Şimdi Ara

Jant Değişimi 16'->18'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
3.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün Fiat bayisinde yeni ne var diye dolanırken Egea HB'te Tipo S Design'da bulunan 18"'lik jantları gördüm.

    Jant Değişimi 16"->18"

    Benim Fiorino'da bu fotoğraftaki jantlar var. (Edit: Aslında fotoğraftakinin aynısı. Ekstra olarak Fiat'ın basamak takımı var.) 16" ölçüsünde 195/55/16 ContiPremiumContact2'ler takılı. Aşağıdaki Tipo'daki 18'lik 225/40/18 ebatında Pirelli P Zero'lar ile Fiorino'ya taksam ortaya ne çıkar Normalde ebat değiştirmeye pek sıcak bakmam ama bu orjinal jantların Fiorino'da güzel duracağını düşünüyorum.

    Jant Değişimi 16"->18"

    Jant Değişimi 16"->18"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..Raptor.. -- 3 Eylül 2018; 22:34:26 >







  • Ticarisin sen ticari kal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyiniyetlikisi

    Ticarisin sen ticari kal
    Eh ticarinin yakışıklısı olmak kolay değil
  • Ben bu jantları bi düşündüm ama arabayı çok sertleştirir diye vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 3 Eylül 2018; 23:04:34 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ContiPremiumContact2 berbat bir lastik bence ilk bunu değiştir hocam
  • Sizin fiorino 75lik mi 95lik mi?

    Görünüş olarak güzel olabilir ama yakıtı rahata 0.5 lt arttırır, performans olarak çok net 6-7 beygir götürür Fiorino'dan.

    Ben olsam böyle bir maceraya hayatta atılmazdım, 16 jantlar Fiorino'ya fazla bile :)

    Not: Fotoğraftaki araç 80 beygir dualogic, 16 jantlarıyla rezalet bir performansı var, bizzat fotoğraftaki arabayı kullanan biri olarak söylüyorum bunu, 18 inç çok büyük macera olur sizin için.
  • Yakıt artar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    16''&18'' jant yardım??
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ticaariii devaam ett bekleme yapma.

    Olabilir niye olmasın ancak değer mi açıkcası bilemedim.

    (Eski aracımda 15 inç jantları 18 e çevirmiştim. 1.4 Atmosferik ibiza işte. Ahım şahım bişey değil. Yakıt artmıştır illaki ama la gardaş bu nedir deli gibi benzin yakıyor diyecek bi durum olmadı şahsi açımdan. Hoşunuza gidiyorsa takılır. Neden olmasın.9
  • Lastik fiyatları hakkında bilginiz var mı acaba güncel fiyatlardan :)) gereksiz ölü yatırım olur bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiorino 4 egea 5 bijon olmaz zaten spacersiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ben bu jantları bi düşündüm ama arabayı çok sertleştirir diye vazgeçtim.
    175/70/14'lerle Doblo Fiorino'dan 2-3 kat daha fazla zıplatıyor 17 senedir hobidik hobidik gidiyorum hatta sedanlar aşırı sakin geliyor bana

    Egea'nın orjinal jantları zaten hocam. Bayileri dolaş illaki takılısını görürsün. Egea'm olsa 2 dk düşünmezdim direk taktırırdım, gerçeği o derece güzel duruyor. Bayide afalladım zaten bu jantı nasıl tasarlamışlar diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..Raptor.. -- 4 Eylül 2018; 16:17:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PatlıcanMusakka

    ContiPremiumContact2 berbat bir lastik bence ilk bunu değiştir hocam
    Valla hocam ben memnunum. Gerçi aynı ölçüde başka lastiklerle denemek lazımda lastiğin takılı olduğu yakışıklıya bakacan önce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Sizin fiorino 75lik mi 95lik mi?

    Görünüş olarak güzel olabilir ama yakıtı rahata 0.5 lt arttırır, performans olarak çok net 6-7 beygir götürür Fiorino'dan.

