Bildirim
Kombi Marka Model Önerisi? (3. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: disintegration
bence sizin usta para kazanmak istiyor,kombi neden bu mevsimde çalışmıyormuş,tesisatınız galvaniz (demir) boru ve bence sirkülasyonda sorun yoksa boşuna masraf yapmayın,paranıza yazık günah
yapmanız gereken tek şey pürjör anahtar ile bütün radyatörlerin havasını alacaksınız,kombiden tesisata suyu basacaksınız bütün radyatörlerin vanasını açacaksınız ve kombiyi en az 50c de çalıştıracaksınız,çalıştırdıktan sonra bütün radyatörleri özellikle kombiye en uzak radyatörleri kontrol edin,radyatörlerin hepsi ısınıyorsa boşuna masraf yapmayın duvarlarınızı deldirmeyin parkelere dokunmayın,para sizin tercih sizin siz bilirsiniz
sadece radyatörlerin vanalarını değiştirin vanalar çok eskimiş giriş vanalarına köşe radyatör vanası çıkışlara da eca gv2 reglaj vanaları taktırın,radyatör çıkışlarındaki paslanmalar önemli değil,radyatör vanalarının pasolarında sıkışma olabilir siz vanayı açarken içerden pasosu açılmayabilir sonuçta eski vanalar
çapraz bağlantı tesisat suyunun radyatörün içinden zorla geçirterek diğer en köşe uçtan çıkartma yoluyla radyatörün yüzeyinden tam faydalanma amaçlanır,sizin radyatörler büyük boyutlu değil,belki en uzaktaki radyatörleri çapraz bağlatabilirsiniz,mevcut radyatörleriniz paralel (vanalar üst ve altında) bağlanmış bağlantılar doğru
eğer alttan bağlantı olsaydı değiştirmenizi önerirdim bence gerek yok
sizin evde ben otursaydım,tesisatı kontrol ederdim sirkülasyonda sıkıntı yoksa önce tesisat ve radyatörleri profesyonel bir temizlikçiye nötr bazlı temizliyiciler ile güzelce temizletirdim ve radyatörlerin giriş ve çıkışlarına yeni vanalar taktırırdım
kombiye yakın radyatörlere,radyatörün girişine...> danfoss ra 2000 termostatik vanalar aynı radyatörün çıkışına da eca gv2 reglaj vanası taktırırdım
ariston genus premium evo alırdım.dış hava sensörü ile birlikte taktırırdım.evin ortasına iç merdiven boşluğuna da kablo uzatarak sensys modülasyonlu oda kumandası taktırırdım
danfoss ra 2000,radyatör çıkışlarına eca gv2 reglaj vanası
kombinin altına 1/2 ve 3/4 tam geçişli filtre ve vanalar:eca,kvs,tds,apd
teşekkürler.. dediğim gibi mümkün oldukça gereksiz masraftan kaçınmak istiyorum. Tabi şuan gereksiz görünüp de ileride meydana gelecek sıkıntı ve masrafları engelleyecek harcamayı yaparım.. kısacası orta vadede (maks. 5 yıl) ekonomik olacak şekilde yaptırmak istiyorum..
Mevcut tesisatla ilgili aklıma takılan noktaların zaten pek önemli olmadığını söylediniz o yüzden bir denemesini yaptıktan sonra değiştirip değiştirmemeye karar vericem. Ama tesisatı değiştirmesem de kombi değişirken montaj yapılırken gaz saatinden kombiye kadar olan tesisatın da tamamen değişmesi gerekiyormuş ve kombinin altındaki vana ve borular da değişecek. Usta paslanacağını söylese de Vanaları dediğiniz gibi metal ve tam geçişli yaptırıcam fakat bu noktada birkaç sorum var:
1. Kombinin altında kalan borular mümkünse pprc dizayn oksi plus olacak doğru mudur? eğer böyle olursa kombiden gelen pprc boru galvaniz tesisata bağlanmış olacak bu herhangi bir sıkıntıya sebep olur mu?
2.Usta niye metal vana taktırıyosun paslanır diyince aklıma geldi:
Galvaniz Radyatör tesisatı sağlamsa deiştirmyicem fakat Normal su tesisatı yani sıcak soğuk su tesisatı değişecek ve usta bunu kompozit boru ile yapacağını söyledi. Normal su tesisatının kompozit olması sıkıntı yaratır mı? onunda mı bu oksijen sızdırmaz borulardan olması lazım? sonuçta kombiyi sıcak su için de kullanıcaz.. paslanma vesaire ye neden olabilir mi? Normal su tesisatını değiştirme nedenim de yine binanın eski oluşu.. eski borular paslanmış olabilir vs. diye.. ve mutfaktan aşağıya sanırım bir su sızıntısı var..
