Şimdi Ara

Japon iç pazarı araçları daha mı iyi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Japon arac üreticilerin kendi iç pazarlarında sattıkları araçlar daha kaliteli ve daha konforlu mu oluyor ?

    Bir arkadaşım bu araçların bazılarının kullandığı benzin bile farklı diğer ülkelerdeki benzinler bu araclara uymuyor dedi.

    Hatta japonlar özel benzin geliştirip kullanıyorlarmış araçlarında üstün performans sağlıyormuş.



  • Dun gazetede haber vardi. Japonyadaki tum cep telefonlari su gecirmezmis cunku dusta bile kullaniyorlarmis.
  • Benzini falan bilmem ama çoğu aracın gücü, japonya versiyonunda daha fazla. JDM spec diye geçer. Emisyon kısıtlamaları kendi ülkesinin araçlarına farklı. Bazılarında da daha güçlü motor kombinasyonları var. Fakat neredeyse tüm araçları fabrika çıkış 180'e limitlidir.

    Mesela K20 motor, japonyada 221 hp fabrika çıkış. 4a-ge gibi bir hayvan besliyor toyota'lar. Kei car diye geçen özel araçları var. Japonya çok farklı bir kültür, otomotiv konusunda da öyle. Fakat drift cidden onların işi, 200sx falan. Bizimkiler de sanıyor ki bmw yan makinesi
  • Kıbris'da öğrenciyim 4 senedir o bahsettiğin orjinal japonyadan gemilerle Kktceye gelen arabalardan kullanıyorum. Öncelikle üstteki arkadaşın dediği gibi performans olarak Tr'de satılan avrupa versiyonlarından daha iyi. Benim şuan toyota vitz im (yaris) var 2012 model 1.3 motor standart olarak satılıyor. Adamların arabalarda yaptığı mantık şu eğer B segmenti kompakt bir araba alıyorsan az yaksın sadece gitsin kafasında. Kıbrıs'da küçük bir ada olduğu için her yer B segmenti japon arabalarıyla dolu. Şöyle söyliyim. 2000 2003 model polo 10 .000 -12.000 tl ye çok rahat alınabilirken aynı model vitz'ler 15.000 17.000 arası gidiyor. Sorularınız olursa yanıtlarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Benzini falan bilmem ama çoğu aracın gücü, japonya versiyonunda daha fazla. JDM spec diye geçer. Emisyon kısıtlamaları kendi ülkesinin araçlarına farklı. Bazılarında da daha güçlü motor kombinasyonları var. Fakat neredeyse tüm araçları fabrika çıkış 180'e limitlidir.

    Mesela K20 motor, japonyada 221 hp fabrika çıkış. 4a-ge gibi bir hayvan besliyor toyota'lar. Kei car diye geçen özel araçları var. Japonya çok farklı bir kültür, otomotiv konusunda da öyle. Fakat drift cidden onların işi, 200sx falan. Bizimkiler de sanıyor ki bmw yan makinesi

    Hayatım boyunca en fazla hayalini kurduğum araçtı 200SX



    Gerçi vardır bunda da bir hayır, alacak gücüm olsa belki gençliğin verdiği heyecanla bariyerlere vs saplanabilirdim de!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Japonlar gerçekten farklı insanlar.Benim hayalim FD2 kasa Mugen Civic.Bu gidişle rüyada bile görmek mümkün değil
  • Adamlar herzaman armudun iyisini kendine saklıyorlar haklı olarak. Bende olsam kendi ülkeme satarım. Sadece motor konusunda değil birçok konuda japon araçları japon pazarında çok ileri seviyededir. Ama tabi jdm dedinmi benim aklıma hep özel üretim arabaları gelir. Burda gc8 imprezaya binersin orda 22b gc8 e burda b18c 180hp ıntegra typer a bınersın orda b18cr 205hp japonyada olmak vardı be
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Telefonlar da bile bunu yapıyorlar, kendi ülkelerine özel versiyonlar çıkarıyorlar ve gayet güzel cihazlar oluyor bunlar, arabada da öyle olmadı gayet normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Benzini falan bilmem ama çoğu aracın gücü, japonya versiyonunda daha fazla. JDM spec diye geçer. Emisyon kısıtlamaları kendi ülkesinin araçlarına farklı. Bazılarında da daha güçlü motor kombinasyonları var. Fakat neredeyse tüm araçları fabrika çıkış 180'e limitlidir.

