Rica ederim hocam. Açıkçası kısa bir serüven olmasına çok sevindim. Bazı haller oluyor ki müşteriye klimayı söküp sokak ortasında parçalatacak kadar tatsızlaşabiliyor. Servisin gaz boşaltma,tekrar gaz basma teklifini kabul etmemeniz iyi olmuş. Sıfır cihazın gazıyla oynayıp güya çözüm üreteceklerdi. Bayinin bu konudaki tutumu,gereksiz ısrarlarda bulunup süreci uzatmaması da gayet iyi bir ayrıntı. Geçmiş olsun ve tekrardan hayırlı olsun diyorum. Saygılarımla... |
Klima Tavsiyeleri [ANA KONU] (2441. sayfa)
-
-
Evet hocam elegant prime 9000 modeliydi. Detaylı yanıtınız için teşekkür ederim değişim tarihine göre yaptırayım bakımlarını o zaman. -
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için hocam Son bir sorum olacak oda Şanlıurfa da servis imkanı yok Dediniz bu bana Problem oluşturur mu başka marka tercih etmem daha mı sağlıklı olur ? hem takilmasinda hemde tasinma sırasına sokulmesinde garanti vb. durumlar sebebiyle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koray_220 -- 12 Mayıs 2021; 1:43:53 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TheDeviLofDark
Evet hocam elegant prime 9000 modeliydi. Detaylı yanıtınız için teşekkür ederim değişim tarihine göre yaptırayım bakımlarını o zaman.Rica ederim hocam,güle güle kullanınız.
Saygılarımla...
-
quote:
Orijinalden alıntı: koray_220
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için hocam Son bir sorum olacak oda Şanlıurfa da servis imkanı yok Dediniz bu bana Problem oluşturur mu başka marka tercih etmem daha mı sağlıklı olur ? hem takilmasinda hemde tasinma sırasına sokulmesinde garanti vb. durumlar sebebiyleRica ederim hocam. Bayi yok ancak servis var. Tam tersi yani. Servisle bir görüşmenizi tavsiye ederim. Çünkü ürünler çoğu zaman servis deposunda bekler. Oradan araca yüklenip tüketiciye montaj için ulaştırılır. Bu nedenle servis ile görüşüp temin etme konusunda fikir almanızı tavsiye ederim. Hiç imkân olmazsa Mitsubishi Electric ve diğer alternatiflere yönelin derim.
https://www.form-mhiklima.com/tr-tr/servisler
Saygılarımla...
-
Peki öyle yapacağım tekrar teşekkürler ilginiz için hayırlı günler dilerim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Rica ederim. Gelişmeleri bildirirseniz memnun olurum.
Hayırlı günler dilerim.
Saygılarımla...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hafta sonları sabahtan akşama kadar, hafta içi 4-5 saat kalır. bu arada dün mitsubishi heavy premium 12lik için de 6900 fiyat aldım onu da ekleyeyim, ilginiz için çok teşekkür ederim.
-
Çok teşekkür ettim. Kurulum sonrası paylaşımlarda bulunurum. İyi bayramlar dilerim.
-
Ustam kolay gelsin.
Mitsubishi form mağazalarından aldığım mitsubishi heavy 12 btu klima hakkında gelişmeleri yazayım :)
Beni aradılar bölge mühendisi evaptan gelen gaz akış sesinin çözümü olarak tüm gazın boşaltıp yenisinin yüklenmesi talimatı vermiş.
İçime sinmedi aslında sıfır alıp daha kullanmadığım ürünün gazı değişecek. Haliyle fabrikada hassas bir şekilde yüklenen gaz boşaltılacak ve manuel bir şekilde yeni gaz yüklenecek. Genede en azından sadece gaz değişimi ile sorun giderilecekse iyi olur düşüncesiyle tamam dedim.
Yapan kişiler boşaltıp yaklaşık 45 dakika gibi bir vakumlama yaptılar sonra gazı bastılar.
Gelen servis pek birşey demedi ama gözlerinden gaz değişimi ile olayın çözülmeyeceğine inandıklarını gördüm. Onlarda biz bölge müdürlüğünün talepleri dığrultusunda hareket ediyoruz diyorlar. Senin sorununu gördük ve raporlayıp bildirdik dediler.
Sonuç olarakta öyle oldu ses gitmedi. Olan sıfır ürünümün orjinal gazına oldu.
