Şimdi Ara

KOENIGSEG YENI DUNYA REKORU : 447 KM/S

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
1
Favori
3.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Agera RS ile denemeler sonucunda 447 km/s hiz yapmislar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 6 Kasım 2017; 11:25:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • AERODYNAMICS
    Dynamically active rear wing
    Active independent front flaps
    Frontal area: 1.873 m²
    Total down force at 250km/h 485 Kg
    Dry weight: 1295 kg (Curb weight: 1395 kg

    İşte gönlümünüzün efendisi..
    ENGINE
    Koenigsegg twin turbo aluminum 5,0L V8,
    4 valves per cylinder, double overhead
    camshafts, dry sump lubrication
    Compression: 9.3:1
    Bore: 92 mm Stroke: 95.25 mm
    Sequential, multipoint fuel injection with
    dual knock sensors and back pressure
    sensors, closed loop wide band lambda
    control, twin ceramic ball bearing turbo
    chargers with Koenigsegg patented
    backpressure reduction system with va-
    riable turbo geometry. 1.3 bar (1.4 with E85)
    boost pressure
    Dry sump lubrication. Carbon fiber intake
    manifold with optimised intake tracts
    Tig-welded ceramic coated 0.8 mm wall
    thickness inconel exhaust system mani-
    fold with merge collector
    Total engine weight: 189 kg
    Power output – gasoline – 865 kW (1160Hp)
    at 7800 rpm – redline at 8250 rpm
    Torque: 1000 Nm from 2700 to 6170 rpm
    Max torque – 1280 Nm at 4100 rpm
    ELECTRONIC STABILITY SYSTEM
    Koenigsegg Electronic Stability Control (KES) with 3 settings Wet – Normal – Track
    TRACTION CONTROL
    3 settings Wet – Normal – Track


    http://www.koenigsegg.com/agera-rs/

    Aşagı tarafta specificationda daha ayrıntılı bilgiler var
  • 380-400 km/s üzerinde bile ivmelenmesini koruyor araç
    _____________________________
  • engine speclerini bilen var mı bu aracın? merak ettim.
    _____________________________
  • bende 457 km de panik frenle nasıl duracağını merak ettim
    _____________________________
  • biraz daha zorlasalar araba uçacak.
    _____________________________
  • 300den sonra araba bi anda 400e çıkıyor. 450 ile giderken çok korkutucu. Görüş odaklanması bozuluyor insanın. Her şey çok hızlı oluyor. Önüne hayvan çıksa mermi gibi olur herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kararan dikiz aynası var mı
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Chiron yakinda 450 yapcaz diyordu. Artik video cekmezler. :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
    http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 6 Kasım 2017; 10:29:20 >
    _____________________________
  • 0-100 arası 9-10 saniye diye sevinenlere karşılık 300-400 arası neredeyse 10 saniye
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

    PSN:TheCaliph_TR
    XBOX:ThecaliphTR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
    http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world

    Chiron kumda oynasın. Koenigsegg in eli armut toplamıyor ya.
    _____________________________
    Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7




  • Bu arabanın aktarması bile başlı başına bir şaheser. Bugatti halt etmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo


    quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
    http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world

    Chiron kumda oynasın. Koenigsegg in eli armut toplamıyor ya.

    Daha rekabetin ilk baslarinda bunu demek yanlis olmus.Daha bugatti denemelere baslamadi.



    Zaten daha yuksek hiz daha yuksek beygir elde edeceklerini acikladilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurboBoosted

    engine speclerini bilen var mı bu aracın? merak ettim.

    AERODYNAMICS
    Dynamically active rear wing
    Active independent front flaps
    Frontal area: 1.873 m²
    Total down force at 250km/h 485 Kg
    Dry weight: 1295 kg (Curb weight: 1395 kg

    İşte gönlümünüzün efendisi..
    ENGINE
    Koenigsegg twin turbo aluminum 5,0L V8,
    4 valves per cylinder, double overhead
    camshafts, dry sump lubrication
    Compression: 9.3:1
    Bore: 92 mm Stroke: 95.25 mm
    Sequential, multipoint fuel injection with
    dual knock sensors and back pressure
    sensors, closed loop wide band lambda
    control, twin ceramic ball bearing turbo
    chargers with Koenigsegg patented
    backpressure reduction system with va-
    riable turbo geometry. 1.3 bar (1.4 with E85)
    boost pressure
    Dry sump lubrication. Carbon fiber intake
    manifold with optimised intake tracts
    Tig-welded ceramic coated 0.8 mm wall
    thickness inconel exhaust system mani-
    fold with merge collector
    Total engine weight: 189 kg
    Power output – gasoline – 865 kW (1160Hp)
    at 7800 rpm – redline at 8250 rpm
    Torque: 1000 Nm from 2700 to 6170 rpm
    Max torque – 1280 Nm at 4100 rpm
    ELECTRONIC STABILITY SYSTEM
    Koenigsegg Electronic Stability Control (KES) with 3 settings Wet – Normal – Track
    TRACTION CONTROL
    3 settings Wet – Normal – Track


