Şimdi Ara

Kiraladığım 2013 Model Honda Crz'de Debriyaj Arızası (YOYO)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
114
Cevap
3
Favori
7.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün arkadaşlarla honda crzyi bi test edelim diye yoyo.com'dan 1 günlüğüne kiraladık. Araç daha 6000 km de yani sıfır sayılabilcek düzeydeydi.. Zaten test amaçlı aracı kiraladığım için aşırıya kaçmadan biraz zorladım. Fakat sorasında normal seyrimde giderken araçta bi anormallik sezdim. Sanki araç gaz yemiyodu bayılıyodu. Sıra araçla yokuş çıkmaya geldiğinde resmen gitmemeye başladı. Kenara çektim. İkaz işiği yanmaya başladı. Arabayı kaldırmaya çalıştığımda ise vitese geçmiyodu sanki debriyajı tamamen bıraktığımda araç 1'de olmasına rağmen kaymaya başladı. Bende kontağı kapatıp müşteri hizmetlerini aradım. Çekici yolluycaklarını söylediler bende ıssız sayılabilcek bi yerde olduğumu, farklı bi araç istediğimi belirttiğimde ise gereksiz bi diyaloğun ortasında buldum kendimi... sanki küçük bi çocuk gibi azarlanmaya başlandım. Kendimi tutamayıp bi kaç laf ettikten sora telefonu kapadım. Sorasında mail attım konuyla ilgili ve aşağıdaki cevabı aldım..

    "Ibrahim bey selamlar
    Arac su anda honda yetkiki servisinde
    Aracda ilk yapilan imcelemede debriaj kullanim hatasindan dolayi debrajin ariza gosterdigi tarafimiza iletilmistir.
    Kullanici hatali servis raporlarinda ariza bedeli tamamen kullaniciya aitdir.
    Ilgili rapor teslim alindiktan sonra tarafiniza ulasilacaktir."

    Sizcede bu durumda bi terslik yok mu? Sıfır daha 6000 km'de olan bi aracın debriyajında oluşan sorunun bana fatura edilmesi çok canımı sıktı. Daha önce araca neyaptılarsa artık bütün kahrını ben çekmek zorundayım şimdi. Ama tabikide bu işin peşini bırakcak deilim. Bu afedersiniz gözü aç şerefsizlere 1 kuruş bile kazandırcak deilim.. Suan bana ne yapmamı önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 12 Eylül 2013; 20:11:32 >







  • Ne kadara kiraladın ? Farklı bir araç istediğinde cevapları ne oldu ?

    Baskı balata bitmiş gibi geldi.
  • Baskı balata bitmiş ama nasıl olurda size yıkarlar anlamıyorum. Tamam 6000 km de gazlamayla Debriyaj biter ama kullanıcıya bağlamaları çok kötü olmuş. 400 TL gibi bir rakama hazır olun.
  • Şaka gibi.geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, enteresan gerçekten.
  • Bu YOYO'nun mahalledeki merdiven altı rent a car dan farkı ne?
  • Araç kiralama sözleşmesini iyice anlayarak okuduktan sonra kiralık araçların zorlanarak kullanılacağını sanmıyorum.