Bir de galvaniz tesisat oksijen geçirme konusunda nasıldır o da kombi parçalarına zarar verir mi?
-
demir tesisattan....>pprc tesisata veya tam tersi pprc tesisattan...>demir tesisata ek yapılabilir
mevcut tesisatınız 20-25yılda yeterince korozyonla karşı karşıya gelmiştir diye düşünüyorum ama 4 tane resimden kesin yorum yapabilmek zor,tesisatınızı temizletirseniz (-ki sirkülasyonda sıkıntı yoksa bence mutlaka radyatörler dahil temizletin) tesisatta uygun bir noktada makine bağlıyorlar basınçlı suyla radyatörler dahil tesisattaki bütün pislikler çıkartılıyor,25yıllık bir tesisatta korozyon başlangıcı olması normaldir,siz mevcut tesisatı maksimum 5 yıl kullanacaksınız,sirkülasyonda sıkıntı yoksa masrafa hiç gerek yok,dediğim şekilde uygulamayı yapın en fazla yarım saatinizi alır,radyatörler ısınıyorsa masrafa hiç gerek yok,bence ek yapılacak yerde illaki dizayn oksi plus ile yaptırmanıza gerek yok,
ayrıca mevcut tesisata kaçak testi uygulatın,eski kombiye su bastıktan sonra birkaç gün bekleyin ve tesisatta azalma oluyor mu kontrol edin,
zaten mevcut radyatörleriniz 33mm hatve ve demir fosfat kaplama+yaş boyalı panel radyatörler 20yılda korozyona karşı bazı bölgeleri paslanmıştır bu normaldir,piyasada 25mm hatve ve çinko fosfat kaplamalı+kataforez boya tekniği ile üretilmiş dd plus panel radyatörler var bu radyatörler 3-4kat korozyona karşı dayanıklıdır ve 20-25yıla kadar kolay kolay paslanma olmaz
genelde 15-20yıl önce eski ustaların yaptığı demir tesisat,bakır tesisat hatta pprc tesisatlarda sirkülasyon açısından sorun yoksa dokunmam çünkü eski ustaların yaptığı işçilik ile günümüzde eline kaynak makinesi alanın ustayım dediği bir piyasada kalite farkı çok fazla
kendimden örnek vereyim:kendi evimde 20yıllık mazotlu kat kaloriferinden kalma (oksijen bariyerli) deliksiz alüminyum folyolu pprc tesisat var ustalar 20yıl önce kalorifer başlangıcında 32mm ile hattı başlatmışlar 25mm ile devam ettirmişler son radyatörde tesisatı 20mm ile bitirmişler ve son radyatörü çapraz bağlatmışlar,yani modern bir tesisatta yapılması gereken herşeyi yapmışlar
bugün aynı tesisatı yaptırsaydım tesisat başta aşağıya komple ince 20mm pprc hatalarla dolu ve gereksiz dirseklerle ve de en önemlisi oksijen bariyersiz KOMPOZİT boru ile yapılacaktı,piyasa berbat durumda eline kaynak makinesi alan ben ustayım diyor
usta milletine deliksiz alüminyum folyolu dediniz mi %90'ı tuhaflaşıyor tribe giriyor (bu borunun folyosu dıştadır kaynak öncesi traşlama gerekir bu da işçiliği %20 uzatır) korozyon morozyon umurlarında değil iş erken bitsin evime gideyim anlayışındalar
eklediğim resimdeki tesisat demir boru ve zemin altında,kombi bağlatırken mevcut tesisata kaçak testi uygulattım,ve mevcut tesisata dokunmadan tesisat yaptırdım, kardeşimin evinde 15yıllık demir tesisatı değiştirmeden aynı sizin evde olduğu gibi mutfakta radyatör bağlantısından ek yapılarak buradan pprc boru ile mutfağa kombi için yeni bir hat başlangıcı yaptırdım ayrıca aynı yerden sıcak/soğuk su bağlantısı yaptırdım,tesisatı daha önce de temizlettim
yani mevcut kalorifer hattı demir tesisat, evin heryerinde demir tesisat sarmal bir ağ gibi birbirine bağlı,sadece mutfak kısmında kombinin olduğu başlangıç noktası pprc plastik
soğuk/sıcak su tesisatında folyolu pprc veya kompozit boru kullanabilirsiniz bu tesisatta sürekli olarak taze oksijen dolu şebeke suyu olacağından kombinin kullanım suyu eşanjörü açısından sorun teşkil etmez bu eşanjörler korozyona karşı çelikten imal edilir,eşanjörlerin kısa ve orta vadede etkileneceği tek şey kireçlenmedir bunu önlemek için de kombinin soğuk su girişine (kombinin altında mavi vananın olduğu boru) ekosu kireç önleyici kelepçe takmak
zemin altındaki demir tesisattan mutfaktaki kombi için pprc oksijen bariyerli folyolu boru ile ek yapılmış tesisat:
-
disintegration arkadaşım merhaba, soru ve verdiğiniz cevapları detaylı şekilde okudum ve bu konuda bilgi ve tecrübe sahibi olduğunuz belli buradan insanları aydınlattığınız için teşekkür ederim öncelikle.