Bölge müdürlüğü sorunun ne olduğunu öğrenmek istiyormuş. O yüzden çözümleri deniyormuş. Bende kızdım benim ürünüm deneme tahtasımı? Alsınlar götürsünler teknik odalarında sabah akşam incelesinler.
Neyse bölge müdürlüktekileri tanımıyorum ama en azından satın aldığım kişi dürüst ve ilgili biri. İçiniz rahat olsun mitsubishi form bölge müdürlüğü sizi mağdur etmez diyor. Bakalım umarım mağdur etmez. Mahkemelerle uğraştırmaz.
Zaten artık kesinlikle hiçbir işlemi kabul etmeme kararı verdim. 2 tane servis formu var elimde. Birinde tıkırtı var ses yağlama yapıldı diyor sorun giderildi diyor diğerinde ses şikayeti için gaz değişimi yapıldı sorun devam ediyor diyor. Kesinlikle artık ürün değişimi istiyorum. Çünkü ürün fabrikadan ayıplı mal olarak geldi.
Hocam şimdi size 2 sorum var. Cevaplarsanız çok mutlu olurum.
1.sizi bu gaz değişiminin bana dezavantajları var mı? Sadece iç ünite değişimi yaparlarsa yeterli olur mu? Dış ünite içinde talepte bulunmalımıyım.
2.si ben tüketici hakem heyetinde okudum 2 yıl içinde arıza yaparsa ayıplı mal olduğu belirlenirse müşteri değişimi, iadesi, vb hak telebinde bulunabilir diyor. Gelen arkadaşlardan biri ürün değişimi için 7 servis kaydı oluşması lazım falan gibi bir şey söyledi. Böyle bir şey var mı?
Hocam gelişmeleri sizinle paylaşmaya devam edeceğim :) cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum saygılarımla..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
cevabınız için çok teşekkürler, şimdi anladığımı düşünüyorum.
bir de yalıtımlı binada 22m2 oturma odası için 12000 btu klima düşünüyorum. Mitsubishi heavy premium r32 gazlı için 7500tl fiyat verdiler, sizce değer mi bu miktarı vermeye yoksa 4-5bin TL civarı bir şey mi bakmalıyım hocam ne önerirsiniz, verimli olması, tüketimin az olması benim için önemli
(premium yerine diamond yazmıştım, onu düzelttim)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tinoo -- 13 Mayıs 2021; 10:9:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Klima5505 hocam tekrar rahatsız ediyorum sizi ama. Benim durumum da bu üstteki mesajda bahsedilene benzer. Hole taktırmayı düşünüyorum klimayı. Bebek var direk ona vurmasın ama odalarda hafif serin olsun amaçlı. 18000 lik bir cihaz aldım ben hata mı yapmışız? 24 lük dedi de gösterdiğim iki farklı servis benim klimacı yakınım 18 yeter size dedi. Ev 100m2 . Balkon hariç 80 küsür. Sigma comfort aldım da zaten 18000 lik tam 18 değil 15 bin küsürmüş. 12000 lik tam 12 değil daha az☺️Klima sürekli çalışmayacak günde 3-5 saat ancak.İnşallah hata yapmamışızdır.Teşekkür ederim şimdiden hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8156ACF80 -- 12 Mayıs 2021; 18:44:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: FthOgnhafta sonları sabahtan akşama kadar, hafta içi 4-5 saat kalır. bu arada dün mitsubishi heavy premium 12lik için de 6900 fiyat aldım onu da ekleyeyim, ilginiz için çok teşekkür ederim.
Merhaba.
Bu tarz bir kullanımda 12000 Btu yeterli olacaktır. M.Heavy Premium serisi için İklimsa'dan mı fiyat aldınız,yoksa Form Group'tan mı acaba ?
Fiyat gayet iyi görünüyor.
Saygılarımla...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sabuncuberat
Ustam kolay gelsin.
Mitsubishi form mağazalarından aldığım mitsubishi heavy 12 btu klima hakkında gelişmeleri yazayım :)
Beni aradılar bölge mühendisi evaptan gelen gaz akış sesinin çözümü olarak tüm gazın boşaltıp yenisinin yüklenmesi talimatı vermiş.
İçime sinmedi aslında sıfır alıp daha kullanmadığım ürünün gazı değişecek. Haliyle fabrikada hassas bir şekilde yüklenen gaz boşaltılacak ve manuel bir şekilde yeni gaz yüklenecek. Genede en azından sadece gaz değişimi ile sorun giderilecekse iyi olur düşüncesiyle tamam dedim.
