Şimdi Ara

KIZIN SİZE AŞIK OLDUĞUNU ANLAMANIN 10 YOLU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
54.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir hatunun aşık olduğunu nasıl anlarsınız

    1 en az beş arkadaşıyla yine en az 3 er saatlik telefon konuşmaları yaparak bir olaylar ağı örer
    bir tür "kur kur" durumu

    -ay şekerim şu murat varya çok tatlı yaa ama onun hakkında neler hissettiğimi bilmiyorum
    ölüyorum bitiyorum onun için ama her gördüğümde kaçasım geliyor bıdı bıdı..

    diye saçma konuşmalarla devam ettirilir her konuşma ve hepsi de sonuçsuz kalır

    2 aşık olduğu kişiyle konuşurken gözlerinde zorlukla takındığı o komik anlamsız ciddiyet vardır
    ve sürekli saçlarıyla oynar

    + hehe çok eğlendim ya her haftasonu birlikte lunaparka gelelim biz artık ne dersin aysun
    - bilmiyorum düşünmem lazım kararsızım
    + yuh yani aysun yuh bu ne surat insan eğlenmek için gelir buraya sen bunalıma girmişsin resmen
    - yoo iyiyim eğlendim bende
    + hee belli oluyor şu suratından
    ..

    gibisinden saçma tartışmaları başlatırlar o tavırlarıyla ve sürer gider bu

    3 aşık olduğu erkek hakkında konu açıldı mı hemen konuyu değiştirmek için beceriksizce ataklar yapılır
    bakışlar mahçup bir şekilde ve hızla konuşulan kişiden kaçırılır
    biraz kızarılır

    * yıldız hayırdır erhanın dibinden ayrılmıyorsun aşık mısın ona yoksa kız keh keh
    - ay ne alaka saçmalama ne yapayım ben o aptalı o salak benim dibimden ayrılmıyor ya onu geç de benim işim vardı acilen gitmem lazım hadi güle güle
    * ya dur kız nereye yemeğe gidecez arkadaşlarla
    - başka bi zaman katılırım size ya işim çok acil

    denilip başka sorularla muhattap olmamak için hemen ortamdan ayrılma çabasına girerler

    4 aşık olduğu kişinin en salak ve soğuk esprilerine bile kahkahalarla gülmeye başlar

    + ... sonra ben de ona dedim ki git d*tünü parmakla bana ne senden dedim yaa
    - kih kih kih ay erol çok komiksin ya öldüm gülmekten
    + şey emin misin şeyma herkes esprilerimin çok kötü olduğunu söyler
    - yok gayet güzel esrilerin var hiç bu kadar gülmemiştim ya

    gibisinden saçma diyaloglar süreer gider
    aslında konuşulanlar hiç mi hiç kadının umurunda değildir
    aslolan aşık olduğu erkeği izlemektir

    5 korkunç şeyler yapabilir bu
    bebek sesiyle konuşur
    isimler takar ilgi bekler
    kendini unutur
    yanak ısırmak ister
    melun (mal) bakış yapar
    bütün bunlar bir yana aşık kadın her ortamda ayırt edilebilir
    parlar bu

    - küçük kuzucuk naapıosun bakiim şekeeyyy
    + hayırdır esma iyi misin sen
    - iyiyim eroşum pıtırcığım hatta çok çok iyiyim
    + hee pişmiş kelle gibi sırıtmandan belli oluyor zaten hayırdır bişey mi isteyeceksin
    - yok böcüğüm ya bişey istemiyorum öyle içimden geldi

    işin garibi her kurulan cümlede farklı bir lakap takacak kadar zenginleşir kadının hayal gücü
    zavallı erkek
    acaba o kadının gözünde ne halde görünüyordur

    6 aşık olduğu erkeğin ağzından çıkan her söz onun için artık bir emir olur
    her dediğini yapmaya hazırdır

    - fatih saçım nasıl olmuş ilk sana sorayım dedim
    + güzel görünüyor ama sanki kızıl renk daha çok yakışır gibime geliyor
    - öyle mi hemen gidip boyatıyorum
    + ya dur saçmalama güzel böyle
    - yok değil sen beğenmedin
    + ya saçmalama şimdi ben kalkıp şişkosun desem diyete mi başlayacaksın kendi görüşümü söyledim
    - çok kilo aldığımı biliyordum zaten sen yeter diyene kadar yemek yemeyecem ben
    ..

