Şimdi Ara

Kliksa Destek Cevaplıyor (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
7
Favori
17.130
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
-14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • plutonium35 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size yardımcı olabilmemiz için sipariş kodunuzu iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    Kliksa Destek Ekibi
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    Sipariş No : 45333541
    Sipariş Tarihi : 02.07.2015 17:26:35
    Sipariş Toplamı : 2.004,98 TL


    telefonum ups kargoda kayboldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plutonium35 -- 13 Temmuz 2015; 13:51:29 >
    _____________________________
    Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir.
  • plutonium35 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yapılan kontrollerde siparişiniz ups kargo 1ZEF85326805415388 takip numarası ile adresinize gönderildiği tarafınıza teslim edilmediğinden dolayı depomuz geri döndüğü görülmektedir. Siparişinizi teslim almak istiyorsanız eğer talebinizi bize iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    Sayın yetkili benim telefonum 3 gün boyunca kayıptı son olarak telefon bulunamadıgından dolayı telefonun iadesi kargo tarafında görünmekte biraz araştırıp yazsaydınız daha memnun olurdum. elinize telefon değil telefonun kaybı ile ilgili rapor ulaşmış olmalı ama benim paramı hala geri ödemediniz bu da ayrı bir magduriyet.
    _____________________________
    Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir.
  • ozzyken kullanıcısına yanıt
    Var kardeşim var 1 adet ayın 2 sinde aldım. Malesef ups kargo da ürün kayboldu bugün oldu hala paramı iade etmediler.
    _____________________________
    Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir.
  • Ben de bu siteden alışveriş yaptığıma pişman oldum. 4 adet petlas lastik aldım. Bir ay öncesinde de 4 adet Goodyear lastik almıştım Kliksa.com aracılığıyla. Garanti ve yol hizmetlerinden yararlanıp yararlanamayacağımı kendilerine ilettiğimde site olarak böyle bir hizmetlerinin olmadığını ama tedarikçi firmaları üzerinden lastik markalarının garanti ve hizmetlerinden yararlanabileceğimizi bana bildirdiler. Bunun üzerine 4 adet hem petlas hem de Lassa oto lastiğini siteleri üzerinden sipariş verdim. Petlas'ın yol yardım hizmetine kayıt olmak isterken yetkili bayiiden alınmadığı için Petlas yol yardımı hizmetinden yararlanamadım. Aynı şekilde Lassa içınde hangi bayiiden tedarik ettiklerini bilemiyorum. Bu durumu kendilerine ilettiğimde biz sadece aracıyız böyle bir sorumluluğumuz yok dediler. Kliksa.com bu durumda sorumluluk almıyor. Faturalar da ayrıca kliksa.com adına düzenleniyor ve ürünle birlikte gelmiyor, sonradan kargoya veriliyor. Garanti ve servis hizmetli ürünlerde çok kişinin başını ağrıtacaklar böyle giderse. Sabancı güvencesi bunun neresinde onu da anlamadım. Demek ki Sabancı güvencesi buymuş yeni ögrendim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafkars BOZKURT -- 14 Temmuz 2015; 15:31:55 >
    _____________________________




