Şimdi Ara

Komple DSG Revizyonu: 4.800 TL (Özel Servis) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
9.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW DSG alıcısı: Otomatik alıcaz ama sorunlu diyorlar


    VW Servis: DSG sorunu yeni nesil yazılım + yeni nesil kavrama + biraz boş sallama ile çözüldü.


    VW DSG alıcısı: Tamam alalım, tok kapı sesli Alman tankı olsun.




    DSG Mekatronik arızası verdiğinde:






    VW DSG alıcısı: Bu nasıl 10.000 km de arıza verir? 7 ileri kuru kavrama kötü diyorlar? Bize neden kuru? Islak olsa ileri-geri geçirmeler (vites) daha rahat olmaz mı?




    VW Servis: Öncelikle niyetiniz çok önemli, iyi mi bakalım? Halis niyetli misiniz?




    VW DSG alıcısı: Vagcıyız ezelden! Gönlümüz geçmez dizelden. TSi ile benzin üretmek var serde.






    VW Servis: O halde size ücretsiz olarak garanti kapsamında sadece cüzi işçilik ücreti 1500 TL'den yapacağız.




    VW Yandaş Medya: Ya DSG'yi kullanmayı bilmiyorlar, önce N'ye al el frenini çek, sonra P'ye al. Yokuşlarda autohold kullanmadan kalkma, yoğun trafikte vites kolunu sağa çek 1. Viteste sür .....




    VW DSG alıcısı: Valla sağolsunlar ya garantiden ÜCRETSİZ değişim yaptılar 1500 lira işçilikle kurtardık. Hata bendeymiş yanlış kullanıyormuşum. Haklılar abi nazik aletler bunlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt
    Hocam ben baştan söyleyeyim hiç dsgli aracım olmadı.
    Ortalama 80000 km gitse dsg 4800 lira vallahi beleş.
    Cvt şanzıman da çok güzel bence fakat cvt de sorunsuz değil.
    2015 de adana da burger king bayisi olan arkadaşımın x trail aracında 4000 km de cvt bozuldu.
    Servis 2015 de 38000 lira fiyat istedi.
    Sanayi 16000 lira fiyat istedi.
    Adam nissanla davalık oldu dava halen devam ediyor.
    Honda civic kullanan arkadaşlarım her 20000 de cvt yağına 1100 lira para ödüyor servis de.
    Ben de edc kullanıyorum.
    Bazen sat c5 aircross veya 3008 al diyor şeytan.
    Tam otomatik şanzıman.
    Bozulma olasıgı çok düşük fakat onlarında başta kronik adblue deposunda sorun var.
    Tavan da boya kalkma sorunu var.
    Var oğlu var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSN_vs_XBOXLive P kullanıcısına yanıt

    VAGcıyız ezelden! Gönlümüz geçmez dizelden


    :)

  • SARIKIRMIZI 01 S kullanıcısına yanıt

    Cvtnin modifikasyonlari var

    Bir arac yapıyorsun cvt sanziman koydum al sorunsuz denilemez .çünkü sanzimanla birlikte kullanılan motor ,aracin aerodinamikleri yük agirlik dengeleri bunlarin hepsi önemli

    Nissanda belirttiğiniz sorunlar çok çıktı

    Ancak honda da yok

    Bu arada hondadaki sanziman yağ ücreti bu konunun içine dahil edilemez .Dsgnin de bakimi oldukça yüksek

    Konu dsg cvt karşılaştırması da değil

    Arkadaş kendisi yazmış dsg dememe rağmen olsun diyip alıyorlar diye bunlari bilen tercih eder alir .Benim tepkim bu sanzimanin sabıkası ortadayken birilerinin sürekli bunu aklama cabasi içine girmesinde

    Ya söyleyin gerçekleri kim ne tercih ediyorsa etsin

    Sen simdi 4800 liraya hallettigin bu sanzimani kafa rahatligiyla ne kadar binebileceksin ?

    Tamirci 2 yıl garanti hicbirsey olmaz diyebiliyor mu ?