yanıtlayabilirseniz benim de kısa bir sorum olacak, çünkü kafam çok karıştı 1 aydır. efenim sadece ön(güneydoğu) cephesi açıkta ve 2kat+çatı katı ve toplamda 115 m2 den oluşan dubleks bir evimiz var(Bolu), her katta bir olmak üzere toplam 3 kollektörlü ve petekleri hazır olan bu tesisat toplam 8 mt demirdöküm plus(hiç kullanılmadı(tesisat dahil) panel radyatörlerden oluşmaktadır. Yani anlayacağınız aslında her şey hazır sadece kombi eksik bu da baya bir başımı ağrıttı maalesef.
kombi olarak seçim yapmak çok zor herkesten bir şey duyuyoruz ama sonunda yoğuşmalı olarak demirdöküm, eca, bosch ve immergas markaları arasında kaldım. siz bunlardan hangisini önerirsiniz yoksa önceki mesajlardaki arkadaşa önerdiğiniz gibi bana da mı ariston önerirsiniz. bir de kombi yoğuşmalı mı olmalı mutlaka acaba?
-
quote:
Orijinalden alıntı: kedemen
disintegration arkadaşım merhaba, soru ve verdiğiniz cevapları detaylı şekilde okudum ve bu konuda bilgi ve tecrübe sahibi olduğunuz belli buradan insanları aydınlattığınız için teşekkür ederim öncelikle.
yanıtlayabilirseniz benim de kısa bir sorum olacak, çünkü kafam çok karıştı 1 aydır. efenim sadece ön(güneydoğu) cephesi açıkta ve 2kat+çatı katı ve toplamda 115 m2 den oluşan dubleks bir evimiz var(Bolu), her katta bir olmak üzere toplam 3 kollektörlü ve petekleri hazır olan bu tesisat toplam 8 mt demirdöküm plus(hiç kullanılmadı(tesisat dahil) panel radyatörlerden oluşmaktadır. Yani anlayacağınız aslında her şey hazır sadece kombi eksik bu da baya bir başımı ağrıttı maalesef.
kombi olarak seçim yapmak çok zor herkesten bir şey duyuyoruz ama sonunda yoğuşmalı olarak demirdöküm, eca, bosch ve immergas markaları arasında kaldım. siz bunlardan hangisini önerirsiniz yoksa önceki mesajlardaki arkadaşa önerdiğiniz gibi bana da mı ariston önerirsiniz. bir de kombi yoğuşmalı mı olmalı mutlaka acaba?
merhaba
kesinlikle premix yoğuşmalı kombi alın,yoğuşmasız kombilerin devri bitti
yalnız binada yalıtım var mı? her kollektör toplam kaç çıkışlı ve her katta kaç mt radyatör var? her katı ayrı ayrı yazarmısınız?
