Şimdi Ara

Izmirdeki bmw kazası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İZMİR’in Karabağlar İlçesi’nde, yağmur nedeniyle kayganlaşan yolda sürücüsünün direksiyon kontrolünü yiirdiği lüks otomobil, yol kenarında park edilen vince arkadan çarptı. Kazada otomobil sürücüsü 34 yaşındaki Halil Arslan ve yanında bulunan 38 yaşındaki Mehmet Emin Demir öldü.
    Kaza, bugün saat 02.00 sıralarında Yeşillik Caddesi Karabağlar Hıristiyan Mezarlığı önünde meydana geldi. Karabağlar’dan Konak yönüne giden Halil Arslan, yönetimindeki 07 LPR 78 plakalı lüks otomobilin yağmur nedeniyle kayganlaşan yolda direksiyon kontrolünü yitirdi.




    Savrulan otomobil kontrolden çıkarak yol kenarında bulunan park halindeki Ömer Özdemir’e ait 35 AS165 plakalı vince arkadan çarptı. Kazada otomobil sürücüsü Arslan öldü, aynı araçtaki Demir ise araçta sıkışarak ağır yaralandı. Kazayı görenler durumu sağlık AKS 110 ve polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine gelen AKS 110 ekipleri Demir’i sıkıştığı yerden çıkardı.

    Sağlık ekiplerinin yaptığı müdahale ardından Demir, ambulansla Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada tedaviye alınan Demir yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Kaza sonrası cesedi AKS 110 ekipleri tarafından otomobilden çıkarılan Halil Arslan ve hastanede ölen Mehmet Emin Demir’in cesedi savcının incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere İzmir Adli Tıp Kurumu Morgu’na gönderildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

    Bu araç bu kadar güvensiz mi... Bir ev parası sonuçta...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bmw demişsiniz ama hangi bmw kaç model araç ne bilmiyoruz resim de yok kaynak da yok ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl bir hızda çarptığına bağlı. Hız ölümdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    Bmw demişsiniz ama hangi bmw kaç model araç ne bilmiyoruz resim de yok kaynak da yok ?

    http://www.posta.com.tr/3Sayfa/HaberDetay/Luks-otomobil-park-halindeki-vince-carpti.htm?ArticleID=328141

    Haberin detaylarını okursunuz ancak fotoğraflardan göründüğü kadarıyla 5 serisi.
  • Haber linki: http://www.milliyet.com.tr/luks-otomobil-park-halindeki-vince-gundem-2197560/

    Araç spin atarak tırın altına yanlamasına girmiş. Aracın önünde çizik bile yok. Bu da yağışlı havalarda arkadan itişli araçların güvenlik zaafiyeti olduğunu doğruluyor sanki.

     Izmirdeki bmw kazası


     Izmirdeki bmw kazası




  • Hocam araç vince çarpmış farkında mısınız? Ayrıca aracın saatte kaç km hızla gittiğini bilen yok!

    Hiçbir otomobil ve otomobil firması saatte bilmem kaç km hızla vince çarptığınızda size güvenlik garantisi vermez. Veremez de. Yasal hız sınırlarına uyup emniyet kemeri ve elektronik güvenlik sistemlerini kapatmadığınızda belirli kaza tip ve pozisyonlarında size güvenlik garantisi verir.

    Alman tankı bu bişey olmaz bas... Ne kemeri bilmem kaç cm kaporta var bu arabada 2 ton bu araba mantığında geçerseniz böyle vince veya başka bir yere geçer kalırsınız. Bu olay mahsum olabilir ben örnek verdim tabi ki

    Edit: yazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozak07 -- 21 Şubat 2016; 17:02:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bmw ye binen ölmeyecekmiş gibi bir algı var millete, ALLAH rahmet eylesin.

    not: sizi bindiğiniz araç değil imanınız kurtarır!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence ne kadar yagisli olursa olsun bu arac limitlerinin cok ustunde kullanildigi icin bu kazaya karismis. Resimlerdende anlasildigi uzere bildigin yandan kayarak girmis. Yani sonuc altimda ki araba bmw istedigim kadar limitleri zorlarim demek le olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aksine bu araclar cok daha tehlikeli. Kazadaki aracin aynisindan kullandim normal araclarla 80 90 km hizla gittiginizi bmw ile 160 180 da hissetmiyorsunuz bile. Arkadan itisler zaten kaygan zeminlerde buyuk risk. Fizik kurallarina karsi cikamazsiniz hangi araciniz olursa olsun. Allah rahmet eylesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Hocam araç vince çarpmış farkında mısınız? Ayrıca aracın saatte kaç km hızla gittiğini bilen yok!

    Hiçbir otomobil ve otomobil firması saatte bilmem kaç km hızla vince çarptığınızda size güvenlik garantisi vermez. Veremez de. Yasal hız sınırlarına uyup emniyet kemeri ve elektronik güvenlik sistemlerini kapatmadığınızda belirli kaza tip ve pozisyonlarında size güvenlik garantisi verir.