    aslında işin sırrı orda
    aşık olduğu için her dediği onun için en doğrusu olup çıkar
    at kendini aşağı dese hiç tereddüt etmez

    7 üç saatlik uykuya rağmen aşık olduğu erkeği görünce energizer tavşanı gibi dolaşır

    * ya betül yeter bi dur yerinde hem uykusuzum diyorsun hem de kafayı bulmuş sincaplar gibi pıt pıt geziyorsun ortalarda
    - ya bilmiyorum içimden geliyor seviyorum hareketli olmayı
    + nasıl yani hiç uyumadı mı bu
    * ne uyuması ne şenol sabaha kadar şarkı söyledi
    Kaynak: Wardomhttp://www.wardom.org/showthread.php?t=243408
    + bak sen nasıl şarkılardı peki
    - necla kafanı kırarım senin ya şaka yapıyor şenoş öyle güzel uyudum ki anlatamam hatta sabah zor kaldırdı beni necla al sor istersen
    * tabi tabi eminim öyledir şenol gelmeden önce tek göz kapalı evin içinde ruh gibi dolaşan bendim dimi
    ..

    aşık olduğu erkek onun için bir enerji kaynağıdır
    gördü mü bütün bataryaları dolu konuma gelir
    ama sonrası tam bir hezimet olur
    3-4 gün ortalıkta görünmeyen bir arkadaşınız varsa bilin ki aşık olduğu erkeğin yanındayken kendini uykusuz bırakıp o gidince yatağa düşmüştür

    8 bütün kötü alışkanlıklar bir anda kendisinde toplanır

    * ya fatma yeter sabahtan beridir bu kaçıncı kadeh
    - dur zehra ya canım içmek istiyor
    * o nasıl cansa artık sigarasız olmuyor mu peki bak bide filtreyi çıkarıp içiyor sigarayı
    - o da tadı bu alkolün ya karışma baha
    * fatma o zaman sen odana geç misafirlerimiz gelecek onların yanında ayıp olur böyle
    - amaaan bana ne ya başka gün gelsinler ben içmek istiyorum içip kendimden geçeceğim
    * volkan ve arkadaşları geliyor haberin olsun
    - hiii nee volkan mı aayyy tamam hemen toplanıyorum doğru diyorsun ayıp olur onlara böyle görmesin beni ya dur kaldır beni çabuk
    * eheh nooldu volkan ismini duyunca hemen elin ayağın dolandı
    - yok be kıız hani aramız iyi ya ondan şeettim hadi çabuk hazırlaniim ben

    çoğunlukla bu kötü alışkanlıkların başında alkol gelir
    her faaliyetten sonra alkol alma isteği uyanır
    elinden gelse uykusunda bile elinden bırakmaz

    9 aşık olduğu erkeğin herşeyine karışmaya başlar
    vık vık sesleri artmaya başlar
    trip hormonu hergeçen gün tavana vurur
    en az 5 kilo alır
    erkeğin kılıbıklık katsayısında bi artış ve metroseksüelliğe eğilim başlar
    trip hormonunda da artışlar gün be gün artar
    kötüdür ya aşık hatun

    - aa kemal bu ne yaa şu pantolon sana hiç yakışmamış
    + nasıl ya en sevdiğim pantolonum bu benim
    - ama yakışmamış işte çıkar çabuk ben de çıkıp sana daha güzelini alayım hemen
    + ya alev dur saçmalama iyi böyle dedim
    - demek düşüncelerim senin için saçma geliyor artık öyle mi ühüü
    + alev noolursun bi sus ya seviyorum bu pantolonu dedim hem ne çabuk unuttun geçen sene doğum günümde hediye etmiştin bana
    - hii öyle mi yaa unutmuşum ben kusura bakma seviyorsun demek eheh o zaman üstünde kalsın gerçekten çok yakışmış sana ayy
    + akıl dağıtılırken sen naapıyordun çok merak ediyorum
    ..

    bu sebepsiz tripler yavaş yavaş erkeği ondan soğutur
    ama aşık olduğu için hiç göremez bu gerçeği bile
    son darbede artık anlar neyin ne olduğunu