-
Giris katta bir giris holü ve salon-mutfak(3 mt radyatör) ve kollektörde 3 çift vana, orta katta 2 oda(2.2 mt) ve kolektör 2 çift vana, çatı katında 1 banyo, 2 oda(2.7 mt) ve kollektörde 3 çift vana var. Evet yalitim var ama tahminimce malzeme density si çok iyi değil ama var mi var iste:)
PVC tesisat borulari da sizin bahsttiginz bariyerli değil de diger yani ustaların sevdiği cinsten büyük ihtimalle:) ha birde peteklerin bütün vanaları hep altta maalesef.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir de neden özellikle eca premix önderdiniz dubleks evlere uygunluğunda mıdır yoksa başka bir nedeni mi vardı? immergas yoğuşmalı kombileri kullanan
birkaç kişiden olumlu şeyler duydum özellikle modilasyon aralığı çok geniş diyorlar, sizce ne derece doğru ve dubleks evlere uygun mudur?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kedemen -- 29 Ağustos 2014; 12:37:09 > -
quote:
Orijinalden alıntı: kedemen
Bir de neden özellikle eca premix önderdiniz dubleks evlere uygunluğunda mıdır yoksa başka bir nedeni mi vardı? immergas yoğuşmalı kombileri kullanan
birkaç kişiden olumlu şeyler duydum özellikle modilasyon aralığı çok geniş diyorlar, sizce ne derece doğru ve dubleks evlere uygun mudur?
eca confeo premix dahil fiyat/performans kategorisinde PREMİX yoğ cihazların çoğunu öneririm.sizin eve 24kw kapasitede premix yoğ cihaz yeter
yalnız 8mt petek boyu 24kw için uygun olsa bilr 3 adet kollektör+3 kat ile sirkülasyon açısından risk olabilir,kombinin pompasının gücü yetmeyebilir
immergas victrix kullanmadım malzeme kalitesi iyi bir cihaz ve yazdığınız gibi modülasyon aralığı geniştir
şöyle bir uygulama da yapabilirsiniz 24kw premix yoğ cihazı alıp taktırın 3kat+3 kollektörden dolayı sirkülasyonda kayıp olursa ilave pompa+denge kabı uygulaması yaptırabilirsiniz,o zaman kombiye en uzaktaki radyatörler bile çok rahatlıkla ısınır,ama denemeden olmaz
cihaz olarak yazdığınız immergas victrix alabilirsiniz,alternatif olarak sürekli olarak önerdiğimiz eca confeo premix,bosch classic condense,airfel digifel premix,baymak falke condense,baymak duo tec'te olabilir,ayrıca radyatörlerin çoğuna kaliteli termostatik vanalar öneririm
dubleks,tripleks evlerde termostatik vanalar şart,termostatik vanada danfoss ra 2000 öneririm
-
quote:
Orijinalden alıntı: disintegration
quote:
Orijinalden alıntı: kedemen
Bir de neden özellikle eca premix önderdiniz dubleks evlere uygunluğunda mıdır yoksa başka bir nedeni mi vardı? immergas yoğuşmalı kombileri kullanan
birkaç kişiden olumlu şeyler duydum özellikle modilasyon aralığı çok geniş diyorlar, sizce ne derece doğru ve dubleks evlere uygun mudur?
eca confeo premix dahil fiyat/performans kategorisinde PREMİX yoğ cihazların çoğunu öneririm.sizin eve 24kw kapasitede premix yoğ cihaz yeter
yalnız 8mt petek boyu 24kw için uygun olsa bilr 3 adet kollektör+3 kat ile sirkülasyon açısından risk olabilir,kombinin pompasının gücü yetmeyebilir
immergas victrix kullanmadım malzeme kalitesi iyi bir cihaz ve yazdığınız gibi modülasyon aralığı geniştir
şöyle bir uygulama da yapabilirsiniz 24kw premix yoğ cihazı alıp taktırın 3kat+3 kollektörden dolayı sirkülasyonda kayıp olursa ilave pompa+denge kabı uygulaması yaptırabilirsiniz,o zaman kombiye en uzaktaki radyatörler bile çok rahatlıkla ısınır,ama denemeden olmaz
cihaz olarak yazdığınız immergas victrix alabilirsiniz,alternatif olarak sürekli olarak önerdiğimiz eca confeo premix,bosch classic condense,airfel digifel premix,baymak falke condense,baymak duo tec'te olabilir,ayrıca radyatörlerin çoğuna kaliteli termostatik vanalar öneririm
dubleks,tripleks evlerde termostatik vanalar şart,termostatik vanada danfoss ra 2000 öneririm
Peki sizce f/p oranını göze alarak ve aralarında kalite farkları çok yoksa siz böyle bir eve hangi cihazı önerirdiniz?
