< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Klima Tavsiyeleri [ANA KONU] (2832. sayfa)






-
-
Bu başlık üzerinde çokça konuşuldu, geçmişe bakmanız yeterli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bakımlarını düzenli yaptırmıyorsanız ve ortamınız çok temiz değilse fan üzerinde kirler yapışır ve balansı bozabilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam tavsiye için teşekkür ederim ama daha takılalı 1 ay oldu soğuk üflerken o ses yok ama havalandırmaya geçince çok hafiften geliyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ha şaşırma anlamında yaptınız tamam şimdi oldu 😃.
Bizim burada(mardin. Dışarı 44 ev içi 35) 29 derece evi serin yapıyor mesela. Gece 28 e ayarlayıp yatıyoruz yatak odasında. Belki o da öyledir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende şırnaktayım hocam komşuyuz 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İç fanın balansında sorun vardır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dolce vita 18000btu klimanın montajını yapıp 5 dk çalıştırıp gittiler 2 gün önce elektiriği bağlamadan. Bugün elektirikçiye hatları yaptırdım çalıştırdım klima soğutmuyor. İnverter'dan dır falan mı acaba dedim 18 de 1 saat çalıştırdım normal fan gibi üflüyor. Oda 29.5 dereceden hiç değişmedi. Mod olarak cool seçili. Dış ünite çalışıyor fanları dönüyor ancak soğuk hava üflüyor sıcak üflemiyor. Vakum da yaptılar sözde. Yarın tekrar servis çağıracağım. Sorunun ne olduğu konusunda fikri olan var mıdır?
Şuan da nasıl hareket etmemi önerirsiniz? Ben sıfır aldığım ürüne gaz basma tekrar vakum vb şeyler yaptırmak istemiyorum. Servise rapor tutturup iade edebilir miyim acaba? Klimalarda iade prosedürü nasıl işliyor bilen var mı? Baymak ilgileniyor. Kargo tarafıma geçen cumartesi ulaştı. Kurulum ise pazartesi yapıldı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mk4Ever. -- 7 Eylül 2023; 6:39:37 > -
Bu ufak bir problem midir hocam garantisi var cihazın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İyi günler dilerim, Bosch 5000i 12000 BTU aldım 20 m² odayı soğutmak ve ısıtmak için. Umarım doğru bir tercih yapmışımdır. Günde yaklaşık 15-16 saat çalıştırmayı düşündüğüm için A+++ bir klima almayı tercih ettim.
Sizce hata mı ettim 6-7 bin TL altına aynı BTU değerine sahip A++ bir klima da alabilirdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaccak -- 7 Eylül 2023; 15:4:59 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ufak bir problemdir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bosch servisi kısıtlı.kurulumda Bakır değil alimunyum boru kullaniyorlar sanırım. Bir de alan bir arkadas servisiyle konusmustu vakum cihazlari yokmus. Kurulum yapacak servisle konusup duruma gore iade edin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba hocam klimanizin yüksek ihtimalle gazı kaçmış bağlantı yerlerini tam sikmamislar ya da boruları kisaltip uzattılar ise yeni boru başlarını tam acamamislardir. Normalde o baglantilarin tork anahtari ile montaj klavuzunda yazan oranlarda sıkılması gerekir ama bizimkiler göz karari sıkıp geciyorlar cogu deneyimsiz neyin ne oldugundan bihaber oldukları gibi yaptıkları işe ve insana da saygıları yok maalesef.
Şimdi sadede gelirsek Tüketici Kanununa göre montaj hatası kusurlu ürün sayılıyor iade etme hakkınız var fakat baymak ı Allah düşmanımın başına vermesin kurumsalliktan uzaklar servis işi çok sorunlu kolay kolay iadeyi kabul etmeyeceklerdir. Aynı sorunu 2018 yılında aldığım lg marka klimada yaşadım servis bosch termoteknik adlı şirketti. Degisim istedim kulak asmadilar iade aldilar parami verdiler ama para pul olmustu. Yeni klimayı yüzde 50 daha pahalıya aldim. Thh ye vasvurdum parayı almışsınız birsey yapamayız kararı geldi.
Hocam bir de ekleme yapayım klimayı gazsız şekilde 1 saat calistirdiysaniz kompresor de zarar görmüştür kaçan gazla beraber kompresore gereken ve gazla karsik olan yağ da kompresorden uzaklaşarak yağsız çalışmıştır. Geçmiş olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noirdesire -- 7 Eylül 2023; 22:50:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
@caliskansahis44 , bilgi için teşekkür ederim.
