|
Bildirim
|
dizelini bilmem ama 3.0 benzinlisinden bir sıkıntı arıza çıkmaz.. s-type lar son halis mulis ingiliz britian jaguarlardır.. ingilizlerde bile yeri ayrıdır ingilterede fun clubleri falan vardır..
![]() ayrıca tasarımı retro'dur.. 1962 jaguar s-type gönderme olarak o kasanın hatlarına çizgisine sadık kalınarak yapılmışdır.. ingilizlerin bir yandan sevme nedenide budur.. jaguarın özüne sadık kalması geçmişini nerden geldiğini unutmaması.. ilk s-type 1958 de mark2 olarak üretildi 1962 de ismi değişti s-type oldu.. bu günkü s-type ın atası.. https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_Mark_2 https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_S-Type_(1963) jaguarın teknolojisi çok ilerdedir 2000 model s-type da lcd navigasyon ekran bluetooth falan vardır.. o yıllarda hangi mercedes bmw de bugünkü araçlardaki bildiğimiz lcd ekran vardı fabrikasyon yada bluetooth vardı onu geçin 2000 yılında kaç telefonda bluetooth vardı :) adamların vizyonu ve teknolojisi o kadar ilerde her nekadar hatları çizgileri klasik olsada.. zaten jaguarı jaguar yapanda bu.. ![]() türkiyede s-type lar paket paket yollandı sport larında genelde sunroof olmaz misal.. normal paketleri doludur executive ler tam doludur.. aradaki fark executivelerde arka koltuk ısıtma ve navigasyon ekranı vardır.. fazla executive paketli ilk nesil en azından s-type bulamassınız.. ancak 4.2 compressorlu modeli r type olarak geçer 400 beygir .. o tam dolu paket.. s-type ikiye ayırılır smile face (Gülen Surat) denilen iç kokpite sahip (ingilterede bu kasa çok değerli makbuldür) çünkü o xj neslidir kasa 2002 ye kadar üretilmişdir 2002 sonrası new stype denilen rutujlanmış s-type üretilmişdir modernize edilmişdir.. ![]() s-type ın malzeme işçilik kalitesi akranları mercedes ve bmw ye oranla daha üst sınıfdır jaguarın bu markalardan farkı sürüş keyfini hissini sürücüye vermesidir bu yüzden almanlar gibi sürüşe müdahil araçlar üretmezler s-type arkadan çekişdir gaza yüklendinizmi esp ve tc olmasına rağmen tatlı tatlı kıçını atmaya izin verir belli oranda özellikle iç kokpitte sürücü tarafı basit tasarlanmışdır klasik ingiliz stili sizi karşılar bol ahşap deri klasik hatlar ufak bir direksyon ahşap minik bir vites topuzu tamamen sportif bir sürüş poziyonu... arkasıda önün tam aksine bir o kadar lüks konforlu ve rahattır.. ![]() o yüzden zamanında hem makam hem kişisel kullanıma çok uygun bir araçdı. halada makam aracı olarak kullanan iş adamları var.. jaguarın diğer markalardan farkı jaguar eskimez jaguar yaşı ilerledikçe klasikleşir.. dahada değerlenir.. tarz sahibi ultra zengin ailelerin her zaman garajında klasik bir jaguar bulunur.. xj6 olsun xj8 olsun s-type olsun.. ![]() alırken dikkat etmeniz gereken ucuz rakamlara kanmayın ucuz diye alıcağınız jaguara aldığınız para kadar para harcaya bilirsiniz gene adam olmaz.. jaguarın trimleri çok kalitelidir firma yumuşak plastik süet deri ahşap çok kullanmışdır bu kaplamalar aracın iç kalitesini arttırsada yanında bir dez avantajda getiriyor bu parçalar bakımları sık sık ve düzenli yapılmassa çabuk yıpranır.. kaliteli her malzeme hassas olur.. ![]() jaguarın trimleri aşırı pahalıdır şöyle diyim çamurluk kaput tampon çıkma falan ucuza bulabilirsiniz bin tl ye 1500 tl ye belki bunlarda sıkıntı olmaz ama bir kapı kolu plastiği kırılmışsa yada krom kapı çekme kolları kırıksa yada iç kokpitte herhangi bir parça kırık arızalı parçalanmış yada iş görmüyorsa kısaca yenisiyle değişmesi gerekiyorsa minnacık avuç içi kadar parçaya bin tl 2 bin tl eğer çok nadir bir parçaysa 3-4 çıkar bu fiyat.. ingiltereden çevreniz adamınız varsa bu fiyatlar bir nebze iner ama gene ucuz olmaz ingilteredeki parçacılarda çünkü bu parçaların değerli ve zor bulunan parçalar olduğunu biliyorlar.. ![]() onun dışında kaporta parçaları ucuzdur ucuz derken mercedes bmw den pahalı değildir.. benzinli alırsanız üstündeki 3.0 motor zaten fordun linclon pontiac diğer kendi modellerindede çok yaygın kullandığı 3.0 duratec motorudur motorun parçaları gözünüzü korkutmasın.. çok da pahalı değil.. bu arada jaguar tabiki forddan direk alıp koymamış motoru kendi ufak tefek elden geçirip oynamış biraz.. 2.5 tam bir jaguar motorudur bazıları sever bazıları parçası jaguar motoru olduğu için çok pahalı ve zor bulunur olduğu için sevmez göreceli bir şey.. ![]() bunun dışında jaguarda km önemli değildir benzinli için en azından.. bugün açın interneti 70-80 model jaguarlar kaya gibi tıkır tıkır çalışmakdadır.. iyi ve doğru bakımları yapıldığı sürece jaguarı öldüremessiniz.. ![]() ve en son s-type lar fiyatları uygundur ama genel giderleri yukarda yazdığım şeylere rağmen gene fazladır.. yani ucuz diye alırsınız normal giderleri bile baya sizi yorabilir eğerki orta gelirli bir ailesiniz.. kaldıki süpriz bir arıza çıkartırsa can yakabilir.. o yüzden alınmıycak araba değil şahane bir araç sürüşü çok keyifli ama fiyatı ne kadar uygun olsada gene şahsi fikrim maddi durumu iyi kesme hitap eden bir araç.. en basidi bir tekerlek bilyası rulmanla bütündür sade bilya şeklinde değildir normal araçlarda 50-100 tl dir tekerlek bilyası s-type da yan sanayisi 700 tl dir ki jaguarda kesinlikle orjinal parça tavsiye edilir orjinalide 1200 tl mi öyle bir şeydi bahsettiğim basit bir bilya değişimi.. ![]() Genel olarak araba zevki olan arabadan anlıyorum diyen insanın ömrü boyu bir kere sahip olması gereken bir araç bence.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar bir yıl 2006 model 2.7 Dizel kullandım araç mükemmel ama motor arızası minimum 30.000TL ye sanayide 60.000 e kadar çıkar yetkili serviste 50.000 den başlar 100.000tl ye kadar çıkar. Benim araç kaza sonucu yağ akıtıp yatak sardı İstinye Borusan 100.000TL masraf çıkardı. Araba zaten 70-90.000 arası ediyor perte çıkacak haber bekliyorum.
Bu olay üzerine araştırdım en sıkıntılı motor 2.7D kesinlikle uzak durun... |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Audi383848 -- 3 Şubat 2017; 12:41:43 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|