    Cvt değil eat var zf var aisin var

    Yani bunlar dururken ben dsg riskini almam

    Alana da saygı duyarım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • PSN_vs_XBOXLive P kullanıcısına yanıt

    İşin komik yanı tok kapı sesi de yalan oldu artık. Geçen yeni passat'a bindim, tok ses hak getire. Bayağı lokurt diye kapanıyor  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PSN_vs_XBOXLive

    VW DSG alıcısı: Otomatik alıcaz ama sorunlu diyorlar


    VW Servis: DSG sorunu yeni nesil yazılım + yeni nesil kavrama + biraz boş sallama ile çözüldü.


    VW DSG alıcısı: Tamam alalım, tok kapı sesli Alman tankı olsun.




    DSG Mekatronik arızası verdiğinde:






    VW DSG alıcısı: Bu nasıl 10.000 km de arıza verir? 7 ileri kuru kavrama kötü diyorlar? Bize neden kuru? Islak olsa ileri-geri geçirmeler (vites) daha rahat olmaz mı?




    VW Servis: Öncelikle niyetiniz çok önemli, iyi mi bakalım? Halis niyetli misiniz?




    VW DSG alıcısı: Vagcıyız ezelden! Gönlümüz geçmez dizelden. TSi ile benzin üretmek var serde.






    VW Servis: O halde size ücretsiz olarak garanti kapsamında sadece cüzi işçilik ücreti 1500 TL'den yapacağız.




    VW Yandaş Medya: Ya DSG'yi kullanmayı bilmiyorlar, önce N'ye al el frenini çek, sonra P'ye al. Yokuşlarda autohold kullanmadan kalkma, yoğun trafikte vites kolunu sağa çek 1. Viteste sür .....




    VW DSG alıcısı: Valla sağolsunlar ya garantiden ÜCRETSİZ değişim yaptılar 1500 lira işçilikle kurtardık. Hata bendeymiş yanlış kullanıyormuşum. Haklılar abi nazik aletler bunlar.

    Budur ya ahahahahha helal olsun...


    Bebeler gelmiş laf anlatmaya çalışıyorsunuz bir de, yok yapıştırır yok bilmemne yapar.


    Biri diyor ki piyasada %70 dsg var, sorunlu algısı bu yüzden....


    Ulan hangi mesaja neremle güleceğimi şaşırdım yeminle.


    Kuru tip 7 ileri dsg sorunlu arkadaşlar, kavrama sorunlu, erken kavrama bitiriyor, siz de kavrıyorsunuz.


    Bir de garanti kapsamında olan arabalara "cüz'i işçilik" ücreti ödeyip "garantiden" işlem yaptırıyorsunuz.


    Marka-model forumlarında adamlar senelerdir kendileri bile kabul ederken, DSG 7 ileri kuru tip almayın diye bas bas bağırırken, DH bebeleri hala kabul etmiyor "sorunlu" şanzımanı...


    VAG grup ne yapacak biliyor musunuz? Sübapları sorunlu olan FSI motor teknolojisini terk ettiği gibi "üretimi bittiğinde" bunu da terk edecek. Ekonomik ömrünü doldurmasını bekliyor yalnızca.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Budur ya ahahahahha helal olsun...


    Bebeler gelmiş laf anlatmaya çalışıyorsunuz bir de, yok yapıştırır yok bilmemne yapar.


    Biri diyor ki piyasada %70 dsg var, sorunlu algısı bu yüzden....


    Ulan hangi mesaja neremle güleceğimi şaşırdım yeminle.


    Kuru tip 7 ileri dsg sorunlu arkadaşlar, kavrama sorunlu, erken kavrama bitiriyor, siz de kavrıyorsunuz.


    Bir de garanti kapsamında olan arabalara "cüz'i işçilik" ücreti ödeyip "garantiden" işlem yaptırıyorsunuz.


    Marka-model forumlarında adamlar senelerdir kendileri bile kabul ederken, DSG 7 ileri kuru tip almayın diye bas bas bağırırken, DH bebeleri hala kabul etmiyor "sorunlu" şanzımanı...


    VAG grup ne yapacak biliyor musunuz? Sübapları sorunlu olan FSI motor teknolojisini terk ettiği gibi "üretimi bittiğinde" bunu da terk edecek. Ekonomik ömrünü doldurmasını bekliyor yalnızca.



