerli-Capon melezlerine bin.
250.000 TL'lik arabaya binip de 4.800 TL'yi çok buluyorsan bence hiç araba alma.
CVT kayış kopartması hiç olmayan bir şey mi ?
Mesela Civic - Corolla;
donanım yok,
konfor yok,
performans yok,
1.6 dizel yok,
işçilik hataları var,
CVT motorsiklet şanzımanı var
basıyon basıyon köklüyon fakat bağırıyor ama gitmiyor,
tüplü olunca 20 hp düşüyor, kapalı otoparka giremiyorsun, LPG'de rampa yukarı bayılıp conta yakıyorsun, motoru eline alıyorsun.
-
Günde 1 tane yapsa 5bin TL ayda 150bin TL yapıyor
Bu araç tamir işi sadece bana mı çok pahalı geliyor kaldı ki %80 kasap bunların arabanın içi dışı leş gibi teslim ediyorlar vs
-
3 gün 6750 tl -
Acıya bak acıya
Getir dsgli bombanı ben cvt ile rampada patlatacam
Yer mi
Konu benim ne kullandigimla da ilgili değil
Şuraya dsgnin tamiri ucuz diye başlık açmak bile başlı başına bir eziklik
Gelmiş cvt soyke böyle diyor
Sana ne cvtden
Sen sana dokunani düşün
Dsg iyi dediler
Su tarihten sonrakilerde yok dediler
Çok araba var ariza normal dediler
Hiçbiri tutmadı yeni tezgah da bu heralde
Hey millet dsg süper
Tamiri 4.800 lira len
İyi dalga
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 31 Mart 2021; 18:44:58 > -
Dsg ile cvt kıyaslayan adamın bu forumda işi olamaz. Bu kadar ölü bir şanzıman olamaz, zaten ölü gibi olduğu için de bitik atmosferik araçlara koyuyorlar genelde. Hepiniz mi 50 yaş üstündesiniz bu cvt yi nasıl seversiniz aklım almıyor.
Cvt nin ne kadar kötü olduğunun farkında olduğunuz için mi dsg düşmanlığı yapıyorsunuz diye düşünüyorum. Arızalıymış patlıyormuş bilmem ne ben yıllardır dsg kullanmasam inanırdım belki o kadar kendinizden emin yazıyorsunuz ki.
Konı arıza tamiri ise evt dsg arızası olursa diğer şanzımanlardan çok daha kolay ve ucuza tamir ediliyor çünkü ülkemizde ve avrupada en fazla kullanılan şanzımanlar bunlar, forumdaki araba cahilleri küçümsesin istediği kadar millet biliyor kaliteyi.
-
Dsg antipatisi kırılmak isteniyorsa firma verir garantisini. Özelde 4800 e yapılıyomuş diye garanti mi olur? -
dsg kadar verimli çalışan konforlu yakıt ve devir bandı ekonomik başka bir şanzıman yok.
benım araç 104 binde. yağı dahi değişmedi.
piyasda 2010 üzeri otomatik araçların %70 dsg
arızalı algısının bütün sebebi bu.
-
Benim araç multitronic. Vallaha dsgyi ben patlamasından ziyade vites geçişlerini hissettirmemesinden dolayı sevmiyorum. Spor modda d de tiptronicte fark etmeksizin vites geçişlerini hissettirmiyor şimşek hızıyla atıyor. Bunu sevmiyorum. Tork konvertörlü gibi her vites yükselttikçe yapıştırıp bırakmalı. Benim şanzıman spor modda bunu yapabiliyor neyseki.
Sadece dsgden daha uygun bütçeyle revizyonlu olurmu benim şanzman onu merak ediyorum -
Audinin kullandığı cvtyi kullansan bu mesajını anında silerdin net. 25 yaşındayım yani genç biriyim senin tabirinde 50 yaşında konforuna düşkünlük arayan biri değilim. Kendi audi aracımdaki cvtyi spor moda çektiğim anda araç tork konvertörlü gibi vites atıyor keyfi muazzam. F1 kulakçıklarla kullanmasıda zevkli.quote:
Orijinalden alıntı: Melikşah_38Dsg ile cvt kıyaslayan adamın bu forumda işi olamaz. Bu kadar ölü bir şanzıman olamaz, zaten ölü gibi olduğu için de bitik atmosferik araçlara koyuyorlar genelde. Hepiniz mi 50 yaş üstündesiniz bu cvt yi nasıl seversiniz aklım almıyor.