    Alman tankı bu bişey olmaz bas... Ne kemeri bilmem kaç cm kaporta var bu arabada 2 ton bu araba mantığında geçerseniz böyle vince veya başka bir yere geçer kalırsınız. Bu olay mahkum olabilir ben örnek verdim tabi ki

    Aynen.aracin saglamligindan ote surucunun psikolojisi saglammi bunaa bakmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. Uzun süre 320d kullandım fakat DTC yi kapatmadığınız taktirde arabayı yağmurda değil karda bile kaydıramazsınız.. Bu araba çok hızlı bir şekilde viraj almaya çalışmış, daha sonra arkadan kaymıs ve vurmuş gibi gozukuyor. Ön çekişli ağırlığı dengesiz bi araba olsa, bu hızlarda önden kayıp burundan girerdi çekiye. Kazadaki sonuç farklı olmazdı ama , limitleri zorlamak, her halukarda , her araçta tehlikelidir. Arabanın halinden yavaş olmadığı da belli zaten.
  • Evet konu BMW olunca hemen arkadan itişe laf atmalar başlamış . İZleyelim bakalım neler çıkacak daha .

    E bmw olduğu için kesin işin içinde hız da vardır .


    Aquaplaning yazın ve araştırın araba markası fark ediyor mu arkadan önden tahrik fark ediyor mu bir bakın.
  • Allah rahmet eylesin, arkadan vurup öndeki ölüyorsa hız aşırı fazla olmalı
  • 2 senedir araliksiz arkadan itisli arac kullaniyorum. Ondan oncesi hep onden cekisli arac kullandim.

    Hava sartlari farketmeksizin araci cogu kez cekis kontrol kapali halde kullaniyorum. Yagmurlu havada kayma, virajda tehlikeli vs vs diyip duruyo herkes. Ne bu arkadas ciddi misiniz siz?

    Ben bu adamlarin hayatlarinda hic arkadan itisli otomobil kullandiklarina inanmiyorum. Ya da sahin dogan filan kullandilar ona gore yorumluyorlar.

    iyi yol tutan otomobil iyi yol tutar. Bunun kurusu, islagi yok!

    Kuruda her iyi yol tutan lastik, islak zeminde iyi yol tutacak diye bisey yok! Ya da tam tersi.

    Olay lastikte bitiyor, aktarmanin onde ya da arkada olmasinda degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Dün gece saat 'de yani aynı saat aynı yoldan geçtim aynı yağmurda. Ben geçerken bir kaza yoktu ama o yol 3 şeritli olduğu için hız yapabiliyor bazıları. Ve hız yapıldığında gayet tehlikeli virajlara sahip bir yol. Ayrıca asfaltı çok kötü ve eski. Ben 60'la efendi efendi gittim bir sorun yaşamadım. Aquaplaning olsa ben de hakimiyetimi kaybeder bir yere girerdim. Bu arkadaş muhtemelen hızlıydı ve acil durumlarda gazı kullanmayı bilmeyen biri için spin atmada arkadan çekişin etkisi inkar edilemez. Muhtelemen virajların birinde aracın hakimiyetini biraz olsun kaybedince kontrolsüz fren gazlarla aracın arkasını attırdı ve spin attı. Güçlü arkadan çekişli araçlarda spin atmak için yerin ıslak olmasına da gerek yok zaten. Direksiyon olması gereken açıdan biraz kayarsa azıcık bir gazla bile bu mümkün. İmkanım olduğu ilk fırsatta BMW alacak biri olarak bunları söylüyorum bu gerçeklere alınmaya gücenmeye gerek yok.




  • cbascan kullanıcısına yanıt
    En basitinden şunun cevabını verin o zaman hocam. Işıklarda durdunuz, sağa ya da sola döneceksiniz ışıklardan kalkarken. Arkadan çekişli araçla kalkış yaparken gaza biraz fazla bastığınızda araç direkt spin atma eğilimine giriyor mu girmiyor mu? Arkadaş itişli aracın olayı bu zaten arkasını bırakması. Bunu kontrollü yapabiliyorsanız keyif veren bir şey. Önden çekişli araçta bu mümkün olmadığı için o kadar keyifli olmuyor. Ancak bu gibi olaylarda ve acil durumlarda tecrübe eksikliği olan kişiler böyle bir sonla karşılaşabiliyor o spin olayı yüzünden malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesc_

    En basitinden şunun cevabını verin o zaman hocam. Işıklarda durdunuz, sağa ya da sola döneceksiniz ışıklardan kalkarken. Arkadan çekişli araçla kalkış yaparken gaza biraz fazla bastığınızda araç direkt spin atma eğilimine giriyor mu girmiyor mu? Arkadaş itişli aracın olayı bu zaten arkasını bırakması. Bunu kontrollü yapabiliyorsanız keyif veren bir şey. Önden çekişli araçta bu mümkün olmadığı için o kadar keyifli olmuyor. Ancak bu gibi olaylarda ve acil durumlarda tecrübe eksikliği olan kişiler böyle bir sonla karşılaşabiliyor o spin olayı yüzünden malesef.

    Yahu bunun karla yagmurla alakasi yokki. Arka tekerlerlerin manevra yetenegi olmadigina gore tabii ki kayacaktir, bu bi fizik kurali. Kuruda da islakta da bunu yapar ama atladiginiz bir detay var. Esp aktifken o dediginizi yapin bakalim ne oluyor?

    Ayrica onden cekisli araclar da kafadan kayabiliyor ani gaza basildiginda. Torquesteer de cabasi. O da epey riskli olabilir acemi bi kullanici icin.

    Bence cok abartiyorsunuz su kayma, spin olayini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yanlış gormuyorsam aracın ön yarısı sağlam duruyor. Muhtemelen kemer bağlamamışlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • araba ev parasıda olsa villa parasıda olsa bir yere kadar güvenlik sağlayabiliyor. Değil bmw, bentley'e de binseniz kimse ölümsüzlük vadetmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.