Şimdi Ara

Klima Tavsiyeleri [ANA KONU] (3152. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir (7 Mobil) - 4 Masaüstü7 Mobil
5 sn
64.882
Cevap
962
Favori
4.897.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
99 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 31503151315231533154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mert_özcan kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, cihazınız hayırlı olsun, aynı zamanda da geçmiş olsun. Sizin için büyük bir hayal kırıklığı olmuş maalesef. Konudan bağımsız olarak bir şey soracağım: Cihazın kurulum işlemi bittikten sonra, dış ünitedeki gaz salınmadan hemen önce vakum yapıldı mı? Yapılmadıysa üzülerek söylüyorum ki bir problem de burada var demektir. Aynı zamanda cihazın çalışma sesi de pek normal gelmedi. Soğutmamasının da birçok sebebi olabilir ama en basitinden cihazda gaz kaçağı olabilir. Sanıyorum ki cihaza kaçak testi de yapılmamıştır. Zira böyle bir işçilik gördükten sonra kaçak testine ihtimal bile vermiyorum. Siz zaten servis ile görüşeceğinizi belirtmişsiniz ama hazır yolun başındayken cihazınıza büyük bir işlem yaptırmayın derim. Gerekiyorsa sıfır dış ünite talep edin, vakum ve kaçak testi yaptırarak montajını yaptırın. Hiç içinize sinmiyorsa da iade yolunu seçebilirsiniz. Elinizdeki bütçe ile size model konusunda destek sağlarız. @mert_özcan





  • J.Astb33 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler sağolun
    İnanın çok sinir bozucu bir durum. İşin maddi tarafı ayrı. Günlerdir gelecek, kurulacak, serinleyeceğiz diye bekleyip bunu yaşama tarafı ayrı.
    Vakum olayına gelince küçük pompa motoru gibi bir şey bağladılar kısa bir süre çalıştı onu gördüm sonra çıkarıldı.

    Kaçak testi yapıldı mı bilmiyorum ona bir şey diyemem. Zaten kurulum tamamlandı hiç deneme bile yapılmadı. Klimayı çalıştırdılar, yeni olduğu için bugün yarın soğutma yapmayabilir içerideki havayı sirküle eder vs vs sonra düzelir dediler hemen yürüyüp gittiler
    Klima 2-3 sefer gaz hatasına geçip kendini kapatmasa söylediklerine inanacağım bir nebze ama yine de bir gram dahi olsa soğutma yapması gerekir bence bu kadar sürede.
    Şu an sabah 6 itibariyle yine açtım deneme için. Günün en serin zamanı. 1 saattir turbo modunda daha sonra en düşük derecede en yüksek fan hızında vs çalışıyor. Yarı çıplak sadece şortla klimanın 1 metre önünde yaklaşık 1 saat oturdum. 1 gram rahatsızlık veya üşüme hissetmedim. Bu normal bir durum değildir sanırım . Bu arada 12 bin btu cihaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert_özcan -- 20 Haziran 2025; 7:26:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • mert_özcan kullanıcısına yanıt

    Ustalar daha iyi bilir ama benim duyduğum zorlanan bir kompressor sesi bu. Ya düzgün vakum yapmamışlar ya da boru ezilmiş, gaz gidik,döngü sağlanamıyor. Bu seviyede sesi;bakımı yapılmamış, toz içinde dış ünite 45 derecede çatı katını soğutmaya çalışırken duymuştum. Artık yardım edin diye bağırıyordu kompressor.

    Akşam saatinde zar zor duyulur yada üst seviye modellerde hiç duyulmaz ses. Elle kontrol edersin, onda da eski HDD disklerin çalışırkenki titreşimi - telefon titreşimi gibi bir hissi olur.

    Çalışınca açılır yalan. Hele ki jete aldığınızda ses olsun olmasın 3 5 dk içinde elinizi tuttuğunuzda rahatsız edecek seviyede soğuk hafa üflemeli.

    Genel merkezi arayın değişim isteğini belirtin. Olumlu dönüş sağlamazlarsa zaman kaybetmeden heyete. Ayrıca bekoyla lg fiyatları yakın olması lazım; ayıplı mal para iadesi alıp lg alırsanız en azından genel merkezleri vakum dahil kurulum aşamalarını ve sonrasını servisten belgeli olarak istiyor, kafanız rahat eder.





  • klima5505 kullanıcısına yanıt

    Bunu kontrol edip tekrar danışacağım, ilginiz için teşekkürler.

  • Merhaba,


    klima alış sürecimi paylaşayım dedim.