Bir de daha önce bahsettiğim gibi radyatörler pvc borulara alttan bağlı yani çapraz/paralel değiller, bunları gelen ustaya çapraz yaptırma şansım var mıdır? Bunun yanında termostatik vanalara en üst kattaki 2 oda peteğinde ihtiyaç olur mu?
Ayrıca alacağım pompa gücü benim de aklıma takılan bir konuydu ki siz de bahsettiniz, bu pompanın daha rahat su basabilmesi için kombi altına ekstra özel boru/tesisat veya filtre ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim...
-
yazdığım cihazlardan immergas victrix hariç hepsini taktırdım hatta baymak duo tec ve baymak falke condense ailem dahil olmak üzere çevremde ve forumda 10larca kişiye taktırdım cihazların çoğu 3. yaz sezonunu ve 2 kış sezonunu bitirdi sıkıntı yok,birebir kullanıcı görüşü soruyorsanız baymak duo tec ve baymak falke condense,ama eca,bosch,airfel de tercih edebilirsiniz
alttan bağlantı en kötü bağlantı şeklidir çünkü alttan giren tesisat suyunun bir kısmı radyatörde dağılamadan diğer vanadan çıkar ve dönüş suyuna karışır her radyatörde verim kaybı yaşarsınız değiştirebiliyorsanız bağlantıları değiştirin paralel bağlantı veya çapraz yaptırın
termostatik vanaları kombiye yakın ve hemen ısınabilecek radyatörlere taktırın kombiye en uzak zor ısınabilecek ve banyolardaki havlupanlara taktırmayın,kombinin devir daim etmesi için en az 1 havlupan+1 radyatörde normal vana olmalı ve kombi çalışmalı,diğer kalan radyatörlere termostatik vana taktırabilirsiniz
kombinin pompasının gücü teorik olarak 8mt radyatöre tesisat suyunu gönderir ama ortada 3 kat ve 3 kollektör faktörü var,sizin ek pompa+denge kabına ihtiyacınız olabilir,olabilir diyorum çünkü yerinde keşif gerekir buradan yazacağımız bilgiler yetersizdir sizi yanıltabilir siz kombiyi önceden monte ettirip test ettirebilirsiniz,baktınız kombinin pompası yeterli geldi,masraf yapmazsınız ama baktınız ki 3 kollektörden pompa suyu gönderemiyor
sonradan müdahele edip ilave pompa ve denge kabı taktırabilirsiniz,bazı tesisatlarda kombi pompası suyu gönderir ama sınır değerde kalır,cihazların çalışma aralığı vardır bazı kombiler +5 -5,+9 -5..vs şeklinde çalışır,siz kombiye baktığınızda 45c olarak ayarladığınız kazan sıcaklığında kombi devamlı 45-50 arası gider ve kademe inmez,ama petekler ısınabilir,burada sorun var demektir,tesisattaki su rahat dönemiyor demektir,daha önce bir tanıdığımın başına geldi bu yüzden yazıyorum
aklınızda bulunsun ilave pompa+denge kabı uygulaması seçeneğini değerlendirin,belki ihtiyacınız olmayacak belki olacak
bahsetmiş olduğum ilave pompa+denge kabı uygulaması
-
Evet genel olarak anladım çok teşekkürler ama pompanın zor su bastığını ya da devir daim de sorun olduğunu ben bir kullanıcı olarak nasıl anlayabilirim en basit?
Bir de siz baymak deyince bir kaç ürün araştırdım baymak brotje novadens extra 240 ile sizin bahsettiğiniz baymak duo tec arasında fark nedir tam olarak. -
quote:
Orijinalden alıntı: kedemen
Evet genel olarak anladım çok teşekkürler ama pompanın zor su bastığını ya da devir daim de sorun olduğunu ben bir kullanıcı olarak nasıl anlayabilirim en basit?
Bir de siz baymak deyince bir kaç ürün araştırdım baymak brotje novadens extra 240 ile sizin bahsettiğiniz baymak duo tec arasında fark nedir tam olarak.
