Yarbay
19 Ekim 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
9 üye
Görüntülenme
Toplam: 279 (Bu ay: 0)
Gönderileri
........
Arkadaşlar merhaba
Gece yarısı 00:45 civarında Superonline dan mesaj geldi
""Ödenmemiş Faturalarınız Sebebiyle Bağlantı Hızınız 128 kpbs e düşürülmüştür, yüksek hızda devam etmek için borcunuzu ödeyin""şeklinde ve net kesildi..
İşin kötü tarafı hiç bir şekilde fatura borcum yok en son faturamı 29 Ocak sabahı ödedim yani 3 gün oluyor..
Dijital Operatör uygulamasında ödenmemiş borcunuz yoktur yazıyor..Mobil bankacılık üzerinden abone numarası girip fatura ödemek isteyince faturanız yok diyor.. Müşteri hizmetlerini 6-7 kez aradım geceden beri her seferinde kendileride fatura borcum olmadığını söylüyor ama hattım borcundan dolayı hala kapalı
Maksimum 18 saat dediler 20 saati geçti hala internetim yok.. Defalarca aradım,kavga,küfür, hakaret hiç bir gelişme yok..
Sistem sorunu diyorlar,bütün müşterilerde var diyorlar,yavaş yavaş düzeliyor diyorlar ama hiç bir şey yok..
Varmı aynı sorunu yaşayan birileri..Geceden beri hiç bir şey yapamıyorum..Etmediğim küfür,kıyamet kalmadı mağduriyetim nasıl giderilecek diyorum 24 saati geçerse faturadan düşülecek kem küm ediyorlar..
Arkadaşlar Merhaba.Bursa'lı veya iyi bilen arkadaşların yardımına ihtiyacım var
Kocaeli'de oturuyorum, pazar günü erken saatlerde eşimle birlikte günü birlik gezi için Bursa'ya geleceğiz.Uzun zamandır Gölyazı köyüne gitmek istiyorduk
Sormak istediğim Bursa Şehirlerarası Terminal den Gölyazı köyüne nasıl gidebiliriz.
Hangi hatlar,hangi araçlar vb konularda emin olamadık.İnternetten araştırdık biraz karmaşık geldi
Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyoruz
Arkadaşlar herkese merhaba..

Yalnızca ev kullanımı için notebook almam gerekiyor.

Bilgisayar günlük işlerde kullanılacak haber sosyal medya YouTube internette gezinti şeklinde

Artı olarak Excel word kullanılacak..Çekilen resimlere bakacağız hepsi bu

Ancak en önemli kriterim şu evimde 49 inç Philips 4k televizyonumuz var bizim için önemli olan eşimle oturup pcyi hdmı ile tvye bağlayıp film dizi izlemek..
Aklımın ermedigi diyelim ki laptop ekranı Hd çözünürlük televizyonum ise 4k .. ben bu Tv'de Full Hd 2k 4k gibi çözünürlüklerde film dizi izleyebilirsiniz yoksa Hd den yüksek çözünürlük izleyemezmiyim bu konularda biraz cahilim açıkçası yardımlarınızı bekliyorum..

Bu saydığım kullanım alanı dışında fazla bir beklentim yok zaten birde bu Euro Truck Simülatör 2 oyununa hayranligim var iyi kötü değil olsa oynayabilirsem dünyalar benim olur öyle GTA Call of Duty gibi beklentim yok..

Aşağıya link koyduğum 2 model sizce nasıl yukarıdaki senaryolarda işimi gorecekmidir alınabilir mı ??
Bütçe olarak 1300 1400 bu aralığı geçmem zor su anlarda..Yada sizin onerebileceginiz bir şey varsa memnun olurum

http://m.teknosa.com/urunler/125033413/hp-15-ba028nt-y0w61ea-a6-73104gb500gb2gb-r5-m430-m?gclid=CjwKEAjw9_jJBRCXycSarr3csWcSJABthk07B_v_rxHaQuOsmtg0QHgYnVfXfoY7-2oclsJNC39BcBoCvyDw_wcB&gclsrc=aw.ds