    Ben olsam böyle bir maceraya hayatta atılmazdım, 16 jantlar Fiorino'ya fazla bile :)

    Not: Fotoğraftaki araç 80 beygir dualogic, 16 jantlarıyla rezalet bir performansı var, bizzat fotoğraftaki arabayı kullanan biri olarak söylüyorum bunu, 18 inç çok büyük macera olur sizin için.
    yakıt sorun değil hocam. Belediye bütün yolları yenilediği için 1 km hariç günlük 47 km dümdüz yeni otobanda gideceğim. Yılda temiz 10.000 garanti asfaltta gidecek zaten. Araba 95'lik hocam. Dualogic kanser adamı zaten

    Fiat Tipo'da 1.6 E-Torq, 1.4 TurboJET ve 1.6 MultiJET'te S-Design paketi ile bu jantlar alınabiliyormuş. 1.6 E-Torq atmosferik olduğuna göre 1.3'tede turbo olduğuna göre çok bir fark olurmu acaba

    Otoparkım müsait, hidrolik krikomda var lazım olduğunda 16'lara 10 dakikada dönebilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    Ticaariii devaam ett bekleme yapma.

    Olabilir niye olmasın ancak değer mi açıkcası bilemedim.

    (Eski aracımda 15 inç jantları 18 e çevirmiştim. 1.4 Atmosferik ibiza işte. Ahım şahım bişey değil. Yakıt artmıştır illaki ama la gardaş bu nedir deli gibi benzin yakıyor diyecek bi durum olmadı şahsi açımdan. Hoşunuza gidiyorsa takılır. Neden olmasın.9
    Şehirde ortalama 8-9 litre ile geziyorum, daha fazla yakamaz herhalde

    Önemli olan yakıttan çok;
    1-Güvenlik
    2-Yol tutuşunda olacak farklılıklar
    3-Fren mesafesi
    4-Virajlarda savrulma oranı
    5-Hızlanma süresi ve esnekliği

    En önemlisi güvenlik tabiki. Güvenlik zaafiyeti oluşturabilecekse hiç girişmem zaten. Jantlar'da orjinal Fiat'ın jantı olduğu için düşünüyorum zaten. Performansta nasıl bir fark oldu hocam? Atmosferikte daha net anlamışsındır. 3" büyütmüşsün.




  • Şimdi ölçtüm desem yalan olur süreyi. Ancak dediğim gibi gerçekten hantallaşsaydı farkederdim. Çok dikkatli olacaksınız da farkedeceksiniz. Birde ben jantları büyütmeme rağmen O.Z un ultra hafif bilmem ne jantını takmıştım 17 olmasına rağmen benim eski jantlar kadar hafifti . Belkide bu yüzden ne yakıtı nede hız farkını farkedemedim.

    1.Orjinal jantta güvenlik sorunu yaşamazsınız zaten ✔
    2-3-4.Jant büyüdükçe birşey oranını korumak için lastik çapınız genişliyor haliyle buda doğal olarak daha iyi yol tutuş daha iyi viraj kontrolü daha iyi frenleme ve teorik olan sürtünme yüzey alanına göre yakıtıda artırıyor .
    5.Aracın performansını düşürse bile bunun insan yoluyla anlamanın ben şahsen imkansız olduğunu düşünüyorum. Ölçüm yaparsanız evet ama hergün drag yarışı yapmıyoruz. Yokuşlarda falanda asla öyle abartılan şeyleri yaşamayacaksınız zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emindoner09

    Lastik fiyatları hakkında bilginiz var mı acaba güncel fiyatlardan :)) gereksiz ölü yatırım olur bence
    Şimdi baktım lastik alana jantı hediye ediyorlarmı acaba