Yapan kişiler boşaltıp yaklaşık 45 dakika gibi bir vakumlama yaptılar sonra gazı bastılar.
Gelen servis pek birşey demedi ama gözlerinden gaz değişimi ile olayın çözülmeyeceğine inandıklarını gördüm. Onlarda biz bölge müdürlüğünün talepleri dığrultusunda hareket ediyoruz diyorlar. Senin sorununu gördük ve raporlayıp bildirdik dediler.
Sonuç olarakta öyle oldu ses gitmedi. Olan sıfır ürünümün orjinal gazına oldu.
Bölge müdürlüğü sorunun ne olduğunu öğrenmek istiyormuş. O yüzden çözümleri deniyormuş. Bende kızdım benim ürünüm deneme tahtasımı? Alsınlar götürsünler teknik odalarında sabah akşam incelesinler.
Neyse bölge müdürlüktekileri tanımıyorum ama en azından satın aldığım kişi dürüst ve ilgili biri. İçiniz rahat olsun mitsubishi form bölge müdürlüğü sizi mağdur etmez diyor. Bakalım umarım mağdur etmez. Mahkemelerle uğraştırmaz.
Zaten artık kesinlikle hiçbir işlemi kabul etmeme kararı verdim. 2 tane servis formu var elimde. Birinde tıkırtı var ses yağlama yapıldı diyor sorun giderildi diyor diğerinde ses şikayeti için gaz değişimi yapıldı sorun devam ediyor diyor. Kesinlikle artık ürün değişimi istiyorum. Çünkü ürün fabrikadan ayıplı mal olarak geldi.
Hocam şimdi size 2 sorum var. Cevaplarsanız çok mutlu olurum.
1.sizi bu gaz değişiminin bana dezavantajları var mı? Sadece iç ünite değişimi yaparlarsa yeterli olur mu? Dış ünite içinde talepte bulunmalımıyım.
2.si ben tüketici hakem heyetinde okudum 2 yıl içinde arıza yaparsa ayıplı mal olduğu belirlenirse müşteri değişimi, iadesi, vb hak telebinde bulunabilir diyor. Gelen arkadaşlardan biri ürün değişimi için 7 servis kaydı oluşması lazım falan gibi bir şey söyledi. Böyle bir şey var mı?
Hocam gelişmeleri sizinle paylaşmaya devam edeceğim :) cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum saygılarımla..Merhabalar hocam. Çok teşekkür ediyorum.
Öncelikle bu yorum,mesleğin içinde bulunan bir bölge mühendisine yakışmamış. Gaz doldur boşalt ile bu sorunun çözülmeyeceğini bilmesi gerekirdi.
Deneme yanılma yöntemi gibi bir yöntem de aynı şekilde hiç doğru ve etik değil.
1-Açıkçası orijinal hali gibi olmaz. Gazıyla hiç oynanmaması gerekirdi. Sonuçta sıfır bir cihaz. Bu nedenle mutlaka dış ünite için de talepte bulunmanızı tavsiye ederim.
2-Ürün,vaad edilen tamir süresi (30 gün,ancak çoğu ürün için 20 gün olarak uygulanır) boyunca tamir edilemezse veya servisin bahsettiği gibi fazlaca şikayet gelir,kayıt açılırsa ürünün değişimi veya iadesi söz konusu olacaktır. Ancak ürün ayıplı olup da bu sebeple talep Tüketici Hakem Heyeti'ne intikal ettirilirse iki yıl içerisinde ürünün ayıplı olduğu bilirkişi tarafından yapılan inceleme sonucunda tespit edilirse ücretin iadesi,ücretsiz onarım,ayıp miktarınca yapılacak olan indirim hakları meydana gelir. Bunlardan birini seçme hakkı size aittir. Bu detayın geçerli olması için bu arıza kayıt sayısını doldurmayı vs. beklemeden Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunmanız gerekir. Yani olay Tüketici Hakem Heyeti'ne intikal ederse,başvuruda bulunursanız bu şekilde hüküm uygulanır.
Büyükşehir sınıfında bulunan şehirlerde bedeli 5650TL'ye kadar olan ürünler için İlçe Hakem Heyeti, 5650-8480TL bedele sahip ürünlerde ise İl Tüketici Hakem Heyeti başvurunuz ile ilgilenecektir.
Tekrardan geçmiş olsun :)
Saygılarımla...