"Senin iç üniteyle duvar arasındaki yere meyil vermeleri lazımdı. Videoda tam görünmüyor ama sanırım bakır borularla birlikte düz çıkıyor iç üniteden dışarıya" demişsiniz, ben bunu eve ikinci kez gelen servis çalışanına sorduğumda bana şunu dedi. (Deim ki klimanın iç ünitesinin kenarından çıkan boru, dışarıya düz gidiyor. Biraz eğim olsaydı daha iyi gitmez miydi dedim? O da bana dedi ki : "Normal abi o Su tavası klimanin icinden giderken 10 cm yukarda" dedi.
Resimler ekte.
-
@caliskansahis44'ün verdiği bilgi tartışmaya bile açık değil, 310 yıl önce keşfedilmiş bir fizik kanunu bu.
İç üniteden çıktığı andan itibaren aşağı akması için meyilli olmalı. Son ek yerinden daha aşağıda bir sifon oluşmuşsa, ikinci resimdeki üçüncü örnekteki gibi, sızıntı oluşturmaz ancak orada su kalır ve bu bakteri üremesine neden olur.
TCL klimaların kılavuzunda şunlar yazılı.
Lavabo, tuvalet, zemin su giderleri gibi yerlerde ise bunun tersi istenir, sifon özellikle oluşturulur, burada biriken su, tesisat sisteminin pis kokusuna karşı tıpa görevi görür, ilk olarak 1849 yılında Stephen Green tarafından tuvalet giderlerine U şeklinde boru eklenerek kullanılmaya başlandı. Burda su sirkülasyonu fazla olduğu için, birikinti sürekli tazelenir ve bakteri oluşmaz.
-
-
Hocam size kim Samsung Windfree tavsiye etti... Ben 2 ay önce almış ve Samsung Windfree Premium Plus'dan canı yanmış bir forumdaşınız olarak bu konu başlığı altında defalarca yazdım. Acayip problemli bir cihaz, alette ses sorunu var aldığımdan beri. Teknik servis gelip normal diyor. Video atıyorum tatmin olmuyorlar gözleriyle görmek istiyorlarmış bla bla. Hadi dediniz sana gelen ürün problemli gelmiş... Lütfen şikayetvara Samsung Windfree Ses Problemi ya da Samsung Klima Ses problemi yazın.
Samsung klima almayın almayın almayın. NET ben o hatayı yaptım almayın. Ben de dedim yaaa benim başıma gelmez, klimaları kronik problemli... Buna ek olarak ben aldığım zaman cehennem sıcakları başlamamıştı ve bu kadar şikayetvar kaydı da yoktu. Kayıtların hepsi Temmuz sonu Ağustos gibi açılmış zaten.
SONUÇ: Samsung Klima ALMAYIN! ALMAYIN! ALMAYIN!
Alt komşum benim tavsiye üzerine Samsung almayıp Midea Extreme Save aldı. Dış ünitenin çalıştığını ancak fanı döndüğünü görünce anlayabiliyorsun. O derece sessiz... Forumlarda gömülen Baymak bile bunun yanında aşırı sessiz çalışıyor.
Şu enflasyonist ortamda hakkını aramak da zul oldu. Ürünü iade edip para iadesi alsan, şu an fiyatı aldığım fiyata göre 6000 TL daha fazla... Değişim yapsalar aynı ürün gelecek... Eliniz kolunuz bağlı katlanmak zorunda kalıyorsunuz cihaza. Olması gereken ürünün fiyatı güncelde neyse ona göre ücret iadesi yapılması. Ama nerede!!! Markaya kalsa iade bile yapmaz, tüketici hakem heyeti vasıtasıyla gerçekleşecek süreçten bahsediyorum.
BUYRUN 1.5 aydır bu şekilde kullanıyorum klimayı... Şikayetvar'da bunun gibi onlarca şikayet mevcut.
-
Bu ses normal değil, fanın balansı bozulmuş. Uzun süre bu şekilde çalışırsa duvardan aşağıya bile inebilir, bu ses çıkarken elinizi klimanın üstüne koyarsanız güçlü bir titreşim hissedeceksiniz, sesin kaynağı olan balans sorunu oda.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Titreşim var evet hocam, zaten videoda da söylüyorum. cihaz 1,5 aylık. Durduk yere tüm Samsung Windfree klimaların mı bozuluyor? Sikayetvar bunun gibi ses problemleri ile dolu Windfree serisinde. Bakalım sonu nereye varacak. Ama ürünü aldığıma aşırı pişmanım, başka insanların canı yanmasın diye uğraşıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X