    800'den 4 lastik, 3200 yapar. Fiat'ta en son elmas kesimlerin takımı 800'dü. 4000 yapaaaar ve yakışıklı kazanır

    birde DSLR bakıyorum bu ara. 18" lerde olabilir




  • Biliyorum zaten bu jantları, çok hoş duruyorlar, arabanın havası değişiyor ama dediğim gibi şu an 16 jantlarla 60 yanakla puf puf gezerken buna geçersem alışamam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    Şimdi ölçtüm desem yalan olur süreyi. Ancak dediğim gibi gerçekten hantallaşsaydı farkederdim. Çok dikkatli olacaksınız da farkedeceksiniz. Birde ben jantları büyütmeme rağmen O.Z un ultra hafif bilmem ne jantını takmıştım 17 olmasına rağmen benim eski jantlar kadar hafifti . Belkide bu yüzden ne yakıtı nede hız farkını farkedemedim.

    1.Orjinal jantta güvenlik sorunu yaşamazsınız zaten ✔
    2-3-4.Jant büyüdükçe birşey oranını korumak için lastik çapınız genişliyor haliyle buda doğal olarak daha iyi yol tutuş daha iyi viraj kontrolü daha iyi frenleme ve teorik olan sürtünme yüzey alanına göre yakıtıda artırıyor .
    5.Aracın performansını düşürse bile bunun insan yoluyla anlamanın ben şahsen imkansız olduğunu düşünüyorum. Ölçüm yaparsanız evet ama hergün drag yarışı yapmıyoruz. Yokuşlarda falanda asla öyle abartılan şeyleri yaşamayacaksınız zaten.
    O zaman çokda mantıksız değil 18" jantlara geçmek. Yol tutuşunda artış sağlayacaksa bu Fiorino'nun uzun yoldaki ağırlığını biraz olsun hafifletebilir o zaman. Tek şeritli dağ yollarında yeri geliyor 30'la viraja giriyorum. 40'la aynı viraja (Hadi 35 bile olsa) girebilirsem daha rahat kullanılır araba. Frenlemeyede iyi lastiklerle katkısı olursa

    18'lerde RunFlat lastikler gözüme çarptı. RF lastiklerle birlikte takarsam olası bir lastik patlaması esnasında hiç değilse arabayı stabil bir şekilde durdurmamı sağlıyorsa muhtemelen Fiorino'da yapılabilecek en mantıklı yatırım olur. Zira otoban hızlarında giderken bu arabada lastik patlaması yaşamak istemem.

    Yokuşlarda sıkıntı değil, %18'lerde her türlü hissediliyor. Yollarımızın geneli Akdenizde yokuş + Viraj olduğundan viraj performansının artması motordaki beygirlere daha fazla yüklenebilirim. Ortalama hızı arttırırsa bir taraftan kaybederken öbür taraftan daha fazlasını alabiliriz bu durumda

    Egea'daki jantta 225/40 ölçü takılıydı. Şuanki lastiklerle daldığım gibi araziye dalamam sanırım 18" jantlarla. Hepsi bi arada olanı neden yok




  • Şimdi şöyle bir not düşeyim Hem RFT ye Hemde Geniş Lastik İnce Yanak Kombinasyonuna geçince biraz hissedilir komfor kaybınız olabilir. RFT lastikler güzel bir teknoloji evet kabul ediyorum ancak ben hiç memnun kalmadım. Şuan stepnem olmamasına rağmen RFT lastiklerim yok. Lastik köpüğü attım bagaja. Birşey olursa oda RFT nin götürdüğü kadar götürür heralde.

    Özetle RFT önermiyorum.

    Gömleği gösteren ütü Arabayı gösteren jantıdır :)

    Bende Jant bakıyorum kendi F30 uma . Orjinalinde 16 var onlara kışlık taktım. Eski sahibide 17 sportline jantı almış onlardada yazlık var şimdi gene kaşıntı tuttu. 19 Jant takacağım ancak 20 yide düşünmüyor değilim ancak gerek lastik gerek jant fiyatları baya bi uçmuş 19 ideal olacaktır gibi .

    Bol şans diyeyim gönlünüzce olur umarım :)
  • Tavsiye etmem langur lungur araba olur yakıt artar az da olsa konforsuz olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.