    12 Haziran'da HB'dan 24.400TL'ye Kaira DTXR35E A++ 12000 BTU Wifi Inverter klima aldım. 16 Haziran 'da sorunsuz teslim edildi. 17 Haziran'da kurulum için servis talep ettim ve 18 Haziran'da gelip kurdular.



    Kargolama kurulumu her şey gayet hızlı ve sorunsuz oldu.



    Şimdiden sorulacak sorulara cevapları yazayım.


    Servisi gayet temiz iyi niyetli iş çıkardı. Gerek montajı, gerek vakumlaması, montaj sonrası testleri, ürün kullanımı, kumanda vs gibi tüm detayı anlattılar.


    Klasik elektrik olayına girmediler. Elektrikçi çağırdım. Sigortası kendisine ait olmak üzere 650TL ye yarım satte halledip gitti.



    Klimaya gelecek olursak; işini gayet iyi yapıyor. 5 dk da fazlasıyla soğutuyor. Ben cadde kenarında oturan biriyim. Yol gürültüsü olduğu için maksimumda açsam dahi sesini duymuyorum. 23 derecede orta fanda sesini duymak imkansız. Ürün şık wifi bağlantısı kolay. Uygulaması gayet iyi. Hiç mi sıkıntısı yok derseniz bence kumandası. Ürüne göre kumandası maalesef basit kalmış. Basitlikten kastım algılama sıkıntısı var ama bunu zaten biliyordum bi çok videoda bahseden olmuştu. Onun dışında çok çok çok memnunum ve umarım uzun yıllar sorunsuz kullanırım.



    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]


    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]


    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]


    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]




  • Dreamparks kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun. wifi olduğu için klima kullanımı yapacağınızı pek sanmıyorum bende 2 klima var kumandaların nerede olduğu bile unuttum açıkcası :) eco modda kullanırsanız baya ekonomik oluyor cihaz bilginiz olsun

  • Dreamparks kullanıcısına yanıt

    Klimadan çok elektrik ilgilimi çekti. sigorta + kutusu 150 desek 200 de kablo. 300 liraya çalışan tok gözlü arkadaşı merak ettim. balkon prizinden 0 uğraş çektiyse bile iyi. hayırlı olsun.

  • mert_özcan kullanıcısına yanıt

    Cihaz kurulduktan sonra seyyar çekilip test edilmesi gerekirdi. Cihazı sorunsuz şekilde teslim etmeden servis forumunu nasıl kapattılar acaba? Orası da ayrı bir muamma. Yeni olduğu için soğutma yapmayabilir ne demek ya? O cihaza elektrik geldiği an soğutmaya başlaması gerekir. Anlaşılan bir şeyler hatalı gitti, uğraşmak istemedikleri için böyle bir şey söylediler diye düşünüyorum.


    Konu ile ilgili direkt müşteri hizmetleriyle görüşün. Yaşadığınız sorunu detaylı şekilde anlatın. Gerekirse cihaz değişimi sağlansın, farklı servis yönlendirmesi yapılsın. Hatalarının bedelini siz ödemek zorunda değilsiniz. @mert_özcan

  • Dreamparks kullanıcısına yanıt

    Klimanız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın. Hem servis hem de elektrikçi konusunda şanslıymışsınız gerçekten. Her şey olması gerektiği gibi duruyor. Süreçten memnun kaldığınıza göre servis bilgilerini paylaşabilir misiniz rica etsem? Sizinle aynı bölgede ikamet edenler için de referans olur en azından. @Dreamparks

  • Salvador_Limones kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam. Oturduğum sitenin elektrikçisi. Aldığı malzemelere 250 aldım 400 işçilik. Burada zaten sitenin teknik çalışanları evlere 400TL ye geliyor. Dışarıdan malzemesiz işçilik için 750 istiyorlardı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dreamparks -- 20 Haziran 2025; 12:16:45 >
  • J.Astb33 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam.


    Ben İstanbul Haramidere'de oturuyorum.


    Gelen servis,


    Değerli Müşterimiz,

    Talebiniz ile ilgili DEMİRBAŞ TEKNİK-İSTANBUL

    servisimiz size hizmet verecektir.212591 10 52 Bilgilerinize sunar, İyi günler dileriz.