https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_lenovo-ideapad-110-amd-quad-core-a8-7410-2-20-ghz-4-gb-1-tb-r5m430-2-gb-notebook-pc-1172962.html
Merhabalar
Gun icerisinde bu 2 modelden birini alacagim sizce hangisi daha iyi..Yanlis bilmiyorsam kransen daha eski bir model
Urbanears in kendi sitesinde kransen 39 sumpan 29 euro gozukuyor fakat Turkiye de media markt vatan gibi yerlerde sumpan 99 tl kransen de 70 tl civarlarinda gozukuyor
Fazla uzatmadan sizce hangisi daha iyi hangisini tercih etmeliyim
Yaklaşık 5 yıllık bir sistemim var mevcut şartlarda bir süre daha kullanmak durumundayım..İyi kötü işimi de görüyordu fakat ekran kartım maalesef vefat etti..
Güvendiğim bir komşuya pc yi bıraktım sorunun ekran kartından olduğu kesinleşti..
Mevcut sistemim
Amd athlonII x3 420
4gb ram var
Pc elimde olmadığı için ana karta tam bakamıyorum ama Gigabyte Ma68 s2p ..tarzı bir şeyler olduğunu öyle yazdığını anımsıyorum 😢 minimum 5 sene önceye ait bi kart
Ekran kartımda Nvida geforce 9800 gt 1gb idi
Aşağıda linklerini attığım ekran kartlarını alabilmiyim işimi görecekmidir..
http://www.hepsiburada.com/asus-amd-radeon-r7-240-2gb-128bit-ddr3-dx12-pci-e-3-0-ekran-karti-r7240-2gd3-l-p-BD304448


http://www.hepsiburada.com/powercolor-ati-radeon-hd6570-2gb-128bit-ddr3-dx11-pci-e-2-1-ekran-karti-ax6570-2gbk3-he-p-BD101277

http://www.hepsiburada.com/gigabyte-nvidia-geforce-gt420-2gb-128bit-ddr3-dx11-pci-e-2-0-ekran-karti-gv-n420-2gi-p-BD303235


Biliyorum sistemim eski belki psu belki ana kartımı tam olarak soracksınız ama inanın tam olarak bilmiyorum.
Oyun beklentim yok sadece aktif olarak Euro truck simulator 2 ve pes 16 oynuyordum eski kartla bunları rahat oynuyodum yine ikisini oynasam yeter.Başka hiç bir oyun istemiyorum.
Sadce günlük pc kullanıyorum internet film dizi bu kadar..
Verdiğim örneklerdeki kartlar yada benzerleri işimi görür mü yada sistemim kaldıracakmı..fiyat olarak maksimum 200. 220 civarları olmalı
1 haftadır bilgisayar sız kaldım..Verdiğim bilgiler yeterli ise yardımcı olabilirmisiniz
Bu sabah çalışırken tam 7.30'da Denizbank tarafından arandım gece vardiyasının yorgunluğu uykusuzluk derken arayan kişi kartımdan 160 Dolar'lık alışveriş yapıldığını bilgim dahilinde olup olmadığını sordu hayır dedim bir şeyler anlattı daha sonra kapatınca birde mesaj geldiğini gördüm biraz daha ciddiyeti arayınca hemen bankayı aradım kartımın iptal edildiğini harcama içinde şubeye gidip itiraz formu doldurmam gerektiğini söylediler..

Az öncede bankaya giidp form doldurdum bayan geri dönüş yapılacağını maksimum 10-15 gün içiinde sonuçlanacağını çok büyük ihtimalle de sıkıntı çıkmayacağını belirtti..

Gelen mesajda yazan iş yeri ismi aşağıdaki şekilde

At&T K004 9966 ESTOR 160.18 dolar((Yaklaşık 450 lira)) bir tutar çekilmiş..