-
quote:
Orijinalden alıntı: tinoocevabınız için çok teşekkürler, şimdi anladığımı düşünüyorum.
bir de yalıtımlı binada 22m2 oturma odası için 12000 btu klima düşünüyorum. Mitsubishi heavy premium r32 gazlı için 7500tl fiyat verdiler, sizce değer mi bu miktarı vermeye yoksa 4-5bin TL civarı bir şey mi bakmalıyım hocam ne önerirsiniz, verimli olması, tüketimin az olması benim için önemli
(premium yerine diamond yazmıştım, onu düzelttim)
Rica ederim.
Eğer bütçeniz yeterli ise Diamond'u tavsiye ederim. Gayet iyi bir fiyat vermişler. Verim açısından,buna karşılık düşük tüketim açısından gayet olumlu değerlere sahip bir modeldir. Bütçeniz için uygunsa direkt bu cihazı tercih etmenizi tavsiye ederim. Daha uygun fiyatlı alternatifler sunabilirim ancak dediğim gibi bütçenizi aşıyor ise daha uygun alternatiflere bakınız derim.
Saygılarımla...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-8156ACF80Klima5505 hocam tekrar rahatsız ediyorum sizi ama. Benim durumum da bu üstteki mesajda bahsedilene benzer. Hole taktırmayı düşünüyorum klimayı. Bebek var direk ona vurmasın ama odalarda hafif serin olsun amaçlı. 18000 lik bir cihaz aldım ben hata mı yapmışız? 24 lük dedi de gösterdiğim iki farklı servis benim klimacı yakınım 18 yeter size dedi. Ev 100m2 . Balkon hariç 80 küsür. Sigma comfort aldım da zaten 18000 lik tam 18 değil 15 bin küsürmüş. 12000 lik tam 12 değil daha az☺️Klima sürekli çalışmayacak günde 3-5 saat ancak.İnşallah hata yapmamışızdır.Teşekkür ederim şimdiden hocam.
Merhaba hocam. Rica ederim ne rahatsızlığı..?
Öncelikle Allah bağışlasın :)
Bebek bulunan odaya klima takılması sağlıklı değil. Her ne kadar hava yönlendirmesini bebeğe uzak olacak şekilde konumlandırsanız da oluşan hava akımı rahatsız edebiliyor.
Hole bu kapasitenin takılmasında sakınca yoktur. 24000 de fazla gelirdi,onlar muhtemelen bahsettiğim gibi toplam alana göre hesap edip kapasite öneriyorlar ancak pratikte de teoride de bu seçim yanlıştır. Ancak 3-5 saatlik çalışmada evin tümünde etkisini göremeyebilirsiniz. Bu da kapasiteden bağımsız bir durumdur,çalışma süresini artırarak çözüme ulaşabilirsiniz. Şu an için her şey yolunda görünüyor :)
Saygılarımla...
-
Form Group'tan aldım r32 gazlı, ancak bayramdan sonra iyi bir zam geleceğini söylediler satış stratejisi mi bilemiyorum tabi :)
-
Merhaba hocam yine tavsiyesiniz isteyeceğim , daha önce tavsiyenizle gree aldım çok memnunum, evimde 2 klima var gree ve LG , LG nin ısıtmasından memnun değilim , gree güzel ama bütçem o kadar yok , 9000 lik klima alacağım , ECA servisi de yok bulunduğum yerde maximum 3500 TL’ye kadar bütçem var sizce ne almalıyım. Airfelin UB ile biten serileri çıkmış güncel demişsiniz , U olanlardan tam olarak ne farkı var gazı R32 mi internette bir bilgi bulamadım ,Bu arada bayramınız kutlu olsun klima5505 hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kusura bakmayın hocam yanlış yazmışım, diamond değil premium için 7500 tl fiyatını verdiler, mesajımda da düzelttim. yani açıkçası yüksek fiyat vermişler, yukarıda bir arkadaş 6900 tl teklif almış, iklimsa idi sorduğum yer. bütçemi biraz aşıyor açıkçası hocam yani neredeyse yarı yarıya fiyatlı ürünler var. bu fiyat farkı ödenmeye gerçekten değer mi, alternatif önermeniz mümkün müdür
herkese iyi bayramlar :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tinoo -- 13 Mayıs 2021; 11:52:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok sağolun hocam. İnşallah fayda görürüz. Tavsiyelerinize uyacağım☺️Kolay gelsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
Hızlı