    Alıntıları Göster

    fsi'dan bihabersin. fsi terk edilmedi, sadece turbo eklendi ve tsi diye satılıyor halen. aynı şekilde dsg'den de bihabersin. erken kavrama bitişi kaç kmdedir bir söyle bakalım? benim 35bin oldu, tık yok. daha önce 2. el çok araç aldım, manuel. 30-40binde aldığım araçların kavraması bitikti. 50bine kadar dayanmışsa kavrama bence erken bitmemiştir. benim gibi bir sürücüde 100bine kadar da dayanır ama başkasında 50binde de biter, sıkıntı yok. dsglerde kavramadan başka bir sorun kalmadı, o da zaten sarf malzemesi. mekatronik sorunu artık yok. yahu neden elin dsgsi sizin bu kadar kafanıza takılıyor? almazsınız dsgli araba olur, biter. hiç kullanmadığınız şanzıman üstüne ahkam kesmek nedir? arkadaşımın arkadaşının dsgsi üçbinde bitti, dayımın oğlunun karısının eniştesinin dsgsi onbinde bitti falan filan geçin bunları.





  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt
    Hocam dsg de edc de dct de risk var.
    Ben de bunu bile bile edc aldım.
    Eat genelde pejo grubunun kullandığı şanzıman.
    Şeytan bana da diyor sat aracı al 3008 veya c5 aircross.
    Bunlarda da bir sürü risk var.
    Adblue deposu sorunu var.
    Garantin yoksa 6000 lira bayıl.
    Sıfır c5 aircross almayı düşündüm.
    Yorumlara bakıyorum.
    Tavan da vernik atması var.
    Dsg yi bilmem ama edc de ekstra bir bakım yok.
    Arabam 54.000 de 2016 model.
    5 yıldır servise gidiyorum.
    Zf demişsiniz ben onu ancak rüyamda görürüm.
    Araba ülkemizde ucuz olsa kolay erişebilsek kesinlikle bir mercedes alır binerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SARIKIRMIZI 01 S kullanıcısına yanıt

    Ben de sabahki zamanlara kadar 3008 planlıyordum

    Artık aracimi da kaldırdım satıştan

    Biniyorum

    2023 e kadar bu aracla devam

    Almam da satmam da artık

    Yeter


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    fsi'dan bihabersin. fsi terk edilmedi, sadece turbo eklendi ve tsi diye satılıyor halen. aynı şekilde dsg'den de bihabersin. erken kavrama bitişi kaç kmdedir bir söyle bakalım? benim 35bin oldu, tık yok. daha önce 2. el çok araç aldım, manuel. 30-40binde aldığım araçların kavraması bitikti. 50bine kadar dayanmışsa kavrama bence erken bitmemiştir. benim gibi bir sürücüde 100bine kadar da dayanır ama başkasında 50binde de biter, sıkıntı yok. dsglerde kavramadan başka bir sorun kalmadı, o da zaten sarf malzemesi. mekatronik sorunu artık yok. yahu neden elin dsgsi sizin bu kadar kafanıza takılıyor? almazsınız dsgli araba olur, biter. hiç kullanmadığınız şanzıman üstüne ahkam kesmek nedir? arkadaşımın arkadaşının dsgsi üçbinde bitti, dayımın oğlunun karısının eniştesinin dsgsi onbinde bitti falan filan geçin bunları.



    Alıntıları Göster

    Yav he he...


    Ne bitti ya, neyin kandırmacasını yaşıyorsunuz. Böyle böyle kendinizi kandırırsınız anca  


    Evet mekatronik sorunu yok, kavrama sorunu var. 30-40 binde hiç bir aracın debriyajı bitmez manuel.. Kullanıcısı araba kullanmayı bilmiyor demektir.


    Niye? Evet sizin efsane 14 yaş mantıklarınıza göre arkadaştan eşten dosttan örnek veremiyoruz. Kullanıcılarının alayı başına geleni biliyor, ne olduğunu biliyor. Biz bunu örnek gösterince olmuyor. Niye saymıyorsunuz, niye geçiyoruz bunları????????????  


