Şimdi Ara

Kılıçdaroğlu neden muhattap oluyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ^7pMş^ (5 mesaj) amadeus99 (2 mesaj) 0zkanK. (1 mesaj) CeyKalDa (1 mesaj) wehrmacht (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> Kılıçdaroğlu neden muhattap oluyor ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2971 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çakıcı ile neden atışıp duruyor ama muhalefet lideri neden muhattap oluyor ? Bu hiç hoş görünmüyor.. çakıcı ne yaparsa yapsın absürt gelmez ama sen ana muhalefet partisi lideri sin neden kaale alıp kendini küçük düşünüyorsun ? Mağdur edebiyatı yapmıyordur umarım bu saçma durum üzerinden...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Birader şaka mısınız?

    Çakıcı affı çıktı bu ülkede. Bu adamın çıkma sebebi Bahçeli. Üstüne Bahçeli yol arkadaşım dedi. Kadın katili, yolsuz tipin tekine.

    Bu adamın partisi devlette her yerde yönetimde.
    Ve sen Kılıçdaroğlu'na Bahçeli'ye eleştirirken Çakıcı'ya laf etti diye kızıyorsun.

    Sorun sence bu yani. Vay be. İnşallah o mafya başına bela olur. İnim inim inlersin. Başka sözüm yok.

    Sen rahatsizmisin asıl ben cakicinin ikinci mektubundan sonrasını diyorum hala neden muhattap oluyor ? Ağırlığı olmalı bu adamın yani haksizmiyim sence

  • Yarbay
    8686 Mesaj
    Birader şaka mısınız?

    Çakıcı affı çıktı bu ülkede. Bu adamın çıkma sebebi Bahçeli. Üstüne Bahçeli yol arkadaşım dedi. Kadın katili, yolsuz tipin tekine.

    Bu adamın partisi devlette her yerde yönetimde.
    Ve sen Kılıçdaroğlu'na Bahçeli'ye eleştirirken Çakıcı'ya laf etti diye kızıyorsun.

    Sorun sence bu yani. Vay be. İnşallah o mafya başına bela olur. İnim inim inlersin. Başka sözüm yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    telaş etmeyin

    1 ay sonra biden gelip muhataplarını bulur

    |
    |
  • Binbaşı
    1977 Mesaj
    Sussa neden susuyor der millet.

    Adam onu muhatap almıyor, onu çıkaranlara laf sokuyor ama ne fayda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2971 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sen rahatsizmisin asıl ben cakicinin ikinci mektubundan sonrasını diyorum hala neden muhattap oluyor ? Ağırlığı olmalı bu adamın yani haksizmiyim sence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    amadeus99 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2971 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sen o bedduani bı al önce bı ne konuştuğunu bil ben Kılıçdaroğlu nun ilk açıklamasından bahsetmiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    amadeus99 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8686 Mesaj

    Haaa halen dışarıda olan iktidar tarafından desteklenen bir mafya bozuntusunun devam eden tehditlerine eyvallah çekmeli ve susmalıydı yani.


    Bu seferde Kılıçdaroğlu mafyadan korktu başlığı açardın.


    Bedduam ise aynen geçerli hakettiğin o cidden.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 28 Kasım 2020; 22:28:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ^7pMş^ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2971 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    kardeş ne alakası var korkaklıkla o beddua sana doner benden demesi. mafya dediğin adamı kaale almaması gerek hala aynı dusuncedeyım. kılıcdaroglunun daha buyuk meseleler ile kavga içerisinde olması lazım. bak ben burada kılıcdaroglunu ses etmese tebrık ederdım emın ol. cok cırkın seyler bunlar yani. bu çirkinliğe alet olmamalı bu adam. chp artık köklü bir değişikliğe gitmeli bence...

    |
    |
    amadeus99 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    10 Mesaj
    [14 Eylül 2021 15:01:21 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

    Kemal Kılıçdaroğlu siyaset üretemediği için saçma sapan konular açıp hem kendini hem partisini rezil ediyor benim gözümde :(


    Cumhurbaşkanına laf edemiyor gidiyor Eşinin çantası diyor. Çocuğunun gemisi diyor yok eniştesi diyor Amcası diyor Damadı diyor Saray diyor hep ucuz siyaset peşinde. Yaa şu siyaseti kaliteli yap rakibin ile uğraş vatandaşta karşılığı olmayan işler ile uğraşıyor. İkide bir erken seçim diyor Cumhurbaşkanlığına aday olmuyor. Madem aday olamıyon erken seçim demen veya 10 yıldır kaybediyon partinin oylarını arttıramıyon bırak koltuğu yeni isimlere.


    Çakısı meseleside tamda bu. Zorla kendini rezil ediyor bir kamyon dolusuda hakaret yiyor Çakıcıdan.( Hakerete sonuna kadar karşıyım. Kime olursa olsun. ) Ama sen sabah akşam siyasi olmayan bir figüre böyle bulaşırsan üstüne sıçrar bir araba hakaret eder Halkın gözünde ki değerinide düşürür. Zorla o meseleyi kaşıyıp halen uzatması bile saçma bence.





  • Yarbay
    5982 Mesaj

    Siyasette lale devri bitti neredeyse çeyrek asırdır hiç ısınmadığı kadar sıcak herkes adını namını aşındırmamak için proxy kullanıyor.

    |
    |
  • Yarbay
    2971 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bende bundan bahsediyorum rahatsız herif bana beddua ediyor sanki kendisine küfür ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    0zkanK. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.