Google'da arattığımda tam bir facia çıkıyor..Tüm yorumlar İngilizce anladığım okuyabildiğim bu işleme ait onlarca yüzlerce şikayet var..Kimisi Singapur'da yaşadığını kimi İngiltere'de kimi İtalya'da yaşadığını yazmış..
Tamamının ortak noktası işlem yapılan isim aynı.. Çekilen miktarlar farklı kiminden 10 dolar kimi 50 dolar kimi 300 ,500 1000 hatta 3.000 küsür dolarlık çekim yapıldığı yazanlar olmuş..
Bu işlem nedir neresidir kimlerdir fazla bir şey çıkaramadım yorumlardan fakat anlaşılan organize bir çete bir yerlerden kimi nasıl yakalarsa götürüyor işlem tutarları neye göre çekiliyor hiç bir bilgim yok..

Hayatımda ilk kez böyle bir şey başıma geldi..Umarım sorunsuzca atlatabilirim..
Arkadaşlar merhabalar.. Tam 2 ay önce Vodafone'dan taahhütlü olarak bahsettiğim cihazı aldım fakat 2 saat sonra telefon bozuldu ve lanet olasıca serüvenim bozuldu bugüne kadar tam 4 kez servise gönderildi..Her seferinde mekanik onarım yapıldı diyerek telefon geri yollandı ve servisten aldığım günün akşamı tekrar tekrarr tekrar bozuldu..
En son geçtiğimiz gün işin içine Vodafone'dan yüksek mevkili 1 müdür girdi ve cihaz Cuma sabahı 4.kez servise yollandı..Salı günü(dün) cihazın teleservice'e kaydı yapılmış ve değişim cihazı bekleniyor yazısı çıktı internetten takip ettiğimde..

Bu sabah tekrar kontrol ettiğim de çıkan sonuç şu şekilde :



tekar tamire alındı yazısını görünce kafam karıştı müşteri hizmetlerini aradım şimdi cihazınız değiştirildi birazdan kargoya verilecek dediler..Belkide çok çok uzun süreler beklenecek değişim süreci araya giren kişi sayesinde 24 saat içinde tamamlandı..

Fakat kafamı karıştıran durum pekde bilgi sahibi olmadığım SWAP olayı.. Benim gönderdiğim cihaz ile değişim yapılan cihazın İMEİ'leri farklı kontrol ettğimde yeni cihazın imei'si için ithalat yoluyla kayıtlı ürün diyor..

Bu cihaz swap vs olayları mı yoksa tamamen farklı yeni bir cihaz mı ?? Bir kaç kişi bana eski telefon ile yeni telefonun imeisini değiştiriyorlar değeri düşüyor tekrar fatura kesilip satılamaz o yüzden bayiler düşük fiyatla alır vs gibi bir şeyler söylemişti kafam karıştı.
Arkadaslar merhaba ufak bir problem yasadim yardim istiyorum..

Bugun gun icerisinde emanet arac ile ufak bir yolculuk yaptim.Aracta Hgs vardi Kocaeli giselerinden normal sekilde Hgs turnikesinden gecip otobana giris yaptim.Devaminda ise Gebze giselerinden otobandan cikis yaptim.Fakat burada o anki dalginlik ve dikkatsizlikle yanlislikla Ogs turnikesinden cikis yaptim ve siren ottu kacak gecis diye.
Bu durumda ne olacak giris hgs ile cikis ogs ile bilgi alabilirmiyim
Arkadaşlar merhabalar herkese.
25 Haziran 2015 tarihinde vodafone kocaeli filiz a.ş isimli bayiden taahhütlü olarak Htc Desire 816g marka cihaz aldım..Cihaz eve geldikten yalnızca saatler sonra problemler yaşatmaya başladı..Video çekimlerinde telefonun ekranı tamamen pembe yeşil ve mor çizgilerle kaplanıyor ve çekim o şekilde devam ediyor..En büyük sorunda cihaz menüdeyken kendi kendine çalışmaya başlıyor a'dan z'ye ne kadar uygulama varsa hepsini kendiliğinden açıyor ve hiç bir şekilde müdahele edilmiyor yalnızca ekran kilitlenince duruyor tekrar açınca 20-30 saniye sonra aynı olaylar tekrarlanıyor.Telefon komple kapatılıp açılınca 8-9 saat normal bir şekilde kullanılıyor ve tekrar sorunlar başlıyor..
Bayiye geri gittiğinde yapacağı bir şey olmadığını ben sadece telefonu satarım gerisine karışmam havasıyla istersen servise yollarım dedi ve 26 haziran günü cihaz teleservice'e gönderildi yaklaşık 20 gün sonra telefonun ekranı değiştirilmiş ve yedek parça değişimi yapılmış şekilde 16 Temmuz günü teslim aldım aldığım günün akşamı arızalar yeniden aynı şekilde başladı araya ramazan bayramı girdiği için mecburen bekleyip 20 Temmuz'da ikinci kez teleservice'e gönderildi cihaz..Yine ekran dokunmatik parça değişimi yapılarak geri yollandı ve 3 Ağustos tarihinde teslim aldım..Cihaz hiç bir şekilde tamir edilmemiş olduğu için aynı arızaları 04 Ağustos sabahı tekrar yaptı..((Bütün bu süreç boyunca ne satıcı bayi ne vodafone ne teleservice ne de Htc Türkiye cihazı hiç bir şekilde kabul etmiyor herkes yetki bizde değil onda diyerek birbirine atıyor))

