|
Şuanda Hemen hemen çogu yerde okumasanda kendini gelişdir yine para kazanırsın hayatın kaliteli olabilir gibi cümleler duyuyorum yaş gelmiş 27 e nerdeyse herşey bitti ne yaparımda kendimi gelişdiririm Lise mezunuyum acaba benim için hayat bittimi yoksa farklı ülkemi denemek lazım |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