    Filo haricindeki kiralık araçlar pimi çekilmiş bomba gibidir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İşte Japon sorunsuzluğu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine gidin direk 5 kuruş para vermeyin. Kullanımdan kaynaklı aşınan parçaların parasını sizden tazmin edemezler. Aracın yağı bitseydi motoru yaptırınmı diceklerdi?
  • Zorlama dediğim aşırı bi zorlamada yok ortada ne olursa olsn benim olmasa bile araca kıyamam o kadar. Sadece bi kaç kalkış testi yaptım.. Ortada çok anormal bi durum var bende şaşkınım dünden beri. Ve yoyonun kalitesizliğinide görmüş oldum bu olay sonucunda Allah beterinden saklasın diyorum olacağı varmış. Bi daha kiralik araba mı tövbe.. Peki "ITALIAN CAR'S " ında dediği gibi 400 tl gibi bi rakam mı çıkar? Ödememe konusunda kararlıyım bunu onlarada maille belirttim fakat önüme faturayı koyarlarsa bilinçli olmak istiyorum.
  • Kısmet diyelimŞaka bir yana çok şaşırdım gerçekten.2013 model araç
  • İşte bu yüzden araç kiralamaktan çok korkuyorum. Geçmiş olsun.
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Günlük 90 tl ye kiraladım. Farklı araç istediğimde bölgedeki araçlardan boşta olan yok cevabı geldi. Oysaki sarıyerdeki a180'in boşta olduğunu biliyorum. En olmadı levent tarafından temin edebilirlerdi isteselerdi. Peki ben şimdi napıcam dediğimde ise cevap veremediler. Saat 3'te aracı teslim aldığımda ise ortalıkta kimse yoktu. Biraz bekledikten sora çalışanın a180'le geldiğini gördüm. Aracı teslim aldıktan sora ise sahile çıktım ve aynı şahısla karşılaştım. Sahilde geziniyodu.. Telefondaki şahısa sizin elemanlarınız araçlarla gezdiği için mi boşta aracınız yok dedğimde film koptu zaten. Sizene bizm çalışanlarımızdan gibi bi cevap aldım.. zaten bu olaydan sora aşırı derecede sinirlendim ve telefonu yüzüne kapatım. Yani müşteri memnuniyeti sıfır..
  • Çok Geçmiş Olsun. Arkadaşların Dediği Gibi Bencede Bi Hakem Heyetine Başvurun.
  • Kesinlikle hakem heyetine başvurun. Debtiyaj balatasi sarf malzemesidir. Bitmesinden kiracı sorumlu tutulamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz şirketler hiç bir zaman büyüyemez. Araçtaki bir hatayı müşteriye yüklemek nedir ya? Sözde birde kendilerini prestijli büyük şirketler olarak tanıtırlar halbuki mahalle aralarında rent a car işi yapan mafya tipli elemanlardan bir farkı yok bunların. Müşteriyi arayıp azarlamak zaten ayrı bir konu. İyiki sinirlenip gidip camını çervesini indirmemişsiniz şirketin. Kesinlike sonuna kadar hakkınızı arayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FirstClass -- 12 Eylül 2013; 21:51:33 >
  • Malesef sozlesmede ne yaziyorsa o , okusaydiniz keske :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur mu öyle şey ya çok saçma. Eğer bu anlattığınız olay gibiyse, sizin aracı zorlamanızdan kaynaklı değilse araçtan dolayı ise YOYO'ya karşı tutumum 180 derece değişir.
  • gün boyu debriyaja bas çek yapsan gene o şekilde zarar görmez, debriyaj 1 günde bitecek birşey değil uzun vadede kullandıkça aşınır dolayısla sizden öncekilerin tasasını size yıkmaya çalışıyorlar.Tek kuruş ödemeyin.Az arabadan anlayan biri olsa ztn sizin 1 günlük kiralamada debriyahjı bitiremeyeceğinizi anlar fakat onlarda durumun farkında amaç para vermeden size yıkmak.

    Hakem heyetine başvurun durumu izah edin.Aracı 1 gün kullandığınız 1 günde böyle bir hatanın olamayacağını hatta daaha teknik bilgi bulabilirseniz yararınıza olur
  • Yoyonun dandikliğini zaten ben şurdan anladım. Benzin koymuyorsunuz araca. Kilometre başına sizden 55 kuruş tahsil ediyolar. Arac 30 kuruşta yaksa sizden 55 kuruş alıyolar. Böyle saçma sapan şirketler kendilerini akıllı sanıyor. Sözleşmede her yazan doğru değildir. Çoğu sözleşmeler okumadan imzalanıyor. Zamanla aşınan bi parçanın muhatabı siz değilsiniz. 100 kişi geçmiş arabanın üstünden 101. kişide bozulmuş bizim günahımız ne ? Merdiven altı kiralamacıları daha iyidir bunlardan :)
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.