Şimdi Ara

Komple DSG Revizyonu: 4.800 TL (Özel Servis) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
9.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    dsg nin vites degistirdigi gibi manueli sursen 1000 km de baski balata volan alirsin kucaga. o vites degistirmeye 4k km 10k km gitmesi gercekten ilginc.
    araba 2 ile cekmiyor 3 e atiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt

    Guncel modellerin bazilarinda bu sorunu giderdiler hocam (belki tumunde gidermislerdir, emin olmadigim icin genellemiyorum)


    Dsg asagi yukari 10 km/h altina dusunce direkt 1'inci vitese atiyor. Manuele cekince 16-17 km/h alti hizlarda 2'nci vitesle seyretmeye izin dahi vermiyor


    Eskisi gibi kayip 1'inci vites sendromu yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    15 yildir ayni terane. 2019 passatta problemliydi.
    duz yolda 2 ile kalkiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 5 Temmuz 2022; 21:55:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt

    Ben bizzat kendi aracim uzerinden yaziyorum. 2021 model benimki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam kusura bakmayın da arz talep meselesi deyip konuyu mu kapatsam diye düşündüm..


    2011 model fiat bravo yarı otomatik şanzumanlı arabamda daha kavrama vs değişmedi ve kullanıyorum. 150 000 km. kullanıcı kitlesinin çogu sorunsuz biniyor.

    sizin konuya gelince de ufak arızalarda 4800. şanzuman dagıtırsa komplesini bi 4800 e maledin öyle konu açın bence. kartı ayrı para. tamiri ayrı para vs vs.


    zaten o kadar sorun olmasa böyle ustalar da olmazdı. bu da ayrı mesele hocam.


    not: kendim de 2015 ve üstü passat variant vs station wagon sever biri olarak dsg rahatlığını bilir kişi olarak yazıyorum. o korkuyla arabaya bineceğime hic binmeyim daha iyi.

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Kendi eski hesabında yaptığın fanboy yorumunu destekleyip +1 leme olayını da yapsan yapsan anca sen yapardın,

    ne demişler? fanboyluk bile yapıyorsan en iyisini yapıcaksın  , sen bu işte zirveyi kimseye bırakmıyorsun helalin var   .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Düz eğimde hemen 2'ye atma olayı hala var bence hocam(aracım 2020 model).

    Yokuşta yani eğim varsa ise dediğiniz gibi 1'de uzun uzun seyir etmeye izin verebiliyor gaza basış duruma göre.Ağır ağır 1'de yokuş çıkabiliyorsunuz.

    1'e tekrar almayı düzde ayak hafifçe frendeyken 5 km'lere düşünce ancak yapmış oluyor. 10'larda genelde 2'de oluyor yine gazda yada ayağınız pedalda değilse.

  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    bluemotion seri mi? yazilim garipligi sadece bluemotion olanlarda var. tuketim kasmak icin yuksek viteesle gidip hem tuketimi artiriyor, hem sanzimani yiyor.hangi gerizekali kodladi.ise motorun sinirlarini goz ardi ederek kodlamis, sanki tank motoru var ve sanzimanin tork siniri yokmus gibi sadece matematikle hareket ediyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt

    Evet hocam bmt


    Bu sorun eski modellerde asagidaki gibi sanziman kodlamasini ayarlayarak asilabiliyor


    Asagidaki videoda stock yazilimda arac 3 km/h hizda iken vitesi 2'ye atiyor. Yavaslamalarda vitesi 1'e almasi da hic soz konusu degil


    Sanziman yazilimi ayarlayarak sorunu asmislar. Hizlanirken 14 km/h hizda 1'den 2'ye gececek sekilde ayarlanmis. Yavaslarken de 10 km/h altina dusunce vitesi 1'e aliyor


    Benim arac stock olarak asagi yukari yazilimli olan gibi


    TAMİRHANEyoutube
    Adres: Kepez mahallesi, Hurdacılar caddesi , No 34 Kepez, Antalya TAMİRHANE https://www.instagram.com/tamirhane.vag/ 2. Kanalım olan TAMİRHANE VW Bu link'ten ulaşabilirsiniz https://www.youtube.com/channel/UCFmXgODZuOrc1KDSEYvWzeQ bu kanalda sadece vw audi seat skoda marka araçlarla alakalı bilgilere ulaşabilirsiniz
    https://www.youtube.com/watch?v=rZRjo1hBXEE&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DelirteJackson kullanıcısına yanıt

    evet üstad 160 bin km de orjinal mekatronik var. Orjinal tüpü değiştirdim. 2000km dir kullanıyorum bir problem ile karşılaşmadım. Maslak'ta bir usta ma taktırdım. Az çok tamir işinden anlayanlar kendileri de takabilir. Kapak contası zarar görmemişse orjinal contayı değiştirmeye gerek yok.

    Şanzıman yağını ve mekatronik yağını bakımda liqui moly marka ile değiştirmiştim. Bu sebeple tüpü takarken değiştirmedim.


    Tüpü 2500 TL ye temin edebilirim isteyen olursa. Selamlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi necroshine -- 15 Ağustos 2022; 23:20:6 >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    tüpü 2500 e temin edebilirim, usta fiyatını yazmıyorum benim usta ile ayrı bir hukukum var.

    Kendiniz de tabilirsiniz mekatronik kapağının açılıp kapatılması çok zor değil.

    Yağınız eski ise 1.1 litre yeşil hidrolik almanızı tavsiye ederim. 200-250 civarı tutar. Ben liqui moly tercih etmiştim.

    Revizyon planınız var ise ikisini de beraber yaptırın revizyonda filtre değiştiğinden yağın değişmesinin mantığı oluyor.

  • 2016 polo 1.2 tsi dsg aracım var 58000 km 'de bazen kalkışlarda araç soğukken gitmeme 1. viteste motor ibresi dalgalanması ve sıklıkla 1den 2 ye geçişte sarsıntı oluyor. ilk 15 20 binde hiç sıkıntısız idi artık öyle değil. Yetkili servise ilk yıllarda söylediğimde komple bozulsun gibi yaklaşımları oldu. :) şimdi araç yıllandı dsg için özellikle yetkili servisi mi önerirsiniz yoksa gerçekten gidilebilecek işin ehli bir usta önerir misiniz? İstanbul anadolu yakasından olursa iyi olur :) (Kartal oto sanayiye yakınım) Belliki dsg tüpü vs geveşemiş benim aracın. güçlendirilmiş vs mi takmak gerekir gidip baktırmakta fayda olduğunu düşünüyorum ama tavsiye ile olursa sorunsuz halletmek istiyorum işleri. Teşekkürler

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.