    Komik adamlarsınız ya...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Yav he he...


    Ne bitti ya, neyin kandırmacasını yaşıyorsunuz. Böyle böyle kendinizi kandırırsınız anca  


    Evet mekatronik sorunu yok, kavrama sorunu var. 30-40 binde hiç bir aracın debriyajı bitmez manuel.. Kullanıcısı araba kullanmayı bilmiyor demektir.


    Niye? Evet sizin efsane 14 yaş mantıklarınıza göre arkadaştan eşten dosttan örnek veremiyoruz. Kullanıcılarının alayı başına geleni biliyor, ne olduğunu biliyor. Biz bunu örnek gösterince olmuyor. Niye saymıyorsunuz, niye geçiyoruz bunları????????????  


    Komik adamlarsınız ya...



    Alıntıları Göster

    30-40binde kavrama bitirenler iyi sürücü değil, bu konuda sana katılıyorum. benim kavramam 35binde ve cillop gibi. araba bende kalırsa yüzbine kadar yolu var en az. ha şimdi eşimle kızım da ehliyet alıyor, ondan sonrası şüpheli malesef ama nop, kavrama alacak kadar param var.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    30-40binde kavrama bitirenler iyi sürücü değil, bu konuda sana katılıyorum. benim kavramam 35binde ve cillop gibi. araba bende kalırsa yüzbine kadar yolu var en az. ha şimdi eşimle kızım da ehliyet alıyor, ondan sonrası şüpheli malesef ama nop, kavrama alacak kadar param var.



    Alıntıları Göster

    Puhaaaaaaaaaaaaaa


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160 binde mekatronik orjinal , kavrama yeni dedğişti onda dda usta nın gazına geldik. Ha geçişler ilk alındığındaki gibi de değil. Patlama olayları için de bir sürü çözüm var. Ben kinergo tüp taktırdım mesela sorunsuz kullanıyorum.

  • necroshine kullanıcısına yanıt

    kaç lira tuttu ?

  • necroshine kullanıcısına yanıt

    Mekatronik kartı ne durumda hocam orjinal mi? Şanzıman ve mekatronik yağı değiştirdiniz mi? Güçlendirilmiş tüp taktirmakla bence iyi yapmissiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki uc yasinda araba almisim sirf bunlarin yuzunu gormemek eline dusmemek icin neden bu cakallarin eline duseyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    2015 de esime "o eskidendi agbi" soylemlerine inanip golf aldik. 4000 de kavrama gitti, 8000 de kabul ettirebildik degistirdiler 12.000 de gene gitti oyle binip 24.000 de sattik.
    dedim o kadindi yapamadi ben yaparim gidip dsg passat aldim.1 sene manuel surdum resmen.sonra ankaraya is icin gidip sihhiyedeki bodrum otoparka koydum, cikarirken otoparkci cikardi. bi alt kattan yol seviyesine cikarken manuele alinmadigi icin 2. belki 3.vitesle cikti gerizekali sanziman veee vale indiginde balata kokuyordu, kavramanin ayari degismisti, istanbula gelip sattim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 5 Temmuz 2022; 18:49:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • haa birde yillar once bir arkadas vw e kesilen dsg sanziman faturasi paylasmisti nerden bulduysa. alislari 350eur gibi bisiydi komple sanzimani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guest-007649809 G kullanıcısına yanıt
    +1

    Ayrıca istatistik bilimi burada devreye giriyor. DSG li araç çok olduğu için sarf malzeme değişimi daha sık oluyor. Adını vermekten imtina ettiğim eski tıp çağ dışı şanzıman DSG kadar çok satsa onuda görürüz.

    Velhasıl baskı balata ömürlük değildir.

    Mesela bunun bir de ekonomik boyutu var, cvt li civic şanzıman arızası verdiğinde bu 2500-3000 euro civarına halledilirken, DSG li Polo da ise taş çatlasa 400-500 euro civarına hallediliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Almis eline kemenceyi isi gucu rivrivriv

    Cag disi dedigin arac dunyanin her yerinde rekor satislar kiriyor cvt tum dunyada mevcut senin dsg amerika da yok neden acaba dis guclerin oyunu olmasin :)))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.