Şimdi Ara

Kadıköy-Kartal Metrosu 17 Ağustos'da Açılıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
2.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kozyatagi durağına pankart asmışlar. 17 Ağustos saat 15.30 da Kadıköy'de açılış varmış başbakan katılacakmış. Sonunda bitirebildiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sonunda yaa... 4 yıllik hasret bitiyo :D ama dünyanın en hızlı yapilan metrosuymus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su hizli tren ne zaman bitiyor acaba ? Kadikoy Ankara olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmirde hala bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok gerekli bi hattı, bitmesi iyi oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YunusPhp

    İzmirde hala bekliyoruz.

    daha çok beklersiniz
  • şubatta açıcaklardı bi de güya
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca57

    quote:

    Orijinalden alıntı: YunusPhp

    İzmirde hala bekliyoruz.

    daha çok beklersiniz

    Gacacam zaten Turkiyeden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok daha hızlı biter bu projeler ama heryer tarihi eser, sürekli çalışmalar duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldstein

    şubatta açıcaklardı bi de güya

    ne şubatı 2011 aralıkta açıcaklardı. bu sefer bitti galiba çünkü baya ilerlediler artık toz toprak yok çimenlerle süslemişler falan..
  • Aslında trenler şu an rutin olarak çalışıyor. Çalışanlar kullanabiliyor. Stajda 1 hafta boyunca kadıköy kartal gidiş geliş yapmıştım. Gözüme çarpanlar şunlar:

    - Trenler çok yavaş gidiyordu.(Test aşamasında olabilir) (Acıbadem-kartal 25-30 dk arası sürdü)
    - Tren tam hızına ulaşmadan yavaşlamaya geçiyor. (İstasyonlar arası çok kısa)
    + İstasyonlar çok güzel yapılmış, genişçe 3 tane tüpten oluşuyor. İnsan aşağı inince gözlerine inanamıyor :)
    + Havalandırma çok iyi, yer altında olduğunuzu anlayamayacağınız kadar temiz bir hava var.
    + Kullanılan herşey çok kaliteli. Caf Metrolar, Schindler asansörler-merdivenler, havalandırma sistemleri, kaliteli ve şık döşeme işçilikleri, aydınlatma ve uyarı sistemleri...

    Sonuç olarak bence tam ihtiyacımız olan birşeydi. Bu kadar kısa sürede bitebilmesi gerçekten çok iyi. Yapanları tebrik ediyorum.




  • bir de esenler-bağcılar metrosu var 2005'te yapımı başlandı 7 senede hala açılmadı ondan sonra başlayan kartal metrosu açıldı
  • bu nufus azalmadikca istanbul'da, trafige cozum gelmez. anca sorun azalir. her yerden insan fiskiriyo.

    edit: gec kaldilar, ne kadar uzun surdu gibisinden laf atanlar; metro yapmak cok kolay bi is zaten degil mi? saygi duymak gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayAdonis -- 8 Ağustos 2012; 13:42:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibb calişoyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim buraya da çekeceklermiş yakında. Yürüyüp anacaddeden binerim artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca57

    bir de esenler-bağcılar metrosu var 2005'te yapımı başlandı 7 senede hala açılmadı ondan sonra başlayan kartal metrosu açıldı

    ben stajımı orada yaptım.metronun yapıma baslama yılı yani tmb leri calıstırdıkları yıl 2008. Daha orası sürer. Benim stajım bittiğinde bagcılar merkezdeki istasyonun 5.katı kazılıyordu. Bir de topdown yapıyorlar asagıdan baslasalardı bi kac yıl daha uzardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scorpioleo


    quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca57

    bir de esenler-bağcılar metrosu var 2005'te yapımı başlandı 7 senede hala açılmadı ondan sonra başlayan kartal metrosu açıldı

    ben stajımı orada yaptım.metronun yapıma baslama yılı yani tmb leri calıstırdıkları yıl 2008. Daha orası sürer. Benim stajım bittiğinde bagcılar merkezdeki istasyonun 5.katı kazılıyordu. Bir de topdown yapıyorlar asagıdan baslasalardı bi kac yıl daha uzardı.

    tbm değil mi o aletin adı? tunnel boring machine yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Shephard

    quote:

    Orijinalden alıntı: Scorpioleo


    quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca57

    bir de esenler-bağcılar metrosu var 2005'te yapımı başlandı 7 senede hala açılmadı ondan sonra başlayan kartal metrosu açıldı

    ben stajımı orada yaptım.metronun yapıma baslama yılı yani tmb leri calıstırdıkları yıl 2008. Daha orası sürer. Benim stajım bittiğinde bagcılar merkezdeki istasyonun 5.katı kazılıyordu. Bir de topdown yapıyorlar asagıdan baslasalardı bi kac yıl daha uzardı.

    tbm değil mi o aletin adı? tunnel boring machine yani.

    Evet doğrudur tbm mobilden yazdığım için tekrar okumadım yazdığımı ekran çatlaklarla doluda.




  • Beyler metronun gelmesi ile ev fiyatlarında bir fırlama olur mu/ oldu mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scorpioleo


    quote:

    Orijinalden alıntı: atmaca57

    bir de esenler-bağcılar metrosu var 2005'te yapımı başlandı 7 senede hala açılmadı ondan sonra başlayan kartal metrosu açıldı

    ben stajımı orada yaptım.metronun yapıma baslama yılı yani tmb leri calıstırdıkları yıl 2008. Daha orası sürer. Benim stajım bittiğinde bagcılar merkezdeki istasyonun 5.katı kazılıyordu. Bir de topdown yapıyorlar asagıdan baslasalardı bi kac yıl daha uzardı.

    Otogar-Kirazlı 1 Raylı Toplu Taşıma Sistemi (HRTS) Hat uzunluğu: 5.8 km.

    İstasyon sayısı: 5

    Esenler-Menderes Mah.–Çinçin–Bağcılar-Kirazlı 1

    Sefer sıklığı: 2 dakika.

    Yolculuk kapasitesi: 24.000 yolcu / saat / yön

    Projenin başlama tarihi: Ekim 2005

    Bitiş tarihi: Kasım 2010
    Kirazlı 1–Olimpiyat Köyü–Başak Konutları 4 Toplu Taşıma Sistemi (Metro)

    Hat uzunluğu: 15.8 km.

    İstasyon sayısı: 11

    Kirazlı 1–Kirazlı–Mahmutbey–İSTOÇ -İkitelli Güney Sanayi–ESKOOP–BİKSAN-Başak Konutları 1 -Başak Konutları 4-Halkalı Yolu–Olimpiyat Parkı

    Sefer sıklığı: 1.5 dakika

    Yolculuk kapasitesi: 70.000 yolcu / saat /yön

    Projenin başlama tarihi: Ekim 2005

    Bitiş tarihi: Kasım 2010

    Maliyeti: 1.137 Milyon USD (HRTS + Metro)

    Entegrasyon durumu :

    · Esenler’de Havaalanı Hattı ile,

    · Kirazlı 1’de Bakırköy İDO Metro Hattı ile,

    · Kirazlı 1’de Halkalı Hafif Metro Hattı ile,

    · Mahmutbey’de Tekstilkent Metro Hattı ile,

    · Olimpiyat Köyü’nde Ispartakule (Bahçeşehir) Metro Hattı ile.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.