Şimdi Ara

Kalorifer peteği arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
6.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar arabam 500 600 kmde 300 400 ml su eksiltiyor vede arabamın camları çok buhar oluyor kaloriferi açınca bile buharlaşma gitmiyor usta kalorifer peteğinden olduğunu söyledi bunu anlamanın başka bir yolu varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • paspasın oralarda su birikmesi olur sorun büyükse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    paspasın oralarda su birikmesi olur sorun büyükse.

    Su birikmesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    paspasın oralarda su birikmesi olur sorun büyükse.

    Su birikmesi yok

    Petek çok pahalı bir parça değil , arabanızın modelini bilmiyorum ancak 200 TL ye alıp 100 TL işçilik ile toplam 300 TL civarına sorunu çözebilirsiniz sanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    paspasın oralarda su birikmesi olur sorun büyükse.

    Su birikmesi yok

    Petek çok pahalı bir parça değil , arabanızın modelini bilmiyorum ancak 200 TL ye alıp 100 TL işçilik ile toplam 300 TL civarına sorunu çözebilirsiniz sanıyorum.

    Camların buhar olması petekten dolayı olabilir mi ustanın dediği gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Olabilir elbette, aracın içine bir yerden su giriyor, sabaha kadar buharlaşıp cama yapışıyor. PEtek delikse göğsün oradan bir yerden su damlaması olur bildiğim kadarıyla, başka bir şey de olabilir. Aracın içine suyun nereden girdiğini bulmanız lazım. Altta bir delik, gedik vs varsa içeri girebilir. Akla ilk gelen şey kalorifer oluyor genelde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Olabilir elbette, aracın içine bir yerden su giriyor, sabaha kadar buharlaşıp cama yapışıyor. PEtek delikse göğsün oradan bir yerden su damlaması olur bildiğim kadarıyla, başka bir şey de olabilir. Aracın içine suyun nereden girdiğini bulmanız lazım. Altta bir delik, gedik vs varsa içeri girebilir. Akla ilk gelen şey kalorifer oluyor genelde.

    Kalorifer peteği aracın neresinde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Olabilir elbette, aracın içine bir yerden su giriyor, sabaha kadar buharlaşıp cama yapışıyor. PEtek delikse göğsün oradan bir yerden su damlaması olur bildiğim kadarıyla, başka bir şey de olabilir. Aracın içine suyun nereden girdiğini bulmanız lazım. Altta bir delik, gedik vs varsa içeri girebilir. Akla ilk gelen şey kalorifer oluyor genelde.

    Kalorifer peteği aracın neresinde?

    teybin arkasında oluyor çoğu araçta .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Olabilir elbette, aracın içine bir yerden su giriyor, sabaha kadar buharlaşıp cama yapışıyor. PEtek delikse göğsün oradan bir yerden su damlaması olur bildiğim kadarıyla, başka bir şey de olabilir. Aracın içine suyun nereden girdiğini bulmanız lazım. Altta bir delik, gedik vs varsa içeri girebilir. Akla ilk gelen şey kalorifer oluyor genelde.

    Kalorifer peteği aracın neresinde?

    teybin arkasında oluyor çoğu araçta .

    Araba su eksiltmesini kalorifer peteğinden olabilir demi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynısı ALFA ROMEO aracımda başıma gelmişti, kalorifer kanallarından resmen çaydanlıkta su kaynatmışçasına buhar geliyordu ve su eksiltiyordu araç. Aracın içi ise resmen sauna gibi oluyordu. Kışın ortasında cam açmıştım.

    Neyse sonuç olarak klimacıya gittim kalorifer peteğini çıkarttırdım fakat bu bahsettiğimiz peteğin konumu çok önemli benimkisine ulaşmak için komple göğüs sökülmüştü ve yukarıda bahsedilen 100 lira gibi bir paraya kurtaramamıştım. Bundan 4 sene nce 350 lira vermiştim sadece göğüsün sökülüp takılmasına.