Cvt nin ne kadar kötü olduğunun farkında olduğunuz için mi dsg düşmanlığı yapıyorsunuz diye düşünüyorum. Arızalıymış patlıyormuş bilmem ne ben yıllardır dsg kullanmasam inanırdım belki o kadar kendinizden emin yazıyorsunuz ki.
Konı arıza tamiri ise evt dsg arızası olursa diğer şanzımanlardan çok daha kolay ve ucuza tamir ediliyor çünkü ülkemizde ve avrupada en fazla kullanılan şanzımanlar bunlar, forumdaki araba cahilleri küçümsesin istediği kadar millet biliyor kaliteyi.
Cvt dediğin şanzıman japon araçlarında evet rezalet ama audideki cvt yi ben 25 yaşındaki genç bir birey olarak kullanımını çok zevkli buluyorsam her yaştan insan zevkli bulur
-
İyiymis ya dsg alinca kenara atilacak tamir parasi gunden gune azaloyor demek ki. Bu arada 4800 kesin bilgi mi? Bak bozulunca daha fazlasina tamir ederlerse ustunu buradakilerden alirim. -
Yaptirinca ertesi gün yolda birakmiyacagina garanti veriyor mu ?
Kafan rahat olucak mi sanayide yaptirdiktan sonra ?
Geçin bu dsg reklamlarını -
quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Benim araç multitronic. Vallaha dsgyi ben patlamasından ziyade vites geçişlerini hissettirmemesinden dolayı sevmiyorum. Spor modda d de tiptronicte fark etmeksizin vites geçişlerini hissettirmiyor şimşek hızıyla atıyor. Bunu sevmiyorum. Tork konvertörlü gibi her vites yükselttikçe yapıştırıp bırakmalı. Benim şanzıman spor modda bunu yapabiliyor neyseki.
Sadece dsgden daha uygun bütçeyle revizyonlu olurmu benim şanzman onu merak ediyorumSen gerçekten dsg kullandın mı? Dsgnin vites geçişleri hızlı ve pürüzsüzdür ama sert kullanınca dişli çapı farklılığından doğal olarak hissettirir, senin tabirinle "yapıştırır"
-
Kullandım. A3 sedan 1.6 tdida ve octavia 1.6 tdida. İstediğim gibi her vites modunda yapıştırdım çift kavrama olduğu için aktarım kaybı sıfıra yakın olduğu için hiçbir vites geçişinde koltuğa yaslanıp bırakma hissini alamadım. Arkadaşımın 2012 c180 7g-tronic plus şanzımanı dsg kadar hızlı olmasada kullanımı çok daha keyifliydi. Benim multitronic spor modda zinciri gerip bıraktığı için koltuğa yaslayıp bırakıyor. Bu hissi seviyorumquote:
Orijinalden alıntı: beyinsisSen gerçekten dsg kullandın mı? Dsgnin vites geçişleri hızlı ve pürüzsüzdür ama sert kullanınca dişli çapı farklılığından doğal olarak hissettirir, senin tabirinle "yapıştırır"
Alıntıları Göster
-
Cahil ki ne bilsin cvt nin farklı kombinasyonlarinin olduğunu
-
quote:
Orijinalden alıntı: MeGaDave06
Kullandım. A3 sedan 1.6 tdida ve octavia 1.6 tdida. İstediğim gibi her vites modunda yapıştırdım çift kavrama olduğu için aktarım kaybı sıfıra yakın olduğu için hiçbir vites geçişinde koltuğa yaslanıp bırakma hissini alamadım. Arkadaşımın 2012 c180 7g-tronic plus şanzımanı dsg kadar hızlı olmasada kullanımı çok daha keyifliydi. Benim multitronic spor modda zinciri gerip bıraktığı için koltuğa yaslayıp bırakıyor. Bu hissi seviyorum
Alıntıları GösterC180 motoru nire 1.6tdi nire. O motorun kendine hali yok nasıl yapıştırsın. 1.5 tsi ile denemelisin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X