    Mesela K20 motor, japonyada 221 hp fabrika çıkış. 4a-ge gibi bir hayvan besliyor toyota'lar. Kei car diye geçen özel araçları var. Japonya çok farklı bir kültür, otomotiv konusunda da öyle. Fakat drift cidden onların işi, 200sx falan. Bizimkiler de sanıyor ki bmw yan makinesi

    Hayatım boyunca en fazla hayalini kurduğum araçtı 200SX



    Gerçi vardır bunda da bir hayır, alacak gücüm olsa belki gençliğin verdiği heyecanla bariyerlere vs saplanabilirdim de!


    S13-S14-S15.. Her şasisini ayrı ayrı seviyorum. S14 ve 15 yırtıcı, 13 sempatik. Kenarda güzel bir param olsa bir tanesini alır bakardım mutlaka.




  • Gelişmiş bir şehir japonya bir zahmet yapsınlar özel benzinli haksız mıyım?



    Telefon sektörü

    Otomobil sektörü olsun her konuda başarılılar.



    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Benzini falan bilmem ama çoğu aracın gücü, japonya versiyonunda daha fazla. JDM spec diye geçer. Emisyon kısıtlamaları kendi ülkesinin araçlarına farklı. Bazılarında da daha güçlü motor kombinasyonları var. Fakat neredeyse tüm araçları fabrika çıkış 180'e limitlidir.

    Mesela K20 motor, japonyada 221 hp fabrika çıkış. 4a-ge gibi bir hayvan besliyor toyota'lar. Kei car diye geçen özel araçları var. Japonya çok farklı bir kültür, otomotiv konusunda da öyle. Fakat drift cidden onların işi, 200sx falan. Bizimkiler de sanıyor ki bmw yan makinesi

    BMW olsa yine iyi.Bizimkiler soba borusu Tofaş la kafa tutar vallaha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyürek_116

    Kıbris'da öğrenciyim 4 senedir o bahsettiğin orjinal japonyadan gemilerle Kktceye gelen arabalardan kullanıyorum. Öncelikle üstteki arkadaşın dediği gibi performans olarak Tr'de satılan avrupa versiyonlarından daha iyi. Benim şuan toyota vitz im (yaris) var 2012 model 1.3 motor standart olarak satılıyor. Adamların arabalarda yaptığı mantık şu eğer B segmenti kompakt bir araba alıyorsan az yaksın sadece gitsin kafasında. Kıbrıs'da küçük bir ada olduğu için her yer B segmenti japon arabalarıyla dolu. Şöyle söyliyim. 2000 2003 model polo 10 .000 -12.000 tl ye çok rahat alınabilirken aynı model vitz'ler 15.000 17.000 arası gidiyor. Sorularınız olursa yanıtlarım

    Performans dışında Yarise kıyasla nasıl araç vitz ? üstünlükleri var mı ?




  • japonların otomobil kulturu cok gelısmıs. Birçk modifikasyon yapılabılıyor araclara. Herturlu ayara sahip amortısorlerı alabılıyorsunuz. Motora dilediginiz mosları yapabiliyorsunuz. İç pazar için farklılıklar tabııkı olabilir ama cokta onemlı degıl farklı oktan benzıın vs
  • Yok denicek kadar az. Ya bomboş geliyor araçlar hocam jant kapaklı devir saatsiz bomboş. Düşün aynalarda sinyal var diye özellik gösteriliyor

    İnsanların tercih etmesinin tek sebebi sorunsuz ve sağ direksiyon ithal edicek başka yerin olmaması Kıbrıs'da.

    Ama paran varsa ve biraz sportif seviyorsan toyota yaris in bile Rs modellini getirirsin. 1.5 full led ile donatılmış fabrika çıkışlı stok araç. Ama nadir ve az var en azından benim gibi geçiçi öğrenci, işçi , asker tayfası tercih etmiyor. Bende şahsen ilk sene Vw bora almıştım sonra sattım biraz satarken uğraştırdı diye gittim vitz aldım. Eğer kapında japon arabası varsa cebinde nakit para varmış gibi hissediyorsun peynik ekmek gibi gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.