    10 yüzü gözü açılır güzelleşir
    hayatı boyunca tarak girmeyen saçlarını hergün tarayıp fönlemeye başlar
    düzenli olarak epilasyon ve ağda yapar yolunmuş tavuğa çevirir kendini
    dişlerini fırçalamadan yatmaz
    hergün en az 5 çeşit kıyafet kombinasyonu denemeden
    aynada kendine her açıdan bakmadan sokağa çıkmaz
    ayakkabılarını boyar
    romantik filmler izler
    death dinliyosa melodik death e döner
    ve erkek onu kabul ettikten sonra ağlamaya başlar
    sahiplenir ağlar
    bana arkadaşın gibi davranma der ağlar
    bugün beni hiç aramadın işini benden çok seviyorsun der ağlar
    Kaynak: Wardomhttp://www.wardom.org/showthread.php?t=243408
    bana kadın olduğumu hissettir der ağlar
    ağlar
    ağlar
    ..

    ama eninde sonunda bir maymunluk yaparak bir çuval inciri b*k eder bırakır
    gerçekten aşık olan kadınlar saçma hareketler gereksiz tripler yüzünden yalnızlığa mahkum olurlar
    aşık olup da aşık olduğu erkekle birlikte olan bir kadın gerçekten çok şanslı demektir
    ve o erkeğin sabrı takdire şayandır
    o kadar saçmalığa rağmen onunla birlikte olmuşsa insan değil melek statüsüne girer o erkek artık

    alıntı...







  • akıl fikir
  • quote:

    7- üç saatlik uykuya rağmen aşık olduğu erkeği görünce energizer tavşanı gibi dolaşır


  • kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LastStand

    akıl fikir
    Bunlara hiç gerek yok gözünden belli olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nobran19

    kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?

    Kokla.....hıpms hıpmhs..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Death666


    quote:

    Orijinalden alıntı: nobran19

    kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?

    Kokla.....hıpms hıpmhs..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: nobran19

    kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?

    Kokla.....hıpms hıpmhs..

    Alıntıları Göster
    seviyon mu lan? desen olcak bitcek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: nobran19

    kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?

    Kokla.....hıpms hıpmhs..

    Alıntıları Göster
    kızın aşık olduğunu anlamanın tek yolu vardır...Kendisine sorarak...
    Hiç bir davranışı kesin değildir, çok tutarsızlardır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Surpass

    quote:

    Orijinalden alıntı: Death666


    quote:

    Orijinalden alıntı: nobran19

    kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?

    Kokla.....hıpms hıpmhs..



    Alıntıları Göster
    kendin mi yazdın?
    bütün genellemeler yanlıştır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hashus1099

    kendin mi yazdın?
    bütün genellemeler yanlıştır

    Alıntıları Göster
    saçma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murderuo

    Bunlara hiç gerek yok gözünden belli olur.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeLancoliq MeLody

    kızın aşık olduğunu anlamanın tek yolu vardır...Kendisine sorarak...
    Hiç bir davranışı kesin değildir, çok tutarsızlardır...


    sosan ne olcak % 90 ı oyuncu oynuyor yalan söylüyor sadece para için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinuhe.s

    quote:

    Orijinalden alıntı: murderuo

    Bunlara hiç gerek yok gözünden belli olur.





    Alıntıları Göster
    quote:

    ve o erkeğin sabrı takdire şayandır
    o kadar saçmalığa rağmen onunla birlikte olmuşsa insan değil melek statüsüne girer o erkek artık
    ;

    +10000000000000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Death666


    quote:

    Orijinalden alıntı: nobran19

    kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?

    Kokla.....hıpms hıpmhs..

    Gülücüğe odaklan Ayşeee.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    quote:

    ve o erkeğin sabrı takdire şayandır
    o kadar saçmalığa rağmen onunla birlikte olmuşsa insan değil melek statüsüne girer o erkek artık
    ;

    +10000000000000

    Alıntıları Göster
    Böyle kızlar anca komedi filmlerinde olur
    Ayrıca bi kız size aşıksa bakışlarından belli olur,bu kadar kasmaya gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whiskey

    quote:

    Orijinalden alıntı: Death666


    quote:

    Orijinalden alıntı: nobran19

    kızla hiç konuşamıyosak nasıl anlıcaz ?

    Kokla.....hıpms hıpmhs..

    Gülücüğe odaklan Ayşeee.

    Alıntıları Göster
    ya ne gerek var elletiyosa seviyodur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ker10kelecik

    ya ne gerek var elletiyosa seviyodur

    Alıntıları Göster
    Gerçekten saçma olmuş. Arkadaşlarında dediği gibi filmlerde olur bunlar anca...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ker10kelecik

    ya ne gerek var elletiyosa seviyodur

    Alıntıları Göster
    çok film izlemiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asil

    çok film izlemiş

    Alıntıları Göster
    Dizi senaristi olsun onları yazan.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.