    Alfa Romeo satıcıları petek için o zamanlar 150 lira istemişlerdi işçilik hariç, googlede yaptığım araştırmalar sonucunda d kasa corsa ile aynı parçayı kullanmışlar opel yedek parçacısından 50 liraya almıştım. Bence ilk ustaya gidip kendinizi düdükletmeyin aracınız ile ilgili googlede araştırma yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Olabilir elbette, aracın içine bir yerden su giriyor, sabaha kadar buharlaşıp cama yapışıyor. PEtek delikse göğsün oradan bir yerden su damlaması olur bildiğim kadarıyla, başka bir şey de olabilir. Aracın içine suyun nereden girdiğini bulmanız lazım. Altta bir delik, gedik vs varsa içeri girebilir. Akla ilk gelen şey kalorifer oluyor genelde.

    Kalorifer peteği aracın neresinde?

    teybin arkasında oluyor çoğu araçta .

    Araba su eksiltmesini kalorifer peteğinden olabilir demi

    Olabilir elbette, su kaçağı borularda olabilir, petek tam çalışmadığı için su boşalıyor olabilir. İyi bir ustanın bakması lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aynısı ALFA ROMEO aracımda başıma gelmişti, kalorifer kanallarından resmen çaydanlıkta su kaynatmışçasına buhar geliyordu ve su eksiltiyordu araç. Aracın içi ise resmen sauna gibi oluyordu. Kışın ortasında cam açmıştım.

    Neyse sonuç olarak klimacıya gittim kalorifer peteğini çıkarttırdım fakat bu bahsettiğimiz peteğin konumu çok önemli benimkisine ulaşmak için komple göğüs sökülmüştü ve yukarıda bahsedilen 100 lira gibi bir paraya kurtaramamıştım. Bundan 4 sene nce 350 lira vermiştim sadece göğüsün sökülüp takılmasına.

    Alfa Romeo satıcıları petek için o zamanlar 150 lira istemişlerdi işçilik hariç, googlede yaptığım araştırmalar sonucunda d kasa corsa ile aynı parçayı kullanmışlar opel yedek parçacısından 50 liraya almıştım. Bence ilk ustaya gidip kendinizi düdükletmeyin aracınız ile ilgili googlede araştırma yapın.

    Benim araçta da aynısı var her zaman olmuyor ama ara sıra kalorifer havalandırmalarından buhar duman tarzı bişey geliyor özellikle soğuk havalarda sorunumuz aynımı sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aynısı ALFA ROMEO aracımda başıma gelmişti, kalorifer kanallarından resmen çaydanlıkta su kaynatmışçasına buhar geliyordu ve su eksiltiyordu araç. Aracın içi ise resmen sauna gibi oluyordu. Kışın ortasında cam açmıştım.

    Neyse sonuç olarak klimacıya gittim kalorifer peteğini çıkarttırdım fakat bu bahsettiğimiz peteğin konumu çok önemli benimkisine ulaşmak için komple göğüs sökülmüştü ve yukarıda bahsedilen 100 lira gibi bir paraya kurtaramamıştım. Bundan 4 sene nce 350 lira vermiştim sadece göğüsün sökülüp takılmasına.

    Alfa Romeo satıcıları petek için o zamanlar 150 lira istemişlerdi işçilik hariç, googlede yaptığım araştırmalar sonucunda d kasa corsa ile aynı parçayı kullanmışlar opel yedek parçacısından 50 liraya almıştım. Bence ilk ustaya gidip kendinizi düdükletmeyin aracınız ile ilgili googlede araştırma yapın.

    Benim araçta da aynısı var her zaman olmuyor ama ara sıra kalorifer havalandırmalarından buhar duman tarzı bişey geliyor özellikle soğuk havalarda sorunumuz aynımı sizce?

