Bildirim
KOENIGSEG YENI DUNYA REKORU : 447 KM/S
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
380-400 km/s üzerinde bile ivmelenmesini koruyor araç _____________________________ -
engine speclerini bilen var mı bu aracın? merak ettim. _____________________________ -
bende 457 km de panik frenle nasıl duracağını merak ettim _____________________________ -
biraz daha zorlasalar araba uçacak. _____________________________ -
300den sonra araba bi anda 400e çıkıyor. 450 ile giderken çok korkutucu. Görüş odaklanması bozuluyor insanın. Her şey çok hızlı oluyor. Önüne hayvan çıksa mermi gibi olur herhalde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
kararan dikiz aynası var mı _____________________________ -
Chiron yakinda 450 yapcaz diyordu. Artik video cekmezler. :)
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 6 Kasım 2017; 10:29:20 >_____________________________ -
0-100 arası 9-10 saniye diye sevinenlere karşılık 300-400 arası neredeyse 10 saniye _____________________________ "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
PSN:TheCaliph_TR
XBOX:ThecaliphTR -
quote:
Orijinalden alıntı: transverse
Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world
Chiron kumda oynasın. Koenigsegg in eli armut toplamıyor ya._____________________________ Siemens S55-Nokia N73-iPhone 7
-
Bu arabanın aktarması bile başlı başına bir şaheser. Bugatti halt etmiş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: lazloo
quote:
Orijinalden alıntı: transverse
Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world
Chiron kumda oynasın. Koenigsegg in eli armut toplamıyor ya.
Daha rekabetin ilk baslarinda bunu demek yanlis olmus.Daha bugatti denemelere baslamadi.
Zaten daha yuksek hiz daha yuksek beygir elde edeceklerini acikladilar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurboBoosted
engine speclerini bilen var mı bu aracın? merak ettim.
AERODYNAMICS
Dynamically active rear wing
Active independent front flaps
Frontal area: 1.873 m²
Total down force at 250km/h 485 Kg
Dry weight: 1295 kg (Curb weight: 1395 kg
İşte gönlümünüzün efendisi..
ENGINE
Koenigsegg twin turbo aluminum 5,0L V8,
4 valves per cylinder, double overhead
camshafts, dry sump lubrication
Compression: 9.3:1
Bore: 92 mm Stroke: 95.25 mm
Sequential, multipoint fuel injection with
dual knock sensors and back pressure
sensors, closed loop wide band lambda
control, twin ceramic ball bearing turbo
chargers with Koenigsegg patented
backpressure reduction system with va-
riable turbo geometry. 1.3 bar (1.4 with E85)
boost pressure
Dry sump lubrication. Carbon fiber intake
manifold with optimised intake tracts
Tig-welded ceramic coated 0.8 mm wall
thickness inconel exhaust system mani-
fold with merge collector
Total engine weight: 189 kg
Power output – gasoline – 865 kW (1160Hp)
at 7800 rpm – redline at 8250 rpm
Torque: 1000 Nm from 2700 to 6170 rpm
Max torque – 1280 Nm at 4100 rpm
ELECTRONIC STABILITY SYSTEM
Koenigsegg Electronic Stability Control (KES) with 3 settings Wet – Normal – Track
TRACTION CONTROL
3 settings Wet – Normal – Track
http://www.koenigsegg.com/agera-rs/
Aşagı tarafta specificationda daha ayrıntılı bilgiler var
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LampdaLamp -- 6 Kasım 2017; 12:24:22 >_____________________________
-
Aman Allah'ım 300-450 arası ivlemenme özellikle 350-450 arasında bunu koruması.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: transverse
Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world
Bu araba Chiron'un 0-400-0 süresini pert etti. Bilmem haberiniz var mı.
Chiron bu saatten sonra rekoru 3-5 km/h yukarı taşısa ne olur ? Tekrar alırlar elinden. Hoş bana kalırsa tamamen boş denemeler. Araçlarına güveniyorsalar Nord' a çıksınlar. Hoş Koenigsegg en son patlamıştı galiba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
bu Agera RS ile alman otobanında ne yardırılır be. _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: LampdaLamp
quote:
Orijinalden alıntı: TurboBoosted
engine speclerini bilen var mı bu aracın? merak ettim.
AERODYNAMICS
Dynamically active rear wing
Active independent front flaps
Frontal area: 1.873 m²
Total down force at 250km/h 485 Kg
Dry weight: 1295 kg (Curb weight: 1395 kg
İşte gönlümünüzün efendisi..