  • Merhaba, bugün saat 15:20 civarında Kliksa mobil sitesine üye olarak Vivanco ep 8s alu marka akım korumalı priz sipariş ettim ve Finansbank kartımla 64,89 TL tutarında ödemeyi 3d sistemiyle ödedim fakat siparişlerime girdiğimde sipariş bulunamadı mesajıyla karşılaştım. Müşteri hizmetlerini aradığımda üyeliğimin bulunmadığı söylendi! Ben giriş yapıyorum üyeyim ve 3d güvenlikli bir sistemle ödeme yaptım fakat üye olmadığım söyleniyor. Nasıl bir altyapınız var çok ilginç? Ne üyeliğim görünüyor ne siparişim. İlgilenirmisiniz?
    _____________________________
  • sizden lg g3 32gb lık telefondan 2 tane almak istiyorum lakin taksitle su kredi olayını nasıl yapabilirim akbank sürekli olumsuz diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi three3up -- 16 Temmuz 2015; 0:52:17 >
    _____________________________
  • plutonium35 P kullanıcısına yanıt
    Hocam çok geçmiş olsun. Paranız geri iade edildi mi?
    _____________________________
  • Tşkler dün aradılar iade onaylanmış sanırım parayı bayram sonrası iade edilecek. Asıl kötü olan tek slip bir ödeme hesap kesim tarihini geçerse ödemem gerekecek berbat bi durum. geçmezse iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plutonium35 -- 16 Temmuz 2015; 12:57:20 >
    _____________________________
    Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir.
  • Benim anlamadığım bu konunun sıcak fırsatlarda ne işi var?
    _____________________________
  • merhaba,birkaç ay öence kliksadan almış olduğum saat swiss milytary marka 5 atm su geçirmezlik olmasına rağmen bırakın 5 atm basıncı elyüz yıkama durumunda su almıştır garanti kapsamında ne yapmamız gerktiği hakkında yönlendirebilirmisiniz
    _____________________________
  • http://www.kliksa.com/urun/sandisk-cruzerblade-128gb-usb-20-usb-bellek-sdcz50-128g-b35/980007116
    arkadaş neden bu fiyatlara Aynı boyut ssd'ler gerilemiyor Kontrolcüler bu kadar mı pahalı ki maliyet artıyor ? şu fiyatlara ssdler gerilesin diye bekliyoruz Kliksada teknosa da Ne zaman gerileyecek Ki fiyatlar ?
    _____________________________
    e-imzalıdır
  • Sayın kliksa destek yetkilisi
    19 temuuz 23:59 a kadar 75 tl üstü alışverişte kargo bedava neden olmadı? Hem masaüstü hem mobil uygulmada 15 tl kargo ücreti çıktı. (19 temmuz 23:00-23:59 arası) Şimdi söyleyin lütfen ben neden kliksayı tercih edeyim?
    _____________________________
  • plutonium35 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size yardımcı olabilmemiz için sipariş kodunuzu iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • Uçan Pırasa kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size yardımcı olabilmemiz için ödeme yaptığınıza dair ekran görüntüsünü info@kliksa.com'a göndermenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • three3up kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yasa gereği telefonlarda ticari kart dışındaki kartlara taksit imkanı bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • maslan7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Garanti belgesinde yer alan irtibat numarasından garanti sağlayan firma ile irtibata geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kliksa Destek

    Merhaba,

    Garanti belgesinde yer alan irtibat numarasından garanti sağlayan firma ile irtibata geçmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi

    Merhaba

    bir ürünün teknik özellikleri ile ilgili bir sorum olacaktı
    http://www.kliksa.com/urun/acer-vn7-791g-78m4-intel-core-i7-4710hq-notebook/980006068?gclid=CO73yMKwxMUCFQrJtAodsB0AJA
    Acer VN7-791G-78M4 Intel Core i7-4710HQ Notebook

    linkteki verdiğim ürünün özellikleri
    işlemcisi: i7-4710HQ
    ekran kartı: gtx860m

    fakat 1 2 ay öncesinde yeni ürünler geldi ve bir çok firma bu özelliği güncellemeyi unuttu
    acaba ürünün özelliklerini teyit etirebilirmisiniz

    olması gereken özellik 4710hq yerine 4720hq
    gtx860m yerine gtx960m

    teşekkür ederim
    _____________________________
    profili gizle olan kişilerden alışveriş yapılmaz!




  • iki hafta önce creative marka 660p-I2 model kulaklık aldım. Kutusu açılmıştı ve üst tarafı bantlı şekilde geldi. Kulaklığı denedim sorunu yoktu ve uğraşmamak için geri göndermedim.
    Birçok alışverişim oldu şimdiye kadar, kliksaya yakışacak bir şey değildi doğrusu. Bilgilerinize...
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.