    http://www.koenigsegg.com/agera-rs/

    Aşagı tarafta specificationda daha ayrıntılı bilgiler var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LampdaLamp -- 6 Kasım 2017; 12:24:22 >
    _____________________________




  • Aman Allah'ım 300-450 arası ivlemenme özellikle 350-450 arasında bunu koruması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
    http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world

    Bu araba Chiron'un 0-400-0 süresini pert etti. Bilmem haberiniz var mı.



    Chiron bu saatten sonra rekoru 3-5 km/h yukarı taşısa ne olur ? Tekrar alırlar elinden. Hoş bana kalırsa tamamen boş denemeler. Araçlarına güveniyorsalar Nord' a çıksınlar. Hoş Koenigsegg en son patlamıştı galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • bu Agera RS ile alman otobanında ne yardırılır be.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LampdaLamp


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurboBoosted

    engine speclerini bilen var mı bu aracın? merak ettim.

    AERODYNAMICS
    Dynamically active rear wing
    Active independent front flaps
    Frontal area: 1.873 m²
    Total down force at 250km/h 485 Kg
    Dry weight: 1295 kg (Curb weight: 1395 kg

    İşte gönlümünüzün efendisi..
    ENGINE
    Koenigsegg twin turbo aluminum 5,0L V8,
    4 valves per cylinder, double overhead
    camshafts, dry sump lubrication
    Compression: 9.3:1
    Bore: 92 mm Stroke: 95.25 mm
    Sequential, multipoint fuel injection with
    dual knock sensors and back pressure
    sensors, closed loop wide band lambda
    control, twin ceramic ball bearing turbo
    chargers with Koenigsegg patented
    backpressure reduction system with va-
    riable turbo geometry. 1.3 bar (1.4 with E85)
    boost pressure
    Dry sump lubrication. Carbon fiber intake
    manifold with optimised intake tracts
    Tig-welded ceramic coated 0.8 mm wall
    thickness inconel exhaust system mani-
    fold with merge collector
    Total engine weight: 189 kg
    Power output – gasoline – 865 kW (1160Hp)
    at 7800 rpm – redline at 8250 rpm
    Torque: 1000 Nm from 2700 to 6170 rpm
    Max torque – 1280 Nm at 4100 rpm
    ELECTRONIC STABILITY SYSTEM
    Koenigsegg Electronic Stability Control (KES) with 3 settings Wet – Normal – Track
    TRACTION CONTROL
    3 settings Wet – Normal – Track


    http://www.koenigsegg.com/agera-rs/

    Aşagı tarafta specificationda daha ayrıntılı bilgiler var

    hay maşallah.bazı özellikleri de patentlemiş adamlar.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
    http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world

    Bu araba Chiron'un 0-400-0 süresini pert etti. Bilmem haberiniz var mı.



    Chiron bu saatten sonra rekoru 3-5 km/h yukarı taşısa ne olur ? Tekrar alırlar elinden. Hoş bana kalırsa tamamen boş denemeler. Araçlarına güveniyorsalar Nord' a çıksınlar. Hoş Koenigsegg en son patlamıştı galiba.

    Evet haberim var ayrıca Koenigsegg neredeyse 10 yıldır Veyron ve türevi Super Sport'dan 0-300 , 0-400 gibi sürelerde daha hızlı olmuştur. Bugatti'nin iddiası, Dünya'nın en hızlı lüks otomobili olma ünvanını taşımak değil mi ? Bu sebeple Chiron'un 450-460 kmh hızlara ulaşıp rekor kırması otomotiv dünyası için 0-300-0 veya 0-400-0 gibi pist denemelerinden daha sansasyonel olacaktır. Öyle olmasa idi 2100 kg bir otomobil değil 1200 kg bir otomobil üretirlerdi heralde.
    _____________________________




  • İsmini hiçbir zaman söyleyemediğim bu marka gerçekten kendine has süper araç yapımı ile saygımı her daim kazanmıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.