    Benim olayın üzerinden uzun zaman geçti zaten buharı görür görmez ustaya götürmüştüm. O yüzden bir iki kere tekrar etti en fazla. Tahminimce aynıdır. Çünkü kalorifer boşluğundan buhar gelmesinin tek nedeni vardır. Araç ne bu arada ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Aynısı ALFA ROMEO aracımda başıma gelmişti, kalorifer kanallarından resmen çaydanlıkta su kaynatmışçasına buhar geliyordu ve su eksiltiyordu araç. Aracın içi ise resmen sauna gibi oluyordu. Kışın ortasında cam açmıştım.

    Neyse sonuç olarak klimacıya gittim kalorifer peteğini çıkarttırdım fakat bu bahsettiğimiz peteğin konumu çok önemli benimkisine ulaşmak için komple göğüs sökülmüştü ve yukarıda bahsedilen 100 lira gibi bir paraya kurtaramamıştım. Bundan 4 sene nce 350 lira vermiştim sadece göğüsün sökülüp takılmasına.

    Alfa Romeo satıcıları petek için o zamanlar 150 lira istemişlerdi işçilik hariç, googlede yaptığım araştırmalar sonucunda d kasa corsa ile aynı parçayı kullanmışlar opel yedek parçacısından 50 liraya almıştım. Bence ilk ustaya gidip kendinizi düdükletmeyin aracınız ile ilgili googlede araştırma yapın.

    Benim araçta da aynısı var her zaman olmuyor ama ara sıra kalorifer havalandırmalarından buhar duman tarzı bişey geliyor özellikle soğuk havalarda sorunumuz aynımı sizce?

    Benim olayın üzerinden uzun zaman geçti zaten buharı görür görmez ustaya götürmüştüm. O yüzden bir iki kere tekrar etti en fazla. Tahminimce aynıdır. Çünkü kalorifer boşluğundan buhar gelmesinin tek nedeni vardır. Araç ne bu arada ?

    Seat ibiza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wynn's marka kaçak giderici al ve radyatöre koy. Sorun düzelecrktir. Youtube da videosu var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    wynn's marka kaçak giderici al ve radyatöre koy. Sorun düzelecrktir. Youtube da videosu var.

    Ama benim araçta sorun kalorifer peteğinde büyük ihtimalle düzelir mi bu ürün ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    wynn's marka kaçak giderici al ve radyatöre koy. Sorun düzelecrktir. Youtube da videosu var.

    Ama benim araçta sorun kalorifer peteğinde büyük ihtimalle düzelir mi bu ürün ile

    Yakin bir zamanda Renault ta denendi. İşe yaradı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    wynn's marka kaçak giderici al ve radyatöre koy. Sorun düzelecrktir. Youtube da videosu var.

    Ama benim araçta sorun kalorifer peteğinde büyük ihtimalle düzelir mi bu ürün ile

    Yakin bir zamanda Renault ta denendi. İşe yaradı.

    Tamam da o sizin dediğiniz radyatör peteği ile alakalı bence kalorifer peteğinde değişimden başka çare yok diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    wynn's marka kaçak giderici al ve radyatöre koy. Sorun düzelecrktir. Youtube da videosu var.

    Ama benim araçta sorun kalorifer peteğinde büyük ihtimalle düzelir mi bu ürün ile

    Yakin bir zamanda Renault ta denendi. İşe yaradı.

    Tamam da o sizin dediğiniz radyatör peteği ile alakalı bence kalorifer peteğinde değişimden başka çare yok diye biliyorum

    Dostum kalorifer peteğine de radyatöre de aynı su gider. Motor bloğundan devirdaim pompasi vasitasiyla radyatör ve kalorifer peteğine su akışı olur. Kalorifer düğmesini kırmızıya çevirip bu ilacı radyatöre koy . Biraz yol yap. İşe yaradıgını göreceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mehmet ustanın dediğine göre; peteğin değişmesi malzeme işçilik toplam da 300 TL tutar. Bilginize.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.