    Ben kurulum günü şundan çok rahatsız oldum. Gelen servis yapacakları her şeyi önceden söyledi. Oluşabilecek toz pis vs. Duvarı delerken şu kadar delik olacak şuradan deleceğim. Delmeden önce sola alamıyorum arkada boru var vs. Vakumlama yapacaklara başlıyoruz ortalam 20dk yeterli. Sonra uzatma çektiler klimayı test ettiler. İsterseniz bekleyelim soğutmadan memnun musunuz bakın dediler. En son çıkarken de size merkezden ve yurt dışından anket gelecek anketi doldurur musunuz dediler. Sonuç olarak aşırı tedirginlerdi. Sonuçta bende çalışanım böyle çalışmaları tuhaf geldi.

  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt

    kesinlikle haklısınız hocam. Dünden beri kumandayı kullanmıyorum. Telefondan hallediyorum her şeyi. Kumanda üzerinde zaten eco modu da yok. O yüzden sanırım kumanda ile işim olmayacak.

  • Yaşadığım problem için yardım edenlere teşekkürler.
    Evet işlemler bitti güle güle kullanın hemen soğutmaz yarın düzelir diyip gittiler

    Sürekli hata vermesi,hiç soğutma yapmaması ve üniteden gelen rahatsız edici ses var.
    Kurulum yapan servisi aradım yoğunuz yarın geliriz dediler.
    Beko müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Montaj ile ilgili sorun varsa ben teknik müdahale istemiyorum mümkünse değişim istiyorum dedim. O halde değişim için de kayıt açıyorum dediler bakalım neler olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dreamparks kullanıcısına yanıt

    Geri dönüşünüz için teşekkür ederim. Servis konusundaki baskı, biz tüketiciler için iyi olsa da çalışanlar için büyük sıkıntı. Bu baskının sebebi ise sektörde yapılan işlerin bir standardının olmaması. Mesela sizin bölgenizdeki servisin hizmet kalitesi çok iyiyken, bir mahalle ötenizdeki servisin hizmet kalitesi berbat olabiliyor. Bu durumun halen bir ortası yok maalesef. Bu uygulamanın emekçi dostlarımıza baskı oluşturduğu bir gerçek, öte yandan da biz tüketicilerin olması gereken hizmeti alabilmesi açısından avantaj. @Dreamparks

  • mert_özcan kullanıcısına yanıt

    Bir sorun yaşadığınız zaman servisten önce durumu müşteri hizmetlerine bildirin. Her şeyin kayıtlı olması sizin açınızdan avantaj sağlar. Bırakın müşteri hizmetleri size servis yönlendirsin veya bir çözüm sağlasın. Bir de değişim için onay gelirse yeni getirecekleri cihazın sıfır olup olmadığına dikkat edin. Gaz salınmadan önce vakum ve kaçak testini de mutlaka yaptırın. @mert_özcan

  • Dreamparks kullanıcısına yanıt
    ilk resimdeki plastik beyaz boru elimde duruyor, takmadılar.

    parçayı dışarıdan takılıyor diye düşünüyordum, bu resimden sonra içeri takayım ben de.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AslanAvda kullanıcısına yanıt

    Perdenin arkasında kalsa da o parçasız görüntü çok çirkindi zaten ben demeden oraya taktılar. Önemli olan sürekli bakacağınız yaşadığınız yerdeki görüntü. Diğer taraf atıl yer olduğu için aslında çok önemli değil. Bu arada çocukların karneleri, dershane araştırmaları ve görüşmeler yüzünden erkenden evden çıktık. Eve gelmemize 15dk kala telefondan klimayı açtım eve girdiğimizde tüm ev halkı bi oh çekti. Ben ilk başlarda airfel düşünüyordum wifi ye gerek yok diyordum ama hem dışarıdan yönlendrme hem kumandasız telefondan ayar çekme olayı yüzünden iyi ki bu modeli almışım dedim.

  • Dreamparks kullanıcısına yanıt
    wifi hayat kurtarıyor gerçekten, bunu kullanınca anladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AslanAvda -- 20 Haziran 2025; 16:57:3 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sıva altı tesisat vardı elektrik hattını kullanmıyoruz ayrı çekmemiz gerek dendi neden böyle yapıyorlar anlamadım güvenlik falan dedi klima kaira bugün bağladılar ayrıca borular vs olduğu için klimanın içinden çıkan bakır boruları napıyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakkikarahan -- 20 Haziran 2025; 17:16:31 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar 1 ay içinde klima taktımayı düşünüyorum.
    Çatı katında oturuyorum 80m2 yer total olarak. Hol kısmında müsait bölüm var.
    Diğer kısımlar biraz zorluyor.
    Kaç Btu almamız lazım ?
    Hangi klimayı önerirsiniz ?
    Aldıktan sonra sorun yaşamak istemiyorum.
    Bütçe max 50k.₺

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 31503151315231533154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.