ENGINE
Koenigsegg twin turbo aluminum 5,0L V8,
4 valves per cylinder, double overhead
camshafts, dry sump lubrication
Compression: 9.3:1
Bore: 92 mm Stroke: 95.25 mm
Sequential, multipoint fuel injection with
dual knock sensors and back pressure
sensors, closed loop wide band lambda
control, twin ceramic ball bearing turbo
chargers with Koenigsegg patented
backpressure reduction system with va-
riable turbo geometry. 1.3 bar (1.4 with E85)
boost pressure
Dry sump lubrication. Carbon fiber intake
manifold with optimised intake tracts
Tig-welded ceramic coated 0.8 mm wall
thickness inconel exhaust system mani-
fold with merge collector
Total engine weight: 189 kg
Power output – gasoline – 865 kW (1160Hp)
at 7800 rpm – redline at 8250 rpm
Torque: 1000 Nm from 2700 to 6170 rpm
Max torque – 1280 Nm at 4100 rpm
ELECTRONIC STABILITY SYSTEM
Koenigsegg Electronic Stability Control (KES) with 3 settings Wet – Normal – Track
TRACTION CONTROL
3 settings Wet – Normal – Track
http://www.koenigsegg.com/agera-rs/
Aşagı tarafta specificationda daha ayrıntılı bilgiler var
hay maşallah.bazı özellikleri de patentlemiş adamlar._____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gorod
quote:
Orijinalden alıntı: transverse
Dünya Rekoru 457 kmh değil yalnız, başlığı düzelt bence. 457 kmh eğimli yöne olan tek yön ölçüm, A-B - B-A ortalamasını almışlar 278 mph yani 447,3 kmh olarak rekor yazılmış. Chiron havada karada geçer bu hızı.
http://www.autoexpress.co.uk/car-news/101607/277mph-koenigsegg-agera-rs-is-the-new-fastest-car-in-the-world
Bu araba Chiron'un 0-400-0 süresini pert etti. Bilmem haberiniz var mı.
Chiron bu saatten sonra rekoru 3-5 km/h yukarı taşısa ne olur ? Tekrar alırlar elinden. Hoş bana kalırsa tamamen boş denemeler. Araçlarına güveniyorsalar Nord' a çıksınlar. Hoş Koenigsegg en son patlamıştı galiba.
Evet haberim var ayrıca Koenigsegg neredeyse 10 yıldır Veyron ve türevi Super Sport'dan 0-300 , 0-400 gibi sürelerde daha hızlı olmuştur. Bugatti'nin iddiası, Dünya'nın en hızlı lüks otomobili olma ünvanını taşımak değil mi ? Bu sebeple Chiron'un 450-460 kmh hızlara ulaşıp rekor kırması otomotiv dünyası için 0-300-0 veya 0-400-0 gibi pist denemelerinden daha sansasyonel olacaktır. Öyle olmasa idi 2100 kg bir otomobil değil 1200 kg bir otomobil üretirlerdi heralde._____________________________
-
İsmini hiçbir zaman söyleyemediğim bu marka gerçekten kendine has süper araç yapımı ile saygımı her daim kazanmıştır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Chiron kumda oynasın. Koenigsegg in eli armut toplamıyor ya.
|
Bu arabanın aktarması bile başlı başına bir şaheser. Bugatti halt etmiş
|
Bu araba Chiron'un 0-400-0 süresini pert etti. Bilmem haberiniz var mı.
![]() Chiron bu saatten sonra rekoru 3-5 km/h yukarı taşısa ne olur ? Tekrar alırlar elinden. Hoş bana kalırsa tamamen boş denemeler. Araçlarına güveniyorsalar Nord' a çıksınlar. Hoş Koenigsegg en son patlamıştı galiba. |
AERODYNAMICS
Dynamically active rear wing Active independent front flaps Frontal area: 1.873 m² Total down force at 250km/h 485 Kg Dry weight: 1295 kg (Curb weight: 1395 kg İşte gönlümünüzün efendisi.. ENGINE Koenigsegg twin turbo aluminum 5,0L V8, 4 valves per cylinder, double overhead camshafts, dry sump lubrication Compression: 9.3:1 Bore: 92 mm Stroke: 95.25 mm Sequential, multipoint fuel injection with dual knock sensors and back pressure sensors, closed loop wide band lambda control, twin ceramic ball bearing turbo chargers with Koenigsegg patented backpressure reduction system with va- riable turbo geometry. 1.3 bar (1.4 with E85) boost pressure Dry sump lubrication. Carbon fiber intake manifold with optimised intake tracts Tig-welded ceramic coated 0.8 mm wall thickness inconel exhaust system mani- fold with merge collector Total engine weight: 189 kg Power output – gasoline – 865 kW (1160Hp) at 7800 rpm – redline at 8250 rpm Torque: 1000 Nm from 2700 to 6170 rpm Max torque – 1280 Nm at 4100 rpm ELECTRONIC STABILITY SYSTEM Koenigsegg Electronic Stability Control (KES) with 3 settings Wet – Normal – Track TRACTION CONTROL 3 settings Wet – Normal – Track http://www.koenigsegg.com/agera-rs/ Aşagı tarafta specificationda daha ayrıntılı bilgiler var ![]() |
Videoyu da kimse izlememiş ve hatta ekleyen bile..
2. denemede araç 457 km/saat hıza çıkıyor, 447 değil!.. :) |
Benzer içerikler
- motor yağ kaçağı önleyici forum
- d1 ehliyet yenileme
- honda accord yorum
- merkezi kilit bagaj kilitlenmiyor
- bosch akü üretim tarihi
- peugeot 504 lakabı
- nissan qashqai e-power teknik özellikleri
- citroen c3 2025 fiyat
- skoda kodiaq rs
- yeni dacia duster
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X