En son 3.kez arıza verdiğinde vodafone'a ağır bir mail yolladım ve mahkemeye vereceğimi söyledim ertesi sabah Vodafone Kocaeli Bölge Müdürlüğü'nden bir beyefendi benimle görüşmek istediğini belirtti telefonla arayıp şehir dışında olduğumu söyledim telefonla ilgili bilgileri alıp ertesi gün (07 Ağustos) beni tekrar arayıp her şeyi hallettiğini telefonu acil olarak aldığım bayiye geri götürmem gerektiğini telefonun tekrar servise yollanacağını sonrasında gerekli işlemleri yapıp telefonumun birebir yenisiyle değişim yapılıp yeni cihaz yollanacağını söyledi..Artık cihazı kullanmak istemediğimi farklı bir cihaz istediğimi söylediğimde cihaz geldiği anda bayiye talimat verdiğini istediğin modelle değiştirebilmen için gerekli maddi kolaylığı da sağlayacaklar dedi.Bunun üzerine 08 Ağustos C.tesi günü telefonu bayiye teslim ettim ve servise 3.kez yollandı.
Şimdi teleservice sitesine girip takip kısmına baktığımda telefonunuz tamire alınmıştır elektronik onarım yapılacaktır yazısı gördüm..
Artık bu iş yeterince uzadı bu dakikadan sonra ne yapmam gerekli?? Bugün 17 ağustos telefonu aldığım günden bugüne kadar toplamda 24 saat dahi kullanamadım fakat bugün telefonun 2.taksidi faturalandırıldı..

Yarın beni arayan müdür ile iletişime geçip durum hakkında son kez görüşme yapmak istiyorum..

Bu durum ve cihaz ayıplı ürün konusuna girmezmi arkadaşlar?nasıl bir yol izlemeliyim ? İlk önce Bimer ve BTK 'ya şikayet dilekçesi yazıp peşinden gerekirse cumhurbaşkanına yazın kısmından da dilekçe yollayıp ayıplı cihaz elime geçtiği anda da tüketici mahkemesine dava açmak istiyorum..İşleyiş ve yapmam gereknler konusunda yardımcı olursanız sevinirim
Hakkında
Konum: Kocaeli
İlgi Alanları: bilgisayar oyun futbol müzik
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PC
Mobil cihaz
Huawei
Mobil cihaz
Son
Operatör
Vodafone
ISS
Superonline
Oyun Platformu
PC
Takım
Fenerbahçe
Steam
mert_ozcan
TV
TV
Ses Sistemi
Creative
Tablet
Casper Via T27
İşlemci
AMD
Modem
Asus
Beyaz Eşya
Ariston
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 3.110
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 6.000
İkinci El Bölümü Mesajları: 10
Konularının görüntülenme sayısı: 121.775 (Bu ay: 613)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 4.629 (Bu hafta: 2)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.