kombilerin çalışma aralıkları vardır,kombiyi çalıştırırsınız ve petekler ısınır,daha sonra ekrandan cihazın çalışma aralığını gözlemlersiniz,örnek kazan sıcaklığını 45c'ye ayarladınız,kombi 50c'ye çıkıp sonra 40c'ye kadar iner,(bazılarında +9 - 5.veya +7 -7..+5 -3....vs değişkendir) bu pompanın suyu ısıtıp peteklere gönderip geri geldiğini gösterir,bu işlem peteklerin sayısı/tesisatın büyüklüğüne/ısı yalıtımına göre birkaç dk sürer,büyük tesisatlarda daha uzun sürer,su geri gelmiyorsa ve kombiye en uzak petekler ısınmıyorsa pompa yetersiz demektir,bazı durumlarda son petekler ısınır ama yazdığım işlem gerçekleşmez,bazılarında her ikisi olur
siz burada 2 noktaya dikkat edeceksiniz
1) kombi ısıttığı bütün suyu gönderiyor mu bu su bütün tesisatta dolaşıp dönüyor mu (çalışma aralıkları)
2) bütün petekler tam ısınıyor mu
baymak'ın bütün premix yoğ cihazları aynıdır,baymak novadens extra ve baymak duo tec aynı kombidir tek fark
novadens extra'da kombinin üstünde çıkartılabilen kumanda paneli var ve bu panele kablo bağlayarak oda termostatı olarak kullanabiliyorsunuz,bu kombide parametre giriliyor bazı ayarların yapılması gerekiyor,bazı arkadaşlar bunu yapamıyor bu yüzden bu cihazı öneremiyorum,baymak duo tec'in lcd ekranı ve düğmeleri değiştirildi görüntüsü daha hoş oldu
http://baymak.com.tr/tr/urun/baymak-duo-tec-premix-yogusmali-kombi
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Zebza
Sn Disintegration Baymak sitesinde bazı modellerin yenilendiğini görüyorum, fakat opentherm özelliği varmı bilgisine rastlayamadım. Sizde bu konuda herhangi bir bilgi mevcut mu?
opentherm yazılımı ve dış hava sensörü konusunda bilgim yok,kombilerin anakartında giriş yerleri var,ama yazılım ekledikler mi bilmiyorum,
baymak dış hava sensörü şimdilik bildiğim kadarıyla yarım yoğuşmalı baymak kombiler ve yoğuşmasız baymak kombilerde takılabiliyor
ayrıca baymak idee, hem kablolu hem kablosuz olarak modülasyonlu oda termostatı hemde baymak dış hava sensörü takılabiliyor
benim tahminim şu yönde,premix yoğuşmalılarda :baymak duo tec,baymak novadens,yarım yoğuşmalılarda:baymak avant,baymak star bridge
yalnız sadece lcd ekran ve düğmeleri değiştirdiklerini sanıyorum,bu kadar yıldır insanları uyarıyoruz baymak duo tec,baymak falke condense,bamak lambert dpy..vs aynı kombi diye,önce garanti sürelerinde değişiklik yaptılar,duo tec ve brötje kombiler 4 yıl,falke 3yıl,lambert ve dolcevita 2 yıl şeklind edğiştirler
şimdi de kombilerin görünümlerini değiştirdiler, lcd ekran ve düğmeler daha güzel görünüyor
-
Bir başka değişle göz boyama diyorsunuz. -
quote:
Orijinalden alıntı: Zebza
Bir başka değişle göz boyama diyorsunuz.
reklamda sizin kombiye alman teknolojisi & kombisi ibareleri var oysaki bildigimiz istanbul tuzla baymak teknolojisimobildeyim uzun yazamiyorum
reklam kokan hareketler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
danfoss ra-2000 ilehttp://www.sanalpazar.com/Danfoss-Termostatik-Duz-Radyator-Vanasi-11b__isp6842848 bu linkteki termostatik vana arasındaki fark nedir tam olarak?
bir de düz vana mı yoksa köşe set mi almalıyım yani alırken neye dikkat etmeliyim bilemedim.
daha kombi alamadım ama disintegration arkadaşımızın aydınlatmaları doğrultusunda baymak duo tec veya eca confeo premix alacağım sanırım. Bolu fiyatları da montaj dahil taksitli olarak baymak 2000 tl, eca 2.050 tl olarak aldım, sizce nasıl fiyatlar? -
Linkteki vana RAS-C (sıvı sensörlü) serisidir, sizin RA2000 yatay köşe (UK Tipi) almanız gerekiyor.
https://www.termostatikvana.com/yatay-kose-uk-gaz-sensorlu-termostatik-radyator-vanasi-danfoss/detay/4D5XOxjGLTc=%7C
Kombi fiyatlarını uygun almışınız. -
150 mkare daire 11 metre petek kaç kw lik hangi kombiyi önerirsiniz acil bu hafta almam lazım
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X